close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Αυξάνονται οι αγορές μέσω κινητών συσκευών!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
22/3/2018 - 15:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αυξάνονται οι αγορές μέσω κινητών συσκευών!

Nextdeal newsroom, 22/3/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αύξηση της κατανάλωσης οικιακών συσκευών που στηρίζονται στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) καταδεικνύει η παγκόσμια έρευνα της PwC ‘Global Consumer Insights’ που διερευνά την καταναλωτική συμπεριφορά, τις συνήθειες και τις προσδοκίες περισσότερων από 22.000 καταναλωτών σε 27 χώρες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας το 1/3 (32%) των καταναλωτών σχεδιάζουν να προβούν στην αγορά συσκευών τεχνητής νοημοσύνης ενώ 10% των ερωτηθέντων έχει ήδη αγοράσει κάποια ΑΙ συσκευή, συμπεριλαμβανομένων ρομπότ και αυτοματοποιημένων προσωπικών βοηθών όπως είναι το Amazon Echo και το Google Home.

Ως αγορές, οι αναπτυσσόμενες οικονομίες όπως είναι η Κίνα, το Βιετνάμ, η Ινδονησία και η Ταϊλάνδη εμφανίζουν έντονο ενδιαφέρον σε αντίθεση με τις αναπτυγμένες οικονομίες όπου η ζήτηση είναι γενικά χαμηλότερη. Ενδεικτικά, το ποσοστό των καταναλωτών στην Βραζιλία και την Κίνα που σχεδιάζουν την αγορά μιας AI συσκευής ανέρχεται σε 59% και 52% αντίστοιχα, σε σύγκριση με τους Αμερικάνους, τους Βρετανούς και τους Γάλλους όπου τα σχετικά ποσοστά ανέρχονται σε 25%, 24% και 25% αντίστοιχα. Έντονο ωστόσο ενδιαφέρον επιδεικνύουν, οι ερωτηθέντες από την Ιταλία και την Πολωνία, με το 40% των καταναλωτών από τις χώρες αυτές να δηλώνει την πρόθεσή του να αγοράσει ΑΙ συσκευή.

Πρωτοπόροι παγκοσμίως στη χρήση ΑΙ συσκευών αναδεικνύονται οι άντρες ηλικίας 18-34 ετών, οι οποίοι είναι ανοιχτοί στη συνεργατική κατανάλωση και είναι λιγότερο πιθανό να λάβουν μέτρα για τη μείωση των κινδύνων κυβερνοασφάλειας και απάτης, ενώ επηρεάζονται σε μικρότερο βαθμό  από την τιμή.

Οι εταιρείες λιανικής παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις καθώς υπάρχει μεγάλη ανάπτυξη νέων εμπορικών καναλιών που στηρίζονται στη φωνητική εντολή. Ωστόσο, τόσο οι καταναλωτές όσο και οι παίκτες του λιανεμπόριου χρειάζονται ακόμα χρόνο τόσο για την προσαρμογή των καταναλωτικών συνήθειων όσο και των σχετικών προσφορών ώστε να αξιοποιηθούν στο έπακρο αυτά τα αναδυόμενα εμπορικά κανάλια. 

Ο John Maxwell, Επικεφαλής του Τμήματος Καταναλωτικών Αγορών του παγκοσμίου δικτύου της PwC, σχολιάζει: 

«Η τεχνητή νοημοσύνη εξαπλώνεται με ραγδαίους ρυθμούς στους τομείς των καταναλωτικών αγαθών και του λιανεμπορίου. Καθώς οι καταναλωτές αλλάζουν τις συνήθειες τους - με περισσότερες ηλεκτρονικές παραγγελίες την ίδια στιγμή που θα θελήσουν ένα προϊόν – η τεχνητή νοημοσύνη μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια θα φέρει την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες προβάλλονται, τοποθετούνται στην αγορά και εξυπηρετούν τους καταναλωτές».

Αυξάνονται οι αγορές μέσω φορητών συσκευών 

Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται ολοένα πιο δημοφιλής, κερδίζουν έδαφος παγκοσμίως και οι αγορές μέσω φορητών συσκευών, οι οποίες έχουν υπερδιπλασιαστεί μέσα σε έξι χρόνια και αναλογούν πλέον στο 17% των συνολικών αγορών. Πολύ σύντομα, αναμένεται ότι θα ξεπεράσουν τις αγορές μέσω υπολογιστή, οι οποίες αναλογούν μόλις σε μία στις πέντε αγορές. Επίσης, οι μισοί από τους ερωτηθέντες κάνουν χρήση smartphone για τις πληρωμές σε καταστήματα.  

To ηλεκτρονικό εμπόριο εξακολουθεί να βρίσκεται πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών με 59% να ψωνίζει από διαδικτυακά καταστήματα. Το γεγονός αυτό έχει επιφέρει αλλαγή  στις προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με τα έξοδα αποστολής, αφού το 41% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα πλήρωναν επιπλέον χρέωση για ταχύτερη ή αυθημερόν παράδοση, το 44% για προκαθορισμένη παράδοση και το 38% θα εξέταζε και το drone ως τρόπο παράδοσης. 

Παρόλα αυτά, η κατανάλωση σε φυσικά καταστήματα δείχνει σημαντική αύξηση. Ο αριθμός των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι ψωνίζουν σε καταστήματα σε εβδομαδιαία βάση αυξήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά, και συγκεκριμένα φέτος κατά 3% ανεβαίνοντας στο 44%. 

«Οι παραδοσιακές εταιρείες λιανικής έχουν την ευκαιρία να ενισχύσουν σημαντικά τη θέση τους καθώς η καταναλωτική συμπεριφορά στα καταστήματα βασίζεται περισσότερο στην καταναλωτική εμπειρία, παρά στην ανάγκη για αγορά προϊόντων», σημειώνει ο John Maxwell. «Καθώς τα φυσικά καταστήματα πλαισιώνονται από ομάδες έμπειρων πωλητών και ενισχύονται με lifestyle προσφορές - όπως προγράμματα γυμναστικής  ή εφαρμογές αναγνώρισης εικόνας για εξατομικευμένες προσφορές, για τους καταναλωτές τα καταστήματα θα μετεξελιχθούν σε showroom». 

Τέλος, τη σημαντικότερη επιρροή στους καταναλωτές εξακολουθούν να ασκούν τόσο στα ηλεκτρονικά όσο και στα φυσικά καταστήματα τα κοινωνικά δίκτυα, παρά το γεγονός ότι οι ίδιοι δηλώνουν να επηρεάζονται ελαφρώς λιγότερο (37% από 39%). Η επιρροή των κοινωνικών δικτύων είναι πιο ισχυρή στη Μέση Ανατολή (70%), στην Ινδονησία (58%), στη Μαλαισία (58%) και στην Κίνα (52%). 
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • PwC
  • έρευνα
  • τεχνητή νοημοσύνη
  • ηλεκτρονικό εμπόριο
  • καταναλωτές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • PwC: Με αγώνα δρόμου υποδέχονται το InsurTech οι ασφαλιστικές εταιρείες!
    Nextdeal newsroom, 5/10/2017

    PwC: Με αγώνα δρόμου υποδέχονται το InsurTech οι ασφαλιστικές εταιρείες!

  • Αγορές στο διαδίκτυο; Οκτώ τρόποι για να νικήσετε τις απάτες σήμερα
    Nextdeal newsroom, 19/3/2018

    Αγορές στο διαδίκτυο; Οκτώ τρόποι για να νικήσετε τις απάτες σήμερα

  • PwC: Εσείς έχετε ψηφιακό ηγέτη στην επιχείρηση;

    PwC: Εσείς έχετε ψηφιακό ηγέτη στην επιχείρηση;

    Το 9% των 2.500 μεγαλύτερων εταιρειών του κόσμου έχουν διορίσει ένα ανώτατο στέλεχος — συνήθως με τον τίτλο Chief Digital...
    Nextdeal newsroom, 08/08/2017 - 11:04 8/8/2017
  • Πώς θα διαμορφωθεί το εργατικό δυναμικό του μέλλοντος;

