Nextdeal newsroom, 14/4/2015 - 21:30 facebook twitter linkedin Ssangyong Tivoli: Η νέα εποχή της SsangYong Nextdeal newsroom, 14/4/2015 facebook twitter linkedin To Tivoli σηματοδοτεί την επιστροφή της SsangYong, η οποία γίνεται με τον πλέον δυναμικό τρόπο, αφού εστιάζει σε μια από τις πιο εμπορικές κατηγορίες, αυτή των compact SUV. New Era Το Tivoli είναι το πρώτο νέο αυτοκίνητο που παρουσιάζει η SsangYong έπειτα από το μικρομεσαίο Korando το οποίο παρουσιάστηκε το 2010. Το νέο μοντέλο παίρνει το όνομά του από την ιταλική πόλη Tivoli, που βρίσκεται κοντά στη Ρώμη και διακρίνεται για την πολιτιστική της κληρονομιά και τα όμορφα τοπία της. Η εμφάνιση του Tivoli είναι δυναμική, στην οποία ξεχωρίζουν τα νεύρα στο καπό, αλλά και οι έντονες ακμές κατά μήκος του αμαξώματος, όπως και το μεγάλο άνοιγμα στο κατώτερο μέρος του εμπρός προφυλακτήρα. Το νέο Tivoli κάνει χρήση μιας νέας πλατφόρμα που έχει εξελίξει η φίρμα, με το συνολικό μήκος του αμαξώματος να αγγίζει τα 4.195 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιο τα 2.600. Ποιοτικό εσωτερικό Αναμφίβολα εντύπωση προκαλεί το εσωτερικό του νέου Tivoli, το οποίο ξεχωρίζει με την πολυτέλεια του, αλλά και την ευρυχωρία του. Άξιος αναφοράς είναι ο πίνακας οργάνων που έχει κυλινδρικό σχεδιασμό, ο οποίος έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ 6 διαφορετικών χρωμάτων (κόκκινο, σκούρο μπλε, ανοιχτό μπλε, άσπρο και μαύρο), ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Άνετα όμως θα κάτσουν και οι πίσω επιβάτες, οι οποίοι θα απολαμβάνουν πλούσιο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Η πρακτικότητα αυξάνεται ακόμα περισσότερο μιας και τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν σε αναλογία 60:40, με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 423 λίτρα. Εντυπωσιακή όμως είναι η οθόνη αφής 7 ιντσών, η οποία ενσωματώνεται στο κέντρο της κονσόλας απεικονίζοντας όλες τις ενδείξεις του συστήματος infotainment, αλλά και η κάμερα οπισθοπορείας. Γκάμα κινητήρων που ικανοποιεί Κάτω από το καπό του Tivoli, συναντάμε έναν e-XGI 1.600αρη κινητήρα βενζίνης με 128 άλογα και 160 Nm ροπής, και έναν 1.600αρη κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 115 ίππων και 300 Nm ροπής, οι οποίοι πληρούν τα πρότυπα του Euro 6. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται είτε με ένα 6τάχυτο μηχανικό, είτε με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς . Σε ότι έχει να κάνει με τις εκπομπές ρύπων ο κινητήρας βενζίνης εκπέμπει 149 γρ./χλμ. με τη βοήθεια του start&stop, ενώ ο κινητήρας πετρελαίου εκπέμπει 109 γρ.χλμ.Η ανάρτηση του Tivoli, αποτελείται από γόνατα McPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω ενώ ενσωματώνεται το Smart 4WD. Ένα σύστημα τετρακίνησης της SsangYong, μέσω του οποίου ελέγχεται ηλεκτρονικά, ρυθμίζοντας την κατανομή της ροπής στον εμπρός και τον πίσω άξονα ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού. Ο εκτός δρόμου χαρακτήρας του μοντέλου, ενισχύεται από την απόσταση από το έδαφος η οποία αγγίζει τα 167 χιλιοστά, με τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής να αγγίζουν τις 20,8 και 28 μοίρες αντίστοιχα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 19/5/2025 Παγκόσμια Ημέρα Οδικής Ασφάλειας: Πώς προστατεύουμε τα παιδιά στο αυτοκίνητο
Γιώργος Μούζος, 19/5/2025 Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07 16/5/2025
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02 14/5/2025