close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ποιος είναι ο «επιστήμονας» σύμβουλος πωλήσεων;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
12/12/2022 - 08:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιος είναι ο «επιστήμονας» σύμβουλος πωλήσεων;

Δημήτρης Μπάτρης, 12/12/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι κάθε εργαζόμενος αμοίβεται γι’ αυτό που προσφέρει. Η ύπαρξη και λόγος καθενός σε ένα χώρο εργασίας είναι η αμοιβή, για τις υπηρεσίες που προσφέρει. 

Ο  «επιστήμονας» σύμβουλος πωλήσεων, είναι ο άνθρωπος που είναι επιφορτισμένος από την εταιρία που συνεργάζεται, να βρίσκει λύσεις στα προβλήματα των υποψηφίων πελατών δηλαδή είναι «λυτής προβλημάτων υποψηφίων πελατών», μέσω τον προϊόντων ή υπηρεσιών που διαθέτει. Πάντα βάσει των γνώσεων και των ικανοτήτων που ανέπτυξε, μαθαίνοντας να κάνει αυτή τη συγκεκριμένη εργασία.

Ο πελάτης βλέπει σε αυτόν την εταιρία του, το κύρος της, την αξιοπιστία την φερεγγυότητά της, μέσα από την επαγγελματική του προσωπικότητα και τη συμπεριφορά του, καθώς και τις γνώσεις των προϊόντων ή υπηρεσιών της εταιρίας του αλλά και του ανταγωνισμού.

Ο  «επιστήμονας» πωλητής έρχεται σ' επαφή καθημερινά με πραγματικούς, καθημερινούς ανθρώπους που ανάλογα με τη στιγμή, είναι ήρεμοι, ή εκνευρισμένοι, ή στεναχωρημένοι, αλλά τους επιβάλλει το επάγγελμα τους να επικοινωνήσουν ως ενήλικες με ψυχραιμία, ηρεμία και προσοχή στο πρόβλημα τους, όπως θα συμπεριφερόταν και ένας γιατρός.

Εργάζεται συνήθως με μικρή ή καθόλου άμεση εποπτεία. Επιπλέον, στο μεγαλύτερο μέρος της εργασίας του έχει να κάνει με άτομα εκτός της εταιρίας του δηλαδή με υποψήφιους ή υπάρχοντες πελάτες.
Αυτό μπορεί να δημιουργήσει «ασάφεια» και αλληλοσυγκρουόμενα στοιχεία που με τη σειρά τους, επηρεάζουν σημαντικά το ηθικό του πωλητή και την υποκίνηση που θα πρέπει να έχει.

Οι αμοιβές του καθορίζονται από τις πωλήσεις τόσο ως προς το μέγεθος όσο και προς την ποιότητα αυτών. Το σύστημα αυτό τον αναγκάζει να είναι ένας καθημερινός μαχητής της αγοράς που απευθύνεται.
Απαιτούνται πολλά προσόντα και δύναμη χαρακτήρα, αλλά και πειθαρχία στο ημερήσιο πρόγραμμα του για την επιτυχία των στόχων του. Η συνεχής εκπαίδευση του και επιμόρφωσή του, είναι σημαντική για την καριέρα και εξέλιξη του.

Υπάρχουν συχνά συγκρούσεις που πηγάζουν κυρίως από το γεγονός ότι ο πωλητής προσπαθεί να εξυπηρετήσει δύο ενίοτε διαφορετικές αντιλήψεις. Αυτή του πελάτη και αυτή της εταιρίας του. Επειδή αυτοί οι δύο έχουν συχνά διαφορετικά συμφέροντα, ο πωλητής μπορεί να παγιδευτεί στην μέση. Αντιμετωπίζουν λοιπόν, εσωτερικές συγκρούσεις σχετικά με ποιον από τους δύο είναι σωστό να υπερασπιστεί. Θα πρέπει να αντιπροσωπεύει την εταιρία του όταν βρίσκεται με τον πελάτη, και να αντιπροσωπεύει τον πελάτη του όταν βρίσκεται στην εταιρία του.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Ο επιστήμονας πωλητής της «συμβουλευτικής» ενεργεί όπως κάθε επιστήμων, δηλαδή με βάση τις γνώσεις και τις ικανότητες που ανέπτυξε σε βάθος χρόνου, ασκώντας τη συγκεκριμένη εργασία.
Έχει μάθει να αναγνωρίζει τα συναισθήματα που προκαλούνται, όταν ένας άνθρωπος που έχει ανάγκη βοηθείας, έρχεται σ' επαφή με έναν άλλο άνθρωπο που θα του την προσφέρει.

Στο κάθε ραντεβού με υποψήφιο πελάτη, η εμπειρία του δοκιμάζεται, συγκρίνεται και κρίνεται, σε σχέση με τις απόλυτα συνειδητοποιημένες ιδέες που έχει αποκτήσεις και το θέμα της τρέχουσας συνάντησης. Όλα γίνονται διδακτικές εμπειρίες.
Με τον τρόπο αυτό έρχεται η «ωρίμανση» στο επάγγελμα ή θα ήταν ίσως πιο δόκιμος όρος αυτός της τέχνης των πωλήσεων.

Ο Σύμβουλος Πωλήσεων έρχεται καθημερινά σ´επαφή με τον πραγματικό κόσμο, με ανθρώπους που έχουν αντικειμενικά προβλήματα και θέλουν πρώτα να τους ακούσει κάποιος, να τους καταλάβει, να εντοπίσει το πρόβλημα και στο τέλος να δώσει την καταλληλότερη λύση.

Αυτό κάνουν και αυτό είναι οι Επιστήμονες Σύμβουλοι Πωλήσεων «Λύνουν Προβλήματα Πελατών». Μέσα από τη δική τους ανάπτυξη, έρχεται και η ανάπτυξη της εταιρίας τους, που οφείλει να τους προστατεύει ως ένα από τα σημαντικότερα μέλη της επιχείρησης!

Διακρίνεται όχι μόνο επειδή αγαπά αυτό που κάνει, αλλά και επειδή εκπέμπει έναν «ερωτισμό» . 

Η επιμονή, η υπομονή, η αξιοπιστία, η κατάρτιση και η αδιάκοπη επαφή, είναι η δύναμή σας, χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα στην προσωπικότητα του κάθε συμβούλου πωλήσεων και απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας. Εύχομαι να είναι πάντα ανεξάντλητα και να δικαιώνουν τον αγώνα σας!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • σύμβουλος πωλήσεων

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέος V6 TDI για τα Audi Q5 και Audi A6: Ισχυρότερος, αποδοτικότερος και πιο άμεσος από ποτέ - με Hybrid τεχνολογία (MHEV plus) και ηλεκτρικό κομπρέσορα
16:38 Νέος V6 TDI για τα Audi Q5 και Audi A6: Ισχυρότερος, αποδοτικότερος και πιο άμεσος από ποτέ - με Hybrid τεχνολογία (MHEV plus) και ηλεκτρικό κομπρέσορα
  • 16:30 Roche Hellas: Επένδυση στην καινοτομία - Προκλήσεις και Προοπτικές
  • 15:15 Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει για ακόμη μία χρονιά την ακαδημαϊκή πρόοδο μέσω υποτροφιών σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου
  • 15:09 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  • 13:08 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  • 12:34 Το αγροτικό ζήτημα, η διαχείριση του και οι παρενέργειες στην ελληνική κοινωνία
  • 12:28 Gilead Sciences: Το πραγματικό εμπόδιο δεν είναι ο HIV αλλά οι προκαταλήψεις γύρω του!
  • 12:16 Η ΔΙΑΣ φέρνει το IRIS παντού: Διαθέσιμο (και) σε φυσικά & online καταστήματα
  • 11:55 Η KPMG στην Ελλάδα, παρουσιάζει για 15η χρονιά την Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά - Στις 9 Δεκεμβρίου η εκδήλωση της KPMG “The Future of Insurance”
  • 11:46 Νέες επενδυτικές προτάσεις από την Optima bank
  • 11:43 Novartis Hellas: Βραβείο για την καμπάνια «Είσαι Γυναίκα. Είσαι Δύναμη!»
  • 11:39 Βασίλειος Σιούλας (ΜΗΤΕΡΑ): Καινοτόμος ψηφιακή πλατφόρμα περιεγχειρητικής φροντίδας ασθενών!
  • 11:10 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς
  • 10:45 Το ρούχο που φοράμε στην οδήγηση και μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό ακόμη και με λίγα χιλιόμετρα
  • 10:13 Υπεγράφη η έγκριση του Εθνικού Χάρτη Εκτίμησης Κινδύνου Δασικών Πυρκαγιών
  • 10:00 ΕΑΕΕ: Κατάλογος των critical ICT providers κατ΄ εφαρμογή του Κανονισμού DORA
  • 09:45 Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές;
  • 09:41 Tα αποκαλυπτήρια του ανδριάντα του Δημογέροντα Χρήστου Καψάλη στο Μεσολόγγι
  • 09:39 Ξεκίνησε το πρώτο Πρόγραμμα στην Ελλάδα για την αντιμετώπιση του αυτοτραυματισμού στους νέους
  • 09:28 Η έκδοση Οινιάδες: “Ιστορία - Λαογραφία - Πολιτισμός” ένωσε παρελθόν και παρόν
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  2. 26/11 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  3. 28/11 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
  4. 27/11 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  5. 26/11 ΤτΕ: Στατιστικά στοιχεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων - γ΄ τρίμηνο 2025
  6. 28/11 Χρήστος Μεγάλου: Οι εργαζόμενοι της Εθνικής Ασφαλιστικής θα απολαμβάνουν όλα τα προνόμια των υπαλλήλων του Ομίλου Πειραιώς
  7. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube