Γιώργος Μούζος, 2/1/2019 - 14:00 facebook twitter linkedin Mercedes GLC Coupe 250d: Έργο τέχνης! Γιώργος Μούζος, 2/1/2019 facebook twitter linkedin Κάποια μοντέλα πραγματικά είναι να τα παρατηρούμε για ώρες, μιας και αποτελούν πραγματικά κοσμήματα, όπου οι σχεδιαστές έχουν δώσει τον καλύτερό τους εαυτό για να τα δημιουργήσουν. Ότι ακριβώς ισχύει για την περίπτωση της Mercedes GLC Coupe, η οποία θα μας μαγέψει! Το θηριώδες γερμανικό SUV με κουπέ μορφή, αιχμαλωτίζει βλέμμα και αισθήσεις και εμείς τη δοκιμάζουμε στην diesel version της, με τον κινητήρα πετρελαίου, χωρητικότητας 2.143 κ.εκ. κι απόδοσης 204 ίππων και 500 Nm. ροπής. Αν ως ασφαλιστές θέλετε να τονώσετε περαιτέρω το status σας, για τη νέα χρονιά που μόλις καλωσορίσαμε, ειλικρινά δεν μπορούμε να σκεφτούμε καλύτερο μοντέλο! Μπιμπελό! Κλισέ μεσότιτλος, αλλά πιστέψτε μας ήταν η μόνη ατάκα που ακούγαμε να βγαίνει από τα χείλη όσων μας παρατηρούσαν στο δρόμο! Και δίκιο είχαν, μιας και το υπέροχο SUV διαθέτει ένα μυώδες παρουσιαστικό, το οποίο συνδυάζεται άψογα με την πολυτέλεια των μοντέλων της Mercedes. Συγκριτικά με την GLC η Coupé είναι οκτώ πόντους μακρύτερη (4,73 m), ενώ και η οροφή είναι τέσσερις πόντους χαμηλότερη (1,6 m) και σχεδιασμένη με μία γραμμή που δίνει έντονη κλίση προς τα πίσω. Ποιοτική κι άνετη η καμπίνα επιβατών Παρά το Coupe παρουσιαστικό η GLC Coupé έχει ικανοποιητικούς χώρους. Η κλίση της οροφής στο πίσω μέρος δεν θα σας δυσκολέψει κι άνετα θα βολευτούν ακόμα και μεγαλόσωμοι επιβάτες στα πίσω καθίσματα. Οδηγός και συνοδηγός, απολαμβάνουν ένα πολυτελέστατο ταμπλό, όμοιο με της GLC, με την ποιότητα να βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με χρήση ποιοτικών υλικών, με κορυφαία συναρμογή! Ο χώρος αποσκευών βέβαια ανέρχεται στα 500 λίτρα και θα βολέψει με άνεση τις βαλίτσες σας! Αποδοτικός κι οικονομικός κινητήρας! NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Ο κινητήρας που κινεί το θηριώδες αμάξωμα της GLC είναι ένας πετρελαιοκινητήρας, 2.143 κ.εκ., η απόδοση του οποίου φτάνει τους 204 ίππους και η ροπή τα 500 Nm. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός αυτόματου 9ταχυτου κιβωτίου (9G-Tronic), όπου οι αλλαγές των σχέσεων μπορούν να γίνουν κι από τα paddles στο τιμόνι. Ο εν λόγω κινητήρας διαθέτει μια ραφιναρισμένη λειτουργία, τραβάει δυνατά από το χαμηλό φάσμα στροφών, χωρίς να αποδεικνύεται λαίμαργος σε κατανάλωση καυσίμου. Ενδεικτικά κατά τη διάρκεια της δοκιμής και σε μικτή διαδρομή η μέση κατανάλωση άγγιξε τα 7,5 λτ./100 χλμ., νούμερο απόλυτα λογικό για τα δεδομένα της κατηγορίας και του βάρους του αυτοκινήτου. Χαίρεσαι να την οδηγείς Η GLC Coupe 250d είναι ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για να «καταπίνει» χιλιόμετρα και να μεταφέρει ατσαλάκωτους, οδηγό κι επιβάτες. Η ανάρτηση φιλτράρει κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, αφήνοντας ανεπηρέαστη τη καμπίνα, ενώ αν αποφασίσετε να στρίψετε δεν θα σας πει όχι. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι απόλυτα λογικές, η συμπεριφορά ουδέτερη, με το θηριώδες SUV να μένει στην τροχιά που του έχει χαράξει ο οδηγός. Βλέπετε βοηθάει τόσο η εξαιρετική τετρακίνηση, όσο και τα θηριώδη ελαστικά, χωρίς όμως να γίνεται η οποιαδήποτε έκπτωση στη ποιότητα κύλισης και στην άνεση. Το τιμόνι είναι γρήγορο προσφέροντας καλή πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ το κιβώτιο με τη σειρά του συμπληρώνει με το καλύτερο δυνατό τρόπο το τομέα της οδικής ευχαρίστησης που προσφέρει η GLC Coupe 250d. Σου φτιάχνει τη μέρα! Λίγο το sexy αμάξωμα της GLC Coupe, λίγο οι πολύ καλές επιδόσεις που προσφέρει, λίγο το γεγονός ότι έχεις όλη τη προσοχή στραμμένη πάνω σου, είναι δεδομένο πως όσο χάλια κι αν ήταν η μέρα σου, μπαίνοντας στη πολυτελή καμπίνας του SUV Coupe της Mercedes, θα σου φτιάξει τη μέρα! Πέρα όμως από το φαίνεσθαι, η GLC Coupe 250d, μπορεί να καλύψει κάθε οδηγική σας ανάγκη, είτε πρόκειται για τη διαδρομή σπίτι – γραφείο, είτε ανακαλύπτοντας νέες διαδρομές σε κάθε είδους τερέν! Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους Όταν ένα «αστεράκι» 2 εκατοστών μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά το κυριότερο την αξιοπιστία σας ως ασφαλιστές. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι... Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45