Γιώργος Μούζος, 23/11/2020 - 13:42 facebook twitter linkedin Σε τι τζίρους θα φτάσει ο κλάδος ασφάλισης αυτοκινήτου έως το 2027; Γιώργος Μούζος, 23/11/2020 facebook twitter linkedin Μια ενδιαφέρουσα μελέτη ήρθε στο φως της δημοσιότητας από την Allied Market Research, που αναφέρει ότι ο ασφαλιστικός κλάδος αυτοκινήτου το 2019 παρήγαγε 739,3 δισ. δολάρια, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο πως έως το 2027 το νούμερο αυτό θα εκτοξευτεί στα 1,06 τρισ. δολάρια! Η αύξηση του αριθμού των ατυχημάτων, η εφαρμογή αυστηρών κυβερνητικών κανονισμών για την υιοθέτηση της ασφάλισης αυτοκινήτων και η αύξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, οδηγούν στην ανάπτυξη την παγκόσμια αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων. Η αγορά στην περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού αναμένεται να καταγράψει το υψηλότερο CAGR (Compound annual growth rate), το οποίο θα αγγίξει το 10,2%. Βέβαια τα συνεχή lockdown έχουν φρενάρει κατά πολύ την ταξιδιωτική δραστηριότητα κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί η ζήτηση και στην ασφάλιση αυτοκινήτων, ενώ κι η έλευση των αυτόνομων αυτοκινήτων φαίνεται πως έχει διχάσει την αγορά, «φρενάροντας» εξίσου την παραγωγή συμβολαίων. Αυτό που είναι εντυπωσιακό, είναι η αύξηση στη ζήτηση συμβολαίων για αστική ευθύνη, τάση που εμφανίστηκε στις αναπτυσσόμενες οικονομίες. Αυτό βέβαι αποδεικνύει ότι για τους ηγέτες του κλάδου υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό, ώστε να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους στο άμεσο μέλλον. Οι αλλαγές που ήρθαν λόγω Covid-19 Τα συνεχόμενα lockdown και η αύξηση της τηλεργασίας έχει φέρει μερικές ανατροπές στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, αναγκάζοντας έτσι άλλες υπηρεσίες να αναπτυχθούν, όπως για παράδειγμα η πληρωμή ασφαλίστρων σύμφωνα με τη χρήση. Μεγάλη ανάπτυξη εμφανίζει σιγά, σιγά η τηλεματική ασφάλιση, μιας και μέσω αυτής βελτιώνονται κατά πολύ οι διαδικασίες αποζημιώσεων κι ο χρόνος μέχρι να εκδοθεί το τελικό πόρισμα. Αυτό όμως που έχει ενδιαφέρον για τους ασφαλιστές, είναι η εκτίμηση πως μετά το πέρας της πανδημίας και στην επιστροφή σε μια... κανονικότητα ο κόσμος θα θελήσει περισσότερο να κινείται με το αυτοκίνητο για μια μεγαλύτερη ασφάλεια, γεγονός που θα φέρει μεγαλύτερη ακόμα ζήτηση στα ασφάλιστρα αυτοκινήτων. Οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι έως το 2027 η περαιτέρω αύξηση θα αγγίξει το 10,1%. Αύξηση στα συμβόλαια επαγγελματικών οχημάτων! Με το online shopping να γνωρίζει εξαιρετική άνθηση ένεκα της καραντίνας, οι ανάγκες μεταφορών και delivery έχουν αυξηθεί εξίσου. Κι ενώ το 2019 το μεγαλύτερο μερίδιο ασφαλιστικών συμβολαίων κατείχαν τα Ι.Χ. οχήματα, φαίνεται πως από τούδε και στο εξής τα συμβόλαια επαγγελματικών οχημάτων θα αυξηθούν με το CAGR να αγγίζει το 9,6%. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει Το «κλείδωμα παιδιού» στις πίσω πόρτες δεν είναι λεπτομέρεια. Είναι φρένο σε ατυχήματα που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με... Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40
Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους Όταν ένα «αστεράκι» 2 εκατοστών μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά το κυριότερο την αξιοπιστία σας ως ασφαλιστές. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι... Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35