Γιώργος Μούζος, 25/1/2024 - 09:08 facebook twitter linkedin Οι πελάτες σας γνωρίζουν τους περιορισμούς μεταφοράς αντικειμένων στο πορτ μπαγκάζ για λόγους ασφαλείας; Γιώργος Μούζος, 25/1/2024 facebook twitter linkedin Σαφώς και ο χώρος αποσκευών προορίζεται για τη μεταφορά αντικειμένων, ωστόσο υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί που εξασφαλίζουν την οδική ασφάλεια. Εσείς, αλλά και οι πελάτες σας τους γνωρίζουν; Μπορεί το αυτοκίνητο να είναι ένα εργαλείο μετακίνησης και μεταφοράς πραγμάτων, όμως υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί στο τι επιτρέπεται να μεταφέρει και τι όχι. Τα όρια αυτά τα θέτει αρχικά ο κατασκευαστής ενός οχήματος και φυσικά ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Ας δούμε αναλυτικότερα τι απαγορεύεται να μεταφέρει κανείς με το αυτοκίνητο του ώστε να μην θέτει σε κίνδυνο την οδική ασφάλεια. Καύσιμα Στην περίπτωση που απαιτηθεί η μεταφορά καυσίμων με δοχείο, τότε αυτή θα πρέπει να γίνεται μόνο σε μεταλλικά ή πλαστικά δοχεία εγκεκριμένου τύπου που εξασφαλίζουν την απομάκρυνση του στατικού ηλεκτρισμού. Μόνο έτσι θα εξασφαλίσουμε την ασφάλεια τη δική μας, αλλά και των άλλων χρηστών του οδοστρώματος. Σε καμία των περιπτώσεων δεν πρέπει να γίνεται χρήση πλαστικών δοχείων, μπουκαλιών νερού ή δοχείων που δεν σφραγίζουν καλά. Το δοχείο καυσίμου μεταφέρεται σε όρθια θέση και με ασφαλή στήριξη μέσα στο όχημα, ώστε να μην υπάρξει περίπτωση ανατροπής του. Κατά τη μεταφορά του δοχείου, καλό είναι ο οδηγός να αφήνει λίγο ανοιχτό παράθυρο για την ανανέωση του αέρα και φυσικά η οδήγηση να γίνεται με μικρή ταχύτητα. Δεν συστήνεται η μεταφορά δοχείων με καύσιμο στο χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου. Εξαιρετικά βαριά αντικείμενα Για όσους δεν γνωρίζουν, κάθε κατασκευαστής έχει ορίσει το μικτό βάρος του εκάστοτε οχήματος. Αυτό αναγράφεται στην άδεια και σε καμία των περιπτώσεων δεν πρέπει ουδείς να το ξεπερνάει έπειτα από τη φόρτωση αντικειμένων. Υπερβολικά μακριά αντικείμενα Μια ακόμα σημαντική απαγόρευση είναι η μεταφορά αντικειμένων των οποίων το μήκος ξεπερνά ένα συγκεκριμένο όριο. Μάλιστα το τελευταίο ποικίλει ανάλογα με το αυτοκίνητο, αφού ο Κ.Ο.Κ. αναφέρει πως το οποιοδήποτε φορτίο απαγορεύεται να προεξέχει από το πίσω τμήμα του οχήματος περισσότερο από 30% του συνολικού μήκους του αμαξώματος. Τώρα αν πρέπει οπωσδήποτε να μεταφερθεί κάτι εξαιρετικά μακρύ, απαιτείται προηγούμενη άδεια της αρμόδιας Τεχνικής υπηρεσίας. Αντικείμενα που σέρνονται στο οδόστρωμα Μια ακόμη κατηγορία αντικειμένων που ο Κ.Ο.Κ απαγορεύει τη μεταφορά τους, είναι εκείνων που έχουν επαφή με το έδαφος. Αυτός ο τρόπος μεταφοράς θέτει σε σημαντικό κίνδυνο τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Η μεταφορά αντικειμένων που ακουμπούν στο έδαφος επιτρέπεται μόνο αν αυτά δεν προκαλούν φθορές ή κίνδυνο για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου και ύστερα από ειδική άδεια της αρμόδιας Τεχνικής Υπηρεσίας. Το διοικητικό πρόστιμο για τις παραπάνω παραβάσεις ανέρχεται στα 80 ευρώ, ενώ σε περίπτωση επικίνδυνης φόρτωσης μπορεί να επιβληθεί ακόμη και ακινητοποίηση του οχήματος, σύμφωνα με τον ΚΟΚ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55 Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26 Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55 Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!
Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56 Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο
Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια; Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν... Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του; Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει... Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι... Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00
Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου Πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις απάτες. Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57
Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές; Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές... Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37
Πώς η άνοδος των ηλεκτρικών ποδηλάτων και e-scooters επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης; Τα e-scooters και τα ηλεκτρικά ποδήλατα φέρνουν επανάσταση στην αστική μετακίνηση, αλλά και νέο τοπίο ευθυνών για τον ασφαλιστικό κλάδο. Τα... Γιώργος Μούζος, 09/07/2025 - 09:09