close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση
Αντώνιος Δουνδουλάκης
Αντώνιος Δουνδουλάκης,
21/5/2025 - 13:05
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση

Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/5/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στο ασφαλιστικό χώρο, και δει στο χώρο των πωλήσεων, ανέκαθεν η γνώση του προϊόντος, η επικοινωνία και η σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη αποτελούσαν καθοριστικό παράγοντα  επιτυχίας. Ωστόσο, υπάρχει ένας λιγότερο συζητημένος - αλλά εξαιρετικά καθοριστικός - παράγοντας που μπορεί να αποδυναμώσει τη δυναμική της πώλησης: η αγωνία της πώλησης.

Τι είναι η αγωνία της πώλησης;

Πρόκειται για το άγχος ή την πίεση που νιώθει ο ασφαλιστής (ειδικά κατά τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα στο χώρο) να ολοκληρώσει μια πώληση, είτε λόγω στόχων, είτε λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης στον εαυτό του ό,τι  δε γνωρίζει κατά απόλυτο  το προϊόν το οποίο προτείνει, είτε ό,τι δεν κατάφερε να «σπάσει τον πάγο» και να έλθει πιο κοντά στον πελάτη ως σύμβουλος και όχι ως πωλητής. Αυτή η αγωνία, ακόμα κι αν δεν εκφράζεται ρητά, μεταφέρεται στον πελάτη μέσα από τη μη λεκτική επικοινωνία: τον τόνο της φωνής, τη στάση του σώματος, τις εκφράσεις του προσώπου, ακόμα και την υπερβολική επιμονή.

Όταν ένας πελάτης αντιλαμβάνεται -συνειδητά ή ασυνείδητα- ότι ο ασφαλιστής «καίγεται» να «πουλήσει», αυτό μοιραία χτίζει ένα  αόρατο τείχος προκαλεί άμυνα. Ο πελάτης ενδόμυχα αρχίζει να αμφισβητεί τις προθέσεις του επαγγελματία, αναρωτιέται αν το προϊόν είναι πραγματικά κατάλληλο για τον ίδιο ή αν του το προτείνουν αποκλειστικά για λόγους κέρδους. Η φυσική αντίδραση είναι η άρνηση, να τραβηχτεί πίσω, να είναι πιο επιφυλακτικός και λιγότερο πρόθυμος να δεσμευτεί για κάτι που δεν είναι σίγουρός ή έχει αμφιβολίες.

Σύμφωνα με τον ψυχολόγο Jack Brehm, όταν ένα άτομο αισθανθεί ότι κάποιος άλλος προσπαθεί να του επιβάλει κάτι -όπως μια απόφαση, μια επιλογή ή ένα προϊόν- τότε υποσυνείδητα ενεργοποιείται μια αντίδραση άμυνας, η οποία έχει στόχο την επαναφορά του ελέγχου και της ατομικής ελευθερίας. Έτσι αν ο ασφαλιστής δεν έχει τα αντανακλαστικά να αντιληφθεί αυτή την άμυνα του πελάτη και συνεχίσει να τον  πιέζει να αποφασίσει, να προχωρήσει, τόσο περισσότερο αυτός νιώθει ότι χάνει την ελευθερία του και τόσο πιο πιθανό είναι να πει “όχι”, ακόμη και αν αντικειμενικά τον συμφέρει και είναι προς όφελος του η κάλυψη της ανάγκης του για ασφάλιση.

Για να αποφύγει ο ασφαλιστής αυτό το σκόπελο θα πρέπει να ανασυνταχθεί  να δώσει χώρο, χρόνο στον πελάτη να σκεφτεί και να αποφασίσει μόνος του.

Παρουσιάζοντας ξανά την πρόταση του σαν επιλογή, όχι σαν "μονόδρομο" ή "ευκαιρία που χάνεται".

Παράλληλά όμως με την  ψυχολογία, πολύ σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η μη λεκτική επικοινωνία με δεδομένο του ότι αυτή αποτελεί έως και το 70% της συνολικής επικοινωνίας. Ο πελάτης «διαβάζει» τον ασφαλιστή συνεχώς: αν δείχνει νευρικός, αν χαμογελάει αυθεντικά, αν η στάση του δείχνει άνεση ή αγωνία.

