close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Αποτελεσματικής Διαχείρισης Αιτιάσεων Πελατών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
12/9/2018 - 08:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Αποτελεσματικής Διαχείρισης Αιτιάσεων Πελατών

Nextdeal newsroom, 12/9/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Αποτελεσματικής Διαχείρισης Αιτιάσεων Πελατών Customer Service Excellence (Κατά τις Πράξεις 88/5-4-2016 & 89/5-4-2016 της Ε.Ε. της ΤτΕ) διοργανώνει το ΕΙΑΣ τις μέρες Δευτέρα και Τρίτη, 24 & 25 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρες 16:00 – 19:20 στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).

Περιγραφή και Θεματολογία

Το Θεσμικό πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων και των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, καθίσταται διαρκώς απαιτητικότερο και έχει ως κύρια στόχευσή του την άριστη προστασία των καταναλωτών ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, καθ΄ όλες τις έννοιες και τις διαστάσεις.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι αιτιάσεις πελατών ευρίσκονται ήδη σε πολύ υψηλό σημείο του ενδιαφέροντος αυτού του θεσμικού πλαισίου και, επομένως, η αποτελεσματική διαχείρισή τους χρειάζεται να ευρίσκεται και αυτή σε αντίστοιχα υψηλό σημείο του ενδιαφέροντος των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων και των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών της αγοράς μας.

Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Αποτελεσματικής Διαχείρισης Αιτιάσεων του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, διάρκειας 8 εκπαιδευτικών ωρών, παρουσιάζει διεξοδικά τις απαιτήσεις του θεσμικού πλαισίου, εν σχέσει με θέματα αντιμετώπισης Αιτιάσεων Πελατών, και διευκολύνει τα Στελέχη των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων και τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, να ανταποκριθούν στα προβλεπόμενα, με αρτιότητα, τεκμηρίωση, μεθοδικότητα και σαφήνεια. 

Ειδικότερα, διατρέχει το γράμμα και το πνεύμα των Πράξεων 88/5-4-2016 & 89/5-4-2016 της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος, ενώ εστιάζει το ενδιαφέρον του στην οργάνωση αποτελεσματικών συστημάτων CUSTOMER SERVICE EXCELLENCE, κατά τις προβλέψεις του θεσμικού πλαισίου, αλλά και τις άριστες πρακτικές των μοντέλων ασφαλιστικής εργασίας.

Αναλυτικά, η θεματολογία του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου έχει ως εξής:

•    Πεδίο εφαρμογής των Σχετικών με τις Αιτιάσεις Πράξεων της ΤτΕ  
•    Κατευθυντήριες γραμμές Ε.Ι.Ο.P.A.
•    Έννοιες & Βασικοί  Ορισμοί 
•    Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας & Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων
•    Οργανωτικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων και Διαμεσολαβούντων
•    Διαδικασία και τρόπος Διαχείρισης Αιτιάσεων 
•    Έκθεση &  Ελάχιστα στοιχεία συγκρότησής της 

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ, CUSTOMER SERVICE EXCELLENCE

•    Έννοιες & Βασικοί Όροι 
•    Εξυπηρέτηση vs. Ποιοτική Εξυπηρέτηση
•    Ποιοτική Εξυπηρέτηση vs Διαφήμιση
•    Εσωτερικοί & Εξωτερικοί Πελάτες
•    «Χτίζοντας» την πελατειακή πίστη (customer loyalty)
•    Γλώσσα του Σώματος, Πελατοκεντρικό Λεξιλόγιο
•    Η δύναμη των ερωτήσεων
•    Αναγνώριση & Αξία στις απόψεις τρίτων 
•    Συμπεριφορικές Τεχνικές

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ 

•    Ορισμός & Είδη Αιτιάσεων
•    Τρόποι λήψης
•    Ο φαύλος κύκλος των δυσαρεστημένων πελατών
•    Η σωστή διαχείριση των Αιτιάσεων και απορρέοντα οφέλη
•    Οι χρυσοί κανόνες για την επίλυση παραπόνων 
•    Τύποι παραπονούμενων πελατών
•    Βήματα αποκατάστασης άριστης εξυπηρέτησης
•    Διαχείριση προκλήσεων
•    Αντιμετώπιση επιθετικών πελατών
•    Οργάνωση και λειτουργία Τμήματος Παραπόνων

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

•    Role play
•    Workshop
•    Αυτοαξιολόγηση

Σε ποιους απευθύνεται

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε: 

•    Στελέχη Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων, έχοντα θέσεις αυξημένης ευθύνης.
•    Διοικητικά Στελέχη Ασφαλιστικών Εταιριών και Εταιριών Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, που το εργασιακό τους αντικείμενο σχετίζεται ευθέως ή εμμέσως με πελάτες, καταναλωτές ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών. 
•    Στελέχη των Διευθύνσεων Πωλήσεων, Marketing, Εξυπηρέτησης Πελατών, Εκπαίδευσης και Operations (εκδόσεων, αποζημιώσεων, ανάληψης κινδύνων, …) ασφαλιστικών εταιριών και εταιριών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. 
•    Στελέχη Νομικών Υπηρεσιών, Κανονιστικής Συμμόρφωσης και Εσωτερικού Ελέγχου Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων και Τραπεζών.
•    Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, οι οποίοι φέρουν ευθύνη έναντι των πελατών τους, μάλιστα αυξημένη, στο πλαίσιο της επικείμενης εφαρμογής της Οδηγίας IDD.  
•    Στελέχη Call Centers και on line πωλήσεων. 
•    Στελέχη Τραπεζών που επιμελούνται θεμάτων ασφαλιστικών εργασιών και πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Εισηγήτριες Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου

Εισηγήτριες του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου είναι: 

Η κα Ελπίδα Λεπενιώτη, Στέλεχος του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρίας AIG, Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με εξειδίκευση στην Εφαρμοσμένη Στατιστική Διαχείρισης Ασφαλιστικών Οργανισμών. Διαθέτει σημαντική εμπειρία διαχείρισης αιτιάσεων και παραπόνων πελατών, ενώ κατέχει την πιστοποίηση Customer Service Excellence for Front Line Supervisors από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η κα Κωνσταντίνα Λόντου, Δικηγόρος, διατελέσασα επί σειρά ετών Διευθύντρια  της Γενικής  Γραμματείας Εμπορίου του  Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Εκπροσώπησε την Ελλάδα ως Εθνικός Εμπειρογνώμονας και Επόπτης Ασφαλίσεων στα διεθνή και κοινοτικά όργανα (CEIOPS, EIOPS, OECD, COMMISSIOΝ και Ευρωπαϊκό Συμβούλιο). Συμμετείχε στην Τεχνική Επιτροπή για την εκπαίδευση και τις εξετάσεις των διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση προσώπων από 2002-2008. Ως εκπαιδεύτρια διαθέτει συνολικά 7.000 ώρες διδασκαλίας σε αντίστοιχα θέματα.

Η κα Διονυσία Τσιμάρα, Στέλεχος του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρίας AIG, είναι Πτυχιούχος Δημοσίων Οικονομικών του Παντείου Πανεπιστημίου. Διαθέτει σημαντική εμπειρία διαχείρισης αιτιάσεων και παραπόνων πελατών, ενώ κατέχει την πιστοποίηση Customer Service Excellence for Front Line Supervisors από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Επιπλέον, είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων (mini MBA) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.

Κόστος Συμμετοχής

Εταιρείες – Μέλη ΕΙΑΣ

•     εξατομικευμένες συμμετοχές: €100 
•     πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών): €70 ανά συμμετοχή 

Εταιρείες - μη Μέλη ΕΙΑΣ

•     εξατομικευμένες συμμετοχές: €130 
•     πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών): €100 ανά συμμετοχή

Μέλη ΕΙΑΣ ALUMNI SOCIETY

•    εξατομικευμένες συμμετοχές: €50 

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση εγγραφής
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ΕΙΑΣ
  • εκπαιδευτικό σεμινάριο
  • εξυπηρέτηση πελατών
  • Ελπίδα Λεπενιώτη
  • Κωνσταντίνα Λόντου
  • Διονυσία Τσιμάρα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • ΕΙΑΣ - ΠΑΠΕΙ: Νέο Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης υπό την Αιγίδα του ΣΕΣΑΕ
    Nextdeal newsroom, 3/9/2018

    ΕΙΑΣ - ΠΑΠΕΙ: Νέο Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης υπό την Αιγίδα του ΣΕΣΑΕ

  • ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ασφαλίσεων Ζωής και Αξιολόγησης Κινδύνων Ζωής
    Nextdeal newsroom, 31/8/2018

    ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ασφαλίσεων Ζωής και Αξιολόγησης Κινδύνων Ζωής

  • ΕΙΑΣ: Ημερίδα με θέμα "Η οδηγία IDD και οι επιδράσεις της στην ασφαλιστική αγορά"

    ΕΙΑΣ: Ημερίδα με θέμα "Η οδηγία IDD και οι επιδράσεις της στην ασφαλιστική αγορά"

    Εξαιρετικά επίκαιρη επιμορφωτική ημερίδα με θέμα "Η οδηγία IDD και οι επιδράσεις της στην ασφαλιστική αγορά" διοργανώνει το ΕΙΑΣ την...
    Nextdeal newsroom, 31/08/2018 - 09:02 31/8/2018
  • Εξαιρετικά πρωτοποριακή η νέα ακαδημαϊκή συνεργασία του ΕΙΑΣ και του Πανεπιστημίου Πειραιώς

    Εξαιρετικά πρωτοποριακή η νέα ακαδημαϊκή συνεργασία του ΕΙΑΣ και του Πανεπιστημίου Πειραιώς

    Εξαιρετικά πρωτοποριακή είναι η νέα ακαδημαϊκή συνεργασία του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών και του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η οποία εκφράζεται στο...
    Nextdeal newsroom, 21/06/2018 - 09:15 21/6/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
16:40 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  • 16:23 Για πρώτη φορά γυναίκα Αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπουρι στη Βρετανία
  • 15:53 100 Χρόνια Ε.Ε.Α. - 2ος Αγώνας Δρόμου & Παραδοσιακά Παιχνίδια την Κυριακή 5/10 στον Πεδίον του Άρεως
  • 15:20 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
  • 14:30 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 14:20 Με αφιέρωμα στην Ιατρική Τεχνολογία κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 14:07 Αλ. Τσακτάνης, Global Aviation: Έλλειμμα 350.000 χειριστών στις αερομεταφορές την επόμενη 20ετία
  • 13:21 ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε αναλυτές: Γιατί η ισχυρή ανάπτυξη θα συνεχιστεί
  • 13:12 Νέα δυναμική επέκταση για την Contract: Τρία νέα υποκαταστήματα σε Αγρίνιο, Χαλκίδα και Χαλάστρα Θεσσαλονίκης
  • 13:09 Κατά 58.449 άτομα μειώθηκε ο πληθυσμός της χώρας πέρυσι σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 12:40 Deloitte Ελλάδος: Compliance Consultancy Firm of the Year στα Compliance Awards 2025
  • 12:23 Όταν πέφτουν τα δέντρα στην πόλη
  • 11:35 Ιατρικό Αθηνών: Αύξηση τζίρου, αύξηση προσωπικού και εκτεταμένο πλάνο επενδύσεων
  • 11:04 Mediobanca: Στα €30 η νέα τιμή-στόχος για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Κατά 14% αυξάνει τις εκτιμήσεις για καθαρή κερδοφορία η ιταλική τράπεζα
  • 10:57 Πάνος Κούβαλης: H Interamerican ισχυρός περιφερειακός παίκτης
  • 10:28 Η Καινοτομία στις θεραπείες και στην ιατρική τεχνολογία θα δώσει λύσεις σε άλυτα θεραπευτικά πεδία
  • 10:00 TP Greece: Μετασχηματισμός σε digital partner με τζίρο 464 εκατ. και κέρδη 65 εκατ. - Συνεργασία και με τράπεζες
  • 09:30 Η νομοθετική διαδικασία είναι αργή, χρειάζεται χρόνο, αλλά δεν πρέπει απλώς να αντιδρούμε στα γεγονότα
  • 09:13 Επιβολή απαγόρευσης έκδοσης/ανανέωσης συμβολαίων για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health» από την ΤτΕ
  • 09:08 Είναι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας λύση για τη μείωση των δαπανών νοσηλείας;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 2/10 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  3. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  4. 3/10 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  5. 3/10 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  6. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών
  7. 30/9 Τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη αναδεικνύει με αποκλειστική συνέντευξη στο NextDeal ο Πάνος Κούβαλης

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube