close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη και το machine learning μπορούν να εμποδίσουν τις απάτες;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
10/11/2020 - 16:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη και το machine learning μπορούν να εμποδίσουν τις απάτες;

Γιώργος Μούζος, 10/11/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα συνδυασμένα οφέλη αυτών των προηγμένων τεχνολογιών βοηθούν άμεσα στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής και τραπεζικής απάτης.

Η πλειοψηφία των τραπεζικών, αλλά κι ασφαλιστικών ομίλων βασίζονται σε ομάδες ανθρώπινων αναλυτών για να εξετάσουν περίεργες συναλλαγές που σχετίζονται με πιθανή οικονομική ή ασφαλιστική απάτη. Όμως όπως είναι αντιληπτό, οι ομάδες αυτές καλούνται να αντιμετωπίσουν πολλά και διαφορετικά ζητήματα με το λάθος να είναι εύκολο να γίνει. Για να είμαστε ακόμα πιο ακριβείς το 45% των ομίλων αναφέρουν ότι οι έρευνες τους απαιτούν χρόνο για να ολοκληρωθούν, εκ των οποίων το 40% έχουν χαρακτηριστεί εσφαλμένα ως δόλιες, ενώ εκ των υστέρων αποδείχθηκε ότι δεν ήταν.

Τα πλεονεκτήματα της Τεχνητής Νοημοσύνης!

Οι χρηματοπιστωτικές κι ασφαλιστικές εταιρείες διερευνούν πολλές οδούς για να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόδια, αλλά λίγα είναι τόσο πολλά υποσχόμενα όσο η τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence) και η μηχανική μάθηση (Machine Learning). Τα συστήματα ανίχνευσης που οδηγούνται από την τεχνητή νοημοσύνη προσφέρουν σημαντικά οφέλη για την καταπολέμηση της απάτης. Για παράδειγμα στον τραπεζικό κλάδο προσφέρουν τη δυνατότητα να αναλύσουν ολιστικά τις συναλλαγές, συγκρίνοντας τα παραγόμενα δεδομένα μιας συναλλαγής, με παρελθοντικά μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Αυτά τα συστήματα μπορούν επίσης να συγκρίνουν κάθε συναλλαγή με οποιαδήποτε άλλη που έχει επεξεργαστεί η τράπεζα, ώστε να προσδιορίσει την πιθανότητα να πρόκειται για δόλια συναλλαγή, με βάση μεταβλητές που μπορεί να μην παρατηρήσει ποτέ ένας αναλυτής. Όπως για παράδειγμα απόπειρες σύνδεσης στον ίδιο λογαριασμό με διαφορετικά ονόματα χρήστη και κωδικούς πρόσβασης ή ακόμα και ασυνήθιστα μεγάλες συναλλαγές.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι τράπεζες αναπτύσσουν συστήματα που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη με επενδύσεις ρεκόρ. Πιο συγκεκριμένα, περισσότερα από 217 δισεκατομμύρια δολάρια δαπανώνται σε εφαρμογές A.I., όπως η πρόληψη της απάτης και η εκτίμηση κινδύνου. Αυτές οι επενδύσεις αποδίδουν, σύμφωνα με ειδικούς για την πρόληψη της απάτης, είτε πρόκειται για την απόδοση μιας αποζημίωσης, είτε την απάτη σε μια τραπεζική συναλλαγή. Σύμφωνα με τους ειδικούς η τεχνητή νοημοσύνη μειώνει σημαντικά την απόπειρα απάτης, με το 63,6% των ασφαλιστικών και χρηματοπιστωτικών ομίλων να αναφέρουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για την καταπολέμηση της προτού καν ξεκινήσει.

Το μειονέκτημα;

Προφανώς το κόστος εφαρμογής όλων των παραπάνω, αλλά το κυριότερο που αναφέρουν οι ειδικοί, είναι πως τα συστήματα αυτά δεν λειτουργούν συχνά σε πραγματικό χρόνο. Κάτι που προβληματίζει ιδιαίτερα τους ειδικούς για περιπτώσεις που πρέπει να γίνει άμεσα η επεξεργασία των δεδομένων και να δοθεί έγκριση αποζημίωσης. Εξίσου σημαντικό πρόβλημα είναι η έλλειψη διαφάνειας, που προβληματίζει τους ειδικούς. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, ένας αναλυτής θα μπορούσε με επιχειρήματα να δικαιολογήσει το γιατί απέρριψε την καταβολή μιας ασφαλιστικής αποζημίωσης, σε αντίθεση με τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης, των οποίων οι συλλογισμοί μπορεί να είναι πολύ πιο αόριστοι.

Η λύση στα προβλήματα;

Η μηχανική εκμάθηση, ή διαφορετικά το machine learning, που είναι μια προηγμένη μορφή τεχνητής νοημοσύνης. Τα συστήματα machine learning λαμβάνουν υπόψη παρελθοντικές συναλλαγές και εφαρμόζουν αυτούς τους κανόνες σε μελλοντικές αναλύσεις για τον εντοπισμό τυχόν ασφαλιστικής απάτης ή οικονομικού εγκλήματος. Όσο περνάει ο καιρός και το σύστημα αναλύει ολοένα και περισσότερα δεδομένα, καθίσταται πιο έμπειρο στην καταπολέμηση της απάτης.

Το σίγουρο είναι πως οι απόπειρες δεν πρόκειται να σταματήσουν ποτέ εντελώς, όμως όσο περισσότερη είναι η χρήση προηγμένης τεχνολογίας από έναν ασφαλιστικό ή τραπεζικό όμιλο, τόσο πιο εύκολη θα είναι η αντιμετώπισή της οποιαδήποτε απάτης!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • τεχνητή νοημοσύνη
  • machine learning
  • απάτες
  • ασφαλιστική απάτη
  • τραπεζική απάτη
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • τράπεζες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά
    Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58

    Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά

  • Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
    Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50

    Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων

  • Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;
    Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02

    Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;

  • Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;
    Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51

    Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;

  • OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου

    OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου

    Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς...
    Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
  • Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;

    Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;

    Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές...
    Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
  • Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;

    Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;

    Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως...
    Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
  • Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.

    Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.

    Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η...
    Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49
  • Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!

    Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!

    Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες...
    Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58
  • Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

    Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

    Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους...
    Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
19:33 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  • 15:45 Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
  • 15:40 Προειδοποίηση ΕΟΠΥΥ για εκστρατεία εξαπάτησης μέσω e-mail (phishing) - Πώς να αναγνωρίσετε τα παραπλανητικά μηνύματα
  • 14:08 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  • 14:00 Altrazeal®: Καινοτόμος θεραπεία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση τραυμάτων και ελκών!
  • 13:21 ΔΕΘ: Η αγορά ζητάει 72-120 δόσεις - Γιατί είναι σημαντικό για την ασφαλιστική αγορά
  • 12:15 Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό
  • 11:30 Interamerican: Με ρυθμούς-ρεκόρ «τρέχει» η παραγωγή ασφαλίστρων
  • 11:24 Ιουλία Τσέτη: Βιώσιμη ανάπτυξη & καινοτομία, πυλώνες για μία ισχυρή και ενωμένη Ευρώπη - Ομιλία της στο 4ο Πολιτιστικό Φεστιβάλ Χίου
  • 11:16 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο «Ηγεσίας και Πωλήσεων στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, AI»
  • 10:53 Το HEALTH NEXT GENERATION παρών στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
  • 10:15 Θεόδωρος Κοκκάλας: Η Ergo κορυφαίος οργανισμός με στόχο τη βιώσιμη και κερδοφόρο ανάπτυξη
  • 09:52 Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;
  • 09:44 Νταγιάκας (ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ): Η πυροσβεστική εντός του επιχειρηματικού πάρκου μειώνει τα ασφαλιστικά κόστη
  • 09:32 Έρευνα Plum: Γιατί οι Έλληνες δυσκολεύονται να αποταμιεύουν και τα Κενά Εμπιστοσύνης στην Επίτευξη Οικονομικών Στόχων
  • 09:19 Σεπτεμβριανά 1955: Ο ξεριζωμός των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης
  • 09:15 Το 53ο Φεστιβάλ Βιβλίου στο Πεδίον του Άρεως
  • 09:13 Η ετυμηγορία της DBRS, η Alpha στηρίζει τον τουρισμό, υψηλές οι επιδόσεις του Aktor και ο σύγχρονος…Γκόρτσος
  • 09:09 Ο κλάδος Μεταφερομένων Εμπορευμάτων σε πτώση!
  • 09:06 Πρώτο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανεμοπτεριστών στο Μαυρομμάτι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  3. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  4. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  5. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  6. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  7. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube