close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η εξυπηρέτηση κοστίζει, πάρτε το απόφαση!
Λάμπρος Καραγεώργος
Λάμπρος Καραγεώργος, 16/7/2021 - 08:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η εξυπηρέτηση κοστίζει, πάρτε το απόφαση!

Λάμπρος Καραγεώργος, 16/7/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πολλή συζήτηση έγινε το τελευταίο διάστημα για την υποτιθέμενη στάση ορισμένων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο και πολλοί έσπευσαν να αναθεματίσουν τους εργαζόμενους του δημόσιου τομέα για την «εργατικότητα» που επιδεικνύουν. Όμως το πραγματικό πρόβλημα δεν είναι αυτό. Και αν σε ορισμένες υπηρεσίες του δημόσιου τομέα δεν σηκώνουν το τηλέφωνο, σε άλλες το κάνουν, όπως επίσης και πολλές εργασίες πλέον στο Δημόσιο έχουν γίνει διαδικτυακά και αυτά τα προγράμματα τα υλοποιούν εργαζόμενοι και του δημόσιου τομέα.

Αλλά στον ιδιωτικό τομέα, άραγε τα σηκώνουν τα τηλέφωνα; Και το ερώτημα τίθεται γιατί είναι και αυτό μια πραγματικότητα. Πόση ώρα περιμένετε να πιάσετε γραμμή σε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας; Πόση ώρα περιμένετε να πιάσετε γραμμή σε μια ασφαλιστική εταιρεία; Δεν σε παραπέμπει το ρομπότ στο «ένα», μετά στο «δύο», μετά στο «τρία» και στο τέλος ξεχνάς το λόγο που πήρες τηλέφωνο;

Όλη αυτή η καθυστέρηση οφείλεται σε έναν απλό λόγο που λέγεται «μείωση κόστους».

Όταν η προσπάθεια μείωσης κόστους ξεκινά από το τηλεφωνικό κέντρο, τότε θα υπάρξει σίγουρα πρόβλημα στην επικοινωνία της εταιρείας με τον πελάτη της.

Αφήστε λοιπόν τα ωραία λόγια και επενδύστε στην ουσιαστική εξυπηρέτηση του πελάτη σας... Η εξυπηρέτηση κοστίζει...

 

Από την εφημερίδα Nextdeal, τεύχος 476

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • εξυπηρέτηση
  • τηλέφωνα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • «Κρατικό» και όχι σουηδικό μάς βγήκε το νέο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης
    Λάμπρος Καραγεώργος, 7/7/2021

    «Κρατικό» και όχι σουηδικό μάς βγήκε το νέο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης

  • Σε αυτές τις πρωτοβουλίες να εστιάσει η ΕΑΕΕ!
    Λάμπρος Καραγεώργος, 1/6/2021

    Σε αυτές τις πρωτοβουλίες να εστιάσει η ΕΑΕΕ!

  • Στα σκαριά σχέδια «αντίδρασης» ασφαλιστικών εταιρειών κατά της συμφωνίας CVC - Εθνικής Ασφαλιστικής

    Στα σκαριά σχέδια «αντίδρασης» ασφαλιστικών εταιρειών κατά της συμφωνίας CVC - Εθνικής Ασφαλιστικής

    Εξετάζεται προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού! Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από το επενδυτικό fund CVC ήταν μία ακόμη πέτρα που έπεσε...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 17/05/2021 - 08:29 17/5/2021
  • Μήπως, τώρα που βγαίνουμε έξω, είναι κρίμα να βγούμε και πάλι ανασφάλιστοι;

    Μήπως, τώρα που βγαίνουμε έξω, είναι κρίμα να βγούμε και πάλι ανασφάλιστοι;

    Αν η πανδημία περάσει, είναι σίγουρο ότι οι οικονομίες θα εκτιναχθούν, μαζί με αυτές και η ασφαλιστική αγορά, με μία...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 14/05/2021 - 08:45 14/5/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι πελάτες σας προμηθεύτηκαν τις απαραίτητες αντιολισθητικές αλυσίδες;
09:27 Οι πελάτες σας προμηθεύτηκαν τις απαραίτητες αντιολισθητικές αλυσίδες;
  • 09:22 Ο Κόσμος το 2023 - Athens Gala Dinner
  • 09:16 Εποπτεύων Χ: Το «κυνήγι» επενδυτών στην Ασία το προεκλογικό «δώρο» και το ισχυρό σχήμα για τον Βοτανικό
  • 09:10 Νέα Master από το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Επικοινωνίας
  • 09:04 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό – Πως να έχετε χρήματα για πάντα χωρίς να εργάζεστε για πάντα!
  • 08:54 Μία ενδιαφέρουσα δικαστική απόφαση για την αποζημίωση από τροχαίο ατύχημα που ίσως αλλάζει τα δεδομένα
  • 08:49 Σταμάτα να μιλάς, ξεκίνα να πουλάς!
  • 14:51 Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.: Απογοητευμένοι οι καταναλωτές από το «καλάθι του νοικοκυριού»
  • 14:30 BMW i7: Για ασφαλιστές που δεν συμβιβάζονται!
  • 14:22 HOWDEN HELLAS: Νέα, στρατηγική συνέργεια με την TCI SPECIALTY
  • 14:06 Στη Madonna di Campiglio ξεκίνησε η αγωνιστική περίοδος των Παγκόσμιων Πρωταθλητών
  • 13:48 Με παρέμβαση ΕΕΑ: Δεν ισχύει στην Α φάση για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση η ψηφιακή “κάρτα εργασίας”
  • 13:42 Η CNP CYPRIALIFE πραγματοποιεί ημερίδα με θέμα «Υπερήρωες Ζωής!»
  • 13:35 Οι καθυστερήσεις στην έγκριση των νομοθετικών προτάσεων της ΕΕ πρέπει να σταματήσουν!
  • 13:25 Εκδήλωση στη μνήμη του καθ. Γ. Κυριόπουλου: "Η πρόκληση της μεταρρύθμισης του Συστήματος Υγείας"
  • 13:14 Τι είναι το Insurtech για τις Ασφαλιστικές Εταιρίες, τους Πελάτες και τους Διαμεσολαβητές;
  • 13:13 Κατέχουν τις απαιτούμενες εκ του νόμου γνώσεις τα στελέχη διοίκησης των ασφαλιστικών επιχειρήσεων;
  • 13:02 Οι προκλητικές καμπάνιες του DeadHappy οδήγησαν σε αύξηση της δημοτικότητάς του
  • 12:53 Ποιες ασφαλίσεις της ανθρώπινης ζωής γνωρίζετε;
  • 12:47 Πόση αξία έχει η ανθρώπινη ζωή;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/1 Συγχωνεύσεις και εξαγορές στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση
  2. 25/1 Οι διαδικασίες που έχουν αλλάξει τον τρόπο αποζημιώσεων στον κλάδο αυτοκινήτου!
  3. 25/1 Εν ολίγοις...με ή χωρίς εκπτώσεις και ωφελήματα!
  4. 26/1 Υπασφαλισμένος: έρχονται ευχάριστα νέα για την ασφάλιση
  5. 24/1 Νέο podcast από την ΕΑΕΕ με θέμα: «Περιβαλλοντικές Ευθύνες και Ασφάλιση»
  6. 26/1 Eurolife FFH: ασφαλίστε το ηλεκτροκίνητό σας όχημα
  7. 23/1 ALLIANZ: Στο Νταβός ο Oliver Bäte με τον Κυριάκο Μητσοτάκη

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube