close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι αγοράζουν οι Έλληνες online την Black Friday;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 19/11/2018 - 15:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι αγοράζουν οι Έλληνες online την Black Friday;

Nextdeal newsroom, 19/11/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύμφωνα με έρευνα η οποία διενεργήθηκε από την PayPal και το ινστιτούτο Ipsos οι Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν είδη μόδας και ένδυσης online τέσσερις φορές περισσότερο την Black Friday,  σε σχέση με μια συνηθισμένη ημέρα.

Η PayPal μοιράζεται στοιχεία αναφορικά με τις διασυνοριακές συνήθειες των Ελλήνων διαδικτυακών καταναλωτών κατά τη διάρκεια των επερχόμενων μεγάλων εκπτώσεων και της εορταστικής περιόδου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της PayPal, η Black Friday και η Cyber Monday γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές – τις ημέρες αυτές το e-shopping αυξήθηκε κατά 50% και πάνω από 20% σε ετήσια βάση το 2017, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα νούμερα το 2016. Η πιο σημαντική κατηγορία για τις αγορές της ‘Μαύρης Παρασκευής’ το 2017 ήταν η ένδυση και ο συγκεκριμένος όγκος αγορών κατά τις εκπτώσεις αυτές ήταν σχεδόν 4 φορές υψηλότερος σε σχέση με τον ετήσιο μέσο όρο. Παραδοσιακά, οι ημέρες ελκυστικών προσφορών συνδέονται με το διασυνοριακό εμπόριο, αλλά και οι εγχώριοι παίκτες φαίνεται να παρουσιάζουν καλά αποτελέσματα: όσο διαρκεί η Black Friday, πάνω από το 32% των δαπανών στην Ελλάδα μέσω PayPal καταλήγει σε τοπικούς εμπόρους.

Καθώς οδεύουμε προς τη φετινή περίοδο των γιορτών, η PayPal και η Ipsos δημοσιεύουν ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τις συνήθειες των Ελλήνων που αγοράζουν από το εξωτερικό. Το 83% των Ελλήνων ενηλίκων που συμμετείχαν στην έρευνα πραγματοποίησε τουλάχιστον μια ηλεκτρονική αγορά κατά τη διάρκεια των 12 μηνών υπό αξιολόγηση. Τα Χριστούγεννα αποτελούν την προτιμώμενη περίσταση για συχνότερες cross-border αγορές, σύμφωνα με το 40% των Ελλήνων διασυνοριακών shoppers, την ίδια όμως στιγμή σχεδόν 4 στους 10 Έλληνες δεν χρειάζονται μια ειδική αφορμή ή συγκυρία προκειμένου να κάνουν ψώνια από ένα ξένο e-shop σε πιο τακτική βάση.

Αγοράζουμε είδη ένδυσης πιο συχνά, αλλά δαπανούμε περισσότερα σε ταξίδια

Από το εξωτερικό οι Έλληνες e-shoppers αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ μόδας (69%), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (64%), παιχνίδια και είδη χόμπι (51%), καθώς και κοσμήματα / ρολόγια (46%). Εντούτοις, εάν λάβουμε υπόψη μας την απόλυτη αξία των αγορών, ξοδεύουμε μεγαλύτερα χρηματικά ποσά σε ταξίδια και μετακινήσεις (588 ευρώ κατά μέσο όρο), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (277 ευρώ) και ανταλλακτικά αυτοκινήτων (275 ευρώ). Οι 5 πιο δημοφιλείς προορισμοί διασυνοριακών αγορών προς τους οποίους στρέφονται οι Έλληνες είναι η Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Γερμανία και η Ιταλία. 

«Καταρχάς, μην ξεχνάτε ότι η περίοδος των προσφορών και εκπτώσεων είναι η πλέον κατάλληλη για την αγορά επώνυμων συλλογών / designer brands, καθώς μπορείτε τότε να αποκτήσετε ακόμα και την πιο καινούργια  τσάντα Chanel, χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία. Εντούτοις, πάντοτε είναι καλό να συγκρίνετε τιμές από διαφορετικές ιστοσελίδες. Γι’αυτόν τον λόγο, εκτιμώ αφάνταστα τη δυνατότητα να βλέπω με μια ματιά τις τιμές σε τοπικό νόμισμα, για να καταλαβαίνω εύκολα ποια είδη είναι προσιτά για το δικό μου πορτοφόλι. Εξίσου σημαντικό για μένα, όταν κάνω αγορές online, είναι η επαγγελματική πολιτική επιστροφών. Εάν αποφασίσω να αγοράσω παπούτσια από τις ΗΠΑ, δεν θέλω καν να σκεφτώ πόσο ακριβά θα είναι τα μεταφορικά κόστη, εάν χρειαστεί να τα επιστρέψω, γιατί απλώς δεν θα είναι το σωστό νούμερο», σχολιάζει η Giela Abdelwahab, Consumer Development Manager, PayPal CEE. 

Οι online φόβοι των Ελλήνων

Πάνω από τους μισούς Έλληνες online shoppers (53%) προβλέπουν ότι το ποσό που δαπανούν γενικά σε ηλεκτρονικές αγορές θα εξακολουθεί να αυξάνεται. Το 76% εξ αυτών παραδέχεται, μάλιστα, ότι αρέσκεται στην ευκολία του διαδικτυακού shopping, το 33% εικάζει ότι τα μεταφορικά κόστη θα γίνουν φθηνότερα, ενώ το 28% σκοπεύει να ανεβάσει το προσωπικό budget των online αγορών, λόγω τυχόν αλλαγής του διαθέσιμου εισοδήματος.

Στην περίπτωση του εγχώριου shopping, σχεδόν οι μισοί Έλληνες διαδικτυακοί καταναλωτές (46%) εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με τα έξοδα αποστολής και το 39% δηλώνει ότι τα συνολικά κόστη καθιστούν μη ελκυστικές τις αγορές.

  • TAGS:
  • PayPal
  • Ipsos
  • έρευνα
  • online αγορές
  • καταναλωτές
  • Black Friday

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εντυπωσιακή αύξηση στις διαδικτυακές πωλήσεις επιδεικνύει η Ελλάδα!
    Nextdeal newsroom, 23/3/2018

    Εντυπωσιακή αύξηση στις διαδικτυακές πωλήσεις επιδεικνύει η Ελλάδα!

  • Αυξάνονται οι αγορές μέσω κινητών συσκευών!
    Nextdeal newsroom, 22/3/2018

    Αυξάνονται οι αγορές μέσω κινητών συσκευών!

  • Αγορές στο διαδίκτυο; Οκτώ τρόποι για να νικήσετε τις απάτες σήμερα

    Αγορές στο διαδίκτυο; Οκτώ τρόποι για να νικήσετε τις απάτες σήμερα

    Αν αγαπάτε να πραγματοποιείτε τις αγορές σας στο διαδίκτυο, είστε μέλος μίας μεγάλης παρέας. Τα παγκόσμια έσοδα από το λιανικό...
    Nextdeal newsroom, 19/03/2018 - 12:03 19/3/2018
  • Αλλαγές στις ηλεκτρονικές αγορές από την ΕΕ

    Αλλαγές στις ηλεκτρονικές αγορές από την ΕΕ

    Ένας νέος κανονισμός της ΕΕ για τις online αγορές θα δίνει τη δυνατότητα στους αγοραστές να προβαίνουν σε ηλεκτρονικές αγορές...
    Nextdeal newsroom, 07/02/2018 - 08:34 7/2/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σε εξέλιξη η ανάρτηση των δασικών χαρτών
09:51 Σε εξέλιξη η ανάρτηση των δασικών χαρτών
  • 09:35 Αραρίσκοντας Ηλίας Προβόπουλος: Μια καλημέρα από ένα κοτσύφι
  • 09:32 Σήμερα η διαδικτυακή εκδήλωση της ΕΑΕΕ για την παρουσία του ασφαλιστικού κλάδου στην Covid-19 και μετά Covid-19 εποχή
  • 09:01 Έκθεση ενισχυμένης εποπτείας: Η Ελλάδα έκανε πρόοδο στις μεταρρυθμίσεις
  • 08:55 Η Ιουλία Τσέτη (UNI-PHARMA & INTERMED) πρόεδρος του πρώτου Δ.Σ. του Global Compact Network Hellas
  • 08:50 Νέα στρατηγική της ΕΕ για την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
  • 08:45 Απελεύθερος: Τι ισχύει για το deal της Εθνικής Ασφαλιστικής
  • 08:40 Δώρο ζωής από τη δεύτερη μεταμόσχευση κερατοειδούς μέσα σε λίγες ημέρες στη Β' Οφθαλμολογική Κλινική ΑΠΘ στο Γ.Ν. Παπαγεωργίου
  • 08:35 Επεκτείνεται ο κανονισμός για το δωρεάν περιαγωγή στην ΕΕ
  • 08:30 Δένδιας: Οι παγκόσμιες προκλήσεις απαιτούν παγκόσμιες λύσεις
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/2 Υπασφαλισμένος: Η εξαγορά της AXA από την Generali, και το μέλλον των εργαζομένων και των συνεργατών των δύο εταιρειών
  2. 24/2 My e-doctor: Η νέα υπηρεσία της Generali φέρνει το γιατρό στο κινητό σας!
  3. 22/2 «Πλάνο Υγείας» από την Υδρόγειο Ασφαλιστική - Νέα προγράμματα ασφάλισης που βάζουν την υγεία σε πρώτο πλάνο!
  4. 19/2 Απελεύθερος: Τα yields για ακίνητα της Ektasis και ο αιφνιδιασμός της Aegean
  5. 20/2 Νέα εποχή για την Globalnet Insurance Broker με τον Γιάννη Πετρίδη, στο πηδάλιο
  6. 22/2 Απελεύθερος: Η μέγιστη ζημιά για την ΤΕΝΕΡΓ και το παρασκήνιο για Aegean
  7. 19/2 Τιτλοποιήσεις: μία γνωστή μέθοδος σε «Ηράκλεια αποστολή»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube