close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Παναγιώτης Ρεγκούκος: Τι σχέση έχει ο «φάντης» με το «ρετσινόλαδο»;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
22/8/2014 - 09:31
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Παναγιώτης Ρεγκούκος: Τι σχέση έχει ο «φάντης» με το «ρετσινόλαδο»;

Nextdeal newsroom, 22/8/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία, έχει αλλάξει την μορφή και την λειτουργία του κόσμου. Αυτό πια δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει. Ωστόσο, η χρήση της ακόμη, δεν έχει μπει στον κατάλληλο δρόμο, για την βελτίωση της ζωής και της δουλειάς του ανθρώπου. Ακόμη, κινείται σε «καταναλωτικά» πλαίσια, ικανοποίησης των χαμηλής ποιότητας δραστηριοτήτων και τρόπου ζωή των καταναλωτών. 

Αν σκεφτούμε όμως πριν μερικά χρόνια, η τεχνολογία ήταν αυτή που μας έλειπε, για να κάνουμε μια σειρά από δουλειές, που θα βοηθούσαν να φέρουμε καλύτερα αποτελέσματα. Η στατιστικές, η επεξεργασία στοιχείων, η τήρηση αρχείων, η επικοινωνία, η εκπαίδευση, η διοίκηση, ο προγραμματισμός κλπ. γίνονταν με τα χέρια, σε καρτέλες, σε χαρτιά, σε ημερολόγιο filofax, μια σκέτη ταλαιπωρία.

Και τώρα όμως που ήρθε η τεχνολογία στα πόδια μας τι κάνουμε γενικώς; Πάλι τα χαρτιά, τα μπλοκάκια, τα ντοσιέ πάνε και έρχονται, ενώ το τηλέφωνο ακόμη αποτελεί το πιο δημοφιλές μέσο επικοινωνίας, ενώ το ταχυδρομείο καλά κρατεί, ακόμη και οι couriers έχουν όλο και περισσότερη δουλειά. Θυμίζει το ανέκδοτο με το πλυντήριο που η νοικοκυρά χρησιμοποιούσε για να ακουμπάει επάνω την … σκάφη, για να πλύνει τα ρούχα.

Για να εξειδικεύσουμε όμως το θέμα, θα έλεγα να επικεντρωθούμε στην επικοινωνία που μπορεί πλέον να έχει ο ασφαλιστής με τους πελάτες του, δίχως κόπο, χωρίς χάσιμο χρόνου, με μηδενικό κόστος και το κυριότερο σε μερικά δευτερόλεπτα. Αυτή την επικοινωνία που όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες ευαγγελίζονται μέχρι να γίνει το συμβόλαιο, μετά καταλήγει να είναι ένα γρήγορο ραντεβού ξεπετάγματος για την ανανέωση του συμβολαίου και την είσπραξη του ασφάλιστρου.

Κάποιος όμως με μεγάλη και καλπάζουσα φαντασία, θα μπορούσε να σκεφτεί πως με ένα απλό και φθηνό laptop θα μπορούσε να έχει μια μόνιμη, τακτική και συστηματική επικοινωνία με τους πελάτες του, ώστε να μην τον βλέπει όποτε είναι να πληρώσει. Ο πελάτης ποτέ δεν είναι σίγουρος, άρα πρέπει να τον ενημερώνει συνεχώς για την εταιρία, για τις επιτυχίες του ίδιου, για τις αποζημιώσεις που δίδονται, για τις περιπτώσεις ανθρώπων που ανασφάλιστοι όντες είχαν προβλήματα υγείας, για νέα προϊόντα της εταιρίας κλπ. Ο πελάτης πρέπει να κρατιέται σε «εγρήγορση» και να επιβεβαιώνεις συνεχώς την σωστή του απόφαση να ασφαλιστεί. Έτσι μόνο θα μπορέσει να αμυνθεί σε «επιθέσεις» του περιβάλλοντος του, από ανθρώπους που δεν έχουν ασφαλιστική συνείδηση αλλά και από τους δικούς του ανθρώπους που πιστεύουν πως σπαταλά άδικα χρήματα.

Όλοι οι ασφαλιστές θέλουν να «ρέουν» νέοι πελάτες στο γραφείο τους, να ανανεώνονται τα συμβόλαια εύκολα, να αποκτούν συστάσεις χωρίς να τις ζητάνε, να αυξάνεται το εισόδημα τους και να γίνονται συνεχώς καλύτεροι. Η τεχνολογία τους βοηθάει με μοναδικό τρόπο να κάνουν το λεγόμενο «after sales support» στους πελάτες τους και να επικοινωνήσουν με την αγορά τους για νέους πελάτες.

Οι εταιρίες οφείλουν να επικοινωνούν με τους πελάτες μέσω email συνολικά για εταιρικά θέματα, ώστε ο πελάτης να νοιώθει πως στέκεται κοντά τους και τους φροντίζει. Η ασφάλεια είναι ένα προϊόν που κανείς δεν θέλει να χρησιμοποιήσει. Έχει αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Όμως και η εταιρία, δεν μπορεί να εξαφανίζεται μετά την υπογραφή του συμβολαίου.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Τέλος, η εταιρία χρειάζεται να παράγει υλικό (content) ώστε να το αξιοποιούν οι ασφαλιστές για προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες και την αγορά, ενισχύοντας τους έτσι στην αποτελεσματικότητα της πώλησης.

Για την ώρα, ο «φάντης» με το «ρετσινόλαδο» δεν έχει καμία σχέση. Δυστυχώς.


 

Προφίλ του συγγραφέα

Ο κ. Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος, είναι Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, Συγγραφέας και Ομιλητής, για σχεδόν 30 χρόνια, της Ασφαλιστικής Αγοράς συμπεριλαμβανομένης.

Έχει δημιουργήσει μεθόδους και εργαλεία, έχει δημιουργήσει βιβλία, εγχειρίδια, cd, dvd, και από φέτος streaming seminars, στους τομείς των Πωλήσεων, Διοίκησης και Εξυπηρέτησης Πελατών, για πωλητές, ασφαλιστές και μεσίτες, ενώ έχει εκπαιδεύσει χιλιάδες στελέχη όλων των επιπέδων, από όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες. Η δουλειά του υπάρχει συγκεντρωμένη στα site του : www.pregoukos.gr , www.e-seminars.com.gr

Από φέτος, παραδίδει το πακέτο ατομικής «εκπαίδευσης και υποστήριξης» METAMORPHOSIS INSURANCE με στόχο την μεταμόρφωση του κλασσικού, παραδοσιακού και συνηθισμένου «ασφαλιστή» σε «επιχειρηματία».

Μπορείτε να τον βρείτε στο τηλ. 210 6080595.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/5/2025

    Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση

  • Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/5/2025

    Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

  • Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

    Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

    Ασφάλεια δεν είναι μόνο τα μεγάλα, οργανωμένα σχέδια για το μέλλον. Είναι και τα απλά, καθημερινά πράγματα που μας βοηθούν να...
    Νικολέτα Μάρκου, 19/05/2025 - 10:49 19/5/2025
  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη 'Πωλήσεις' Επιμέλεια: Ευάγγελος Γ. Σπύρου ● Ποια η χρήση αυτού...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46 13/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
15:33 Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
  • 15:05 Financial Times: Οι ΗΠΑ πιέζουν την ΕΕ να μειώσει μονομερώς τους δασμούς της
  • 14:39 Τα κράτη-μέλη του ΠΟΥ συμφώνησαν για την πρόληψη της επόμενης πανδημίας - Ο ρόλος των εμβολίων
  • 14:16 ΕΟΔΥ: Ενημέρωση επαγγελματιών υγείας για την ανάγκη ενισχυμένης επιτήρησης της λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου
  • 14:00 25η Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα για τα Εξαφανισμένα Παιδιά
  • 13:43 ΔΑΑ-Airports for Innovation (Α4Ι): Οι νικήτριες εταιρείες startups στον πρώτο ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας παγκοσμίως
  • 13:32 Ιδιωτική Ασφάλιση: Άλλο ένα χαράτσι; Ή μήπως ασπίδα ζωής;
  • 13:15 Κ. Χατζηδάκης: Άρση μονιμότητας και μπόνους απόδοσης στο Δημόσιο μετά από πραγματική αξιολόγηση
  • 13:11 Η καρδιά της Ρομποτικής Χειρουργικής χτυπά στην Αθήνα!
  • 12:55 Νύχτα Μουσείων στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας
  • 12:38 Οδηγός για υγιείς πνεύμονες: Τι να προσέξετε και πότε να δράσετε
  • 12:26 Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς
  • 12:10 Aon: Οι εξάρσεις ακραίων καιρικών φαινομένων του Μαΐου από τις πιο κοστοβόρες στην ιστορία των ΗΠΑ
  • 10:48 Νέες εντάξεις στο ΕΣΠΑ για έργα ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων
  • 10:30 ΠΡΟΣΟΧΗ: “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok
  • 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  • 10:12 ΙΣΑ: Αγανάκτησή για ανυπόστατα δημοσιεύματα περί “εμβολίου για τον στρεπτόκοκκο”
  • 09:59 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  • 09:50 Ημέρα Δημιουργικότητας
  • 09:40 Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  4. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  5. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  6. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  7. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube