Γιώργος Μούζος, 11/12/2018 - 10:18 facebook twitter linkedin Mercedes SLC: Για νεανικούς και κλασάτους ασφαλιστές! Γιώργος Μούζος, 11/12/2018 facebook twitter linkedin Πάντοτε ένα cabrio μοντέλο είχε περίοπτη θέση στη καρδιά των απανταχού εραστών της αυτοκίνησης. Και ειδικότερα σε μια χώρα σαν τη δική μας! Η Mercedes SLC συνδυάζει νεανικότητα, ποιότητα και prestige σε ένα πακέτο. Η όμορφη κι επιβλητική SLC, διαθέτει σκληρή, αναδιπλούμενη οροφή, είναι αυστηρά διθέσια και αποδεικνύεται ως το τέλειο αγχολυτικό, έπειτα από μια κουραστική μέρα στο γραφείο. Είτε με την οροφή κλειστή, είτε ανοιχτή, η SLC θα σας πάρει όλη την ένταση και το άγχος της ημέρας, τόσο με την εμφάνισή της, όσο και με το cruising χαρακτήρα που διαθέτει. Εμφατικό παρουσιαστικό Η SLC, διαθέτει ένα έντονο παρουσιαστικό το οποίο κεντρίζει το βλέμμα, είτε με την οροφή πάνω, είτε κάτω. Συνδυάζει με εξαιρετικό τρόπο τις πληθωρικές καμπύλες, με τις δυναμικές γραμμές, όπου στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν τα... «διαμαντάκια» στη μάσκα, αλλά και το μεγάλο καπό. Το πίσω μέρος διαθέτει κι αυτό έναν έντονο χαρακτήρα που ταιριάζει σε ένα roadster αμάξωμα, όπου κυρίαρχο ρόλο έχουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα της SLC. Ποιοτικό εσωτερικό! Στο εσωτερικό της Mercedes SLC, από την πρώτη ματιά ξεχωρίζει η ποιότητα των υλικών, με το εξαιρετικό φινίρισμα. Κάθε ψεγάδι απλά λάμπει δια της απουσίας του. Το βλέμμα σας θα πέσει στην οθόνη του συστήματος infotainment, η οποία είναι τοποθετημένη μέσα στο ταμπλό, αλλά για να εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες του, θα χρειαστείτε λίγο χρόνο εξοικείωσης, μιας και όλες του οι λειτουργίες ελέγχονται από το περιστροφικό διακόπτη στη βάση της κονσόλας. Ιδιαίτερος όμως είναι ο επιλογέας για το 9ταχυτο κιβώτιο, μιας και ξεχωρίζει με τον όμορφο σχεδιασμό του. Σε ότι αφορά το χώρο επιβατών, δύο επιβάτες δεν θα συναντήσουν το παραμικρό πρόβλημα με τον διαθέσιμο «αέρα» για τα κεφάλια τους όταν η SLC είναι κλειστή, με τον όγκο του χώρου αποσκευών να αγγίζει τα 335 λίτρα με κλειστή οροφή ή τα 225 με ανοιχτή. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Περί οροφής ο λόγος! Η σκληρή κι αναδιπλούμενη οροφή του roadster της Mercedes, αποτελείται από 2 τμήματα, τα οποία όταν οδηγός θέλει να κινηθεί cabrio, εισέρχονται στον χώρο αποσκευών, καταλαμβάνοντας από εκείνον 110 λίτρα. Η αναδίπλωση ή ανάπτυξή της γίνεται μέσω ενός διακόπτη, στη βάση της κεντρικής κονσόλας, με το άνοιξε-κλείσε να ολοκληρώνεται εντός 20 δλ. και μπορεί να γίνει και με ταχύτητα έως 40 χλμ/ώρα. Η ποιότητα της οροφής είναι πολύ καλή, με πολύ καλή ηχομόνωση κι εφαρμογή με το αμάξωμα. 1,6 λίτρα και 156 ίππους! Κάτω από το μακρύ και μυώδες καπό της Mercedes SLC, υπάρχει ο turbo κινητήρας βενζίνης (τον μικρότερο στη γκάμα της Mercedes) η χωρητικότητα του οποίου αγγίζει τα 1,6 λίτρα και η απόδοση ανέρχεται στους 156 ίππους. Η συγκεκριμένη ιπποδύναμη κινεί ικανοποιητικά το σπορτίφ αμάξωμα. Διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία, όντας ιδανικό για cruising ρυθμούς, κάτι που ενισχύεται κι από το 9ταχυτο κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται. Ένα εξαιρετικό κιβώτιο που διακρίνεται για τις γρήγορες εναλλαγές του και την «έξυπνη» κλιμάκωσή του, βοηθώντας το έργο του κινητήρα, ώστε να ανταποκριθεί άμεσα στον τρόπο οδήγησης του οδηγού. Η λειτουργία του, όπως και αυτή του μοτέρ, εξαρτάται και από το επιλεγμένο οδηγικό προφίλ του Drive Select, με τις επιλογές Economy, Comfort, Sport, Sport+ και Individual να είναι διαθέσιμες. Ταξιδεύει μυαλό και σώμα! Η SLC, κάνει χαρούμενο τον τυχερό οδηγό της κάθε στιγμή της ημέρας με τον διττό χαρακτήρα που διαθέτει. Έτσι είτε την οδηγείτε με την οροφή κατεβασμένη και γίνεστε ένα με το περιβάλλον, είτε κλειστή απολαμβάνοντας το σπορ χαρακτήρα της (το τιμόνι να μην ήταν τόσο τεχνητά βαρύ), το ζητούμενο είναι ότι αφήνει μια γλυκιά επίγευση μόλις την παρκάρετε. Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη ώστε να μην επιβαρύνει την μέση των επιβατών, προσπαθώντας να συνδυάσει σπορ χαρακτήρα με ήπιο cruising. Τα παιχνίδια με την ουρά μπορούν να γίνουν σε δρόμο με μειωμένη πρόσφυση, αλλά σίγουρα θα ζητήσετε επιπλέον δύναμη από το κινητήρα. Παρόλα αυτά στη γρήγορη οδήγηση, η SLC δεν θα σας «γυρίσει» τη πλάτη, όντας απόλυτα ρυθμίσιμη. Εν κατακλείδι, η Μercedes SLC είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για όποιον θέλει να ξεχωρίζει από το πλήθος! Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00