close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να αξιοποιήσεις την αρχή της αμοιβαιότητας για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
1/4/2015 - 09:54
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να αξιοποιήσεις την αρχή της αμοιβαιότητας για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου

Nextdeal newsroom, 1/4/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στις πωλήσεις, συνήθως στοχεύουμε στο να κερδίσουμε τη συμφωνία του υποψήφιου πελάτη μας σε κάτι που του προσφέρουμε. Μας ενδιαφέρει να τον βοηθήσουμε να καταλάβει πως αυτό που του προτείνουμε θα τον βοηθήσει να πετύχει τους δικούς του στόχους. Ακόμα όμως και αν συμφωνήσει μαζί μας, ακόμα και όταν συνειδητοποιήσει πως η πρότασή μας θα τον κάνει να κερδίσει, υπάρχει η πιθανότητα να αναβάλει την απόφασή του, διστάζοντας να προχωρήσει. Αυτό συμβαίνει γιατί ο υποψήφιος μας φοβάται μην κάνει λάθος. Η έλλειψη αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης από μεριάς του υποψηφίου, τον σταματά από το να πάρει μια νέα απόφαση σε σχέση με την άρνηση που πιθανόν να είχε αρχικά στην πρότασή μας. Είναι απολύτως κατανοητό και θα πρέπει να είναι αναμενόμενο από τη μεριά του πωλητή.

Είναι εκείνο το σημείο που πρέπει να επιμείνουμε και να πρσοπαθήσουμε να δώσουμε μια ακόμα ώθηση στον υποψήφιο πελάτη μας να αποφασίσει, ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ να πάρει τη σωστή απόφαση. Ένας τρόπος είναι να εφαρμόσουμε την αρχή της αμοιβαιότητας. Αυτή η αρχή λέει πως ο υποψήφιος πελάτης μας έχει περισσότερες πιθανότητες να πει το ΝΑΙ αν του προσφέρουμε, στην κρίσιμη στιγμή κάτι που δεν το είχαμε ανακοινώσει από την αρχή. Αν έχουμε «κάτι» που μπορούμε να προσφέρουμε σαν έξτρα δυνατότητα ή σαν επιπλέον παροχή, η καταλληλότερη στιγμή για να το παρουσιάσουμε είναι η στιγμή που ο πελάτης ταλαντεύεται να πει το ΝΑΙ. Για να γίνω πιο ξεκάθαρος, δεν εννοώ πως το προσφέρουμε αλλά μόνο ΑΝ συμφωνήσει με την πρότασή μας. Εννοώ πως το προσφέρουμε ανεξάρτητα με το τι θα πει ο πελάτης. Δεν είναι απαραίτητα κάτι πολύ σπουδαίο ή μεγάλης αξίας αλλά είναι κάτι που ο πελάτης μας δεν το περίμενε και το κάνουμε με τη καρδιά μας. Ιδέες υπάρχουν πολλές για το τι θα μπορούσε να είναι, όπως ένα διαφημιστικό, ή μια έξτρα παροχή υπηρεσιών ή κάτι άλλο. Αυτό εξαρτάται από τον καθέ πωλητή, όμως αν υπάρχει κάτι τέτοιο και πληρεί τις παρακάτω προυποθέσεις:

1. Δεν είναι προγραμματισμένο και δεν το περιμένει ο υποψήφιος

2. Είναι ειλικρινής η πρόθεσή μας και το δίνουμε με χαρά, ανεξάρτητα από την αποφασή του

Τότε αυξάνουμε δραματικά τις πιθανότητές μας να συμφωνήσει ο πελάτης και να κλείσουμε τη συμφωνία εκείνη τη στιγμή. Η αρχή της αμοιβαιότητας είναι απλή. Λέει πως «όταν δίνεις, παίρνεις αν και πάντα δεν παίρνεις τα περισσότερα από εκεί που δίνεις τα περισσότερα».

Μελέτες έχουν ήδη δείξει πως η αρχή της αμοιβαιότητας μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα να πάρει ο πωλητής το ΝΑΙ έως και 23% αρκεί να εφαρμοστεί με το σωστό τρόπο. Ειδικά στη χώρα μας που η λέξη «φιλότιμο» έχει ακόμα κάποια σημασία, κάθε πωλητής μπορεί να την αξιοποιήσει σωστά και να έχει μεγαλύτερα αποτελέσματα σε κλεισίματα, συστάσεις, cross selling, κέντρα επιρροής.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/5/2025

    Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση

  • Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/5/2025

    Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

  • Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

    Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

    Ασφάλεια δεν είναι μόνο τα μεγάλα, οργανωμένα σχέδια για το μέλλον. Είναι και τα απλά, καθημερινά πράγματα που μας βοηθούν να...
    Νικολέτα Μάρκου, 19/05/2025 - 10:49 19/5/2025
  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη 'Πωλήσεις' Επιμέλεια: Ευάγγελος Γ. Σπύρου ● Ποια η χρήση αυτού...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46 13/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
09:59 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  • 09:50 Ημέρα Δημιουργικότητας
  • 09:40 Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;
  • 09:36 Πειραιώς: Πούλησε εξωτερικό δίκτυο ΑΤΜ στην Printec Cash Network
  • 09:30 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας
  • 09:16 Επικεφαλής ΠΟΥ προς Ισραήλ: Είναι αληθινά άδικο να γίνεται το ιατρικό υλικό όπλο
  • 09:11 Ηλίας Προβόπουλος: Οι Καρδιτσιώτες τιμούν τους πεσόντες αεροπόρους τους
  • 09:05 Από τα Τέμπη στη…Γάζα, η άρση μονιμότητας, τα «καμπανάκια» της M.S, η ιστορική ευκαιρία του ευρώ και τα νέα συμβόλαια της Metlen
  • 08:55 Η μεγάλη γιορτή της δημιουργικής φωτογραφίας PHOTOVISION ART 2025, ανοίγει τις πύλες της, σήμερα, Παρασκευή 23 Μαΐου στις 18:00
  • 15:39 ΟΕΝΓΕ: Έντονη αντίδραση των νοσοκομειακών γιατρών για έγγραφο της 4ης ΥΠΕ σχετικά με τα απογευματινά χειρουργεία
  • 15:32 Σπύρος Καπράλος: Καμία θέση για την Τουρκία στην ευρωπαϊκή άμυνα
  • 15:25 Το άγχος στη δουλειά «τρώει» το 70% των εργαζόμενων - «Ζ» και «Millennials» ψάχνουν τον εργασιακό σκοπό
  • 15:17 Ανακοινώθηκε η 48ωρη απεργία στα ταξί: Ποιες ημέρες - Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ
  • 15:03 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  • 14:29 Οι θέσεις και οι προτάσεις του ΟΕΕ για τον νέο αναπτυξιακό νόμο
  • 14:21 Η Alpha Bank και η Visa ανακοινώνουν πολυετή αποκλειστική στρατηγική συνεργασία
  • 14:07 Πως θα προστατεύσουν οι μαθητές τα μάτια τους από το πολύωρο διάβασμα για τις Πανελλαδικές!
  • 13:54 ΒΕΑ: Ζητά παράταση προθεσμίας και επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των μικρών επιχειρήσεων
  • 13:30 H Boehringer Ingelheim Ελλάς χρυσός χορηγός στη 10η εκστρατεία Αιγαίου «Με Οδηγό το Διαβήτη»
  • 13:15 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  4. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  5. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  6. 20/5 Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
  7. 22/5 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube