close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Είναι τα Social Media Χρήσιμα για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο;
Λεωνίδας Διαμαντόπουλος
Λεωνίδας Διαμαντόπουλος,
9/1/2025 - 15:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Είναι τα Social Media Χρήσιμα για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο;

Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 9/1/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η διαδικτυακή παρουσία είναι σημαντική – αλλά αξίζει να επενδύουμε χρήματα;

Στον κόσμο των πωλήσεων, η εικόνα έχει τεράστια σημασία. Ένας ασφαλιστικός σύμβουλος γνωρίζει ότι όταν πηγαίνει σε ένα επαγγελματικό ραντεβού, η εμφάνισή του παίζει ρόλο. Το κοστούμι του, η αυτοπεποίθησή του και η πρώτη εντύπωση που αφήνει είναι στοιχεία καθοριστικά. Το ίδιο ισχύει και για την ψηφιακή του εικόνα. Όταν κάποιος αναζητήσει το όνομά του στο διαδίκτυο, τι θα βρει;

Η Σημασία της Διαδικτυακής Παρουσίας

Η ύπαρξη ενός αξιοπρεπούς, επαγγελματικού προφίλ στα social media είναι απολύτως απαραίτητη. Ο υποψήφιος πελάτης ή συνεργάτης πρέπει να βλέπει έναν σοβαρό επαγγελματία, με ξεκάθαρη ταυτότητα και εμπειρία. Αυτό σημαίνει ότι η σωστή χρήση του LinkedIn, ενός επαγγελματικού Facebook προφίλ ή ακόμα και ενός προσωπικού website μπορεί να ενισχύσει την αξιοπιστία και το κύρος του συμβούλου.

Αλλά… Αξίζει να Επενδύσουμε Χρήματα;

Η αλήθεια είναι πως ο ασφαλιστικός κλάδος βασίζεται στις διαπροσωπικές σχέσεις. Σε αντίθεση με ένα e-shop που μπορεί να πουλάει προϊόντα μέσω διαφημίσεων, οι ασφαλιστικές υπηρεσίες απαιτούν εμπιστοσύνη και επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο.

Οι πληρωμένες διαφημίσεις στα social media έχουν τεράστιο κόστος και αμφίβολη απόδοση. Ένας ασφαλιστικός σύμβουλος θα πρέπει να ξοδέψει σημαντικά ποσά για να αποκτήσει την απαιτούμενη συχνότητα και στόχευση στις διαφημίσεις του. Ακόμα και αν το budget υπήρχε, οι περισσότερες από αυτές τις διαφημίσεις πιθανότατα δεν θα οδηγούσαν σε ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Αντί να ξοδεύει μεγάλα ποσά σε social media ads, ο ασφαλιστικός σύμβουλος θα ωφεληθεί περισσότερο επενδύοντας σε networking και φυσικές επαφές με πελάτες και συνεργάτες. Η συμμετοχή σε οργανώσεις, συνέδρια και εκδηλώσεις είναι μια πολύ πιο αποδοτική τακτική για τη δημιουργία σχέσεων και νέων ευκαιριών.

Το Οργανικό Περιεχόμενο: Μια Πιθανή Εναλλακτική

Αν κάποιος έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει ποιοτικό οργανικό περιεχόμενο, όπως ενημερωτικά βίντεο, άρθρα ή χρήσιμες αναρτήσεις, τότε μπορεί να αξίζει να δοκιμάσει την παρουσία του στο διαδίκτυο. Όμως, η παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου απαιτεί χρόνο και χρήμα – είτε για εξοπλισμό, είτε για έναν επαγγελματία editor που θα κάνει την παραγωγή και το μοντάζ.

Ακόμα και τότε, αν δεν υπάρχει σταθερότητα και συστηματική δουλειά, δύσκολα ένα προφίλ θα αποκτήσει αξιόλογη απήχηση.

Τι Πραγματικά Δουλεύει στα Social Media για τους Ασφαλιστικούς Συμβούλους;

Ένα εργαλείο που έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό είναι τα άμεσα μηνύματα (cold messaging). Είτε πρόκειται για Facebook, Instagram, TikTok ή – ακόμα καλύτερα – LinkedIn, η σωστά στοχευμένη επικοινωνία με υποψήφιους πελάτες μπορεί να αποδώσει καρπούς.

Ωστόσο, οι συνηθισμένες πρακτικές που εφαρμόζονται σε άλλους κλάδους, όπως το digital marketing για ηλεκτρονικές αγορές, δεν ταιριάζουν στον ασφαλιστικό χώρο. Οι πελάτες θέλουν κάποιον που θα τους εμπνεύσει εμπιστοσύνη και σιγουριά, και αυτό επιτυγχάνεται πολύ πιο αποτελεσματικά μέσα από προσωπικές επαφές παρά μέσα από μαζικές διαδικτυακές διαφημίσεις.

Συμπέρασμα: Εστίαση στην Ουσία, Όχι στην Υπερβολή

Η διαδικτυακή παρουσία είναι σημαντική. Όπως κάποιος φροντίζει την εμφάνισή του στα ραντεβού, έτσι πρέπει να έχει μια προσεγμένη, επαγγελματική εικόνα στο διαδίκτυο. Ωστόσο, η μαζική επένδυση σε social media marketing δεν είναι αποδοτική για τον μέσο ασφαλιστικό σύμβουλο.

Αντί να επενδύει σε ακριβές διαφημίσεις, μπορεί να εστιάσει:
✅ Στην προσεγμένη εικόνα του στο διαδίκτυο (LinkedIn, επαγγελματική σελίδα)
✅ Στο στοχευμένο networking και τις φυσικές επαφές
✅ Σε προσωπικές επικοινωνίες με υποψήφιους πελάτες (cold messaging)
✅ Σε οργανικό περιεχόμενο μόνο αν υπάρχει η απαραίτητη υποδομή

Η επιτυχία στην ασφαλιστική αγορά παραμένει θέμα σχέσεων και εμπιστοσύνης – και αυτές δύσκολα χτίζονται πίσω από μια οθόνη!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • social media
  • χρήσιμα
  • ασφαλιστικός σύμβουλος
  • ασφαλιστική εκπαίδευση

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 23/06/2025 - 10:00

    Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

  • Είναι τα Social Media Χρήσιμα για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο;
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 09/01/2025 - 15:51

    Είναι τα Social Media Χρήσιμα για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο;

  • Η Σημασία της Προσωπικής Βοηθού για τον Ασφαλιστικό και Χρηματοοικονομικό Σύμβουλο
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 08/01/2025 - 11:14

    Η Σημασία της Προσωπικής Βοηθού για τον Ασφαλιστικό και Χρηματοοικονομικό Σύμβουλο

  • LinkedIn Cold Messaging: Το Κλειδί για να Προσελκύσετε Νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 11/11/2024 - 10:07

    LinkedIn Cold Messaging: Το Κλειδί για να Προσελκύσετε Νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους

  • Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Αλλάζει το Παιχνίδι για τον Ασφαλιστικό Κλάδο!

    Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Αλλάζει το Παιχνίδι για τον Ασφαλιστικό Κλάδο!

    Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς, κάθε βιομηχανία αντιμετωπίζει την αναπόφευκτη πρόκληση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Ο ασφαλιστικός κλάδος...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 22/10/2024 - 08:58
  • Πώς να Απογειώσετε την Απόδοσή σας ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος με Ένα Προσωπικό Ψηφιακό Βοηθό;

    Πώς να Απογειώσετε την Απόδοσή σας ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος με Ένα Προσωπικό Ψηφιακό Βοηθό;

    Η τεχνολογία έχει πλέον μπει για τα καλά στη ζωή μας, αλλά ξέρατε ότι μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 15/10/2024 - 09:17
  • AI Βοηθός: Ο Σύμμαχος του Ασφαλιστικού Συμβούλου για 24/7 Εξυπηρέτηση Πελατών

    AI Βοηθός: Ο Σύμμαχος του Ασφαλιστικού Συμβούλου για 24/7 Εξυπηρέτηση Πελατών

    Στον ανταγωνιστικό κόσμο της ασφάλισης, η άμεση εξυπηρέτηση είναι καθοριστικός παράγοντας για την ικανοποίηση των πελατών και τη διατήρηση μακροχρόνιων...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 13/09/2024 - 09:24
  • Η Σημασία της Καταγραφής Δραστηριότητας και η Αξιοποίηση Σύγχρονων Μεθόδων Μάρκετινγκ στην Πώληση

    Η Σημασία της Καταγραφής Δραστηριότητας και η Αξιοποίηση Σύγχρονων Μεθόδων Μάρκετινγκ στην Πώληση

    Στον ασφαλιστικό κλάδο, η επιτυχία δεν έρχεται τυχαία. Η συνεχής μέτρηση των ενεργειών, η παρακολούθηση της δραστηριότητας και η διατήρηση...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 10/09/2024 - 09:00
  • Πώς να Αυξήσετε τις Θετικές Αξιολογήσεις σας με Σκοπό την Ενδυνάμωση της Εταιρικής Εικόνας

    Πώς να Αυξήσετε τις Θετικές Αξιολογήσεις σας με Σκοπό την Ενδυνάμωση της Εταιρικής Εικόνας

    Η φήμη σας στον ασφαλιστικό κλάδο εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εμπιστοσύνη που εμπνέετε στους πελάτες σας. Οι θετικές...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 04/09/2024 - 08:41
  • Χρήσιμα Εργαλεία για τη Διαμεσολάβηση που αυξάνουν τις πωλήσεις!

    Χρήσιμα Εργαλεία για τη Διαμεσολάβηση που αυξάνουν τις πωλήσεις!

    Η τεχνολογία σήμερα προσφέρει πολύτιμες λύσεις που μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών συμβούλων, βελτιώνοντας την απόδοσή...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 03/09/2024 - 09:02

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο - Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!
16:00 Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο - Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!
  • 15:40 1.057 χιλιόμετρα οδηγικής απόλαυσης χωρίς σταγόνα καυσίμου - με το Audi A6 e-tron στη Σκανδιναβία
  • 15:00 Ο αθέατος κίνδυνος που απειλεί τις μικρές επιχειρήσεις: Kυβερνοεπιθέσεις και η αξία της πρόληψης
  • 14:43 Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 4,519 δισ. ευρώ στο α' εξάμηνο εφέτος
  • 13:58 Κ. Μητσοτάκης στο Υπουργικό: Οι 25 μεταρρυθμίσεις μέχρι το τέλος του έτους -Τι είπε για την Υγεία
  • 12:37 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  • 12:12 Ο Οίκος S&P προτείνει την αναβάθμιση της ελληνικής αγοράς σε "Ανεπτυγμένη"
  • 11:05 Ατύχημα στη Δονούσα: Τι θα γινόταν αν η ασθενής ήταν ασφαλισμένη;
  • 10:54 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ιερά μονή Αγίου Παντελεήμονος Πεντέλης»
  • 10:05 Eurobank: Παραμένει ψηλά ο πληθωρισμός - Εικονική μείωση της ανεργίας
  • 09:52 Σε δόσεις η καλοκαιρινή άδεια με νέο Νομοσχέδιο - Τι θα ισχύει για εργαζόμενους και εργοδότες
  • 09:42 ΕΑΕΕ: Προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τροποποίηση του ισχύοντος πλαισίου κανόνων περί τιτλοποιήσεων εντός της ΕΕ (securitisations)
  • 09:34 Συντάξεις: Πότε ξεκινούν οι πληρωμές Αυγούστου - Ποιοι «πάνε ταμείο» τη Δευτέρα
  • 09:27 ΕΑΕΕ: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοινώνει το νέο προϋπολογισμό της ΕΕ και προτείνει επιβολή νέου εταιρικού φόρου
  • 09:19 Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα
  • 09:06 Η…Γιορτή της Δημοκρατίας και η «Καμόρα», οι…επιθέσεις Πιερρακάκη, η fake ταξιδιωτική οδηγία, το 2026 η αναβάθμιση του Χ.Α
  • 09:00 Ποιες καλύψεις των κλάδων 8 και 9 αφορούν την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές;
  • 08:56 Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο
  • 08:53 Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;
  • 08:50 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/7 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  2. 22/7 Ο Τραμπ στην Αθήνα(;) και ιταλικοί ύμνοι για την Ελλάδα, ο Γιά(ν)ης ξαναχτυπά, το μήνυμα της Αθήνας στους μετανάστες, και άλλος «πράσινος φραπές»
  3. 25/7 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  4. 21/7 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  5. 23/7 Brokers Union: Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών 2024 - Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο και φέρνουν στον όμιλο 57 εκατ. μικτά ασφάλιστρα
  6. 25/7 Ατύχημα στη Δονούσα: Τι θα γινόταν αν η ασθενής ήταν ασφαλισμένη;
  7. 21/7 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube