Ένα ακόμη μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου ρου ΣΕΜΑ παραιτήθηκε.
Όπως έγινε γνωστό, την παραίτηση της υπέβαλλε η κα. Ηλέκτρα Αποστολοπούλου από τακτικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΜΑ, λόγω προσωπικού φόρτου εργασίας.
Το Διοικητικό Συμβούλιο κατανόησε και έκανε αποδεκτή την παραίτησή αφού ευχαρίστησε για το μέχρι σήμερα έργο.
Η κ. Αποστολοπούλου ευχαρίστησε με τη σειρά της και έθεσε τον εαυτό της στη διάθεση του Συνδέσμου.