Γιώργος Μούζος, 18/2/2019 - 14:28 facebook twitter linkedin Το νέο λογισμικό της Toyota απεικονίζει πως αντιδρά το σώμα σε μια σύγκρουση! Γιώργος Μούζος, 18/2/2019 facebook twitter linkedin Η Toyota έδωσε στη δημοσιότητα τις λεπτομέρειες για την 6η γενιά του λογισμικού που υπολογίζει κι αποτυπώνει την συμπεριφορά των οργάνων του ανθρώπινου σώματος κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης. Το THUMS (Total Human Model for Safety), όπως ονομάζεται το νέο λειτουργικό, είναι η καλύτερη αποτύπωση το πώς η τεχνολογία βοηθάει στη βελτιστοποίηση της παθητικής ασφάλειας των οχημάτων. Το νέο λογισμικό απεικονίζει τα όργανα και το μυϊκό σύστημα, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να προσομοιώνει διαφορετικές στάσεις του σώματος, συμπεριλαμβανομένης της στήριξης και της χαλάρωσης, προβλέποντας τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι θα κάθονται στα αυτοκίνητα. Η Toyota μαζί με το κέντρο έρευνας κι εξέλιξης, μελετούν κι αναπτύσσουν το THUMS εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια, παρέχοντας ακριβείς προσομοιώσεις στον υπολογιστή των τραυματισμών του ανθρώπινου σώματος που προκαλούνται από μια σειρά διαφορετικών συγκρούσεων. Το λογισμικό είναι διαθέσιμο για αγορά και έχει χρησιμοποιηθεί από την Toyota, αλλά κι άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, καθώς κι από πανεπιστήμια αλλά και μεγάλους ερευνητικούς οργανισμούς για να βοηθήσει στην ανάπτυξη νέων και πιο αποτελεσματικών τεχνολογιών ασφάλειας των αυτοκινήτων. Το THUMS Version 5, είχε τη δυνατότητα να προσομοιώνει τις αλλαγές στην στάση του σώματος ενός επιβάτη, λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές στην κατάσταση των μυών πριν από μια σύγκρουση, ενώ η 4η έκδοση του προγράμμματος ανέλυε με ακρίβεια τους τραυματισμούς στα οστά και τα εσωτερικά όργανα κατά τη σύγκρουση. Έτσι οι ερευνητές που επιθυμούσαν να προσομοιώσουν και τα δύο σενάρια έπρεπε να χρησιμοποιήσουν και τις δύο αυτές εκδόσεις λογισμικού. Πλέον όμως η πλήρως εξελιγμένη 6η έκδοση του THUMS συνδυάζει τις δυο παραπάνω εργασίες, έτσι ώστε η ανάλυση να μπορεί να πραγματοποιηθεί αποτελεσματικά και με υψηλό βαθμό ακρίβειας. Πλέον τα συστήματα ασφάλειας που ενσωματώνονται στα αυτοκίνητα αυξάνονται και είναι διαθέσιμα από τον βασικό εξοπλισμό στα περισσότερα μοντέλα της αγοράς, ενώ με την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης αναμένεται ότι οι επιβάτες οχημάτων θα έχουν διαφορετικές στάσεις σώματος από ότι μέχρι τώρα, κάτι το οποίο πρέπει να μελετηθεί, μιας και όταν τον έλεγχο θα τον έχει το αυτοκίνητο, οι οδηγοί αναμένεται να είναι πιο χαλαροί κάτι που πρέπει να αναλυθεί αν προκύψει μια σύγκρουση και τι επιπτώσεις θα έχει στον οργανισμό, ανάλογα με την στάση του σώματος. Η Toyota σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το THUMS για να βοηθήσει στην έρευνα και να αναπτύξει νέες μεθόδους προστασίας τόσο των οδηγών όσο και των επιβατών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55 Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται
Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55 Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50
Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές; Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα; Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων; Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν... Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51
OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς... Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο; Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές... Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55