close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Επτά εορταστικά βήματα για διπλές χαρές και καλά κέρδη!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
6/12/2019 - 09:45
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Επτά εορταστικά βήματα για διπλές χαρές και καλά κέρδη!

Nextdeal newsroom, 6/12/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στο ξεκίνημα του πυρετού των εορταστικών προετοιμασιών και αγορών, η PayPal μοιράζεται τις πλέον σημαντικές τάσεις με όσους εμπόρους επιδιώκουν όντως να αυξήσουν τα κέρδη τους πριν το τέλος της χρονιάς.

Όπως αναφέρει, το mobile shopping είναι το πλέον διαδεδομένο trend στις νέες αγοραστικές συνήθειες παγκοσμίως, ενώ υπολογίζεται ότι φέτος, ένα στα τρία δώρα θα προστεθεί στο ηλεκτρονικό καλάθι του καταναλωτή μέσω smartphone ή tablet.

Ανάμεσα στις υπόλοιπες τάσεις που διακρίνει η PayPal ​​​​​​, εξέχουσα θέση καταλαμβάνουν η άνεση και η κοινωνική ευθύνη. Όλο και περισσότεροι online αγοραστές εστιάζουν στις γρήγορες αγορές στα social media, καθώς και στις εταιρείες που δείχνουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για το περιβάλλον, μεταξύ άλλων.

1. Τα smartphones θα μας σώσουν από το άγχος των αγορών
 
Τα χριστουγεννιάτικα ψώνια της τελευταίας στιγμής είναι, δίχως άλλο, ένας από τους λόγους που μας προκαλούν αχρείαστο άγχος πριν από τις γιορτές. Μια αρκετά μεγάλη μερίδα καταναλωτών έχει ήδη προτιμήσει το διαδίκτυο προκειμένου να αποφύγει τις ουρές στα φυσικά καταστήματα. Εντούτοις, το online shopping συνδέεται ακόμα με διάφορες έγνοιες και ανησυχίες. Σύμφωνα με έρευνα που ανατέθηκε στην IPSOS για λογαριασμό της PayPal, το 22% των διεθνών καταναλωτών δεν αισθάνεται ασφάλεια όταν αγοράζει σε κοινωνικές πλατφόρμες, ενώ το 51% διατηρεί ενδοιασμούς για θέματα ασφαλείας κάθε φορά που αποφασίζει να κάνει αγορές μέσω smartphones.

"Έως και το 95% των καταναλωτών παγκοσμίως πραγματοποιεί αγορές online, ενώ σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) κάνουν χρήση των κινητών συσκευών τους για τον ίδιο σκοπό. Την ίδια στιγμή όμως, μόλις το 60% των εμπορικών επιχειρήσεων έχει προβεί στις κατάλληλες προεργασίες – και αυτό και μόνο αποτελεί μια τεράστια πρόκληση. Το να απευθύνονται σε πελάτες που κάνουν αγορές μέσω κινητού ή tablet είναι μια πρακτική που δύναται να μειώσει τον αριθμό των εγκαταλελειμμένων καλαθιών και να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων έως και 15%" σημειώνει ο Marcin Glogowski, Managing Director της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

2. Οι εορταστικές πληρωμές είναι κυριολεκτικά «στο χέρι μας»

Άπαξ και οι καταναλωτές επιλέξουν τις mobile πληρωμές, αυτό σημαίνει ότι αποζητούν κατά κύριο λόγο έναν άνετο και βολικό τρόπο αγορών. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές ανά τον κόσμο (44%) πιστεύουν ότι οι αγορές μέσω smartphone δεν επιφέρουν κανενός είδους προβλήματα, και το 43% θεωρεί ότι έτσι γλιτώνουν τελικά πολύτιμο χρόνο. Σύμφωνα με την έρευνα της PayPal, σε διεθνές επίπεδο συνήθως αγοράζουμε από το σπίτι (65%), απολαμβάνοντας τον ελεύθερο χρόνο μας ή ακόμα και όταν είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι μας (34%). Η επανάσταση των κινητών ευθύνεται για τη διαμόρφωση όχι μόνο των συνηθειών των καταναλωτών στο διαδίκτυο, αλλά και για τη συμπεριφορά τους εν ώρα πληρωμής σε φυσικά σημεία – κατά το τελευταίο εξάμηνο, ένας στους δύο καταναλωτές παγκοσμίως έχει πραγματοποιήσει ανέπαφες συναλλαγές.

3. Τα social media ως εμπορικά κέντρα του μέλλοντος

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Οι καταναλωτές σήμερα είναι ανοιχτοί στις καινοτομίες και δεν αργούν να υιοθετήσουν πρωτοπόρες τακτικές, όπως είναι άλλωστε οι συναλλαγές στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Τους τελευταίους 6 μήνες, το 30% των αγοραστών διεθνώς έχει κιόλας προβεί σε μία αντίστοιχη αγορά, υποδεικνύοντας μια σημαντικά ανερχόμενη τάση ειδικά για το νεανικό κοινό ηλικίας 18-34 ετών. 

4. Δώρα της τελευταίας στιγμής;  Ελέγξτε τις online εναλλακτικές επιλογές

Οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών, μαζί με την αυξανόμενη δημοτικότητα των υπηρεσιών που παρέχουν online πρόσβαση σε ταινίες ή μουσική, σημαίνουν ότι οι καταναλωτές δεν έχουν πλέον διάθεση να περιμένουν αρκετές εργάσιμες ημέρες για την παράδοση των DVD ή CD της προτίμησής τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία της PayPal, το 23% των αγοραστών προμηθεύεται μέσω κινητής συσκευής ψηφιακά αγαθά (π.χ. για τις υπηρεσίες VoD και τις συνδρομές σε Pay TV, στο Spotify ή το Netflix), e-books ή computer games, τα οποία και αποτελούν ιδανικά δώρα για τις γιορτές.

5. Οι οικολογικές τάσεις εισέρχονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο 

Με αργά αλλά σταθερά και σίγουρα βήματα, οδηγούμαστε στον κόσμο του ethical shopping: πέρυσι, ένας στους δέκα πελάτες στον κόσμο αγόρασε ήδη ένα προϊόν μόνο και μόνο επειδή παράχθηκε με βάση τους κανόνες δεοντολογίας της βιώσιμης ανάπτυξης. Πρόκειται για έναν παράγοντα κρίσιμης σημασίας τόσο για τις γυναίκες όσο και για τα άτομα ηλικίας 18-34 ετών - το 14% της Generation Z (18-24 ετών) και το 11% της Generation Υ (19-39 ετών) δηλώνουν ότι έχουν εγκαταλείψει μια συγκεκριμένη αγορά, μόνο και μόνο για λόγους ηθικής.

6. Στο εξωτερικό είναι πιο φθηνά, στην Ελλάδα είναι πιο πρωτότυπα 

Σχεδόν το 55% των διεθνών e-shoppers ψωνίζει σε ξένα καταστήματα – εκεί κυνηγά καλύτερες τιμές (53%) και είδη που είναι μη διαθέσιμα ή δυσεύρετα στη χώρα του (33%). Από την άλλη, το 66% των online αγοραστών δηλώνει ότι προτιμά να στηρίζει τις εγχώριες επιχειρήσεις και, μάλιστα, κυρίως κατά την περίοδο των γιορτών. Κατά την προ-εορταστική περίοδο, αυξάνονται σε αριθμό οι καταναλωτές που αναζητούν πρωτότυπα, χειροποίητα δώρα, γεγονός που συνδράμει στην μεγαλύτερη δημοτικότητα των αγορών από ντόπιους προμηθευτές.

7. Στις γιορτές έρχεται και η ώρα να προσφέρουμε - και όχι αποκλειστικά και μόνο στα αγαπημένα μας πρόσωπα

Οι δωρεές αποτελούν έναν θαυμάσιο τρόπο να αντικαταστήσουμε τα παραδοσιακά ψώνια με μία «χείρα βοηθείας» προς όσους συνανθρώπους μας το έχουν ανάγκη.

"Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι στον πλανήτη συνειδητοποιούν ότι η εορταστική σεζόν δεν αποτελεί απλώς μια αφορμή για αγορές, αλλά επίσης μια έξοχη ευκαιρία για να συνεισφέρουν όσο μπορούν για την ενίσχυση του έργου μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης. Για τον λόγο αυτόν, ως PayPal, στηρίζουμε την πρωτοβουλία ‘Giving Tuesday’ εδώ και οκτώ χρόνια. Πρόκειται για μια ξεχωριστή ευκαιρία τις ημέρες αυτές για εκείνους που επιθυμούν να προσφέρουν με αγάπη και γενναιοδωρία" αναφέρει ο Marcin Glogowski, προτρέποντάς μας σε μικρές καλές πράξεις για να μοιράσουμε χαρά στους γύρω μας.
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • PayPal
  • γιορτές
  • ηλεκτρονικές αγορές
  • online αγορές
  • κινητά τηλέφωνα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • PayPal: Οι αγοραστές και οι απατεώνες λατρεύουν την Black Friday και τη Cyber Monday
    Nextdeal newsroom, 25/11/2019

    PayPal: Οι αγοραστές και οι απατεώνες λατρεύουν την Black Friday και τη Cyber Monday

  • Πόσο αξιόπιστες είναι οι αγορές από το κινητό;
    Nextdeal newsroom, 8/11/2019

    Πόσο αξιόπιστες είναι οι αγορές από το κινητό;

  • Οι νεαροί ταξιδιώτες στις διακοπές τους μοιράζονται τις πληρωμές, τις φωτογραφίες και... τα στοιχεία τους

    Οι νεαροί ταξιδιώτες στις διακοπές τους μοιράζονται τις πληρωμές, τις φωτογραφίες και... τα στοιχεία τους

    Οι Millennials και οι νέοι της Generation Z, όταν πηγαίνουν διακοπές, αποζητούν κυρίως την ευκαιρία να ανακαλύψουν καινούργια μέρη και...
    Nextdeal newsroom, 05/06/2019 - 15:00 5/6/2019
  •  Οι ασφάλειες στις top κατηγορίες online αγορών!

    Οι ασφάλειες στις top κατηγορίες online αγορών!

    Οι ασφάλειες βρίσκονται ανέμεσα στις 12 κορυφαίες κατηγορίες online αγορών, σύμφωνα με  την ετήσια πανελλήνια έρευνα ηλεκτρονικού εμπορίου B-C που διεξήγαγε ο ΣΕΛΠΕ...
    Nextdeal newsroom, 03/12/2018 - 11:13 3/12/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
13:00 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  • 12:36 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Οι έλληνες πληρώνουν από την τσέπη τους για την υγεία τα διπλάσια, ποσοστιαία, από ότι οι ευρωπαίοι
  • 12:23 AEGEAN: Βασικά Μεγέθη Πρώτου Τριμήνου 2025
  • 12:10 «Έφυγε» από τη ζωή ο Νίκος Κονδυλόπουλος
  • 11:32 George Minetas (MINETTA Asfalistiki): We leverage artificial intelligence
  • 11:28 Γεώργιος Μινέτας (ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική): Αξιοποιούμε την Tεχνητή Nοημοσύνη
  • 11:06 Ioannis Lapatas (ATLANTIC UNION): A Strong Multinational Identity with Stable Greek Management
  • 11:00 Γιάννης Λαπατάς (ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ): Ισχυρή πολυεθνική ταυτότητα με σταθερή ελληνική διοίκηση
  • 10:54 Η Howden Hellas είχε φέτος ιδιαίτερα ισχυρή παρουσία στο 25ο ραντεβού Ασφαλιστών και Αντασφαλιστών στην Ύδρα (βίντεο)
  • 10:17 ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Με κεντρικό μήνυμα «Σταθερά μαζί» η ηγεσία του Ομίλου έδωσε το στίγμα της μελλοντικής ανάπτυξης στο δίκτυό της
  • 10:07 Pavlos Kaskarelis (Ydrogeios Asfallistiki): Strategic pillars innovation and technology
  • 10:00 Παύλος Κασκαρέλης (Υδρόγειος Ασφαλιστική): Στρατηγικοί πυλώνες η καινοτομία και η τεχνολογία
  • 09:55 Errikos Moatsos (ERGO Asfalistiki): Artificial Intelligence as an Ally in the Transformation of the Insurance Market
  • 09:45 Ερρίκος Μοάτσος (ERGO Ασφαλιστική): Σύμμαχος στον μετασχηματισμό της ασφαλιστικής αγοράς
  • 09:35 Οι επιπτώσεις της κακής ή ελλιπούς περιγραφής του κινδύνου στις γενικές ασφαλίσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία!
  • 09:30 Vassilis Christidis (CEO Allianz): AI as a driver of transformation in the insurance market
  • 09:25 Βασίλης Χριστίδης (Allianz): Η Tεχνητή Nοημοσύνη μετασχηματίζει την ασφαλιστική αγορά
  • 09:22 Μεγάλο το επενδυτικό «κενό», υψηλό 15 ετών το Χ.Α, ιστορικό για την DAX, «ψήφος» των αγορών στην Πειραιώς και συνεργασία-ορόσημο Alpha-ΕΛΤΑ
  • 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
  • 09:17 Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  2. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  3. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  4. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents
  5. 22/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  6. 22/5 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας
  7. 23/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube