close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Audi S8: H επιτομή της πολυτέλειας, των επιδόσεων και της ασφάλειας!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
2/7/2019 - 12:16
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Νέο Audi S8: H επιτομή της πολυτέλειας, των επιδόσεων και της ασφάλειας!

Γιώργος Μούζος, 2/7/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το νέο Audi S8 συνδυάζει κορυφαία πολυτέλεια με δυναμικό σπορ στιλ, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί σημείο αναφοράς για το Vorsprung durch Technik με τα καινοτόμα συστήματα ανάρτησής του. 

Ο V8 bi-turbo βενζινοκινητήρας 4.0 TFSI αποδίδει 571 ίππους και αστείρευτη ροπή 800 Nm. Εξοπλίζεται με την υβριδική τεχνολογία MHEV για την τέλεια απόδοση της ισχύος, ενώ η ενεργή ανάρτηση, η ενεργητική τετραδιεύθυνση και η μετάδοση quattro με στάνταρ το σπορ διαφορικό, εξασφαλίζουν εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά. Το νέο Audi S8 χρησιμοποιεί συγκεκριμένα σχεδιαστικά στοιχεία για να εκφράσει με απόλυτη ακρίβεια τον σπορ χαρακτήρα του υπερπολυτελούς σεντάν.

 

Πανίσχυρος κινητήρας

Χάρη στην υβριδική τεχνολογία, ο V8 του Audi S8 με τους δύο υπερσυμπιεστές προσφέρει απόλυτα γραμμική απόδοση των 571 ίππων και της ροπής των 800 Nm, καθώς και την άμεση διαθεσιμότητά τους ανά πάσα στιγμή, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Ειδικοί σύνδεσμοι στον αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο ελαχιστοποιούν τις τριβές για εξαιρετικά ομαλή λειτουργία, ενώ τα αυτόματα ενεργοποιημένα κλαπέτα στο σύστημα εξαγωγής/εξάτμισης συνθέτουν έναν μοναδικό, εντυπωσιακό ήχο. 

Το υβριδικό σύστημα (MHEV) συνδράμει διαρκώς στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, όπου η μίζα/γεννήτρια με ιμάντα, με την πρόσθετη μπαταρία ιόντων λιθίου, επιτρέπουν σε συνθήκες χαμηλού φορτίου ή στο ελεύθερο ρολάρισμα την προσωρινή απενεργοποίηση του κινητήρα και την επέκταση της αυτονομίας. Στην καθημερινή οδήγηση η εξοικονόμηση καυσίμου φτάνει μέχρι και τα 0,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το σύστημα προσωρινής απενεργοποίησης κυλίνδρων (cylinder on demand) λειτουργεί σε συνθήκες χαμηλού φορτίου προσφέροντας περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης. Το σύστημα ήχου του αυτοκινήτου διαθέτει ενεργή ακύρωση θορύβου για την εξάλειψη του από την καμπίνα, διασφαλίζοντας απόλυτη άνεση.

Συναρπάζει στο δρόμο!

Ο μοναδικός συνδυασμός των καινοτόμων συστημάτων ανάρτησης επιτρέπει στη ναυαρχίδα της Audi να προσφέρει τα απαράμιλλα επίπεδα άνεσης ενός κορυφαίου σεντάν με τις δυνατές συγκινήσεις ενός σπορ αυτοκινήτου. Το νέο S8 έρχεται στάνταρ με την ενεργή ανάρτηση. Αυτό το high-tech σύστημα, το οποίο λειτουργεί σε συνδυασμό με την ενεργή αερανάρτηση, μπορεί να ανυψώσει ή να κατεβάσει ανεξάρτητα κάθε τροχό, μέσω ηλεκτρομηχανικών μηχανισμών. Με αυτό τον τρόπο και για πρώτη φορά είναι εφικτός ο ενεργός έλεγχος του αυτοκινήτου σε οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης, με αποτέλεσμα να μειώνονται σημαντικά οι κλίσεις κατά την επιτάχυνση ή την επιβράδυνση. Η εμπρόσθια κάμερα, η οποία ανιχνεύει τις μεγαλύτερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, διασφαλίζει την προγνωστική λειτουργία της ανάρτησης. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Το νέο Audi S8 μπορεί ταυτόχρονα να είναι ένα εξαιρετικά άνετο υπερπολυτελές σεντάν ή ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο εστιασμένο πλήρως στον οδηγό του. Το Audi drive select προσφέρει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πέντε προφίλ οδήγησης. Η λειτουργία "Comfort +" είναι ένα νέο προφίλ για μεγαλύτερη άνεση. Στις στροφές το αμάξωμα παίρνει αντίθετη κλίση κατά 3 μοίρες για να μειώσει την πλευρική επιτάχυνση που επενεργεί στους επιβάτες. Στη λειτουργία "Dynamic" το S8 εξισορροπείται τελείως. Σε μία γρήγορη στροφή η μέγιστη γωνία (roll-angle) είναι μόλις 2,5 μοίρες σε σύγκριση με τις 5 μοίρες στην  περίπτωση μιας συμβατικής ανάρτησης. Η ενεργή ανάρτηση προσφέρει μια ακόμη νέα λειτουργία. Όταν ενεργοποιείται η λαβή της πόρτας τότε το αμάξωμα αυτόματα ανυψώνεται γρήγορα μέχρι και 50 χιλιοστά για ακόμα πιο άνετη επιβίβαση ή αποβίβαση.

Το Audi S8 επαναπροσδιορίζει τα όρια της φυσικής χάρη στο ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης που επιτρέπει την ανεξάρτητη ρύθμιση των γωνιών διεύθυνσης των τροχών στον εμπρός και στον πίσω άξονα. Έτσι προσφέρει σπορ και άμεση απόκριση κατευθυντικότητας στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες με εξαιρετική σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο και στις πιο σφιχτές διαδρομές, εξισορροπώντας δύο αντικρουόμενους παράγοντες. Σε μια γρήγορη στροφή το σπορ διαφορικό κατανέμει ενεργά τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών. Κατά την είσοδο ή την επιτάχυνση σε μια στροφή, η περισσότερη ροπή μεταφέρεται στους εξωτερικούς τροχούς περιορίζοντας την υποστροφή. 

Στην περίπτωση υπερστροφής, το σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα μεταφέρει τη ροπή κίνησης στον εσωτερικό τροχό για να σταθεροποιήσει το S8. Η ενεργή τετραδιεύθυνση, το σπορ διαφορικό και η προγνωστική ενεργή ανάρτηση είναι στάνταρ στο Audi S8. Η αλληλεπίδραση αυτών των συστημάτων είναι μοναδική στην κατηγορία του και εξασφαλίζει σύνθετο και σπορ χειρισμό σε όλες τις καταστάσεις. 

Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν οι κεραμικοί δίσκοι φρένων από ανθρακονήματα με διάμετρο 420 χιλιοστά στον μπροστινό άξονα και 370 χιλιοστά στον πίσω. Τα κεραμικά φρένα είναι εσωτερικά αεριζόμενα, χαμηλής φθοράς και μαζί με τις δαγκάνες είναι κατά 9,6 κιλά ελαφρύτερα από τους συμβατικούς δίσκους από χυτοσίδηρο. Κάθε μία από τις εμπρός δαγκάνες έχει δέκα έμβολα.

 

Υψηλή τεχνολογία ασφάλειας & άνεσης

Κάθε λεπτομέρεια του νέου Audi S8 αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα ενός αυθεντικού σπορ premium μοντέλου. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι τα στάνταρ ειδικής σχεδίασης καθίσματα με σπορ εμφάνιση. Διαθέτουν έναν ευρύ συνδυασμό ρυθμίσεων, προσαρμοζόμενες πλευρικές ενισχύσεις και ανεξάρτητη θέρμανση τριών σταδίων για κάθε κάθισμα, καθώς και λειτουργίες εξαερισμού και μασάζ. Τα πίσω καθίσματα προσφέρουν επίσης πολυάριθμα χαρακτηριστικά για εξαιρετική άνεση και παρέχουν μια first class ατμόσφαιρα στο Audi S8. 

Τα 38 συστήματα υποβοήθησης οδηγού που προσφέρει η Audi για το νέο S8 διαχωρίζονται στα πακέτα City και Tour. Το ενεργό Adaptive Cruise Control είναι αυτό που ξεχωρίζει στην υπερπλήρη σειρά συστημάτων υποβοήθησης. Συνδυάζει τις λειτουργίες του συστήματος ACC, της υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης (traffic jam assist) και της διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας. Σε συνδυασμό με τη προγνωστική υποβοήθηση απόδοσης, επιβραδύνει και επιταχύνει το Audi S8 ανάλογα με τις επερχόμενες συνθήκες. 

Στο πακέτο City, το σύστημα Audi pre sense συνδυάζει τις λειτουργίες πρόληψης στα δύο άκρα του αυτοκινήτου ώστε να δημιουργήσει τον πλήρη έλεγχο Audi pre sense 360°. Αν το σύστημα ανιχνεύσει μια επικείμενη πλευρική σύγκρουση, τότε ειδοποιεί την προγνωστική ενεργή ανάρτηση για να ανυψώσει άμεσα το αμάξωμα κατά 80 χιλιοστά. Αυτή η λειτουργία φέρνει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου σε μία καλύτερη θέση για να απορροφήσει την ενέργεια πρόσκρουσης, περιορίζοντας τις πιθανές συνέπειες ατυχήματος για τους επιβάτες. Ο εγκέφαλος πίσω από τα συστήματα υποβοήθησης του νέου S8 είναι μια υψηλής απόδοσης μονάδα επεξεργασίας δεδομένων, ο κεντρικός ελεγκτής υποβοήθησης οδηγού (zFAS). Υπολογίζει συνεχώς ένα διαφοροποιημένο αλγόριθμο των εξωτερικών συνθηκών γύρω από το αυτοκίνητο με βάση τα δεδομένα που παρέχουν οι αισθητήρες. Ο πληρέστατος εξοπλισμός περιλαμβάνει πέντε αισθητήρες ραντάρ, έξι κάμερες, δώδεκα αισθητήρες υπερήχων και έναν ανιχνευτή λέιζερ.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Audi
  • Audi S8

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
    Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43

    Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας

  • Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
    Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40

    Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

  • Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
    Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50

    Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους

  • Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
    Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04

    Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;

  • Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!

    Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!

    Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»...
    Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
  • Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

    Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

    Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια...
    Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
  • Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

    Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

    Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε...
    Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
  • Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

    Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

    Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,...
    Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
  • Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

    Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

    Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά...
    Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
  • Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα...
    Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΦΣ: Οδηγός Εμβολιασμών Ενηλίκων 2025 - 2026
10:50 ΠΦΣ: Οδηγός Εμβολιασμών Ενηλίκων 2025 - 2026
  • 10:04 Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;
  • 09:57 Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις - Οι όροι και ποιους αφορούν
  • 09:52 Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
  • 09:45 ΕΝΔΙΣΥ: Το λουκέτο στα ΕΛΤΑ με υπογραφή Μητσοτάκη, τιμωρεί χιλιάδες συνταξιούχους!
  • 09:40 Ανεβαίνουμε πίστα στην γεωπολιτική σκακιέρα, το…«3+1», mega deal στο LNG και οι Έλληνες εφοπλιστές, ρεκόρ κερδοφορίας και νέα εξαγορά από την Titan
  • 09:20 Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου
  • 09:15 Alpha Bank: Ιστορικό υψηλό στα κέρδη και ισχυρή απόδοση κεφαλαίων
  • 09:00 Το 4ο Συνέδριο "10 Χρόνια Πάνορμος" την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025
  • 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
  • 08:45 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  • 16:18 Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
  • 16:00 KPMG: Η αυξημένη δραστηριότητα εξόδων και η συνεχιζόμενη επικέντρωση στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) οδηγούν την παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων (VC) στα $120 δισ. το Γ’ τρίμηνο του 2025
  • 15:51 Ειρήνη Χαλκίτη: Νησιωτικότητα και Ιδιωτική Ασφάλιση - Όταν η απόσταση γίνεται ανισότητα
  • 15:24 Μια ξεχωριστή εκδήλωση της ΜΙΝΕΤΤΑ για συνεργάτες και συναδέλφους
  • 15:10 Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 14:34 Ενημερωτική εκδήλωση του ΠΟΥ/Ευρώπης και του Yπουργείου Υγείας στο Γ.Ν.Α Ιπποκράτειο για την υλοποίηση της πιλοτικής φάσης του προγράμματος HEALTH-IQ
  • 13:35 Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την Τεχνητή Νοημοσύνη και την ανθεκτικότητα
  • 13:26 ResearchGreece: Στα €30,6 η νέα τιμή-στόχος για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Περιθώριο ανόδου άνω του 30% από τα τρέχοντα επίπεδα
  • 12:53 Ο Αντώνης Σαμαράς ανοίγει τα χαρτιά του την Κυριακή στον ANT1
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 3/11 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube