Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2024 - 08:57 facebook twitter linkedin Ποιος είναι ο πιο δύσκολος Δυνητικός πελάτης; Πως μπορούμε να τον χειριστούμε; Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2024 facebook twitter linkedin Το πιο βασικό βήμα που πρέπει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, σε όποια διαδικασία πωλήσεων και να ακολουθεί, είναι το να έχει μια «δεξαμενή» δυνητικών πελατών. Για να γίνουν όμως οι δυνητικοί πελάτες, πραγματικοί πελάτες, πρέπει να πληρούν κάποια κριτήρια: Να είναι ασφαλίσιμοι (υγιείς και εντός ηλικιακών ορίων). Να έχουν χρήματα για να μπορούν να πληρώσουν το ασφαλιστήριο. Να έχουν ανάγκη να καλύψουν ένα συμφέρον τους. Να είναι προσβάσιμοι. Το τελευταίο κριτήριο είναι αυτό που πολλές φορές το παραβλέπουμε. Ο δυνητικός πελάτης, που ποτέ δεν βρίσκει χρόνο να μας δει, που πάντα είναι πολυάσχολος, που αναβάλλει συνεχώς κλεισμένες συναντήσεις, είναι ένας πελάτης «πρόκληση». Υπάρχουν δυο κατηγορίες αυτού του είδους πελάτη: Ο πελάτης που πραγματικά δεν έχει χρόνο. Δεν έχει σημασία αν είναι πολυάσχολος ή αν δεν μπορεί να χειριστεί αποτελεσματικά τον χρόνο του, το αποτέλεσμα είναι πως δεν έχουμε πρόσβαση σε αυτόν. Ο πελάτης που χρησιμοποιεί την δυσκολία του χρόνου ως πρόφαση. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρεται πραγματικά. Υπάρχει πιθανότητα να έχει συμφωνήσει με τη γενική ιδέα της ασφάλισης, αλλά το βασικό επιχείρημα που έχετε χρησιμοποιήσει να μην του δίνει την αίσθηση του επείγοντος. Μπορεί να νιώθει ότι είναι κάτι που αναβάλλεται. Στην πρώτη περίπτωση, θα σας βοηθήσει να μιλήσετε με την γραμματέα του. Εξηγήστε της ότι δεν θέλετε να επιβαρύνετε το ήδη βεβαρυμμένο πρόγραμμα του, οπότε να σας πει πότε είναι πιο χαλαρός, πχ τις Παρασκευές το απόγευμα, για να σας κλείσει μια σύντομη συνάντηση. Στην δεύτερη περίπτωση, θα πρέπει να ανασχεδιάσετε το sales talk σας. Κάτι που λέτε δεν έχει μεγάλη σημασία για εκείνον. Τι είναι γι’ αυτόν πιο σημαντικό; Η οικογένεια; Η επιχείρηση; Το να κάνει μια έξυπνη κίνηση; Το χρήμα; Ανασκευάστε την επιχειρηματολογία σας. Και στις δυο περιπτώσεις θα σας βοηθήσει να έχετε ετοιμάσει, μικρές περιεκτικές φράσεις γι’ αυτό που θέλετε να του εξασφαλίστε όπως πχ ένα συνταξιοδοτικό συμβόλαιο:. «έχω ετοιμάσει τον ιδανικό σχεδιασμό για να έχετε χρήματα για πάντα, χωρίς να εργάζεστε για πάντα». Φυσικά θα πρέπει να γνωρίζετε πως η επιμονή και η υπομονή σας, είναι οι καλύτεροι σύμμαχοι σας σε αυτή τη περίπτωση. Υπάρχει όμως και ένα θετικό: Όποιος δεν έχει χρόνο να αγοράσει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο, δεν θα δώσει χρόνο για να το χαλάσει! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06