close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς είναι το πεδίο της μάχης των πωλήσεων
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
27/9/2021 - 08:32
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς είναι το πεδίο της μάχης των πωλήσεων

Δημήτρης Μπάτρης, 27/9/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε, τα  περισσότερα βιβλία πωλήσεων  και πολλοί πωλητές καθώς και οι managers αυτών, βλέπουν την πώληση σαν μια μάχη. Υπάρχει πάντα ο ρόλος του πωλητή που είναι επιτιθέμενος και ο ρόλος του πελάτη που είναι ο αμυνόμενος. Είναι προαιώνια μάχη, το ποιος θα βγει νικητής και θα καθυποτάξει τον άλλον. 

Δυστυχώς αυτή η συμπεριφορά συνεχίζεται και σήμερα και καθορίζει τη στάση του πωλητή στον πελάτη καθώς και στο «επάγγελμα» και στην στελέχωση νέων τα δίκτυα πωλήσεων.  Ο πωλητής βλέπει την πώληση σαν «μάχη» θα την μεταδώσει με την στάση του και την συμπεριφορά του. Όσο ευγενικός και αν προσπαθήσει να είναι, δεν είναι δυνατόν να κρυφτεί. «Αυτό που είναι ο πωλητής, και αυτό που θέλει, φωνάζουν πιο δυνατά απ’ αυτό που λέει». 

Σαν αναπόφευκτο επακόλουθο, έχουμε από την πλευρά του πελάτη, την υιοθέτηση του δικού ρόλου. Με το που θα γίνει αντιληπτή από τον υποψήφιο πελάτη η θέση του πωλητή, ενεργούν αυτόματα οι μηχανισμοί άμυνας του εγώ. Αυτοί οι μηχανισμοί ενεργοποιούνται μόλις το άτομο νιώσει ότι  κινδυνεύει, και ο κίνδυνος προέρχεται από τη στάση και τη συμπεριφορά του πωλητή, που έχει πάρει «στο πεδίο της μάχης» υποθέτοντας ασυνείδητα το ρόλο του επιτιθέμενου.  Ο κίνδυνος που μεταφέρεται στον πελάτη φωνάζει «πρόσεχε μπορεί να σε γελάσει». Η ευαίσθητη «Αντένα» του υποψηφίου πελάτη συλλαμβάνει κάθε στοιχείο συμπεριφοράς που έχει σχέση με τις προθέσεις του πωλητή, διότι έχει προηγούμενες εμπειρίες από άλλους πωλητές. Αλήθεια πόσες προσπάθειες γίνονται καθημερινά με αυτή την τακτική. 

«Προσοχή, για κάθε πώληση που επιτυγχάνεται με αυτό τον τρόπο, πολλές, πάρα πολλές άλλες, χάνονται». Ίσως το πιο σημαντικό, είναι ότι ο υποψήφιος πελάτης αρχίζει να νιώθει φόβο γι’ αυτό το κλίμα της «Μάχης» που δημιουργείται, αρχίζει να γίνεται επιφυλακτικός, και ακόμη περισσότερο διστακτικός, στο να κλείσει ακόμη και ραντεβού με έναν πωλητή. 

Ας θυμηθούμε την παλαιά παροιμία «Οποίος έχει καεί στο χυλό, φυσάει και το γιαούρτι», που βρίσκει εδώ την απόλυτη εφαρμογή της. «Η πώληση δεν είναι να κάνεις κάποιον να κάνει κάτι που δεν θέλει, Πώληση σημαίνει να βοηθήσεις τους Ανθρώπους να νιώσουν σημαντικοί τόσο στα μάτια τα δικά τους, όσο και των άλλων, όταν αγοράζουν». Στους Ανθρώπους αρέσει να αγοράζουν, και αγοράζουν σαν τρελοί.  

Όπως γνωρίζουν αρκετοί πωλητές η πώληση, δεν είναι κάτι που ο πωλητής κάνει στον υποψήφιο πελάτη, αλλά μια διαδικασία ανακάλυψης και αλληλεπίδρασης μεταξύ Πελάτη - Πωλητή. Ο καθένας ανακαλύπτει από τον άλλον, δηλαδή δίνουμε μαζί την καταλληλότερη λύση στο πρόβλημα του!  

Όταν η πώληση αντιμετωπίζεται σαν μια διαδικασία «λύσεως προβλημάτων», σαν μια προσπάθεια να βοηθήσει ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη να δώσει λύσεις στα προβλήματα του, μέσα από τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας του, τότε δίνεται έμφαση στα πιο όμορφα συναισθήματα του Ανθρώπου. Τότε και μόνο τότε βγαίνουν στην επιφάνεια οι καλύτερες ανθρώπινες ιδιότητες, αυτή της διάθεσης να βοηθήσεις και να δώσεις λύσεις σε  σημαντικά  προβλήματα-επιθυμίες του,  να τον κάνεις να αισθάνεται υπέροχα! Το αξίζει πολύ ο σύμβουλος πωλήσεων και νέος πελάτης. 

Οι επαγγελματίες κορυφαίοι Πωλητές φωνάζουν, τέλος στην μάχη της επιθετικής πώλησης, αλλαγή για την Συμμετοχική Πώληση Προστιθέμενης  Αξίας. Αυτό ζητά η σύγχρονη αγορά μας, μπορούμε το αξίζουμε!


Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • ασφαλιστές
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • επιθετική πώληση
  • πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

“My Career”: Για 7η χρονιά, NN Hellas & Junior Achievement Greece ενισχύουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
15:57 “My Career”: Για 7η χρονιά, NN Hellas & Junior Achievement Greece ενισχύουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
  • 15:07 ΕΑΕΕ: +4,8% το σύνολο παραγωγής ασφαλίστρων Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025
  • 15:00 Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών εισάγει πρώτος τη νέα εποχή «πράσινων χειρουργείων» στην Ελλάδα με την πιστοποίηση της TÜV NORD Ελλάδας
  • 14:39 Proactive Cyber Insurance: Μια Στρατηγική Επένδυση για τις ΜμΕ
  • 14:35 ΕΑΕΕ: Ενημέρωση για εγκύκλιο ΑΑΔΕ
  • 12:20 H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του “Oh My Dog Thessaloniki Pet Festival”
  • 11:18 Όταν η αποτυχία γίνεται εργαλείο ηγεσίας - ΕΑΣΕ Leadership Summit 2025: “The Failure Paradox”
  • 11:06 ERB ASFALISTIKI και Αστυνομία Κύπρου ένωσαν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια
  • 10:11 O οίκος Fitch αναβάθμισε την αξιολόγηση χρηματοοικονομικής ισχύος (IFS) της Euroins σε «BB-» από «B+» με σταθερή προοπτική
  • 09:29 ΕΑΕΕ: Δασικές πυρκαγιές 2025 - Σε €8,85 εκατ. εκτιμώνται οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων
  • 09:18 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Η πρόληψη πέρα από ζήτημα υγείας, είναι και ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης
  • 09:13 Ο πλούτος των καλύψεων του κλάδου Πυρός!
  • 09:10 Θ.Καρποδίνη: Η συνεργασία με όλες τις ενώσεις ασθενών είναι σημαντική και καθοριστική για τον ΕΟΠΥΥ
  • 09:05 Η KPMG προσφέρει για 10η χρονιά σχολικά προϊόντα στα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ
  • 09:00 Οι ισχυρές τράπεζες και οι διεθνείς κίνδυνοι, τα «γαλάζια» καρφιά στον Δένδια, η «ισοπαλία» Νίκου- Ζωής, συνέχεια στο ράλι των ακινήτων και το νέο deal της Metlen
  • 08:54 Νίκη Κεραμέως στο 5ο Συνέδριο Cyber Greece: Διεξάγουμε μελέτη για την επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στην κοινωνική ασφάλιση
  • 08:50 23 Οκτωβρίου - Μνήμη του Αγίου Ιακώβου του Αδελφοθέου
  • 16:22 Η Euroins «ανέβασε στροφές» στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου - Μοναδική εμπειρία συν-οδήγησης με τον Θέμη Χαλκιά
  • 15:08 Παραδόθηκε το νέο Ωνάσειο Νοσοκομείο, με το Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και τη Μονάδα Παίδων, αποκλειστικής δωρεάς του Ιδρύματος Ωνάση
  • 14:53 ΤτΕ: Έκθεση Χρη/κής Σταθερότητας - Χωρίς μεγάλες μεταβολές το ασφαλιστικό τοπίο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  3. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  4. 18/10 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  5. 17/10 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας
  6. 21/10 Αλλάζει τα δεδομένα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων η Generali
  7. 21/10 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube