close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ποιος είναι ο «επιστήμονας» σύμβουλος πωλήσεων;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
12/12/2022 - 08:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιος είναι ο «επιστήμονας» σύμβουλος πωλήσεων;

Δημήτρης Μπάτρης, 12/12/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι κάθε εργαζόμενος αμοίβεται γι’ αυτό που προσφέρει. Η ύπαρξη και λόγος καθενός σε ένα χώρο εργασίας είναι η αμοιβή, για τις υπηρεσίες που προσφέρει. 

Ο  «επιστήμονας» σύμβουλος πωλήσεων, είναι ο άνθρωπος που είναι επιφορτισμένος από την εταιρία που συνεργάζεται, να βρίσκει λύσεις στα προβλήματα των υποψηφίων πελατών δηλαδή είναι «λυτής προβλημάτων υποψηφίων πελατών», μέσω τον προϊόντων ή υπηρεσιών που διαθέτει. Πάντα βάσει των γνώσεων και των ικανοτήτων που ανέπτυξε, μαθαίνοντας να κάνει αυτή τη συγκεκριμένη εργασία.

Ο πελάτης βλέπει σε αυτόν την εταιρία του, το κύρος της, την αξιοπιστία την φερεγγυότητά της, μέσα από την επαγγελματική του προσωπικότητα και τη συμπεριφορά του, καθώς και τις γνώσεις των προϊόντων ή υπηρεσιών της εταιρίας του αλλά και του ανταγωνισμού.

Ο  «επιστήμονας» πωλητής έρχεται σ' επαφή καθημερινά με πραγματικούς, καθημερινούς ανθρώπους που ανάλογα με τη στιγμή, είναι ήρεμοι, ή εκνευρισμένοι, ή στεναχωρημένοι, αλλά τους επιβάλλει το επάγγελμα τους να επικοινωνήσουν ως ενήλικες με ψυχραιμία, ηρεμία και προσοχή στο πρόβλημα τους, όπως θα συμπεριφερόταν και ένας γιατρός.

Εργάζεται συνήθως με μικρή ή καθόλου άμεση εποπτεία. Επιπλέον, στο μεγαλύτερο μέρος της εργασίας του έχει να κάνει με άτομα εκτός της εταιρίας του δηλαδή με υποψήφιους ή υπάρχοντες πελάτες.
Αυτό μπορεί να δημιουργήσει «ασάφεια» και αλληλοσυγκρουόμενα στοιχεία που με τη σειρά τους, επηρεάζουν σημαντικά το ηθικό του πωλητή και την υποκίνηση που θα πρέπει να έχει.

Οι αμοιβές του καθορίζονται από τις πωλήσεις τόσο ως προς το μέγεθος όσο και προς την ποιότητα αυτών. Το σύστημα αυτό τον αναγκάζει να είναι ένας καθημερινός μαχητής της αγοράς που απευθύνεται.
Απαιτούνται πολλά προσόντα και δύναμη χαρακτήρα, αλλά και πειθαρχία στο ημερήσιο πρόγραμμα του για την επιτυχία των στόχων του. Η συνεχής εκπαίδευση του και επιμόρφωσή του, είναι σημαντική για την καριέρα και εξέλιξη του.

Υπάρχουν συχνά συγκρούσεις που πηγάζουν κυρίως από το γεγονός ότι ο πωλητής προσπαθεί να εξυπηρετήσει δύο ενίοτε διαφορετικές αντιλήψεις. Αυτή του πελάτη και αυτή της εταιρίας του. Επειδή αυτοί οι δύο έχουν συχνά διαφορετικά συμφέροντα, ο πωλητής μπορεί να παγιδευτεί στην μέση. Αντιμετωπίζουν λοιπόν, εσωτερικές συγκρούσεις σχετικά με ποιον από τους δύο είναι σωστό να υπερασπιστεί. Θα πρέπει να αντιπροσωπεύει την εταιρία του όταν βρίσκεται με τον πελάτη, και να αντιπροσωπεύει τον πελάτη του όταν βρίσκεται στην εταιρία του.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Ο επιστήμονας πωλητής της «συμβουλευτικής» ενεργεί όπως κάθε επιστήμων, δηλαδή με βάση τις γνώσεις και τις ικανότητες που ανέπτυξε σε βάθος χρόνου, ασκώντας τη συγκεκριμένη εργασία.
Έχει μάθει να αναγνωρίζει τα συναισθήματα που προκαλούνται, όταν ένας άνθρωπος που έχει ανάγκη βοηθείας, έρχεται σ' επαφή με έναν άλλο άνθρωπο που θα του την προσφέρει.

Στο κάθε ραντεβού με υποψήφιο πελάτη, η εμπειρία του δοκιμάζεται, συγκρίνεται και κρίνεται, σε σχέση με τις απόλυτα συνειδητοποιημένες ιδέες που έχει αποκτήσεις και το θέμα της τρέχουσας συνάντησης. Όλα γίνονται διδακτικές εμπειρίες.
Με τον τρόπο αυτό έρχεται η «ωρίμανση» στο επάγγελμα ή θα ήταν ίσως πιο δόκιμος όρος αυτός της τέχνης των πωλήσεων.

Ο Σύμβουλος Πωλήσεων έρχεται καθημερινά σ´επαφή με τον πραγματικό κόσμο, με ανθρώπους που έχουν αντικειμενικά προβλήματα και θέλουν πρώτα να τους ακούσει κάποιος, να τους καταλάβει, να εντοπίσει το πρόβλημα και στο τέλος να δώσει την καταλληλότερη λύση.

Αυτό κάνουν και αυτό είναι οι Επιστήμονες Σύμβουλοι Πωλήσεων «Λύνουν Προβλήματα Πελατών». Μέσα από τη δική τους ανάπτυξη, έρχεται και η ανάπτυξη της εταιρίας τους, που οφείλει να τους προστατεύει ως ένα από τα σημαντικότερα μέλη της επιχείρησης!

Διακρίνεται όχι μόνο επειδή αγαπά αυτό που κάνει, αλλά και επειδή εκπέμπει έναν «ερωτισμό» . 

Η επιμονή, η υπομονή, η αξιοπιστία, η κατάρτιση και η αδιάκοπη επαφή, είναι η δύναμή σας, χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα στην προσωπικότητα του κάθε συμβούλου πωλήσεων και απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας. Εύχομαι να είναι πάντα ανεξάντλητα και να δικαιώνουν τον αγώνα σας!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • σύμβουλος πωλήσεων

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου
09:20 Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου
  • 09:15 Alpha Bank: Ιστορικό υψηλό στα κέρδη και ισχυρή απόδοση κεφαλαίων
  • 09:00 Το 4ο Συνέδριο "10 Χρόνια Πάνορμος" την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025
  • 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
  • 08:45 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  • 16:18 Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
  • 16:00 KPMG: Η αυξημένη δραστηριότητα εξόδων και η συνεχιζόμενη επικέντρωση στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) οδηγούν την παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων (VC) στα $120 δισ. το Γ’ τρίμηνο του 2025
  • 15:51 Ειρήνη Χαλκίτη: Νησιωτικότητα και Ιδιωτική Ασφάλιση - Όταν η απόσταση γίνεται ανισότητα
  • 15:24 Μια ξεχωριστή εκδήλωση της ΜΙΝΕΤΤΑ για συνεργάτες και συναδέλφους
  • 15:10 Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 14:34 Ενημερωτική εκδήλωση του ΠΟΥ/Ευρώπης και του Yπουργείου Υγείας στο Γ.Ν.Α Ιπποκράτειο για την υλοποίηση της πιλοτικής φάσης του προγράμματος HEALTH-IQ
  • 13:35 Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την Τεχνητή Νοημοσύνη και την ανθεκτικότητα
  • 13:26 ResearchGreece: Στα €30,6 η νέα τιμή-στόχος για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Περιθώριο ανόδου άνω του 30% από τα τρέχοντα επίπεδα
  • 12:53 Ο Αντώνης Σαμαράς ανοίγει τα χαρτιά του την Κυριακή στον ANT1
  • 12:00 Όμιλος Qualco: Συνεχίζει τη Στρατηγική Πορεία Ανάπτυξης με τη Σύσταση της Qualco Technology A.E.
  • 11:47 Π. Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Το κυκλοφοριακό απαιτεί πολιτική απόφαση
  • 11:33 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης Στελεχών Διοίκησης, D & O Liability
  • 10:48 Εθνική Τράπεζα: Ο ισχυρός ισολογισμός και η ανθεκτική κερδοφορία «απορροφούν» την πτώση επιτοκίων στο 9μηνο
  • 10:40 Ρολά κατεβάζει για 48 ώρες η Υγεία: Απεργία νοσοκομειακών γιατρών - Πανελλαδική κινητοποίηση των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία - Κλειστά τα ιδιωτικά ιατρικά εργαστήρια
  • 10:20 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 3/11 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube