close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστική Αγορά
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Μόνο μέσω του agency system καλλιεργείται η έννοια της αφοσίωσης και της εμπιστοσύνης
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/10/2015 - 08:19
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μόνο μέσω του agency system καλλιεργείται η έννοια της αφοσίωσης και της εμπιστοσύνης

Nextdeal newsroom, 2/10/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύμφωνα με την βιβλιογραφία και πρακτική ένας ασφαλιστικός οργανισμός δημιουργεί και προωθεί προϊόντα τα οποία στοχεύουν να βοηθήσουν τον τελικό καταναλωτή να ανταπεξέλθει στην «κακή στιγμή» ελαχιστοποιώντας και αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες και τον κίνδυνο που εμπεριέχεται στην "δύσκολη ώρα". Άρα καλλιεργείται η έννοια του κοινωνικού συνεργού και συμπαραστάτη στο τρίτο πρόσωπο την στιγμή αυτή και προωθείται η εικόνα της ασφάλειας σαν κοινωνικό αγαθό. Για να επιτευχθεί όμως αυτό θα χρειαστεί ο ασφαλιστικός παραγωγός να πιστέψει στην έννοια αυτή και την χρησιμότητα της, να δει στην πράξη τα οφέλη της τόσο για τους τελικούς καταναλωτές (δυστυχώς οι δύσκολες ώρες δεν είναι σπάνιο αγαθό, ισχύουν για όλους) όσο και για τον ίδιο που καλείται να προωθήσει το προϊόν αυτό. Θα πρέπει όντως να δει την οντολογική ανταπόκριση της χρησιμότητας ενός ασφαλιστικού προϊόντος στις δικές του δύσκολες ώρες αλλά ταυτόχρονα να παρακινηθεί από το οικονομικό όφελος που του εξασφαλίζει η προώθηση αυτή των προϊόντων. Αυτή κατά την γνώμη μου είναι η βάση αλλά και η δυναμική που ενεργοποιείται στην αλυσίδα "Ασφαλιστικός Οργανισμός – Προϊόν- Δίκτυο – Καταναλωτής", αρκετά πραγματιστική και ίσως κυνικά, θα μου πείτε, σκιαγραφημένη. Όμως πίσω από όλη αυτή την λογική αλληλουχία δεδομένων και δυναμικών υπάρχει μια κινητήριος δύναμη άυλη, θεωρητική με έντονη ψυχική διάσταση. Η έννοια της πίστης. Αν ένας ασφαλιστικός παραγωγός δεν πιστέψει στην χρησιμότητα του προϊόντος που προωθεί, εάν δεν πιστέψει ότι όντως αυτό είναι το καλύτερο το οποίο μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του πελάτη του δεν μπορεί να γίνει ένθερμος κοινωνός της αλληλουχίας αυτής. Η έννοια της πίστης η οποία μπορεί να συνδυαστεί ετυμολογικά με την έννοια της αφοσίωσης, της εμπιστοσύνης, της βεβαιότητας ότι όντως κάτι είναι πραγματικό και αληθινό, ότι το δέχομαι σαν θεμελιώδη αρχή δεν συνδέεται μόνο με εγκεφαλικές διαδικασίες και ανθρώπινη λογική. Συνδέεται με την έννοια της ψυχικής και συναισθηματικής επένδυσης σε κάτι, με την ανάγκη και την πρακτική να "αφεθώ και να στηριχτώ σε κάτι" για να προχωρήσω. Και αυτό "το κάτι" όπως πολύ συχνά το έχω αναφέρει μπορεί να είναι η πίστη στον θεσμό της ασφάλειας, στον Οργανισμό τον οποίο υπηρετώ σαν ασφαλιστικός παραγωγός, στα προϊόντα που προωθώ, στην ιδέα του ανθρώπου – καταναλωτή που προσπαθώ να εξυπηρετήσω, στους συνεργάτες μου, στον εαυτό μου.

Όλα αυτά που μπορεί να ακούγονται σαν θεολογικού τύπου παραπομπές, κατά την γνώμη μου, είναι οι θεμελιώδεις αρχές που πρέπει να προωθήσει μια ασφαλιστική Εταιρεία και να εμφυσήσει στο δίκτυο της σαν τον κύριο μοχλό δραστηριοποίησης. Είναι θέμα αρχών αλλά και οντολογικού προσδιορισμού του έργου της εταιρείας αλλά και του δικτύου. Και κατά την γνώμη μου, βάσει όλων αυτών που έχουμε δει στην αγορά, η έννοια της πίστης με την έννοια της αφοσίωσης και της εμπιστοσύνης μόνο μέσω του agency system καλλιεργείται. Ο θεσμός του πρακτορείου βοηθά μεν στην διεύρυνση των επιλογών του καταναλωτή αλλά άραγε κατά πόσο αυτή καθορίζεται αμιγώς και αποκλειστικά από τις ανάγκες του καταναλωτή και όχι από τα οικονομικά οφέλη του παραγωγού αφού είναι κοινώς γνωστή η ρήση ότι "όποιος μου δώσει μεγαλύτερη προμήθεια αυτή την ασφάλεια προωθώ". Και βεβαίως αυτή η λογική δεν είναι ευκαταφρόνητη, φαίνεται να έχει ανταπόκριση στην προώθηση του κοινωνικού αγαθού της ασφάλειας και να εξυπηρετεί οικονομίες κλίμακος επιχειρησιακού χαρακτήρα. Αλλά κατά πόσο όμως προωθεί και ενισχύει την ιδέα "του προσηλώνομαι και αφοσιώνομαι σε κάτι, σε ένα προϊόν"; Η έννοια της πίστης και της προσήλωσης επηρεάζεται και αλλοιώνεται σαφώς από την έννοια του άμεσου οικονομικού οφέλους για τον παραγωγό και διαφοροποιείται κατά εποχάς ανάλογα με την διακύμανση των προμηθειών ανά εταιρεία. Όμως σήμερα που η οικονομική κρίση έχει κτυπήσει τις θύρες όλων και που ενώ είμαστε στην δύση του 2015 φαίνεται να επανερχόμαστε σε κοινωνικό - οικονομικές καταστάσεις πολλών δεκαετιών πριν όπου η μικροαστική κοινωνία στηριζόταν στην οικονομική ενίσχυση και ης οικογένειας στην πιο στενή της έννοια μήπως πρέπει να αναθεωρήσουμε τους μηχανισμούς της ασφαλιστικής βιομηχανίας; Πόσες οικογενειακές επιχειρήσεις ξεκίνησαν τότε και μετά αναπτύχθηκαν σε μεγάλους οργανισμούς; Μήπως τώρα όπου η ιδέα των πολύπλοκων και εναλλακτικών συστημάτων οργάνωσης με σύνθετους δείκτες αποδοτικότητας έχει καταρριφθεί είναι η στιγμή να "ξαναδιαβάσουμε" τα διδάγματα της εποχής εκείνης, να δούμε πόσο ανθρωποκεντρικές ήταν τελικά εκείνες οι επιχειρηματικές τακτικές, να αλλάξουμε τα σλόγκαν από "χαμηλό κόστος" σε "ανθρώπινη προσέγγιση και πίστη στον θεσμό της ασφάλειας και τον άνθρωπο"; Kαι αυτό κατά την γνώμη μου γίνεται μόνο μέσω της ενίσχυσης του agency system που σαν μια μικρή οικογένεια θα ενστερνιστεί το αξιακό σύστημα του οργανισμού, θα ταυτιστεί μαζί του και θα το προωθήσει σε κάθε του επιχειρηματική δραστηριότητα. Μόνο μέσω της καλλιέργειας της πίστης, κατά την γνώμη μου, θα έρθει και το κέρδος. Μπορεί να φαίνομαι ρομαντικός αλλά δεν μπορώ να σταματήσω να πιστεύω για να υπάρχω.

 

diogenisagency

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/7/2025

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;

  • Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/7/2025

    Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;

  • Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Συμβαίνουν περιστατικά ακινητοποίησης οχημάτων και στα νησιά. Εάν ο οδηγός δεν επιθυμεί να επισκευάσει τη βλάβη σε τοπικό συνεργείο, τότε πρέπει...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2025 - 10:44 23/7/2025
  • Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού καλύπτει τις παρακάτω κατηγορίες οχημάτων: Επιβατικό αυτοκίνητο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό αυτοκίνητο Δημοσίας Χρήσεως- Ταξί Φορτηγό αυτοκίνητο μέχρι 3,5 τόνους...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 21/07/2025 - 10:00 21/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΑΕΕ: +2,5% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
14:32 ΕΑΕΕ: +2,5% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 13:32 Χρηματιστήριο: Ξεπέρασε ενδοσυνεδριακά το «φράγμα» των 2.000 μονάδων ο Γενικός Δείκτης Τιμών - Στις 2.060,94  με +1,06%
  • 13:16 ΟΑΣΕ: Καταγγελία για την εταιρεία NOS Insurance Services
  • 12:22 Δυτική Ελλάδα: 420 παρεμβάσεις στο πλαίσιο τοπικών σχεδίων ανάπτυξης από το φθινόπωρο
  • 12:05 Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)
  • 10:38 Από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου δωρεάν αναλήψεις από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών - Θέσπιση εθνικού πλαφόν για τρίτους παρόχους
  • 10:26 Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
  • 10:15 Η νέα εποχή του «ΥΓΕΙΑ»-«ΜΗΤΕΡΑ» - Μετεξέλιξη σε ενιαίο, υπερσύγχρονο υγειονομικό συγκρότημα!
  • 09:43 Αδιαφάνεια και διακριτική τιμολόγηση πελατών στις υπηρεσίες Υγείας επισημαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  • 09:30 Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;
  • 09:26 Ξηρασία ρεκόρ για τα μέσα Ιουλίου στην Ευρώπη και στην περιφέρεια της Μεσογείου
  • 09:24 Η JP Morgan «ποντάρει» στην Ελλάδα, τα «παράξενα» της Coca Cola HBC, οι υψηλές επιδόσεις της ΔΕΗ και η «απειλή» για τον ΟΤΕ
  • 09:20 Οι σιωπηλοί μάρτυρες της σοβιετικής πυρηνικής εποχής
  • 09:05 Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ
  • 09:00 Οι άνθρωποι της Τήνου και τα έργα τους
  • 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  • 08:50 Μια βόλτα στη λίμνη του Πηνειού στην Ηλεία!
  • 19:03 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  • 14:20 Η Howden Re εξασφαλίζει πλήρη άδεια αντασφάλισης για δραστηριοποίηση από το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Κέντρο του Ντουμπάι (DIFC)
  • 13:20 Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  2. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube