Λάουρα Σταυρίδου, 4/3/2025 - 09:30 facebook twitter linkedin Πόσο αποδοτικό είναι το χαρτοφυλάκιο για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Βελτιώνεται η απόδοση; Λάουρα Σταυρίδου, 4/3/2025 facebook twitter linkedin Το χαρτοφυλάκιο είναι για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, ουσιαστικά, το ενεργητικό της επιχείρησης του. Είναι η πηγή του εισοδήματος του. Αλλά πόσο αποδοτικό είναι; Για να υπολογίσουμε την αποδοτικότητα του χαρτοφυλακίου, πρέπει να λάβουμε υπόψη μας και τις ώρες που δαπανάμε για να το διατηρήσουμε και να το εξυπηρετήσουμε. Μπορεί αρχικά να φαίνεται ως μεγάλη εργασία, αλλά είναι σημαντικό να καταλήξουμε σε δυο νούμερα για κάθε μήνα: Τις ώρες εργασίας και το εισόδημα που προκύπτει από αυτές τις ώρες. Μετά από τη διαίρεση του μηνιαίου εισοδήματος με τις ώρες εργασίας τον μήνα, προσδιορίζεται εύκολα η ωριαία αμοιβή. Έτσι είμαστε σε θέση να συγκρίνουμε την απόδοση κάθε τμήματος του χαρτοφυλακίου, όπως για παράδειγμα το τμήμα με τα αυτοκίνητα και το τμήμα με τα συμβόλαια πυρός. Θα μου πείτε για ποιο λόγο να μπει κανείς σε τόσο κόπο; Λοιπόν η εργασία μαζί με την τεχνογνωσία είναι η «πρώτη ύλη» του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Συνεπώς είναι πολύ σημαντικό για το πως την επενδύει. Μπορεί μετά από τη μέτρηση να αντιληφθεί ότι για το χαρτοφυλάκιο του αυτοκινήτου αμείβεται πολύ λιγότερο την ώρα από ότι π.χ. για τις ασφαλίσεις περιουσίας. Αυτό μπορεί να συμβαίνει διότι οι ασφαλίσεις περιουσίας απαιτούν λιγότερο χρόνο σε εξυπηρέτηση ή γιατί δεν έχουμε αρκετές προσθήκες στα συμβόλαια αυτοκινήτου. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν αρκετοί τρόποι να διορθώσει κανείς το εισόδημα που του αποδίδει το χαρτοφυλάκιο. Ο πιο βασικός όμως είναι να αυξήσουμε τα ασφαλιστικά προϊόντα που θέλουν την μικρότερη εξυπηρέτηση, όπως προσαρτήματα στα ζωικά συμβόλαια (που δίνουν σταθερή και επαναλαμβανόμενη προμήθεια) και γενικές όπως αστικές ευθύνες και κατοικίες. Φανταστείτε πως το χαρτοφυλάκιο είναι ένα επιχειρηματικό περιουσιακό στοιχείο που μπορούμε να το κατευθύνουμε προς την υψηλότερη δυνατή απόδοση. Το πιο σημαντικό όμως, είναι να θυμόμαστε πως είναι διαφορετικό να είμαστε απασχολημένοι από το να είμαστε παραγωγικοί! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50