Nextdeal newsroom, 12/2/2013 - 14:21 facebook twitter linkedin International Life: Ασφάλεια, διαφάνεια και άμεση ανταπόκριση και το 2012 Nextdeal newsroom, 12/2/2013 facebook twitter linkedin €46,9 εκατ. σε αποζημιώσεις ζωής, υγείας, αυτοκινήτου, πυρός και λοιπών κλάδων 98,8% αιτημάτων ικανοποιήθηκαν αναφορικά με περιστατικά ζωής, ατυχήματα και ιατρικές περιπτώσεις 93% των αποζημιώσεων ζωής ικανοποιήθηκαν μέσα σε 10 ημέρες από την υποβολή των δικαιολογητικών Διαφάνεια στην εξυπηρέτηση του πελάτη Δημιουργία ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης & ανταπόκρισης στα ενδεχόμενα παράπονα των πελατών Σημαντικό έργο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης ‘Ανταπόδοση Ζωής’ σε συνεργασία με τον ‘ΔΕΣΜΟ’ Η International Life θέτει ψηλά τον πήχη της ποιότητας υπηρεσιών στην ασφαλιστική αγορά, υιοθετώντας τις αρχές της διαφάνειας, της άμεσης και ολοκληρωμένης ανταπόκρισης με στόχο τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Η πελατοκεντρική εταιρική κουλτούρα της ελληνικής ασφαλιστικής εταιρείας και η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών της αποτυπώνονται στον απολογισμό των περιστατικών που εξυπηρέτησε το 2012. Ενδεικτικά των ολοκληρωμένων υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία είναι τα ακόλουθα: Κατά τη διάρκεια του 2012, οι ασφαλιζόμενοι της εταιρείας απόλαυσαν τις υπηρεσίες που προσφέρονται στο σύστημα αποζημιώσεων ζωής, υγείας, αυτοκινήτου, πυρός και λοιπών κλάδων της International Life, με συνολικές αμοιβές που άγγιξαν τα €46,9 εκατ. Η εταιρεία, αποζημίωσε το 98,8% των περιστατικών ζωής, ατυχημάτων και ιατρικών περιπτώσεων που υποβλήθηκαν, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για ποιοτική ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών της. Η αμεσότητα και η ταχύτητα των διαδικασιών αποτελεί σημαντική παράμετρο της πολιτικής που εφαρμόζει, καθώς, ενδεικτικά, κατά τη διάρκεια του 2012, η εταιρεία ικανοποίησε το 93,0% των αποζημιώσεων ζωής, μέσα σε χρονικό διάστημα 10 ημερών από την υποβολή των δικαιολογητικών. Τέλος, η εταιρεία έχει αναπτύξει ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους, μέσω ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης και ανταπόκρισης παραπόνων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η International Life έχει αναλάβει ενεργή δράση και στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, μέσω του ολοκληρωμένου προγράμματος ‘Ανταπόδοση Ζωής’, βασικός άξονας του οποίου είναι η ενεργός στήριξη του Μη Κερδοσκοπικού Σωματείου ‘Δεσμός’. Η εταιρεία, σε συνεργασία με τον ‘Δεσμό’ και με την εθελοντική συνεισφορά του ανθρώπινου δυναμικού της, έχει επιδείξει σημαντικό έργο, με συγκεκριμένες ενέργειες που στοχεύουν στην αντιμετώπιση ανθρωπιστικών και κοινωνικών αναγκών. Ο κ. Γιάννης Μπράβος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου International Life, επισήμανε σχετικά: «Η πολιτική που εφαρμόζουμε στην International Life βασίζεται στις αρχές της διαφάνειας, της άμεσης ανταπόκρισης στα αιτήματα των ασφαλισμένων μας και της ολοκληρωμένης προσέγγισης κάθε αιτήματος. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, καθώς οι πελάτες μας αναγνωρίζουν την προσπάθεια που καταβάλλουμε για διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε με την ίδια συνέπεια και υπευθυνότητα». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 22/5/2025 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
Nextdeal newsroom, 22/5/2025 ΒΕΑ: Ζητά παράταση προθεσμίας και επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των μικρών επιχειρήσεων
Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents Η Howden, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοινώνει μία νέα προσθήκη στην ομάδα της, με την... Nextdeal newsroom, 22/05/2025 - 13:15 22/5/2025
Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo Αξία έχει κάθε έργο σου να αναπτύσσεται με ασφάλεια! Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σύγχρονου... Nextdeal newsroom, 22/05/2025 - 12:25 22/5/2025