Ένας ασφαλιστής που νιώθει “πίεση να πουλήσει”, δεν μπορεί να κρύψει αυτή την εσωτερική ένταση. Το σώμα προδίδει αυτό που το στόμα προσπαθεί να κρύψει.

Αν λοιπόν ο ασφαλιστής δεν έχει τα αντανακλαστικά ώστε την ίδια στιγμή να ανατρέψει το χαμένο έδαφος, θα πρέπει να έχει κατά νου ότι ακόμα κι αν ένας πελάτης αρνηθεί να προχωρήσει σε συνεργασία, αυτό δεν σημαίνει αποτυχία. Κάθε ραντεβού αποτελεί ευκαιρία εξάσκησης, παρατήρησης, βελτίωσης. Ένα ραντεβού που δεν πήγε καλά, μπορεί -και πρέπει- να αποτελέσει σημείο αναφοράς για το μέλλον: Τι είπα; Πώς το είπα; Έδειξα πίεση; Άκουσα πραγματικά τον πελάτη ή βιαζόμουν να παρουσιάσω τη λύση; ήταν σωστή η στάση του σώματος μου, κατάφερα να αναδείξω το ρόλο μου ως σύμβουλος ή παρέμεινα στα στεγανά του πωλητή παρασυρόμενος αποκλειστικά σε τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος;; Έδωσα χρόνο στο πελάτη;; Το άφησα να μου εξωτερικεύσει τις πραγματικές του αντιρρήσεις;;;;;

Η μη τελεσφόρηση μιας πώλησης  μπορεί να γίνει  μάθημα όταν την εξετάσουμε με ειλικρίνεια και πρόθεση αυτοβελτίωσης.

Ας μην ξεχνάμε ότι στο κλείσιμο της κάθε ημέρας ουσιαστικά χαμένος δεν είναι ο ασφαλιστής. Είναι ο πελάτης που δεν αναγνώρισε την αξία και την ουσία της ασφάλισης, δεν στάθμισε σωστά το λιγότερο κακό από το μεγαλύτερο κακό. Η μη απόφαση είναι απόφαση -και συχνά η πιο επικίνδυνη. Ο ασφαλιστής, λοιπόν, φεύγει με εμπειρία. Ο πελάτης φεύγει με κενό προστασίας.

Πώς να ξεπεραστεί η παγίδα της αγωνίας;

  1. Εστίαση στην εξυπηρέτηση, όχι στην πώληση: Όταν η πρόθεση είναι να βοηθήσεις ειλικρινά τον πελάτη, η ενέργεια αλλάζει. Ο πελάτης το νιώθει.
  2. Καλή προετοιμασία: Όσο πιο καλά γνωρίζει ο ασφαλιστής τα προϊόντα και τις ανάγκες του πελάτη, τόσο λιγότερη ανασφάλεια θα νιώθει.
  3. Αποδοχή του “όχι”: Η άνεση με την απόρριψη αφαιρεί το βάρος της «αναγκαστικής επιτυχίας» και επιτρέπει μια πιο φυσική και γνήσια επικοινωνία.
  4. Εσωτερική δουλειά: Ο ασφαλιστής πρέπει να αναγνωρίσει τις δικές του ανασφάλειες και να δουλέψει με την αυτοπεποίθησή του. Ένας ήρεμος νους εμπνέει εμπιστοσύνη.

Εν κατακλείδι η αγωνία της πώλησης είναι ο «σιωπηλός σαμποτέρ» της αποτελεσματικής επικοινωνίας στον ασφαλιστικό χώρο. Ο πελάτης την αντιλαμβάνεται και υποσυνείδητα κλείνει την πόρτα. Αντίθετα, η ήρεμη αυτοπεποίθηση, η ειλικρινής πρόθεση και η αυθεντική εξυπηρέτηση είναι αυτά που ανοίγουν δρόμους.

Ακόμα και μια αρνητική έκβαση μπορεί να μετατραπεί σε πολύτιμο μάθημα. Και στο τέλος της ημέρας, αυτός που δεν πείστηκε να ασφαλιστεί, δεν απέρριψε τον ασφαλιστή -απέρριψε την ίδια την προστασία του.


Ποιός είναι ο Αντώνιος Δουνδουλάκης

O Δουνδουλάκης Αντώνιος γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης στις 15 Ιανουαρίου του 1977.

Αποφοίτησε από τη Ριζάρειο Εκκλησιαστική Σχολή Αθηνών και σπούδασε Θεολογία στο Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών .

Έγινε δεκτός από το Ινστιτούτο Ανωτέρων Σπουδών στην Ορθόδοξη Θεολογία του Σαμπεζύ και το Ρωμαιοκαθολικό Πανεπιστήμιο του Φριβούργου (Ελβετία), προκειμένου να πραγματοποιήσει Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Θεολογία, όμως προσωπικοί και επαγγελματικοί λόγοι δεν συνέργησαν στην πραγματοποίησή τους.

Διετέλεσε υπεύθυνος του Βυζαντινού Μουσείου Ιερών Εικόνων και Κειμηλίων της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης, στο ναό της Αγίας Αικατερίνης των Σιναϊτών .

Eξελέγη για δυο θητείες Γενικός Γραμματέας του Παγκρητίου Συνδέσμου των Θεολόγων.

Συμμετείχε ενεργά στη Ραδιοφωνική εκπομπή με τίτλο: «Επί τον τύπον» του Ραδιοφωνικού Σταθμού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης.

Ο Κος Δουνδουλάκης υπήρξε λημματογράφος της Μεγάλης Ορθόδοξης Χριστιανικής Εγκυκλοπαίδειας (Στρατηγικές εκδόσεις, 2011)

Συγγραφέας του θεολογικού Βιβλίου με τίτλο «ΜΕΛΕΤΗΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑΣ».

Ασχολείται με τη Βυζαντινή Αγιογραφία από το 1992. Οι φορητές εικόνες και τοιχογραφίες που φιλοτεχνεί, βρίσκονται σε Ιερές Μονές, Ιερούς Ναούς, Παρεκκλήσια και ιδιώτες στην Ελλάδα & το Εξωτερικό (Κωνσταντινούπολη: στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, Ελβετία, Καναδά, κ.ά.).

Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ως Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ξεκίνησε το 2003 στην Interamerican, στο Ηράκλειο Κρήτης, έως το Δεκέμβριο του 2010 και από το 2011 έως το Φεβρουάριο του 2014 σε Πρακτορείο Ασφαλειών.

Το Μάρτιο του 2014 μετακόμισε στην Αθήνα όπου συνέχισε την επαγγελματική του σταδιοδρομία σε μεγάλο Πρακτορείο, ως Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, με κύριο πεδίο εξειδίκευσης και δραστηριοποίησης στον κλάδο ζωής, υγείας, συνταξιοδοτικών και ομαδικών Ασφαλίσεων.

Το Σεπτέμβριο του 2019 λόγω της εμπειρίας και της ενδελεχούς ενασχόλησής του με τον κλάδο των ομαδικών ασφαλίσεων ανέλαβε τη θέση του προϊσταμένου εξυπηρέτησης μεγάλων Πελατών, με παράλληλη δραστηριοποίηση στις πωλήσεις και την ανάπτυξη του Πελατολογίου του Πρακτορείου και στη συνέχεια ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντή πωλήσεων.

Είναι αρθρογράφος από το Μάϊο του 2021 (άρθρα κυρίως Ασφαλιστικού αλλά και κοινωνικού περιεχομένου)

Το Σεπτέμβριο του 2021 εξελέγη Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 9ου Δημοτικού Σχολείου Αλίμου.

Τον Ιανουάριο του 2022 ανέλαβε τη θέση του Επιθεωρητή πωλήσεων και Ανάπτυξης δικτύου της BROKERS UNION.

Τον Απρίλιο του 2022 εξελέγη ως μέλος του Δ.Σ της Ένωσης Γονέων του Δήμου Αλίμου

Επίσης τον Απρίλιο του 2022 εξελέγη ως Αναπληρωτής εκπρόσωπος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Αλίμου.

Ο κ. Δουνδουλάκης είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 16/10/2025 - 09:10

    Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί

  • Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/10/2025 - 10:30

    Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης

  • Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 22/09/2025 - 13:48

    Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης

  • Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/09/2025 - 09:24

    Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης

  • Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

    Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

    Σε μια εποχή όπου η υγεία αναγνωρίζεται ως το πολυτιμότερο αγαθό και το δημόσιο σύστημα υγείας συχνά αδυνατεί να προσφέρει...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 28/08/2025 - 11:09
  • Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

    Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

    Στη ζωή μας συχνά αναρωτιόμαστε από πού πηγάζει η αξία που έχουμε ως άνθρωποι. Πολλοί την συνδέουν με την αποδοχή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/08/2025 - 09:13
  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό,...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48
  • Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η ζωή μας είναι γεμάτη απρόβλεπτες στιγμές και προκλήσεις. Κάθε μέρα, παίρνουμε αποφάσεις που επηρεάζουν το μέλλον μας: από τη...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/07/2025 - 15:48
  • Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή  της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από διαρκή τεχνολογική πρόοδο, ραγδαίες κοινωνικές μεταβολές και μετασχηματισμό των εργασιακών σχέσεων. Η τεχνητή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/07/2025 - 08:58
  • Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Στον κόσμο της ασφάλισης, όπου η εμπειρία και η συνέπεια θεωρούνται θεμέλια της επιτυχίας, παραμονεύει ένας ύπουλος και συχνά αόρατος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 09/07/2025 - 14:08

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών!
09:20 Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών!
  • 09:06 Πώς ασφαλίζονται οι ιχθυοκαλλιέργειες - Οι βασικοί κίνδυνοι, οι καλύψεις και το κόστος
  • 09:00 Η ελληνική…φτώχεια, η πράσινη μετάβαση, μαγνήτης τα Αμοιβαία, και το ρεκόρ ζήτησης για την Alpha
  • 08:50 Ο Νίκος Καββαδίας γράφει για το άλογό του
  • 15:57 “My Career”: Για 7η χρονιά, NN Hellas & Junior Achievement Greece ενισχύουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
  • 15:07 ΕΑΕΕ: +4,8% το σύνολο παραγωγής ασφαλίστρων Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025
  • 15:00 Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών εισάγει πρώτος τη νέα εποχή «πράσινων χειρουργείων» στην Ελλάδα με την πιστοποίηση της TÜV NORD Ελλάδας
  • 14:39 Proactive Cyber Insurance: Μια Στρατηγική Επένδυση για τις ΜμΕ
  • 14:35 ΕΑΕΕ: Ενημέρωση για εγκύκλιο ΑΑΔΕ
  • 12:20 H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του “Oh My Dog Thessaloniki Pet Festival”
  • 11:18 Όταν η αποτυχία γίνεται εργαλείο ηγεσίας - ΕΑΣΕ Leadership Summit 2025: “The Failure Paradox”
  • 11:06 ERB ASFALISTIKI και Αστυνομία Κύπρου ένωσαν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια
  • 10:11 O οίκος Fitch αναβάθμισε την αξιολόγηση χρηματοοικονομικής ισχύος (IFS) της Euroins σε «BB-» από «B+» με σταθερή προοπτική
  • 09:29 ΕΑΕΕ: Δασικές πυρκαγιές 2025 - Σε €8,85 εκατ. εκτιμώνται οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων
  • 09:18 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Η πρόληψη πέρα από ζήτημα υγείας, είναι και ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης
  • 09:13 Ο πλούτος των καλύψεων του κλάδου Πυρός!
  • 09:10 Θ.Καρποδίνη: Η συνεργασία με όλες τις ενώσεις ασθενών είναι σημαντική και καθοριστική για τον ΕΟΠΥΥ
  • 09:05 Η KPMG προσφέρει για 10η χρονιά σχολικά προϊόντα στα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ
  • 09:00 Οι ισχυρές τράπεζες και οι διεθνείς κίνδυνοι, τα «γαλάζια» καρφιά στον Δένδια, η «ισοπαλία» Νίκου- Ζωής, συνέχεια στο ράλι των ακινήτων και το νέο deal της Metlen
  • 08:54 Νίκη Κεραμέως στο 5ο Συνέδριο Cyber Greece: Διεξάγουμε μελέτη για την επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στην κοινωνική ασφάλιση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  3. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  4. 18/10 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  5. 17/10 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας
  6. 21/10 Αλλάζει τα δεδομένα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων η Generali
  7. 21/10 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube