Γιώργος Μούζος, 13/4/2016 - 09:30 facebook twitter linkedin Παρουσιάστηκε το Tesla S Γιώργος Μούζος, 13/4/2016 facebook twitter linkedin H Tesla αποκάλυψε κι επίσημα το νέο Tesla S, το όποιο έρχεται για να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη πορεία του προηγούμενου μοντέλου, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2012. Το νέο πολυτελές σεντάν φέρει αρκετά σημεία διαφοροποίησης, συγκριτικά με το μοντέλο που αντικαθιστά, όπως νέα φωτιστικά σώματα και νέους προφυλακτήρες. Νέα είναι και η μάσκα του, όπου απουσιάζει η γρίλια στο εμπρόσθιο μέρος του. Η καμπίνα διαθέτει νέα καθίσματα, τα οποία θα είναι αεριζόμενα και ψυχόμενα, ενώ ενσωματώνει και το σύστημα HEPA το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Model X, μέσω του οποίου φιλτράρεται ο εισερχόμενος αέρας σε ποσοστό 99,97%, εμποδίζονται την είσοδο βακτηρίων και καυσαερίων στην καμπίνα. Αλλαγές στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν, με την κινητήρια γκάμα να μένει ως έχει. Βασικό μοντέλο θα είναι το Model S 70, με απόδοση 382 ίππων και 440 Nm ροπής. Αυτό το μοντέλο θα φτάνει τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 5,8 δλ. ενώ η τελική θα σταματάει στα 230 χλμ/ώρα. Επιπλέον θα υπάρχει και το Model S 70D, η δύναμη του οποίου φτάνει τους 512 ίππους και η ροπή τα 525 Nm, ενώ θα είναι και τετρακίνητο. Έτσι η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα θα ολοκληρώνεται σε 5,4 δλ, με τελική 230 χλμ/ώρα και αυτονομία 442 χλμ. Η ισχυρότερη έκδοση θα είναι η 90D, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 518 ίππων και 658 Nm ροπής. Νούμερα που θα επιταχύνουν το εντυπωσιακό αμάξωμα έως τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 4,4 δλ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ/ώρα και την αυτονομία στα 528 χλμ. Στην κορυφή υπάρχει το Model S P90D, με συνολική απόδοση 691 και 967 Nm ροπή, με την ιπποδύναμη να αυξάνεται στα 762 άλογα με το Ludicrous πακέτο. Τέλος, η Tesla αντικατέστησε τον φορτιστή των 40 amp με έναν 48 amp, επιταχύνοντας τη διαδικασία φόρτισης στο δίκτυο Supercharger, που μειώνει τον χρόνο φόρτισης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02 Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51 Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;
Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50 Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49
Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους! Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες... Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53
Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές; Η παρατεταμένη χρήση του συστήματος ανακύκλωσης αέρα μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες επικίνδυνες για τη ζωή των επιβατών, επηρεάζοντας σοβαρά την... Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55
Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών Ο εξελισσόμενος σχεδιασμός μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα φέρνει νέες προκλήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και ευκαιρίες για καινοτόμα προϊόντα... Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26