Λάμπρος Καραγεώργος, 16/7/2021 - 08:30 facebook twitter linkedin Η εξυπηρέτηση κοστίζει, πάρτε το απόφαση! Λάμπρος Καραγεώργος, 16/7/2021 facebook twitter linkedin Πολλή συζήτηση έγινε το τελευταίο διάστημα για την υποτιθέμενη στάση ορισμένων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο και πολλοί έσπευσαν να αναθεματίσουν τους εργαζόμενους του δημόσιου τομέα για την «εργατικότητα» που επιδεικνύουν. Όμως το πραγματικό πρόβλημα δεν είναι αυτό. Και αν σε ορισμένες υπηρεσίες του δημόσιου τομέα δεν σηκώνουν το τηλέφωνο, σε άλλες το κάνουν, όπως επίσης και πολλές εργασίες πλέον στο Δημόσιο έχουν γίνει διαδικτυακά και αυτά τα προγράμματα τα υλοποιούν εργαζόμενοι και του δημόσιου τομέα. Αλλά στον ιδιωτικό τομέα, άραγε τα σηκώνουν τα τηλέφωνα; Και το ερώτημα τίθεται γιατί είναι και αυτό μια πραγματικότητα. Πόση ώρα περιμένετε να πιάσετε γραμμή σε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας; Πόση ώρα περιμένετε να πιάσετε γραμμή σε μια ασφαλιστική εταιρεία; Δεν σε παραπέμπει το ρομπότ στο «ένα», μετά στο «δύο», μετά στο «τρία» και στο τέλος ξεχνάς το λόγο που πήρες τηλέφωνο; Όλη αυτή η καθυστέρηση οφείλεται σε έναν απλό λόγο που λέγεται «μείωση κόστους». Όταν η προσπάθεια μείωσης κόστους ξεκινά από το τηλεφωνικό κέντρο, τότε θα υπάρξει σίγουρα πρόβλημα στην επικοινωνία της εταιρείας με τον πελάτη της. Αφήστε λοιπόν τα ωραία λόγια και επενδύστε στην ουσιαστική εξυπηρέτηση του πελάτη σας... Η εξυπηρέτηση κοστίζει... Από την εφημερίδα Nextdeal, τεύχος 476 Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 03/10/2025 - 15:20 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
Λάμπρος Καραγεώργος, 03/10/2025 - 10:57 Πάνος Κούβαλης: H Interamerican ισχυρός περιφερειακός παίκτης
Λάμπρος Καραγεώργος, 30/09/2025 - 13:07 Παραγωγή ασφαλίστρων: Δυο ενθαρρυντικά μηνύματα για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (πίνακας) - +17,8% από πράκτορες μη αποκλειστικής συνεργασίας!
Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 215) που κυκλοφορεί Ισαβέλλα Βήτου, Chief Operations Officer, Allianz Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Τον πολυδιάστατο ρόλο... Λάμπρος Καραγεώργος, 04/09/2025 - 15:48
Νέες εξαγορές - Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 565) που κυκλοφορεί - Στήλη 'Θέσεις' Του Λάμπρου Καραγεώργου Η πρόσφατη εξαγορά της Mega Insurance από διεθνή... Λάμπρος Καραγεώργος, 03/09/2025 - 11:05
Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα Η Επιτροπή Ανταγωνισμού συνιστά ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό και εφαρμογή του νέου δείκτη ΕΔΑ που θα αντικαταστήσει τον ΕΔΥ, σύμφωνα με... Λάμπρος Καραγεώργος, 11/08/2025 - 16:23
Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 564) που κυκλοφορεί - Στήλη 'Θέσεις' Οι πρώτες μεγάλες φωτιές μετά την 1η Ιουνίου, που... Λάμπρος Καραγεώργος, 07/08/2025 - 10:26
Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 564) που κυκλοφορεί - Πρώτο θέμα Του Λάμπρου Καραγεώργου Οι καταλύτες των αλλαγών στις σχέσεις ασφαλιστικών... Λάμπρος Καραγεώργος, 06/08/2025 - 09:48
Τροχαία ατυχήματα: Πάνω από 185 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες έδωσαν οι ασφαλιστικές (κλάδος αυτοκινήτων) Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) που κυκλοφορεί Του Λάμπρου Καραγεώργου Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του ρόλου... Λάμπρος Καραγεώργος, 01/08/2025 - 15:50