    Πώς θα διαμορφωθεί το εργατικό δυναμικό του μέλλοντος;

    Οι εργαζόμενοι έχουν την ανάγκη κατάρτισης σε νέους τομείς και απόκτησης νέων δεξιοτήτων για να αντεπεξέλθουν στις αλλαγές που φέρνει...
    Nextdeal newsroom, 16/10/2017 - 12:56 16/10/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Martjin Ham (Interamerican): Η τεχνολογία αποκτά αξία όταν ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική
10:45 Martjin Ham (Interamerican): Η τεχνολογία αποκτά αξία όταν ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική
  • 10:25 Εθνική Τράπεζα: Tο Πρόγραμμα NBG Business Seeds έκλεισε 15 χρόνια στήριξης και επιβράβευσης των καινοτόμων επιχειρήσεων
  • 10:05 Τράπεζα Πειραιώς: Χρηματοδοτεί το πρώτο δεξαμενόπλοιο τύπου LR2 στον κόσμο που αξιοποιεί αιολική ενέργεια
  • 10:00 Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς
  • 09:37 Ενίσχυση του ΕΟΠΥΥ με 42 εκατ. ευρώ για πληρωμές διαγνωστικών κέντρων, φαρμακείων και διανομές Φαρμάκων Υψηλού Κόστους
  • 09:28 Το «όλα ή τίποτα» δεν ισχύει στην Ασφάλιση!
  • 09:25 Όλοι μαζί μπορούμε να σώσουμε ότι απέμεινε…
  • 09:15 Με πρώτο θέμα τις ιδιωτικές δαπάνες υγείας και αφιέρωμα στο leasing και ασφαλιστικές εταιρείες κυκλοφορεί το Nextdeal
  • 09:00 Η «μαύρη» οικονομία και τα…χαμένα 41 δισ. γιατί δεν θέλουν το ψηφιακό πελατολόγιο, στα…όρια η πρόκληση από το τουρκολιβυκό μνημόνιο, ο στόχος της ΔΕΗ για κέρδη 800 εκατ. ευρώ και η διεθνής διάκριση της Titan από το Time
  • 08:54 Car-sharing: Πώς μεταμορφώνει το underwriting στην ασφαλιστική αγορά
  • 08:50 «Εικονικό Μουσείο Μέγας Αλέξανδρος: από τις Αιγές στην Οικουμένη»
  • 17:44 Γιώργος Κοντόπουλος: Πώς οι εξαγορές αλλάζουν τις ανάγκες μιας οικονομικής διεύθυνσης
  • 15:27 Κ. Δαμίγος για το ψηφιακό πελατολόγιο στα συνεργεία: Δεν είμαστε αρνητικοί, αλλά πρέπει να γίνει σωστά - Ζητάμε αναβολή 6 μηνών
  • 15:20 Μάριος Θεμιστοκλέους (Υφυπ. Υγείας): Αλλάζει ο τρόπος χρηματοδότησης στα νοσοκομεία με την εφαρμογή των DRGs
  • 15:11 Ετήσια Έκθεση της Deloitte για τα Οικονομικά του Ποδοσφαίρου - Τα έσοδα της ευρωπαϊκής αγοράς ποδοσφαίρου αυξήθηκαν κατά 8% το 2023/24, φθάνοντας στο ιστορικό ρεκόρ των €38 δισ.
  • 14:42 Stefan Oelrich: Η Ευρώπη χρειάζεται τολμηρό κανονιστικό πλαίσιο για να ξαναγίνει ηγέτης στην καινοτομία
  • 14:30 Η Zurich καλεί σε ενίσχυση της ανθεκτικότητας των υποδομών καθαρής ενέργειας της Ευρώπης απέναντι στην κλιματική αλλαγή
  • 14:11 Εφαρμοστικό πλαίσιο για την πρωτογενή και δευτερογενή χρήση δεδομένων ετοιμάζει το Υπουργείο Υγείας
  • 13:30 Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου
  • 13:15 Νέα εποχή για το Αρχαιολογικό Μουσείο Θήρας - Με κεντρικό έκθεμα την Κόρη της Θήρας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  4. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  5. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  6. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ
  7. 24/6 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube