close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς είναι η σχέση τύπου "Κερδίζω - Κερδίζεις", μεταξύ Πωλητή - Πελάτη
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
18/10/2021 - 08:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς είναι η σχέση τύπου "Κερδίζω - Κερδίζεις", μεταξύ Πωλητή - Πελάτη

Δημήτρης Μπάτρης, 18/10/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η συνεργασία στον τομέα των πωλήσεων μεταξύ πωλητή και του Πελάτη είναι τόσο σημαντική, όσο και ο ανταγωνισμός στην αγορά. Πιστεύω να  σας ενδιαφέρει να έχετε τη φήμη του Συμβούλου Πωλητή που δίνει λύσεις στα προβλήματα του, στον τομέα σας και φέρνει τις υποχρεώσεις του σε πέρας.

Η φιλοσοφία «κερδίζω-κερδίζεις» στις επαγγελματικές σχέσεις είναι μια διαφορετική εκδοχή από το «κερδίζω-χάνεις».

Κερδίζω-Χάνεις σημαίνει ότι θα γίνει όπως το θέλω εγώ, όχι όπως το θέλεις εσύ.

Το μοντέλο «κερδίζω-κερδίζεις» είναι καλύτερο, ανώτερο. Και οι δύο πλευρές κερδίζουν!   

Να θυμόσαστε «στα μάτια του πελάτη, εσείς αντιπροσωπεύετε την εταιρεία, τα προϊόντα ή υπηρεσίες ακόμη και τον κλάδο, που προωθείτε». 

Σε μια συνεργασία είναι εύκολο να γίνει ένα λάθος από όλες τις πλευρές.

Εσείς θα κληθείτε να δώσετε την λύση ή και να καλύψετε το σφάλμα ή το λάθος, αλλά και την κακή κατανόηση ή την επικοινωνία.

Συνήθως οι πελάτες δεν ακούνε, από τον Άνθρωπο των Πωλήσεων που έχουν άμεση επαφή «έκανα λάθος ή είναι δικό μου το σφάλμα» και δεν μπορείτε να φανταστείτε το πόσο αρέσει αυτό στους πελάτες. 

Οι πελάτες δεν το έχουν συνηθίσει και όταν το ακούν να το λέτε, τους κόβετε τα φτερά και φυσικά αποδέχονται την συγγνώμη σας.

Όταν αποδέχεστε άμεσα την ευθύνη για ένα σφάλμα, που έχει εντοπίσει ο πελάτης, τότε θέτετε τον εαυτό σας σε μια ισχυρή «ηγετική θέση».

Να θυμάστε ότι ο πελάτης τότε δεν κατηγορεί εσάς προσωπικά, στα μάτια του πελάτη εσείς αντιπροσωπεύετε την επιχείρηση που συνεργάζεστε. 

Τον πελάτη τον κουράζει, όταν ρίχνετε την ευθύνη σε έναν υπάλληλο ή στον υπεύθυνο ενός τμήματος ή στο μηχανογραφικό σύστημα σας.

Όταν αποδεχτείτε την ευθύνη, κάνετε ότι μπορείτε για να επανορθώσετε το λάθος. Ρωτήστε τον πελάτη τι πιστεύει ότι πρέπει να γίνει για να διορθωθεί το πρόβλημα. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Με την συμπεριφορά και την νοοτροπία αυτή είναι η εικόνα του «κερδίζω-κερδίζεις». 

Να θυμάστε σε κάθε συναλλαγή και πωλησιακή διαδικασία, αναζητήστε συνειδητά έναν τρόπο ώστε να μπορέσετε να κερδίζετε και εσείς και ο άλλος.

Είναι εξίσου σημαντικό να προσπαθείτε με τον πελάτη σας για μια σχέση αμοιβαίου κέρδους, εάν θέλετε αύξηση  των πωλήσεων και καλές συστάσεις από αυτόν.

Ο πελάτης όταν ελέγξει το προϊόν ή την υπηρεσία και εντοπίσει ότι του έχετε κάνει κάτι που δεν έχει συμφωνηθεί, τότε ίσως θεωρήσει ότι αυτό έγινε για δικό σας κέρδος, εκτός ίσως, εάν είναι δωρεάν παροχή.

Υπάρχει και το σενάριο «χάνεις-κερδίζω» εκ μέρους του πελάτη. Αυτό δεν πρέπει να το δεχτείτε, και με μια ευγενική επαγγελματική τακτική να αντιστρέψετε το σενάριο. Δηλαδή πως δεν θα ήθελε και αυτός το αντίθετο (να χάσει προς όφελος σας).

Καλό είναι στην πώληση, να τονίζονται οι υποχρεώσεις του πελάτη και του πωλητή κατά την απόκτηση και διατήρηση του προϊόντος, διότι προβλήματα προκύπτουν  πολλές φορές από τα "ευκόλως εννοούμενα" που "παραλείπονται".

Αναγκάζομαι να τονίσω ξανά ότι και ο τρόπος πώλησης είναι μέρος του «κερδίζω-κερδίζεις».

Στην επιθετική τακτική και πώληση του προϊόντος, ο πελάτης πιστεύει ότι λύνει το δικό σου πρόβλημα και όχι το δικό του, άρα έχει την εικόνα του «κερδίζεις-χάνει» και τότε αγοράζει πολύ δύσκολα και δεν διατηρεί το προϊόν ούτε βέβαια, θα είναι θετικός στην σύσταση νέων πελατών.

Έτσι λοιπόν ο κάθε πελάτης έχει μια εικόνα του μοντέλου, για κάθε πωλητή σύμβουλο που συνεργάζεται μαζί του, και ξεκινά από την μέθοδο πώλησης! Ας μη ξεχνάμε, ότι η συμβουλευτική πώληση είναι πάντα η ιδανική μέθοδος, και συνεχίζει με την συμπεριφορά στην εξυπηρέτηση και την αντιμετώπιση τυχόν λάθους.

Αλήθεια πόσο πιο ωραίο είναι οι πλειοψηφία των πελατών σας να έχουν για σας το μοντέλο «Κερδίζω-Κερδίζεις»!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος
Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

CrediaBank-Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ): Υποβολή αιτήματος εκταμίευσης της δεύτερης δόσης
15:38 CrediaBank-Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ): Υποβολή αιτήματος εκταμίευσης της δεύτερης δόσης
  • 15:30 Την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου το Ασφαλιστικό Συνέδριο 2025 της Κύπρου
  • 14:50 Οι Κινητές Ομάδες Υγείας επεκτείνονται σε όλη την Ελλάδα
  • 13:40 1ο Πανηπειρωτικό Ασφαλιστικό Συνέδριο “Future of Insurance - Epirus Edition” - Το μεγαλύτερο ασφαλιστικό γεγονός στην Ήπειρο
  • 13:20 CEOs Meeting του Ομίλου Unilink - Acrisure CEE στην Αθήνα υπό τη διοργάνωση και φιλοξενία της Mega Brokers
  • 12:50 Eurobank: Χορηγός της Τελετής Απονομής του «Βραβείου Αυτοκράτειρα Θεοφανώ» για έκτη συνεχή χρονιά, στη Ροτόντα Θεσσαλονίκης
  • 12:45 Οι πολιτικές Μερτς και τα αντίβαρα στην απήχηση του AfD
  • 12:40 Βραβείο επιχειρηματικότητας, επιστήμης & κοινωνικής προσφοράς στην Ιουλία Τσέτη, από τους νοσοκομειακούς φαρμακοποιούς!
  • 12:15 Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης Διαμεταφορέα - Σύγχρονη απαίτηση στον κλάδο μεταφορών
  • 12:00 Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ συμμετέχει στο #JobFestival 2025 «Επί το Έργον»
  • 11:55 Οι προτάσεις του ΣΦΕΕ για τα φάρμακα από πλάσμα και την ανάγκη νέου πλαισίου συλλογής στην Ελλάδα!
  • 11:50 Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για την κατασκευή του νέου Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, μέσω ΣΔΙΤ
  • 11:00 Μουσική και καρδιά: Επιστημονικό και μουσικό αφιέρωμα στο έργο του καρδιολόγου και συνθέτη Θανάση Δρίτσα!
  • 10:40 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  • 10:25 Σαν έτοιμο από καιρό το υπουργείο Υγείας…
  • 10:15 Η Ατλαντική Ένωση πραγματοποίησε επιμορφωτική ενημέρωση με θέμα την "Τεχνητή Νοημοσύνη"
  • 09:33 Αντ. Σαμαράς για ίδρυση νέου κόμματος: Θα κρίνω με ψυχραιμία. Όταν λάβω τις αποφάσεις μου, όποιες κι αν είναι αυτές, θα τις εξηγήσω στον ελληνικό λαό
  • 09:27 «Διδάγματα από την ελληνική κρίση δημόσιου χρέους»: Ομιλία του Γιάννη Στουρνάρα στο Ινστιτούτο Bruno Leoni στο Μιλάνο
  • 09:23 Από σήμερα έως και 5 Δεκεμβρίου η υποβολή των αιτήσεων για το επίδομα θέρμανσης - Βήμα-βήμα η διαδικασία
  • 09:18 Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 10/11 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  3. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 7/11 Συνάντηση Philippe Donnet με τον Βασιλιά Κάρολο Γ’ για την κλιματική ανθεκτικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 4/11 87.026 οχήματα χωρίς ασφάλιση και τέλη κυκλοφορίας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube