close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Είναι τα Social Media Χρήσιμα για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο;
Λεωνίδας Διαμαντόπουλος
Λεωνίδας Διαμαντόπουλος,
9/1/2025 - 15:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Είναι τα Social Media Χρήσιμα για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο;

Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 9/1/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η διαδικτυακή παρουσία είναι σημαντική – αλλά αξίζει να επενδύουμε χρήματα;

Στον κόσμο των πωλήσεων, η εικόνα έχει τεράστια σημασία. Ένας ασφαλιστικός σύμβουλος γνωρίζει ότι όταν πηγαίνει σε ένα επαγγελματικό ραντεβού, η εμφάνισή του παίζει ρόλο. Το κοστούμι του, η αυτοπεποίθησή του και η πρώτη εντύπωση που αφήνει είναι στοιχεία καθοριστικά. Το ίδιο ισχύει και για την ψηφιακή του εικόνα. Όταν κάποιος αναζητήσει το όνομά του στο διαδίκτυο, τι θα βρει;

Η Σημασία της Διαδικτυακής Παρουσίας

Η ύπαρξη ενός αξιοπρεπούς, επαγγελματικού προφίλ στα social media είναι απολύτως απαραίτητη. Ο υποψήφιος πελάτης ή συνεργάτης πρέπει να βλέπει έναν σοβαρό επαγγελματία, με ξεκάθαρη ταυτότητα και εμπειρία. Αυτό σημαίνει ότι η σωστή χρήση του LinkedIn, ενός επαγγελματικού Facebook προφίλ ή ακόμα και ενός προσωπικού website μπορεί να ενισχύσει την αξιοπιστία και το κύρος του συμβούλου.

Αλλά… Αξίζει να Επενδύσουμε Χρήματα;

Η αλήθεια είναι πως ο ασφαλιστικός κλάδος βασίζεται στις διαπροσωπικές σχέσεις. Σε αντίθεση με ένα e-shop που μπορεί να πουλάει προϊόντα μέσω διαφημίσεων, οι ασφαλιστικές υπηρεσίες απαιτούν εμπιστοσύνη και επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο.

Οι πληρωμένες διαφημίσεις στα social media έχουν τεράστιο κόστος και αμφίβολη απόδοση. Ένας ασφαλιστικός σύμβουλος θα πρέπει να ξοδέψει σημαντικά ποσά για να αποκτήσει την απαιτούμενη συχνότητα και στόχευση στις διαφημίσεις του. Ακόμα και αν το budget υπήρχε, οι περισσότερες από αυτές τις διαφημίσεις πιθανότατα δεν θα οδηγούσαν σε ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Αντί να ξοδεύει μεγάλα ποσά σε social media ads, ο ασφαλιστικός σύμβουλος θα ωφεληθεί περισσότερο επενδύοντας σε networking και φυσικές επαφές με πελάτες και συνεργάτες. Η συμμετοχή σε οργανώσεις, συνέδρια και εκδηλώσεις είναι μια πολύ πιο αποδοτική τακτική για τη δημιουργία σχέσεων και νέων ευκαιριών.

Το Οργανικό Περιεχόμενο: Μια Πιθανή Εναλλακτική

Αν κάποιος έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει ποιοτικό οργανικό περιεχόμενο, όπως ενημερωτικά βίντεο, άρθρα ή χρήσιμες αναρτήσεις, τότε μπορεί να αξίζει να δοκιμάσει την παρουσία του στο διαδίκτυο. Όμως, η παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου απαιτεί χρόνο και χρήμα – είτε για εξοπλισμό, είτε για έναν επαγγελματία editor που θα κάνει την παραγωγή και το μοντάζ.

Ακόμα και τότε, αν δεν υπάρχει σταθερότητα και συστηματική δουλειά, δύσκολα ένα προφίλ θα αποκτήσει αξιόλογη απήχηση.

Τι Πραγματικά Δουλεύει στα Social Media για τους Ασφαλιστικούς Συμβούλους;

Ένα εργαλείο που έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό είναι τα άμεσα μηνύματα (cold messaging). Είτε πρόκειται για Facebook, Instagram, TikTok ή – ακόμα καλύτερα – LinkedIn, η σωστά στοχευμένη επικοινωνία με υποψήφιους πελάτες μπορεί να αποδώσει καρπούς.

Ωστόσο, οι συνηθισμένες πρακτικές που εφαρμόζονται σε άλλους κλάδους, όπως το digital marketing για ηλεκτρονικές αγορές, δεν ταιριάζουν στον ασφαλιστικό χώρο. Οι πελάτες θέλουν κάποιον που θα τους εμπνεύσει εμπιστοσύνη και σιγουριά, και αυτό επιτυγχάνεται πολύ πιο αποτελεσματικά μέσα από προσωπικές επαφές παρά μέσα από μαζικές διαδικτυακές διαφημίσεις.

Συμπέρασμα: Εστίαση στην Ουσία, Όχι στην Υπερβολή

Η διαδικτυακή παρουσία είναι σημαντική. Όπως κάποιος φροντίζει την εμφάνισή του στα ραντεβού, έτσι πρέπει να έχει μια προσεγμένη, επαγγελματική εικόνα στο διαδίκτυο. Ωστόσο, η μαζική επένδυση σε social media marketing δεν είναι αποδοτική για τον μέσο ασφαλιστικό σύμβουλο.

Αντί να επενδύει σε ακριβές διαφημίσεις, μπορεί να εστιάσει:
✅ Στην προσεγμένη εικόνα του στο διαδίκτυο (LinkedIn, επαγγελματική σελίδα)
✅ Στο στοχευμένο networking και τις φυσικές επαφές
✅ Σε προσωπικές επικοινωνίες με υποψήφιους πελάτες (cold messaging)
✅ Σε οργανικό περιεχόμενο μόνο αν υπάρχει η απαραίτητη υποδομή

Η επιτυχία στην ασφαλιστική αγορά παραμένει θέμα σχέσεων και εμπιστοσύνης – και αυτές δύσκολα χτίζονται πίσω από μια οθόνη!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • social media
  • χρήσιμα
  • ασφαλιστικός σύμβουλος
  • ασφαλιστική εκπαίδευση

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 23/06/2025 - 10:00

    Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

  • Είναι τα Social Media Χρήσιμα για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο;
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 09/01/2025 - 15:51

    Είναι τα Social Media Χρήσιμα για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο;

  • Η Σημασία της Προσωπικής Βοηθού για τον Ασφαλιστικό και Χρηματοοικονομικό Σύμβουλο
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 08/01/2025 - 11:14

    Η Σημασία της Προσωπικής Βοηθού για τον Ασφαλιστικό και Χρηματοοικονομικό Σύμβουλο

  • LinkedIn Cold Messaging: Το Κλειδί για να Προσελκύσετε Νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 11/11/2024 - 10:07

    LinkedIn Cold Messaging: Το Κλειδί για να Προσελκύσετε Νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους

  • Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Αλλάζει το Παιχνίδι για τον Ασφαλιστικό Κλάδο!

    Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Αλλάζει το Παιχνίδι για τον Ασφαλιστικό Κλάδο!

    Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς, κάθε βιομηχανία αντιμετωπίζει την αναπόφευκτη πρόκληση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Ο ασφαλιστικός κλάδος...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 22/10/2024 - 08:58
  • Πώς να Απογειώσετε την Απόδοσή σας ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος με Ένα Προσωπικό Ψηφιακό Βοηθό;

    Πώς να Απογειώσετε την Απόδοσή σας ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος με Ένα Προσωπικό Ψηφιακό Βοηθό;

    Η τεχνολογία έχει πλέον μπει για τα καλά στη ζωή μας, αλλά ξέρατε ότι μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 15/10/2024 - 09:17
  • AI Βοηθός: Ο Σύμμαχος του Ασφαλιστικού Συμβούλου για 24/7 Εξυπηρέτηση Πελατών

    AI Βοηθός: Ο Σύμμαχος του Ασφαλιστικού Συμβούλου για 24/7 Εξυπηρέτηση Πελατών

    Στον ανταγωνιστικό κόσμο της ασφάλισης, η άμεση εξυπηρέτηση είναι καθοριστικός παράγοντας για την ικανοποίηση των πελατών και τη διατήρηση μακροχρόνιων...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 13/09/2024 - 09:24
  • Η Σημασία της Καταγραφής Δραστηριότητας και η Αξιοποίηση Σύγχρονων Μεθόδων Μάρκετινγκ στην Πώληση

    Η Σημασία της Καταγραφής Δραστηριότητας και η Αξιοποίηση Σύγχρονων Μεθόδων Μάρκετινγκ στην Πώληση

    Στον ασφαλιστικό κλάδο, η επιτυχία δεν έρχεται τυχαία. Η συνεχής μέτρηση των ενεργειών, η παρακολούθηση της δραστηριότητας και η διατήρηση...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 10/09/2024 - 09:00
  • Πώς να Αυξήσετε τις Θετικές Αξιολογήσεις σας με Σκοπό την Ενδυνάμωση της Εταιρικής Εικόνας

    Πώς να Αυξήσετε τις Θετικές Αξιολογήσεις σας με Σκοπό την Ενδυνάμωση της Εταιρικής Εικόνας

    Η φήμη σας στον ασφαλιστικό κλάδο εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εμπιστοσύνη που εμπνέετε στους πελάτες σας. Οι θετικές...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 04/09/2024 - 08:41
  • Χρήσιμα Εργαλεία για τη Διαμεσολάβηση που αυξάνουν τις πωλήσεις!

    Χρήσιμα Εργαλεία για τη Διαμεσολάβηση που αυξάνουν τις πωλήσεις!

    Η τεχνολογία σήμερα προσφέρει πολύτιμες λύσεις που μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών συμβούλων, βελτιώνοντας την απόδοσή...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 03/09/2024 - 09:02

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δωρεά Ιατρικού Εξοπλισμού από την ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS Α.Ε. προς τη ΣΚΑΪ HOPE ΑΜΚΕ για την Ενίσχυση των Αεροδιακομιδών Ασθενών
15:16 Δωρεά Ιατρικού Εξοπλισμού από την ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS Α.Ε. προς τη ΣΚΑΪ HOPE ΑΜΚΕ για την Ενίσχυση των Αεροδιακομιδών Ασθενών
  • 14:25 SKY express: Ισχυρή διεθνής ανάπτυξη για τον ελληνικό αερομεταφορέα με +33% στο 2ο τρίμηνο του 2025
  • 14:04 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  • 13:35 Η Akkadia Holdings ανακοινώνει την πώληση της Ευρωκλινικής στη Generali Hellas
  • 13:23 Η ERB Ασφαλιστική στηρίζει την αριστεία και επιβραβεύει την πρωτιά
  • 12:24 Σεβασμός στις διακοπές!
  • 12:00 Η Interamerican βάση επέκτασης της Achmea στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη
  • 11:51 Πολυϊατρεία Medifirst & Αθηναϊκή Γενική Κλινική: Στρατηγική Συνεργασία με τη Universal Life για άμεση, ποιοτική και καινοτόμα ιατρική φροντίδα
  • 10:50 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Με πρόεδρο τον Ι. Σαρακάκη και εκπροσώπους του ιατροφαρμακευτικού κλάδου η νέα ηγετική ομάδα
  • 10:21 Όταν το υποκείμενο είναι η Ελλάδα, οι εσωτερικές διαμάχες περισσεύουν
  • 09:56 Munich Re: Καθαρά κέρδη €2,1 δισ. για το β’ τρίμηνο λόγω «πολύ χαμηλών» ζημιών στις αντασφαλίσεις ζημιών και περιουσίας
  • 09:45 Μέτρα προστασίας από τον καύσωνα - Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο
  • 09:30 Σε ποιες περιοχές η αγορά ακινήτου είναι πιο πολύ επένδυση και όχι «συναίσθημα» - Τι σημαίνει για την ασφαλιστική αγορά
  • 08:55 Ο Τραμπ στην Αθήνα(;) και ιταλικοί ύμνοι για την Ελλάδα, ο Γιά(ν)ης ξαναχτυπά, το μήνυμα της Αθήνας στους μετανάστες, και άλλος «πράσινος φραπές»
  • 16:46 Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
  • 16:22 Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στα «Δρόμεια 2025» - Ένα αθλητικό γεγονός με ισχυρό μήνυμα κοινωνικής συμπερίληψης
  • 16:10 ΤτΕ: Πλεόνασμα στο Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών τον Μάιο, για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια
  • 16:00 Δημόσιο χρέος: Στα 366,329 δισ. ευρώ το α' τρίμηνο εφέτος σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 15:47 Έκθεση Bain & Company: Η Πρόκληση των Δασμών και οι Νέες Ευκαιρίες στην Αγορά του Private Equity
  • 14:31 Επανεκλογή Κρίστιαν Χατζημηνά στην Ε.ΕΝ.Ε - Επίτιμος Πρόεδρος & Μέλος Δ.Σ. o Βασίλης Αποστολόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  4. 22/7 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  5. 22/7 Ο Τραμπ στην Αθήνα(;) και ιταλικοί ύμνοι για την Ελλάδα, ο Γιά(ν)ης ξαναχτυπά, το μήνυμα της Αθήνας στους μετανάστες, και άλλος «πράσινος φραπές»
  6. 21/7 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  7. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube