Λάουρα Σταυρίδου, 28/6/2023 - 08:45 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Τι πρέπει να γνωρίζουμε για το συμβόλαιο Υγείας μας, το καλοκαίρι; Λάουρα Σταυρίδου, 28/6/2023 facebook twitter linkedin Όταν είμαστε μακριά από το σπίτι μας, είναι καλό να έχουμε την απαραίτητη οργάνωση για παν ενδεχόμενο. Αν είμαστε ασφαλισμένοι με ατομικό συμβόλαιο υγείας, οικογενειακό ή ομαδικό δεν είναι απαραίτητο να έχουμε την κάρτα συμβολαίου μαζί αλλά ας έχουμε αποθηκεύσει στο κινητό μας, το νούμερο του συμβολαίου. Επίσης κάθε εταιρία πλέον διαθέτει ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να μας κατευθύνει, όποτε το τηλέφωνο της εταιρείας είναι σημαντικό να το έχετε καταχωρημένο. Πολύ χρηστικό είναι και το τηλέφωνο του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή που εξυπηρετεί το συμβόλαιο, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα μας απαντήσει άμεσα, καθώς μπορεί όταν είναι σε διακοπές να μην ελέγχει το κινητό συνέχεια. Αναζητήστε στο συμβόλαιο σας την κάλυψη «Επείγουσα υγειονομική μεταφορά» ή «μεταφορά ασθενούς/ τραυματία» που είναι πολύ πιθανό να έχει το συμβόλαιο σας. Τι καλύπτει; Σας δίνει τα έξοδα ή σας παρέχει και την οργάνωση της μεταφοράς; Ορισμένες εταιρείες έχουν δικά τους μέσα μεταφοράς, άλλες συνεργάζονται με εταιρείες που εξειδικεύονται στη μεταφορά, αλλά υπάρχει και η περίπτωση να σας καλύπτει τα έξοδα και να πρέπει εσείς να βρείτε το μέσον. Ποιες είναι οι καλύψεις και κάτω υπό ποιες προϋποθέσεις σας καλύπτει; Καλύπτει όλη την οικογένεια; Να έχετε υπόψη σας ότι η επείγουσα υγειονομική μεταφορά, ενώ ως προσθήκη σε συμβόλαιο υγείας ή και ως ανεξάρτητη κάλυψη, είναι πολύ οικονομική, με κόστος που σπάνια υπερβαίνει τα 35€, αν χρειαστεί να κάνετε χρήση ασθενοφόρου ή αεροδιακομιδής, χωρίς την αντίστοιχη κάλυψη, το κόστος εκτοξεύεται. Μάλιστα δεν είναι σταθερό, καθώς εξαρτάται από την απόσταση μεταξύ σημείου αναχώρησης και προορισμού, το είδος της μεταφοράς πχ χερσαίο ή αεροπορικό, το συνοδευτικό προσωπικό, τον απαραίτητο εξοπλισμό κτλ. Έχοντας αυτή τη προσθήκη στο συμβόλαιο σας, δεν θα επηρεαστείτε από τη διαθεσιμότητα ή μη των μέσων, καθώς -συνήθως- η ασφαλιστική εταιρεία αναλαμβάνει και τη σχετική οργάνωση. Σκεφτείτε πως ακόμα και μια κρίση σκωληκοειδίτιδας ή ένα τσίμπημα, χρειάζονται αμεσότητα και οργάνωση για να αντιμετωπιστούν και προετοιμαστείτε ειδικά αν έχετε παιδιά μαζί σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34