close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Παγκόσμια Ημέρα Οδικής Ασφάλειας: Πώς προστατεύουμε τα παιδιά στο αυτοκίνητο
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
19/5/2025 - 12:07
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Παγκόσμια Ημέρα Οδικής Ασφάλειας: Πώς προστατεύουμε τα παιδιά στο αυτοκίνητο

Nextdeal newsroom, 19/5/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Από τις 12-18 Μαΐου γιορτάστηκε φέτος η Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας (Global Road Safety Week), που καθιερώθηκε το 2012, με πρωτοβουλία του ΟΗΕ.

Αν και το θέμα του εορτασμού για το 2025 είναι: «Καταστήστε το περπάτημα και την ποδηλασία ασφαλή» εμείς θα καταπιαστούμε με την ασφάλεια των παιδιών στο αυτοκίνητο.

Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι οι τραυματισμοί από τροχαία ατυχήματα αποτελούν κύρια αιτία θανάτου και αναπηρίας παγκοσμίως, με σχεδόν 1,2 εκατομμύρια νεκρούς και 50 εκατομμύρια τραυματίες κάθε χρόνο. Αποτελούν την κύρια αιτία θανάτου για τους νέους ηλικίας 5-29 ετών. Σε παγκόσμιο επίπεδο, περισσότεροι από 1 στους 4 θανάτους συμβαίνουν μεταξύ πεζών και ποδηλατών.

Τι προσέχουμε στην επιλογή παιδικού καθίσματος

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη σας όταν επιλέγετε ένα κάθισμα αυτοκινήτου για τους μικρούς «θησαυρούς» σας.

Αν το παιδάκι είναι κάτω από 13kg σε βάρος και 85cm σε ύψος, τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε βρεφικό κάθισμα.

Μια επιπλέον επιλογή είναι ένα κάθισμα που θα μεγαλώσει μαζί με το μικρό σας και θα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για αρκετά χρόνια.

Αρκετά μετατρεπόμενα καθίσματα είναι κατάλληλα από νεογέννητο. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τις ζώνες 5 σημείων του ίδιου του καθίσματος έως το παιδάκι σας να φτάσει είτε τα 18kg σε βάρος είτε τα 105cm σε ύψος, σημείο στο οποίο θα πρέπει να αλλάξετε το κάθισμα στη ρύθμιση booster.

Η κατάλληλη μέθοδος τοποθέτησης

Αν το αυτοκίνητό διαθέτει σημεία ISOFIX τότε η μέθοδος αυτή είναι κατάλληλη για εσάς και μπορείτε να επιλέξετε αν θέλετε να την αξιοποιήσετε ή να επιλέξετε την τοποθέτηση του καθίσματος με τις ζώνες του αυτοκινήτου (να «δεθεί» με άλλα λόγια το κάθισμα στο αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας τις ζώνες του αυτοκινήτου)

Οι ειδικοί θεωρούν ότι είναι αρκετά βολικό να επιλέξετε 3 διαφορετικά καθίσματα για τα 3 στάδια ανάπτυξης του παιδιού (βρεφικό, μετατρεπόμενο, booster) ή να προτιμήσετε ένα κάθισμα που να καλύψει και τα 3 στάδια.

 

Τα βασικά ηλικιακά group καθισμάτων αυτοκινήτου είναι:

GROUP 0+: Νεογέννητοέως 13kg

GROUP 1: 9-18kg

GROUP 2: 15-25kg

GROUP 3: 22-36kg 

 

Η διαφορά ανάμεσα στα ECER44/04 και i-Size (ECER129/01);

Το ECER44/04 είναι το βασικό test καθισμάτων αυτοκινήτου για την Ευρώπη. Το i-Size είναι ένα νέο standard που επισημοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2013. Το i-Size επί του παρόντος λειτουργεί παράλληλα με το R44/04 και έχει σημαντικές διαφορές στους κανονισμούς που το διέπουν σε σχέση με το R44/04:

-Πρόκειται για το πρώτο τυποποιημένο test για πλευρική σύγκρουση

-Πιο αυστηρά κριτήρια αναφορικά με τραύματα στο κεφάλι και την πίεση στην κοιλιακή χώρα που εξασφαλίζουν καλύτερη προστασία του παιδιού.

-Υποχρεωτική τοποθέτηση προς τα πίσω ως του 15 μήνες

-Νέα, υψηλότερου επιπέδου τεχνολογία στα testdummies (η ονομασία τους είναι Qdummies) που προσομοιώνει το σώμα του παιδιού με μεγαλύτερη ακρίβεια

-Απαραίτητη τοποθέτηση με ISOFIX για να βρεφικά & συνδυαστικά καθίσματα

-Η καταλληλότητα χρήσης του καθίσματος ορίζεται με βάση το ύψος του παιδιού και όχι το βάρος του. 

 

Βέβαια αν το κάθισμά σας δεν είναι i-Size δεν είναι υποχρεωτικό να αγοράσετε νέο κάθισμα. Αρκεί όμως το κάθισμα να είναι σύμφωνο με τις παρούσες οδηγίες (R44), να έχει το κατάλληλο μέγεθος για το παιδί σας και είναι σε καλή κατάσταση. 

Πώς επιλέγω κάθισμα

Τώρα σε ότι αφορά το αν πρέπει να επιλέξετε κάθισμα με βάση το βάρος ή το ύψος του παιδιού το ζήτημα αυτό μπορεί να προκαλέσει σύγχυση καθώς επί του παρόντος υπάρχουν δυο σετ οδηγιών για τα καθίσματα αυτοκινήτου που είναι σε ισχύ παράλληλα. Η νεότερη οδηγία, γνωστή και ως R129, ή i-Size αναφέρει ότι τα καθίσματα αυτοκινήτου πρέπει να επιλέγονται με βάση το ύψος του παιδιού, καθώς οι γονείς είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με αυτό το είδος μέτρησης, Κάθε νέο κάθισμα ISOFIX που κυκλοφορεί στην αγορά μετά το 2018 θα αξιολογείται έτσι.

Η παλαιότερη οδηγία R44 αναφέρει ότι το κριτήριο είναι το βάρος. Τα υπάρχοντα καθίσματα που είναι σύμφωνα με την παλαιότερη αυτή οδηγία εξακολουθούν να είναι ασφαλή και νόμιμα προς χρήση, κατά συνέπεια και τα 2 κριτήρια είναι ασφαλή.

Αν είστε νέοι γονείς προτιμήστε να χρησιμοποιήσετε το ύψος καθώς αυτό πρόκειται να γίνει το standard. 

Για πόσο καιρό πρέπει το κάθισμα να κοιτά προς τα πίσω;

Γιατροί και ειδικοί στην παιδική ασφάλεια συμφωνούν πως θα πρέπει το παιδί να κοιτά προς τα πίσω για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Όταν ένα παιδί κοιτά προς τα πίσω, σε περίπτωση σύγκρουσης, το κάθισμα απορροφά την ενέργεια που προκαλείται, προστατεύοντας έτσι τον αυχένα και την σπονδυλική στήλη του παιδιού – έως και 73% περισσότερο από όταν κοιτάει μπροστά.

Όλα τα βρεφικά καθίσματα κατηγορίας 0/0+ (0-13kg) είναι υποχρεωτικό να τοποθετούνται κοιτώντας προς τα πίσω.   

Πότε σταματά το βρεφικό κάθισμα;

Η γενικότερη οδηγία επιτάσσει την αλλαγή καθίσματος όταν το παιδί έχει ξεπεράσει σε βάρος το όριο της κατηγορίας του καθίσματος. Συνήθως αυτό συμβαίνει ότι το παιδί έχει ξεπεράσει τα 13kg ή τα 85cm σε ύψος. Το παιδί πρέπει να παραμείνει κοιτώντας πίσω μέχρι τουλάχιστον τα 9kg (με βάση την Ευρωπαϊκή οδηγία ECE R44/04) ή τα 75cm και τους 15 μήνες (με βάση την οδηγία ECE R129/01).

Μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα κάθισμα που κοιτά προς τα πίσω στη θέση του συνοδηγού;

Τα καθίσματα που κοιτούν προς τα πίσω μπορούν να τοποθετηθούν στη θέση του συνοδηγού, με την προϋπόθεση ότι είναι απενεργοποιημένος ο αερόσακος του συνοδηγού. Ωστόσο, συνίσταται τα παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου να τοποθετούνται πάντα στα πίσω καθίσματα. Απαιτείται επίσης μεγάλη προσοχή στις οδηγίες τοποθέτησης που αφορούν το αυτοκίνητο. 

Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι το κάθισμα χωράει στο αυτοκίνητό μου;

Οι περισσότερες εταιρίες κατασκευής βρεφικών και παιδικών καθισμάτων αυτοκινήτου διαθέτουν λεπτομερείς λίστες καταλληλότητας των προϊόντων τους για κάθε είδους αυτοκίνητο. Συμβουλευτείτε μας στην Kidscom και θα σας ενημερώσουμε αν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία.

Ένας ακόμα τρόπος είναι να δοκιμάσετε αν το κάθισμα χωράει απευθείας με την επίσκεψή σας σε ένα από τα καταστήματα Kidscom. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!  

 

Γιατί το παιδί μου χρειάζεται ένα κάθισμα τύπου «Booster»;

Οι ζώνες του αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένες να διασφαλίζουν ενήλικες, προστατεύοντας τους ώμους και τους μηρούς τους. Τα καθίσματα τύπου «booster» βοηθούν τα μεγαλύτερα σε ηλικία παιδιά να «ανασηκωθούν» ώστε οι ζώνες του αυτοκινήτου να τοποθετηθούν στα σωστά σημεία του σώματός τους (αντί να καλύπτουν κοιλιά και λαιμό) – κάτι το οποίο συμβαίνει όταν το παιδί δεν κάθεται σε κάθισμα.

Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται ότι σε περίπτωση σύγκρουσης η ζώνη του αυτοκινήτου θα συγκρατήσει το παιδί με ασφάλεια.

 

Οι νόμοι που διέπουν τη χρήση καθισμάτων τύπου booster έχουν αλλάξει πρόσφατα – τι ισχύει πλέον;

 

Οι κατασκευαστές καθισμάτων απαγορεύεται πλέον να κατασκευάζουν καθίσματα χωρίς πλάτη για παιδιά ύψους χαμηλότερου από τα 125cm ή βάρους λιγότερου από 22kg. Αν και η σωματική διάπλαση κάθε παιδιού είναι διαφορετική, αυτές είναι οι μετρήσεις ενός παιδιού στην ηλικία περίπου των 7-8 ετών.

Ο νέος αυτός κανονισμός τέθηκε σε ισχύ γιατί τα καθίσματα με ψηλή πλάτη προσφέρουν μεγαλύτερη πλευρική προστασία και βοηθούν στο να κάθεται το παιδί σωστά στο κάθισμα. Επιπλέον εξασφαλίζουν τη σωστή τοποθέτηση της ζώνης του αυτοκινήτου στο σώμα του παιδιού, προσφέροντας έτσι καλύτερη προστασία στην περίπτωση ατυχήματος.

Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι καθίσματα Boosterχωρίς πλάτη δεν είναι διαθέσιμα προς πώληση για παιδιά αυτού του ύψους – αλλά ότι οι εταιρίες δεν μπορούν να τα διαθέτουν για παιδιά ύψους χαμηλότερου από τα 125cm ή βάρους λιγότερου από 22kg.

 

Είναι τα Boosters χωρίς πλάτη ασφαλή για το παιδί μου;

Τα Boosters χωρίς πλάτη εξακολουθούν να είναι πιστοποιημένα ως ασφαλή και νόμιμα.

Ο νέος νόμος έχει σχεδιαστεί ώστε να εξασφαλιστεί η σταδιακή εξάλειψη της προτεινόμενης χρήσης τους για παιδιά από 15kgκαι άνω.

Η προτεινόμενη και ασφαλέστερη λύση είναι το παιδί να παραμείνει σε Boosterμε πλάτη για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα – και αν είναι δυνατόν έως το νόμιμο ύψος των 150cm.

Εκείνο, ωστόσο, που θα πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς είναι πως τα παιδιά θα πρέπει να παραμείνουν καθισμένα σε κάθισμα boosterέως να είναι αρκετά ψηλά ώστε η ζώνη να μπορεί να τοποθετηθεί με άνεση στον ώμο και τους μηρούς τους, και κατά συνέπεια να απορροφήσει τις δυνάμεις μιας σύγκρουσης.

Αυτό σημαίνει πως κατά μέσω όσο θα πρέπει το παιδί να φτάσει τα 150cmσε ύψος (περίπου 12 ετών).

Εμπλοκή  σε ατύχημα – μπορώ να εξακολουθώ να χρησιμοποιώ το κάθισμα;

Όταν ένα κάθισμα έχει εμπλακεί σε ατύχημα θα πρέπει να αντικαθίσταται. Ακόμα και αν εξωτερικά φαίνεται να είναι εντάξει, υπάρχει πάντα η πιθανότητα να υπάρχει κάποια ζημιά εσωτερικά, καθιστώντας το μη ασφαλές για το παιδί σας. Για να είστε 100% σίγουροι, αντικαταστήστε το κάθισμα.

Γ.Κ

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Παγκόσμια Ημέρα Οδικής Ασφάλειας
  • προστασία
  • παιδί
  • αυτοκίνητο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα
    Γιώργος Καλούμενος, 19/6/2025

    Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα

  • Οχήματα: Για ποιες επιχειρήσεις και από πότε είναι υποχρεωτικό το ψηφιακό πελατολόγιο – Οι εξαιρέσεις
    Γιώργος Καλούμενος, 19/6/2025

    Οχήματα: Για ποιες επιχειρήσεις και από πότε είναι υποχρεωτικό το ψηφιακό πελατολόγιο – Οι εξαιρέσεις

  • Διαχείριση Διεθνών Ζημιών με Αλλοδαπά Οχήματα στην Ελλάδα: Ο Ρόλος των Ανταποκριτών και Οδηγίες για τους Παθόντες

    Διαχείριση Διεθνών Ζημιών με Αλλοδαπά Οχήματα στην Ελλάδα: Ο Ρόλος των Ανταποκριτών και Οδηγίες για τους Παθόντες

    Γράφει ο Διονύσιος Τζανής* Καθώς η Ελλάδα αποτελεί κατεξοχήν τουριστικό προορισμό, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες, παρατηρείται σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας οχημάτων με...
    Nextdeal newsroom, 18/06/2025 - 16:09 18/6/2025
  • Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

    Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

    Πώς η αξιοποίηση τηλεματικής τεχνολογίας μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα στις ασφαλίσεις ηλεκτρικών οχημάτων; Η ασφαλιστική βιομηχανία βρίσκεται σε ένα σημαντικό...
    Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 16/6/2025
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα - Συνάντηση με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος
14:50 Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα - Συνάντηση με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 14:39 ΒΙΑΝ: Νέα γενιά συμπληρωμάτων διατροφής σε μορφή ζελέ UPSA Nourished 7 in 1 Gummies!
  • 14:33 ΤτΕ- Έκθεση για τη Νομισματική Πολιτική 2024-2025: Αισιόδοξες προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας
  • 14:16 Νέο στεγαστικό δάνειο από την Πειραιώς «Σπίτι 25»
  • 13:59 Χρυσό Βραβείο στη Merck για πρωτοβουλίες σχετιζόμενες με το well-being των εργαζομένων της!
  • 13:31 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενσωματώνει τις καλύψεις Φυσικών Καταστροφών στα προγράμματα ασφάλισης οχημάτων
  • 13:13 O ΣΦΕΕ στηρίζει την υιοθέτηση Ψηφίσματος για τις Σπάνιες Παθήσεις από την Παγκόσμια Συνέλευση Υγείας!
  • 13:05 Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος
  • 12:54 Η Apollo διορίζει τον Steve Portman ως Επικεφαλής του Τομέα Ενέργειας
  • 12:29 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στα 5,9 δισ. ευρώ η συνεισφορά του στο ΑΕΠ της Ελλάδας το 2024 - Υποστηρίζει συνολικά 37.000 θέσεις εργασίας
  • 12:15 Ο ΣΑΕΚ παρουσίασε τις βασικές του θέσεις και τις επετειακές του δράσεις για την ενίσχυση της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Alpha Bank Κύπρου και Altius συζητούν για το μέλλον της συνεργασίας τους
  • 11:42 Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα
  • 11:36 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και Yπ. Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
  • 11:07 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Πρωτοποριακή Εξατομικευμένη Αρθροπλαστική Γόνατος με το Σύστημα Symbios: Το μέλλον της Ορθοπαιδικής είναι προσωποποιημένο
  • 10:33 Όμιλος Eurobank: Καταλύτης επιχειρηματικής διασύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου - Ινδίας
  • 10:29 «Άρωμα Χίου 2025» στο Σύνταγμα
  • 10:25 Άγιος Ιούδας ο Απόστολος
  • 10:22 Το Διεθνές Κέντρο Καρδιοχειρουργικής Ελλάδος/ΥΓΕΙΑ εντάσσεται στo διεθνές δίκτυο Smart Hospital Alliance
  • 09:50 Optima bank: Εντυπωσιακή υπερκάλυψη πάνω από 11 φορές για την έκδοση ομολόγου Tier II ύψους €150 εκατ.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  2. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  3. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  4. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  5. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  6. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  7. 16/6 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία "Insurance JSC Dallbogg: Life and Health"

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube