Λάουρα Σταυρίδου, 28/2/2025 - 09:25 facebook twitter linkedin Ο ήρωας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής. Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά! Λάουρα Σταυρίδου, 28/2/2025 facebook twitter linkedin Έχουμε αναφέρει αρκετές φορές, τον προβληματισμό μας για το γεγονός ότι ένα μεγάλο ποσοστό των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, σύμφωνα με στοιχεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, έχει ετήσιο εισόδημα περί τα 15.000€. Βέβαια θα ήταν ανακριβές να πούμε ότι αυτοί οι άνθρωποι ζούνε μόνο με αυτά τα χρήματα. Αρκετοί εξ αυτών, έχουν και κάποιες άλλες παράλληλες εργασίες, συνήθως πώληση διαφορετικών με την ασφάλιση προϊόντων, όπως καλλυντικά, ενέργεια και συμπληρώματα διατροφής. Το γεγονός όμως ότι δεν αφήνουν τον Ασφαλιστικό θεσμό για να ασχοληθούν ολοκληρωτικά με την άλλη εργασία, κατά τη γνώμη μου δείχνει κάτι. Θεωρώ πως η πλειοψηφία θέλει να ασχοληθεί με τις ασφάλειες και ψάχνει τρόπο για να γίνει πιο αποτελεσματική. Για το λόγο αυτό παρακολουθούν ακόμα τις συναντήσεις στα γραφεία, τα μαθήματα επικαιροποίησης και σεμινάρια για χρήση της τεχνολογίας. Μετά όμως τον πρώτο ενθουσιασμό, οι περισσότεροι επιστρέφουν στον ίδιο τρόπο εργασιών. Φαίνεται ότι είναι δύσκολο να γίνει κατανοητό, ότι ο πελάτης κατά βάση θέλει έναν απλό τρόπο επικοινωνίας και ο ίδιος ο Διαμεσολαβητής ένα επίσης απλό και συγκροτημένο τρόπο να κάνει επαγγελματικά την ασφαλιστική εργασία, με ρυθμό και καθημερινά. Η αλήθεια είναι ότι όποιο τρόπο, ή εργαλεία πωλήσεων ή τεχνολογία και να υιοθετήσει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, θα πρέπει καθημερινά να βλέπει κόσμο. Η ιστορία των επιτυχημένων σε αυτόν τον χώρο, έχει αποδείξει ότι όποιος χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες του, αυτός θα είναι και ο «ήρωας» στο τέλος της ημέρας και όχι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί. Δεν λέω, είναι σημαντικό το ξίφος, αλλά πιο σημαντικός είναι ο μαχητής που το χρησιμοποιεί. Ίσως μου πείτε «μα…το εργαλείο κάνει τον μάστορα…». Εδώ όμως είναι η διαφορά, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής δεν είναι μάστορας, είναι μαχητής! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09