close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Toyota C-HR 1,2: Για φουτουριστικούς ασφαλιστές!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
13/4/2018 - 12:15
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Toyota C-HR 1,2: Για φουτουριστικούς ασφαλιστές!

Γιώργος Μούζος, 13/4/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Toyota C-HR ξεφεύγει από την πεπατημένη των compact SUV. Ιδιαίτερη σχεδίαση, με high tech πινελιές, αναμφίβολα ανακατεύει για τα καλά την τράπουλα στην κατηγορία. 

Με εμφάνιση κι όνομα ιδιαίτερο, το Toyota C-HR (όπου C-HR βάλτε εσείς Coupe High Rider) φαίνεται ότι θέλει να φέρει τα πάνω κάτω στη μικρομεσαία κατηγορία που τοποθετείται από πλευράς μεγέθους. Το φουτουριστικό μοντέλο, είναι το δεύτερο κατά σειρά μετά το 3ης γενιάς Prius, που βασίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της ιαπωνικής φίρμας και το πρώτο μοντέλο εκτός Ιαπωνίας.

Φερμένο από το μέλλον!

Η εξωτερική εικόνα του Toyota C-HR διαφέρει αρκετά από τα υπόλοιπα εμπορικά μοντέλα. Με αιχμηρή εμφάνιση και πλούσιες διαστάσεις (μήκος 4.360 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ και ύψος 1.565 χλστ) το C-HR δεν προορίζεται για incognito μετακινήσεις, όπου και διακρίνεται για την κουπέ αισθητική του, γεγονός που ενισχύεται από την έντονη κλίση της οροφής, αλλά και τα μικρά πίσω παράθυρα με τις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών. Οι φουσκωμένοι προφυλακτήρες, τα «πρησμένα» φτερά του αμαξώματος, η αεροτομή και τα μοναδικής αισθητικής πίσω φωτιστικά σώματα, συμπληρώνουν την άκρως εντυπωσιακή εικόνα του C-HR. 

Εξαιρετικό και high tech εσωτερικό

Συνυφασμένη με την προχωρημένη εξωτερική εικόνα, είναι και η καμπίνα του Toyota C-HR. Από την πρώτη επαφή το μάτι οδηγού κι επιβατών θα πέσει πάνω στο ασύμμετρο και οδηγοκεντρικό ταμπλό. Minimal σχεδιασμός με λίγους διακόπτες, αλλά με την τεχνολογία να δηλώνει βροντερό παρόν με την μεγάλη οθόνη αφής των 8 ιντσών, η οποία βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Αυτή, συγκεντρώνει όλες τις επιμέρους λειτουργίες, με εύκολο χειρισμό χάρη στην πιο πρόσφατη Multi-Media πλατφόρμα με την ονομασία Toyota Touch 2. 

Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά και το φινίρισμα ανάλογο, οι τριγμοί απουσιάζουν ενώ και η συναρμογή είναι σε κορυφαίο επίπεδο. 

Σε επίπεδο χώρων τώρα, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επαρκή χώρο για τα γόνατά τους, όπως και για τα κεφάλια τους και μόνο όσοι έχουν ύψος πάνω από 1,8 μ. θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Ο χώρος αποσκευών των 377 λτ. κρίνεται μέτριος για την κατηγορία.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Μικρός και τουρμπάτος

Ο λόγος για τον κινητήρα του C-HR, ο οποίος έχει χωρητικότητα 1,2 λίτρα, όπου με τη βοήθεια της τουρμπίνας αποδίδει 116 ίππους και 185 Nm ροπής. Πολιτισμένος και γραμμικός,  ο εν λόγω κινητήρας μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά ταιριάζει στο φουτουριστικό αμάξωμα του Toyota, μιας και βοηθάτε κατά πολύ από το πολύ καλό σε κλιμάκωση 6ταχυτο κιβώτιο. 

Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα θα τα δείτε στο κοντέρ σε 10,9 δλ., με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 190 χλμ/ώρα. Η μικτή κατανάλωση αγγίζει τα 5,9 λίτρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή και οι εκπομπές CO2 135 γρ./χλμ., όπου το C-HR έχει ελεύθερη είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο.

Χαίρεσαι να το οδηγείς!

Δεν χρειάζεται να διανύσει κανείς μεγάλη απόσταση για να αντιληφθεί κανείς το πόσο στιβαρό είναι το Toyota C-HR στο δρόμο. Η νέα πλατφόρμα κάνει εξαιρετική δουλειά, δίνοντας την αίσθηση στον οδηγό ότι μπορεί να «σηκώσει» πολλά άλογα ακόμα και αρκετή σβέλτη οδήγηση. Η ανάρτηση από την άλλη, έχει διττή υπόσταση, μιας και ενώ είναι σφιχτή, δεν σου ταλαιπωρεί τους σπονδύλους, ελέγχοντας άριστα το αμάξωμα. Οι κλίσεις υπό πίεση είναι λογικές για τα δεδομένα της κατηγορίας, οι πλεύσεις του αμαξώματος απλά απουσιάζουν, με τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι τρομερά υψηλά. 

Το τιμόνι πέρα, από κορυφαία αίσθηση, προσφέρει και εξαιρετική πληροφόρηση ειδικά στη λειτουργία Sport. Ανάρτηση, πλαίσιο, χαμηλό κέντρο βάρους και φρένα λειτουργούν άψογα σε συνδυασμό, χαρίζοντας στο C-HR μια ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση. Το Toyota C-HR είναι ένα μοντέλο, όπου πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς σε κάθε διαδρομή οποιαδήποτε ώρα της ημέρας!

Για το φόβο των Ιουδαίων κρεμάστε πάντως κανά ματόχαντρο μιας και όλα τα βλέμματα θα είναι γυρισμένα πάνω σας!

Πίνακας κόστους ασφάλισης

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Toyota
  • Toyota C-HR
  • Test Drive

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
    Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55

    Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;

  • Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.
    Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49

    Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.

  • Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!
    Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58

    Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!

  • Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
    Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53

    Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

  • Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;

    Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;

    Η παρατεταμένη χρήση του συστήματος ανακύκλωσης αέρα μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες επικίνδυνες για τη ζωή των επιβατών, επηρεάζοντας σοβαρά την...
    Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55
  • Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών

    Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών

    Ο εξελισσόμενος σχεδιασμός μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα φέρνει νέες προκλήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και ευκαιρίες για καινοτόμα προϊόντα...
    Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26
  • Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!

    Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!

    Οι ακραίες θερμοκρασίες στο εσωτερικό των οχημάτων εγκυμονούν κινδύνους για οδηγούς και επιβάτες. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές πρόληψης για το πώς...
    Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55
  • Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο

    Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο

    Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για...
    Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
  • Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;

    Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;

    Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν...
    Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
  • Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του;

    Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του;

    Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει...
    Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απεβίωσε ο Πρόεδρος του Παγκρητίου Συλλόγου Φίλων Μίκη Θεοδωράκη, Γιώργος Αγοραστάκης
18:48 Απεβίωσε ο Πρόεδρος του Παγκρητίου Συλλόγου Φίλων Μίκη Θεοδωράκη, Γιώργος Αγοραστάκης
  • 12:03 Generali Hellas: Οι εταιρείες κρίνονται όχι μόνο από τους αριθμούς αλλά και το ήθος τους
  • 08:53 Τι μορφή παίρνει το τρίγωνο που αλλάζει;
  • 08:50 Αξίζει να γίνει ολική εξαγορά ασφαλιστηρίου συμβολαίου;
  • 08:44 Το καλοκαιρινό «χτύπημα» του Αλέξη και η… επιστροφή στη Θεσσαλονίκη, «ανάσα» στη φορολόγηση των ενοικίων, «σορτάρουν» 5 δισ. δολ. κατά της ΑΙ και η κόντρα για το ΕΣΥ
  • 11:31 Διεθνής γεωπολιτική σκακιέρα: προβληματισμός για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:20 Tιμάται ο Απόστολος Θαδδαίος
  • 11:15 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  • 10:58 Πανηγύρεις για την Παναγία Προυσιώτισσα και τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό
  • 09:13 Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"
  • 08:52 Το super deal και η επιβεβαίωση του «Ν», τα F-35, το μεταναστευτικό και η ελευθερία των ΜΜΕ, ισχυρός ο Aktor στη Ρουμανία, στα 4.000 δολ. τα «στοιχήματα» για το χρυσό
  • 12:00 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  • 11:26 Η αναμονή για τη διμερή συνάντηση Ζελένσκι-Πούτιν και η συζήτηση για το ευρωπαϊκό μέλλον της Ουκρανίας
  • 11:06 Η παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα Ιδιωτικών Κεφαλαίων επιβραδύνεται σημαντικά εν μέσω της αυξανόμενης γεωπολιτικής και εμπορικής αβεβαιότητας
  • 10:53 Πέθανε ο πανεπιστημιακός Ευτύχης Μπιτσάκης
  • 09:42 Mνήμη του Προφήτου Σαμουήλ
  • 09:41 Ανάγλυφη απεικόνιση του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
  • 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
  • 08:51 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα
  • 08:45 Άλλο πράγμα είναι οι διασταυρούμενες πωλήσεις και άλλο πράγμα το cross-selling!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/8 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  2. 22/8 Generali Hellas: Οι εταιρείες κρίνονται όχι μόνο από τους αριθμούς αλλά και το ήθος τους
  3. 20/8 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  4. 18/8 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  5. 18/8 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  6. 19/8 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank
  7. 22/8 Το καλοκαιρινό «χτύπημα» του Αλέξη και η… επιστροφή στη Θεσσαλονίκη, «ανάσα» στη φορολόγηση των ενοικίων, «σορτάρουν» 5 δισ. δολ. κατά της ΑΙ και η κόντρα για το ΕΣΥ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube