Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 4/9/2024 - 08:41 facebook twitter linkedin Πώς να Αυξήσετε τις Θετικές Αξιολογήσεις σας με Σκοπό την Ενδυνάμωση της Εταιρικής Εικόνας Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 4/9/2024 facebook twitter linkedin Η φήμη σας στον ασφαλιστικό κλάδο εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εμπιστοσύνη που εμπνέετε στους πελάτες σας. Οι θετικές αξιολογήσεις στο Google δεν είναι απλώς αριθμοί· αποτελούν το πιο ισχυρό εργαλείο για να ενισχύσετε την εταιρική σας εικόνα και να προσελκύσετε νέους πελάτες. Αλλά πώς μπορείτε να αυξήσετε εύκολα αυτές τις θετικές αξιολογήσεις; Η απάντηση βρίσκεται στη χρήση των NFC Stands. Τι είναι τα NFC Stands και Πώς Μπορούν να Βοηθήσουν; Τα NFC Stands είναι ειδικές συσκευές που τοποθετούνται στο χώρο σας και επιτρέπουν στους πελάτες να αφήσουν κριτική με ένα απλό άγγιγμα του κινητού τους τηλεφώνου. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες σας δεν χρειάζεται να αναζητήσουν την επιχείρησή σας στο Google – η διαδικασία γίνεται άμεση και εξαιρετικά εύκολη. Αυτή η τεχνολογία μειώνει τα εμπόδια και αυξάνει την πιθανότητα να λάβετε περισσότερες θετικές και λεπτομερείς αξιολογήσεις. Γιατί να Χρησιμοποιήσετε τα NFC Stands; Εύκολη και Γρήγορη Αξιολόγηση: Οι πελάτες μπορούν να αφήσουν την κριτική τους αμέσως μετά την εξυπηρέτησή τους, όταν οι εντυπώσεις είναι ακόμα φρέσκες και θετικές. Αύξηση Θετικών Αξιολογήσεων: Με την απλοποίηση της διαδικασίας, οι ευχαριστημένοι πελάτες θα είναι πιο πιθανό να αφήσουν θετικές αξιολογήσεις, ενισχύοντας την εταιρική σας εικόνα. Βελτίωση της Ορατότητας στο Google: Περισσότερες θετικές κριτικές σημαίνουν καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης, κάνοντάς σας πιο ορατούς σε νέους πελάτες. Μάθετε Περισσότερα και Αναβαθμίστε την Επιχείρησή σας Ανακαλύψτε πώς τα NFC Stands μπορούν να μεταμορφώσουν την επιχειρηματική σας εικόνα και να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των πελατών σας. Επισκεφθείτε τη σελίδα μας εδώ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την τεχνολογία NFC και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί. Ποιος είναι ο Λεωνίδας Διαμαντόπουλος Ο Λεωνίδας Διαμαντόπουλος είναι συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της TechIns. Με πάθος για την τεχνολογία και γνήσια κατανόηση του ασφαλιστικού κλάδου, ο Λεωνίδας έχει καθοδηγήσει την εταιρεία του στη δημιουργία καινοτόμων διαδικτυακών εφαρμογών και στην παροχή εξατομικευμένων λύσεων SaaS για τους επαγγελματίες του κλάδου. Η TechIns έχει συνάψει ουσιαστικές συνεργασίες με καταξιωμένους οργανισμούς όπως η Απόλλων Α.Ε. (όμιλος Σαρακάκη), η Βαριατρική Κλινική-Διαβαλκανικό (όμιλος Ιατρικού), η εφαρμογή ValuePass που λειτουργεί στον όμιλο Attica (Blue star ferries κ.α.) , ο όμιλος Acronex, η Vester και το Κέντρο Αποκατάστασης Θησέας. Η ναυαρχίδα της εταιρείας, το Lux, είναι μια φιλική προς το χρήστη οικονομική εφαρμογή που έχει προσελκύσει πάνω από 700 ενεργούς συνδρομητές, συμβάλλοντας στην αύξηση της παραγωγικότητάς τους. Οι εμπειρίες του Λεωνίδα στον ασφαλιστικό τομέα στην NN Hellas τον ενέπνευσαν να ξεκινήσει την TechIns, όπου ανακάλυψε για πρώτη φορά την ανάγκη για τεχνολογικές εξελίξεις. Ο Λεωνίδας κατέχει πτυχίο Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ), όπου ανέπτυξε γερές βάσεις στον προγραμματισμό. Αυτό το ακαδημαϊκό υπόβαθρο του επέτρεψε να εξασφαλίσει μια θέση προγραμματιστή λογισμικού στην SQLearn κατά τη διάρκεια των σπουδών του. Ο Λεωνίδας Διαμαντόπουλος έχει δεσμευτεί να έχει θετικό αντίκτυπο στον τεχνολογικό και ασφαλιστικό κλάδο. Μέσω της εργασίας του στην TechIns, συνεχίζει να προωθεί την καινοτομία και την ανάπτυξη, ενώ παράλληλα εμπνέει τους άλλους να αγκαλιάσουν τις δυνατότητες της τεχνολογίας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 11/11/2024 - 10:07 LinkedIn Cold Messaging: Το Κλειδί για να Προσελκύσετε Νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους
Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 22/10/2024 - 08:58 Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Αλλάζει το Παιχνίδι για τον Ασφαλιστικό Κλάδο!
Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 15/10/2024 - 09:17 Πώς να Απογειώσετε την Απόδοσή σας ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος με Ένα Προσωπικό Ψηφιακό Βοηθό;
Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 13/09/2024 - 09:24 AI Βοηθός: Ο Σύμμαχος του Ασφαλιστικού Συμβούλου για 24/7 Εξυπηρέτηση Πελατών
Η Σημασία της Καταγραφής Δραστηριότητας και η Αξιοποίηση Σύγχρονων Μεθόδων Μάρκετινγκ στην Πώληση Στον ασφαλιστικό κλάδο, η επιτυχία δεν έρχεται τυχαία. Η συνεχής μέτρηση των ενεργειών, η παρακολούθηση της δραστηριότητας και η διατήρηση... Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 10/09/2024 - 09:00
Πώς να Αυξήσετε τις Θετικές Αξιολογήσεις σας με Σκοπό την Ενδυνάμωση της Εταιρικής Εικόνας Η φήμη σας στον ασφαλιστικό κλάδο εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εμπιστοσύνη που εμπνέετε στους πελάτες σας. Οι θετικές... Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 04/09/2024 - 08:41
Χρήσιμα Εργαλεία για τη Διαμεσολάβηση που αυξάνουν τις πωλήσεις! Η τεχνολογία σήμερα προσφέρει πολύτιμες λύσεις που μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών συμβούλων, βελτιώνοντας την απόδοσή... Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 03/09/2024 - 09:02
AI: Απειλή ή Ευκαιρία για τον Ασφαλιστικό Κλάδο; Γράφει ο Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, CEO, TechIns Φανταστείτε έναν κόσμο όπου οι ασφαλιστικές αποφάσεις δεν λαμβάνονται πια από ανθρώπους, αλλά από μηχανές.... Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 28/08/2024 - 09:44