Λάουρα Σταυρίδου, 26/6/2023 - 09:41 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Διακοπές ή σύντομη απόδραση; Με αεροπλάνο, τρένο ή κρουαζιερόπλοιο; Η Ταξιδιωτική Ασφάλιση είναι από τα απαραίτητα στην βαλίτσα σας! Λάουρα Σταυρίδου, 26/6/2023 facebook twitter linkedin Κι όμως δεν είναι ανάγκη να κάνετε ένα μακρινό ταξίδι για να έχετε προστασία κατά τη διάρκεια των διακοπών. Ακόμα και για ένα ταξίδι 4 ημέρων και με κόστος που ξεκινάει από 9,5€ μπορείτε να καλύψετε και μια κοντινή απόδραση. Ξαφνική ασθένεια, καθυστέρηση αποσκευών ή παροχή βοήθειας σε περίπτωση απώλειας ταξιδιωτικών εγγράφων, ακόμα και αν πέσετε θύμα κλοπής ή χάσετε το πορτοφόλι σας, είναι μερικές από τις καλύψεις που παρέχονται μέσω των προγραμμάτων ταξιδιωτικής ασφάλισης. Η ταξιδιωτική κάλυψη σας προστατεύει όταν ταξιδεύετε με αεροπλάνο, τρένο ή κρουαζιερόπλοιο και μπορεί να περιλαμβάνει ιδιαίτερες καλύψεις όπως την Ασφάλιση Απαλλαγής Ενοικιαζόμενου Οχήματος (Collision Damage Waiver) από την Allianz Global Assistance ή 10.000.000€ κάλυψη εκτάκτων νοσοκομειακών εξόδων από την Karavias underwriting agency ή να σας δίνει απεριόριστη ελευθερία κινήσεων, αφού δεν απαιτείται η ενημέρωση της εταιρίας για τα μελλοντικά σας ταξίδια από την Generali! Η διαδικασία έκδοσης ασφαλιστηρίου είναι πολύ γρήγορη και σύμφωνα με την Any Time της Interamerican οι εξειδικευμένοι άνθρωποι είναι ένα από τα ατού της. Σε κάθε περίπτωση σίγουρα θα βρείτε ένα πρόγραμμα με κατάλληλο κόστος και με ταιριαστές, στα ζητούμενα σας καλύψεις, ώστε να έχετε πάντα support και πραγματικά ξέγνοιαστες διακοπές! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18