sema

Ένα ακόμη μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου ρου ΣΕΜΑ παραιτήθηκε.

Όπως έγινε γνωστό, την παραίτηση της υπέβαλλε η κα. Ηλέκτρα Αποστολοπούλου από τακτικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΜΑ, λόγω προσωπικού φόρτου εργασίας. 

Το Διοικητικό Συμβούλιο κατανόησε και έκανε αποδεκτή την παραίτησή αφού ευχαρίστησε για το μέχρι σήμερα έργο. 

Η κ. Αποστολοπούλου ευχαρίστησε με τη σειρά της και έθεσε τον εαυτό της στη διάθεση του Συνδέσμου.