close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Εσείς πόσα COI έχετε; Αξιοποιείστε τη δύναμη της αμοιβαιότητας δημιουργώντας συνεχώς νέα Κέντρα Επιρροής (Center Of Influence-COI) με στόχο τις συστάσεις
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
22/7/2024 - 09:54
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εσείς πόσα COI έχετε; Αξιοποιείστε τη δύναμη της αμοιβαιότητας δημιουργώντας συνεχώς νέα Κέντρα Επιρροής (Center Of Influence-COI) με στόχο τις συστάσεις

Κώστας Ακριβόπουλος, 22/7/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA,  MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)


Ένας από τους θεμελιώδεις νόμους της κοινωνικής ψυχολογίας και των ανθρωπίνων σχέσεων, είναι να κάνετε κάτι ωφέλιμο για τους άλλους,  ώστε εκείνοι να είναι διατεθειμένοι να το ανταποδώσουν και να κάνουν κάτι που αξίζει για εσάς.

Η Ana Fanlo, επταετές διακεκριμένο μέλος του MDRT, από την πόλη Νταβάο των Φιλιππίνων, θύμισε σε όλους τους συμμετέχοντες στο συνέδριο του MDRT, κάτι, που σίγουρα το γνωρίζουμε καλά όλοι μας:
«Έμαθα ότι το να κάνεις καλά πράγματα για τους άλλους δεν χρειάζεται να σου πάρει πολλά, αλλά βοηθάει πολύ στην οικοδόμηση και καλλιέργεια σχέσεων, ειδικά σε ανθρώπους με επιρροή, που θα ωφελήσουν τη δουλειά μας ως ασφαλιστικούς συμβούλους, δημιουργώντας για εμάς νέα COI - Center Of Influence -Κέντρα επιρροής»,

Η Fanlo μας θυμίζει τρεις τρόπους με τους οποίους οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι μπορούν να αξιοποιήσουν την αρχή της αμοιβαιότητας, δίνοντας γενναιόδωρα τις υπηρεσίες τους σε άλλους, με στόχο τις συστάσεις σε τρίτα άτομα.

1. Χτίστε γνήσιες φιλίες - κάντε φίλους, όχι Πελάτες.
Η Fanlo δεν προσεγγίζει άμεσα άτομα για πώληση  ασφαλιστηρίων  συμβολαίων. H πρώτη της συνάντηση είναι πάντα συνάντηση γνωριμίας.

«Θέλω να τους γνωρίσω πρώτα, πίνοντας καφέ μαζί τους και να κατανοήσω τις ανάγκες, τα προβλήματά τους  και τις προκλήσεις τους», είπε. «Τότε, και μόνο τότε, θα χαράξω μια πολιτική που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους. Το σκέφτομαι συνεχώς και το οργανώνω. Κάνω ένα νέο φίλο, δημιουργώντας συνθήκες για ένα νέο COI  και τότε σίγουρα θα έχω νέους Πελάτες….και πάλι από την αρχή…για νέους φίλους και νέα COI».

2. Δώστε υποστήριξη στις δύσκολες στιγμές τους.
Η Fanlo στέκεται δίπλα στους πελάτες, τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής τους .  To moto της είναι το γνωστό σε όλους μας «Εξυπηρέτηση και Συμπαράσταση πάνω από το 110%»

Όταν η Φίλη και Πελάτισσά της αντιμετώπισε τη μάχη της μητέρας της με τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, η συμπαράσταση, η τεχνογνωσία, οι υπηρεσίες και η εξυπηρέτηση της Fanlo, ήρθαν για διάσωση. Το προσωπικό της ενδιαφέρον και τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που είχε εξασφαλίσει προηγουμένως για την οικογένεια, μείωσαν σημαντικά το οικονομικό βάρος, εδραίωσαν τη σχέση της με την πελάτισσά της και άνοιξαν πόρτες σε νέες ευκαιρίες.

Η φίλη της, ως μουσουλμάνα,  έγινε κέντρο επιρροής (COI) για την Fanlo, στο συγκεκριμένο target group, στις τοπικές μουσουλμανικές κοινότητες, οι οποίες συχνά προτιμούν μετρητά και πιο παραδοσιακές και σίγουρες επενδύσεις.

Η φίλη της την σύστησε  σε πολλούς γνωστούς  με προοπτικές και μάλιστα ενθάρρυνε την Fanlo να χρησιμοποιήσει την ιστορία της οικογένειάς της, ως μελέτη περίπτωσης.


3. Μην σταματάτε την εκπαίδευσή σας. Μοιραστείτε γνώσεις και προσφέρετε υπηρεσίες.

 

Η Fanlo βρήκε την αφοσίωσή της σε έναν βαθύτερο σκοπό, να μην σταματάει την εκπαίδευσή της, καθώς μια αναγνωρισμένη ασφαλιστική και οικονομική σύμβουλος, συχνά εμπνέει  και επηρεάζει με τις γνώσεις της, τον χαρακτήρα της, τη στοργή της, την υπομονή της, την κατανόηση της  και τις  επαναλαμβανόμενες υπηρεσίες της,  όλους τους Πελάτες , αλλά και όλους τους γνωστούς, να γίνουν COI  κέντρα επιρροής,  για εκείνη.

«Στη γραμμή εργασίας μας», είπε η Fanlo, «είναι σημαντικό να είμαστε συνεχώς εκπαιδευμένοι, συνεχώς ενημερωμένοι για το επάγγελμά μας, για την αγορά μας, για τους συναγωνιστές μας, αλλά και για το επάγγελμα του υποψήφιου πελάτη μας, πριν συναντηθούμε μαζί τους, ώστε να τους αντιμετωπίζουμε όσο καλύτερα μπορούμε, καθώς μπορούν να είναι τα νέα COI μας. Το ίδιο κάνουμε  και για τους ανθρώπους γύρω μας.
 Όταν κάνετε αυτά, θα είστε στο επίκεντρο των σκέψεών  τους, και τότε εκείνοι γίνονται COI δικά σας για να σας συστήσουν και αλλού, επειδή βιώνουν από πρώτο χέρι, τι μπορείτε να κάνετε για όλους.
"


 
Και κάτι από εμάς.
Σε περίπτωση που η καταγωγή του Πελάτη σας είναι από άλλη χώρα, που σήμερα το συναντάμε τακτικά, πράγμα το οποίο το μάθατε πριν την συνάντηση από κάποιον που σας σύστησε, ή από το διαδίκτυο, καλό θα είναι, στην πρώτη συνάντηση, να χρησιμοποιήσετε τη διαπολιτισμική σας διαπραγματευτική γνώση και ικανότητα και η καλημέρα σας να είναι στην μητρική του γλώσσα! Πιστέψτε, αλλάζει η διάθεσή του,  π.χ. σε

  • Γερμανό “Guten Morgen”/Γκούντενμόργκεν
  • Buon giorno/σε Ιταλό/Μποτζόρνο,
  • Sabah alkhayr/σε Άραβα/Σαμπάχ ελ χερ,
  • Buenos días/σε Ισπανό/Μπουένος ντίας,
  • Miremengjes /σε Αλβανό/Μιρεμέντζε,
  • Ohayō/σε Ιάπωνα/Οχάϊο ,
  • Dobroye utro /σε Ρώσσο/Ντοβρεούτρα,
  • Dobro utro/ σε Βούλγαρο/Ντοβροούτρο,
  • Bonjour/σε Γάλλο/ Μπονζούρ,
  • Zǎoshang hǎo/σε Κινέζο/Ζαοχάνγχαο,
  • Günaydın/σε Τούρκο/Ζινάϊζιν κλπ

και έτσι η πρώτη συνάντηση αρχίζει με χαμόγελο και φιλική διάθεση!

Ας αναρωτηθούμε και εμείς!
Δημιουργούμε τις ίδιες συνθήκες με τους Πελάτες μας, ώστε να έχουμε τα ίδια και ίσως πιο καλά αποτελέσματα, δημιουργώντας συνεχώς νέα COI γύρω μας, ακόμη και σε ειδικά target Groups!

Υπενθυμίστε στους Πελάτες σας  την διαθεσιμότητα σας για βοήθεια, αλλά αποφύγετε να τους πνίγετε με συνεχείς συμβουλές, υποδείξεις και κυρίως κριτική. Δώστε στον καθένα το χώρο και το χρόνο να αξιοποιήσει την υποστήριξη σας όταν την έχει ανάγκη. Αρκεί να ξέρει ότι είσθε εκεί για να …αφουγκραστείτε την ανάγκη του!

“Το άσχημο της ζωής είναι ότι γερνάμε πολύ νωρίς
και μαθαίνουμε πολύ αργά - Benjamin Franklin”

Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στον αγώνα σας, με καινούρια COI!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
15:42 Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
  • 14:48 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  • 14:40 Ερρίκος Ντυνάν: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσουν έντομα ή τσούχτρες!
  • 14:33 Σωτήριος Θεοχάρης: Η έγκαιρη διάγνωση του μελανώματος και του καρκίνου του δέρματος σώζει ζωές!
  • 14:30 Τραυματισμοί του ώμου το καλοκαίρι: Πρόληψη και αντιμετώπιση!
  • 14:08 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Τι να κάνετε εάν τσιμπήσουν το παιδί σας έντομα!
  • 14:00 Αφιέρωμα Διακοπές και Υγεία: Καλοκαιρινές διακοπές με ανεμελιά και ξεγνοιασιά, αλλά χωρίς να βλάψουμε την υγεία μας!
  • 13:05 Φωτιά ξέσπασε σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο «Σωτηρία»
  • 12:47 Δήλωση του Γιάννη Στουρνάρα για την απώλεια της Λένας Σαμαρά
  • 11:18 Ασφάλιση οχημάτων: Η συχνή ζημιά που αφήνουμε ακάλυπτη ενώ μπορεί να καταστρέψει τις διακοπές μας
  • 11:11 Πολυϊατρεία Medifirst & Αθηναϊκή Γενική Κλινική: Στρατηγική Συνεργασία με τη Universal Life για άμεση, ποιοτική και καινοτόμα ιατρική φροντίδα!
  • 11:00 Η Eurolife FFH φροντίζει να απολαμβάνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές ακόμα περισσότερο!
  • 10:50 Καλοκαίρι με υγεία και σιγουριά, με τη φροντίδα της NN Hellas!
  • 10:42 Affidea: Καλοκαίρι - Η ιδανική εποχή για να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση!
  • 10:30 Εθνική Ασφαλιστική: Η πρόληψη και η σωστή ασφάλιση είναι το «εισιτήριο» για ξέγνοιαστες διακοπές!
  • 09:11 Το 84% της συνολικής παραγωγής πενταμήνου 2025 προήλθε από 7 κλάδους!
  • 09:07 Περιθωριακές ζωές στις ζώνες των πυρηνικών δοκιμών
  • 09:04 Επαναφορά της 13ης σύνταξης(;), ο Σκέρτσος για την άνοδο του Χ.Α, ο Ιβάν θέλει να δει Μητσοτάκη και η Attica Bank «βλέπει» Μάλτα
  • 08:55 Φεστιβάλ Αργαλειών και Υφανσης στην Ιεράπετρα
  • 08:51 Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 8/8 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  6. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube