Nextdeal newsroom, 12/6/2017 - 14:26 facebook twitter linkedin Τεχνολογία: Πώς θα μειώσει η Toyota τα ατυχήματα που προκαλούνται από ιατρικά προβλήματα! Nextdeal newsroom, 12/6/2017 facebook twitter linkedin Ένας οδηγός που αντιμετωπίζει ένα απροσδόκητο καρδιακό συμβάν ή άλλη ιατρική κατάσταση έκτακτης ανάγκης στο δρόμο, δεν είναι ο μόνος που κινδυνεύει. Κινδυνεύουν και οι συνεπιβάτες του και οι οδηγοί που βρίσκονται κοντά του. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εκπρόσωποι της Toyota προσέγγισαν τον ερευνητή του Michigan Medicine, Kayvan Najarian, Ph.D., με στατιστικά στοιχεία που αποδεικνύουν αυτόν τον κίνδυνο ζητώντας παράλληλα, τη βοήθειά του. "Συγκεκριμένα, μου έδειξαν ότι ένας μεγάλος αριθμός τροχαίων ατυχημάτων προκαλείται από ιατρικά περιστατικά κατά τη διάρκεια της οδήγησης, και ιδιαίτερα από καρδιαγγειακά επεισόδια, όπως έμφραγμα του μυοκαρδίου και ισχαιμία του μυοκαρδίου", είπε ο κ. Najiaran. "Το ιατρικό περιστατικό παρεμποδίζει την ικανότητα του οδηγού να οδηγεί με ασφάλεια και να χειρίζεται το αυτοκίνητο, προκαλώντας το ατύχημα." Οι άνθρωποι της Toyota εξήγησαν έπειτα τον φιλόδοξο στόχο τους: να αποφευχθούν εντελώς τέτοιου είδους περιστατικά. "Η Toyota μου εξήγησε πώς ήθελε να χρησιμοποιήσει τεχνολογία που να μπορεί να παρακολουθεί και να αναλύει τη φυσιολογία του ατόμου που οδηγεί και έπειτα να προβλέπει εάν πρόκειται να συμβούν δυσμενή καρδιακά επεισόδια", δήλωσε ο κ. Najarian, ο οποίος έδειξε άμεσο ενδιαφέρον. Μετά από πολλές συναντήσεις, το Ερευνητικό Κέντρο της Toyota για την Ασφάλεια παρείχε το Σεπτέμβριο, χρηματοδότηση στον Najiaran και στην ερευνητική του ομάδα, ώστε να μελετήσουν ποιοι τύποι υπολογιστικών συστημάτων, σε συνδυασμό με μόνιτορ παρακολούθησης ασθενών, θα μπορούσαν να εφαρμοστούν σε οχήματα ώστε να επιτευχθεί ο στόχος. "Η μελέτη χρειάστηκε περίπου επτά μήνες κατά τη διάρκεια των οποίων εντοπίσαμε τις προκλήσεις, τις πιθανές λύσεις, τις επιλογές υλικού και τις αλγοριθμικές προσεγγίσεις που θα μπορούσαν ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν", είπε ο κ. Najarian. "Αλλά καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι τα καρδιακά επεισόδια είναι περιπτώσεις που είναι πιο εύκολο να ανιχνευθούν με την τεχνολογία του οχήματος". Ο Pujitha Gunaratne, Ph.D., επιστήμονας στο Ερευνητικό Κέντρο της Toyota για την Ασφάλεια, έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα δεδομένα και τις συστάσεις της ομάδας του Najarian και αποφάσισε ότι θα πρέπει να πραγματοποιηθεί περαιτέρω μελέτη. Έρευνα στην οδήγηση Η ομάδα του Najarian θέλει να δημιουργήσει ένα σύστημα το οποίο θα μπορούσε να τοποθετηθεί στο όχημα για να παρακολουθεί και να προβλέπει ένα καρδιακό επεισόδιο."Θα θέλαμε να δοκιμάσουμε το υλικό που έχουμε εντοπίσει ότι χρειάζεται καθώς και να βελτιώσουμε και να επικυρώσουμε τις αλγοριθμικές μας λύσεις για να δούμε τι χρειάζεται ώστε να δημιουργηθεί ένα σύστημα που θα μπορεί να εξετάζει τη φυσιολογία ενός ατόμου, που παρέχεται από μετρήσεις ηλεκτροκαρδιογραφήματος υψηλής πυκνότητας (ECG) Καθώς και από άλλες ιατρικές μετρήσεις", τόνισε ο κ. Najarian. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Στόχος του είναι: "Να βρεθεί ένα σύστημα που θα προβλέπει την εμφάνιση ανεπιθύμητων καρδιακών επεισοδίων σε πραγματικό χρόνο". Για το σκοπό αυτό θα χρησιμοποιήσουν μοντέλα μηχανικής μάθησης για την ανάλυση των δεδομένων που συλλέγονται από τα νοσοκομεία αλλά και από το όχημα. Έπειτα, η ερευνητική ομάδα θα δοκιμάσει το σύστημα για την πρόβλεψη καρδιακών επεισοδίων σε πραγματικό χρόνο. Οι προκλήσεις έχουν ήδη εντοπιστεί "Υπάρχουν αρκετά εμπόδια που εντοπίστηκαν κατά την αρχική έρευνα", υποστήριξε ο κ. Najarian. "Δεν μπορούμε να τοποθετήσουμε συσκευές παρακολούθησης ασθενούς στο όχημα. Πρέπει να τοποθετηθεί μια συσκευή παρακολούθησης υψηλής ποιότητας, η οποία να μην είναι μεγάλη σε όγκο και να μπορεί να καταγράφει με αξιοπιστία την καρδιακή λειτουργία του οδηγού, παρά τον θόρυβο που υπάρχει στο όχημα. Θα πρέπει λοιπόν η συσκευή παρακολούθησης να είναι διαφορετική από αυτές που υπάρχουν στα νοσοκομεία". Το μέγεθος του αυτοκινήτου δεν είναι ο μόνος αποτρεπτικός παράγοντας Σύμφωνα με τον κ. Gunaratne της Toyota, μια πρόκληση για τις εφαρμογές του οχήματος είναι να έχουν ένα σύστημα που να μπορεί να ανιχνεύσει μικρές αλλαγές στον καρδιακό ρυθμό αλλά και να μπορεί επίσης να διαχωρίσει τον θόρυβο που επικρατεί στο εσωτερικό του οχήματος. "Σε μια Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, υπάρχουν όλοι οι τύποι μηχανισμών που εξασφαλίζουν ότι τα μηχανήματα παρακολούθησης δεν έχουν ηλεκτρονικές παρεμβολές. Αυτό δεν είναι τόσο εύκολο μέσα σε ένα όχημα. Θα χρειαστεί να αναπτύξουμε ισχυρούς και προηγμένους αλγορίθμους", δήλωσε ο κ. Gunaratne. Σε αυτό το σημείο, η ερευνητική ομάδα θα αρχίσει να συλλέγει τα δεδομένα για τις ζωτικές ενδείξεις του οδηγού χρησιμοποιώντας ειδικά έμπλαστρα (εγκεκριμένα από την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων) που τοποθετούνται στο στήθος του οδηγού και αναλύουν τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Οι ερευνητές θα συνεχίσουν να δοκιμάζουν και να επιβεβαιώνουν αλγοριθμικές και υλικοτεχνικές επιλογές που θα μπορούσαν να τοποθετηθούν μέσα στο όχημα για την παρακολούθηση της καρδιακής λειτουργίας του οδηγού. Η ομάδα ελπίζει να παρουσιάσει αποτελέσματα το 2020. Σύμφωνα με τον κ. Najarian, τα τροχαία που οφείλονται σε καρδιακό επεισόδιο του οδηγού, θα μπορούσαν να εξελιχθούν σε ένα μεγάλο πρόβλημα δημόσιας υγείας καθώς αυξάνεται ο αριθμός των ανθρώπων τρίτης ηλικίας. Και αυτός, όπως τονίζει, είναι ένας λόγος που η έρευνα θα πρέπει να συνεχιστεί. "Όταν αναλύσαμε τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν τα τροχαία ατυχήματα, διαπιστώσαμε ότι οι οδηγοί ηλικίας 65 ετών και άνω έχουν πολλά ιατρικά θέματα που σχετίζονται με τα τροχαία ατυχήματα", υπογράμμισε ο κ. Najarian. Από αυτές τις πληροφορίες μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ίσως αυξηθεί ο αριθμών των τροχαίων στο μέλλον καθώς ο πληθυσμός γερνάει, υποστηρίζει ο κ. Najarian τονίζοντας ότι το γεγονός αυτό αποτελεί κίνητρο για περαιτέρω μελέτη του θέματος. Πηγή: University of Michigan, insurancejournal.com Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 19/4/2024 Στη διάσκεψη #EUTeens4Green, η νεολαία θέτει τις βάσεις για μια συμπεριληπτική πράσινη μετάβαση!
Nextdeal newsroom, 19/4/2024 Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσιεύει μια εργαλειοθήκη για τη στήριξη της κοινωνικής στέγασης στα κράτη μέλη!
Οι ασφαλιστές, οι πλοιοκτήτες και η κατάρρευση της γέφυρας της Βαλτιμόρης! Ο πλοιοκτήτης και διαχειριστής του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali - η Grace Ocean Pte με έδρα τη Σιγκαπούρη και η... Nextdeal newsroom, 04/04/2024 - 11:26 4/4/2024
Ασφαλιστικές αποζημιώσεις ρεκόρ θα καταβληθούν από την καταστροφή της γέφυρας της Βαλτιμόρης! Τα ρεκόρ φαίνεται ότι θα σπάσουν όσον αφορά τις πληρωμές των ασφαλιστικών αποζημιώσεων για τη ναυτιλία μετά τη σύγκρουση πλοίων... Nextdeal newsroom, 28/03/2024 - 15:07 28/3/2024