close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

International Life: Ασφάλεια, διαφάνεια και άμεση ανταπόκριση και το 2012
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
12/2/2013 - 14:21
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

International Life: Ασφάλεια, διαφάνεια και άμεση ανταπόκριση και το 2012

Nextdeal newsroom, 12/2/2013
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  •     €46,9 εκατ. σε αποζημιώσεις ζωής, υγείας, αυτοκινήτου, πυρός και λοιπών κλάδων
  •     98,8% αιτημάτων ικανοποιήθηκαν αναφορικά με περιστατικά ζωής, ατυχήματα και ιατρικές περιπτώσεις
  •     93% των αποζημιώσεων ζωής ικανοποιήθηκαν μέσα σε 10 ημέρες από την υποβολή των δικαιολογητικών
  •     Διαφάνεια στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  •     Δημιουργία ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης & ανταπόκρισης στα ενδεχόμενα παράπονα των πελατών
  •     Σημαντικό έργο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης   ‘Ανταπόδοση Ζωής’ σε συνεργασία με τον ‘ΔΕΣΜΟ’

 

Η International Life θέτει ψηλά τον πήχη της ποιότητας υπηρεσιών στην ασφαλιστική αγορά, υιοθετώντας τις αρχές της διαφάνειας, της άμεσης και ολοκληρωμένης ανταπόκρισης με στόχο τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Η πελατοκεντρική εταιρική κουλτούρα της ελληνικής ασφαλιστικής εταιρείας και η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών της αποτυπώνονται στον απολογισμό των περιστατικών που εξυπηρέτησε το 2012.

Ενδεικτικά των ολοκληρωμένων υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία είναι τα ακόλουθα: Κατά τη διάρκεια του 2012, οι ασφαλιζόμενοι της εταιρείας απόλαυσαν τις υπηρεσίες που προσφέρονται στο σύστημα αποζημιώσεων ζωής, υγείας, αυτοκινήτου, πυρός και λοιπών κλάδων της International Life, με συνολικές αμοιβές που άγγιξαν τα €46,9 εκατ. Η εταιρεία, αποζημίωσε το 98,8% των περιστατικών ζωής, ατυχημάτων και ιατρικών περιπτώσεων που υποβλήθηκαν, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για ποιοτική ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών της. Η αμεσότητα και η ταχύτητα των διαδικασιών αποτελεί σημαντική παράμετρο της πολιτικής που εφαρμόζει, καθώς, ενδεικτικά, κατά τη διάρκεια του 2012, η εταιρεία ικανοποίησε το 93,0% των αποζημιώσεων ζωής, μέσα σε χρονικό διάστημα 10 ημερών από την υποβολή των δικαιολογητικών. Τέλος, η εταιρεία έχει αναπτύξει ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους, μέσω ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης και ανταπόκρισης παραπόνων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η International Life έχει αναλάβει ενεργή δράση και στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, μέσω του ολοκληρωμένου προγράμματος ‘Ανταπόδοση Ζωής’, βασικός άξονας του οποίου είναι η ενεργός στήριξη του Μη Κερδοσκοπικού Σωματείου ‘Δεσμός’. Η εταιρεία, σε συνεργασία με τον ‘Δεσμό’ και με την εθελοντική συνεισφορά του ανθρώπινου δυναμικού της, έχει επιδείξει σημαντικό έργο, με συγκεκριμένες ενέργειες που στοχεύουν στην αντιμετώπιση ανθρωπιστικών και κοινωνικών αναγκών.

Ο κ. Γιάννης Μπράβος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου International Life, επισήμανε σχετικά: «Η πολιτική που εφαρμόζουμε στην International Life βασίζεται στις αρχές της διαφάνειας, της άμεσης ανταπόκρισης στα αιτήματα των ασφαλισμένων μας και της ολοκληρωμένης προσέγγισης κάθε αιτήματος. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, καθώς οι πελάτες μας αναγνωρίζουν την προσπάθεια που καταβάλλουμε για διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε με την ίδια συνέπεια και υπευθυνότητα».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
    Nextdeal newsroom, 22/5/2025

    Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας

  • ΒΕΑ: Ζητά παράταση προθεσμίας και επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των μικρών επιχειρήσεων
    Nextdeal newsroom, 22/5/2025

    ΒΕΑ: Ζητά παράταση προθεσμίας και επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των μικρών επιχειρήσεων

  • Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

    Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

    Η Howden, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοινώνει μία νέα προσθήκη στην ομάδα της, με την...
    Nextdeal newsroom, 22/05/2025 - 13:15 22/5/2025
  • Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo

    Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo

    Αξία έχει κάθε έργο σου να αναπτύσσεται με ασφάλεια! Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σύγχρονου...
    Nextdeal newsroom, 22/05/2025 - 12:25 22/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΟΕΝΓΕ: Έντονη αντίδραση των νοσοκομειακών γιατρών για έγγραφο της 4ης ΥΠΕ σχετικά με τα απογευματινά χειρουργεία
15:39 ΟΕΝΓΕ: Έντονη αντίδραση των νοσοκομειακών γιατρών για έγγραφο της 4ης ΥΠΕ σχετικά με τα απογευματινά χειρουργεία
  • 15:32 Σπύρος Καπράλος: Καμία θέση για την Τουρκία στην ευρωπαϊκή άμυνα
  • 15:25 Το άγχος στη δουλειά «τρώει» το 70% των εργαζόμενων - «Ζ» και «Millennials» ψάχνουν τον εργασιακό σκοπό
  • 15:17 Ανακοινώθηκε η 48ωρη απεργία στα ταξί: Ποιες ημέρες - Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ
  • 15:03 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  • 14:29 Οι θέσεις και οι προτάσεις του ΟΕΕ για τον νέο αναπτυξιακό νόμο
  • 14:21 Η Alpha Bank και η Visa ανακοινώνουν πολυετή αποκλειστική στρατηγική συνεργασία
  • 14:07 Πως θα προστατεύσουν οι μαθητές τα μάτια τους από το πολύωρο διάβασμα για τις Πανελλαδικές!
  • 13:54 ΒΕΑ: Ζητά παράταση προθεσμίας και επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των μικρών επιχειρήσεων
  • 13:30 H Boehringer Ingelheim Ελλάς χρυσός χορηγός στη 10η εκστρατεία Αιγαίου «Με Οδηγό το Διαβήτη»
  • 13:15 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents
  • 12:55 Καιρός: Έρχεται κοκτέιλ ζέστης και αφρικανικής σκόνης - Οι περιοχές που επηρεάζονται
  • 12:50 Η βιταμίνη D φαίνεται ότι προστατεύει από τη βιολογική γήρανση
  • 12:29 ΕΟΠΥΥ: Νέες τροποποιήσεις αλλάζουν τις παροχές - Ποιες εξετάσεις είναι δωρεάν και που αυξάνεται η συμμετοχή
  • 12:25 Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo
  • 11:55 Η τέχνη συναντά την υγεία στο Ερρίκος Ντυνάν - εγκαινιάστηκε η έκθεση Phytobiosomes του Costas Picadas! (βίντεο)
  • 11:30 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας
  • 10:55 «Λουδίτες και Τ.Ν.: Ο παραλληλισμός με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές»
  • 10:26 Φαρμακεία: Περίπου 1.000 δεν έχουν κάνει συμβάσεις για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης
  • 10:10 Forscope: Αξιοποίηση παλαιού λογισμικού Microsoft - Πώς από κόστος μετατρέπεται σε πλεονέκτημα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  4. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  5. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  6. 20/5 Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
  7. 19/5 ΤτΕ: Χρειάζεται αλλαγή μοντέλου στην ασφάλιση υπηρεσιών Υγείας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube