close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς είναι το πεδίο της μάχης των πωλήσεων
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης, 27/9/2021 - 08:32
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς είναι το πεδίο της μάχης των πωλήσεων

Δημήτρης Μπάτρης, 27/9/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε, τα  περισσότερα βιβλία πωλήσεων  και πολλοί πωλητές καθώς και οι managers αυτών, βλέπουν την πώληση σαν μια μάχη. Υπάρχει πάντα ο ρόλος του πωλητή που είναι επιτιθέμενος και ο ρόλος του πελάτη που είναι ο αμυνόμενος. Είναι προαιώνια μάχη, το ποιος θα βγει νικητής και θα καθυποτάξει τον άλλον. 

Δυστυχώς αυτή η συμπεριφορά συνεχίζεται και σήμερα και καθορίζει τη στάση του πωλητή στον πελάτη καθώς και στο «επάγγελμα» και στην στελέχωση νέων τα δίκτυα πωλήσεων.  Ο πωλητής βλέπει την πώληση σαν «μάχη» θα την μεταδώσει με την στάση του και την συμπεριφορά του. Όσο ευγενικός και αν προσπαθήσει να είναι, δεν είναι δυνατόν να κρυφτεί. «Αυτό που είναι ο πωλητής, και αυτό που θέλει, φωνάζουν πιο δυνατά απ’ αυτό που λέει». 

Σαν αναπόφευκτο επακόλουθο, έχουμε από την πλευρά του πελάτη, την υιοθέτηση του δικού ρόλου. Με το που θα γίνει αντιληπτή από τον υποψήφιο πελάτη η θέση του πωλητή, ενεργούν αυτόματα οι μηχανισμοί άμυνας του εγώ. Αυτοί οι μηχανισμοί ενεργοποιούνται μόλις το άτομο νιώσει ότι  κινδυνεύει, και ο κίνδυνος προέρχεται από τη στάση και τη συμπεριφορά του πωλητή, που έχει πάρει «στο πεδίο της μάχης» υποθέτοντας ασυνείδητα το ρόλο του επιτιθέμενου.  Ο κίνδυνος που μεταφέρεται στον πελάτη φωνάζει «πρόσεχε μπορεί να σε γελάσει». Η ευαίσθητη «Αντένα» του υποψηφίου πελάτη συλλαμβάνει κάθε στοιχείο συμπεριφοράς που έχει σχέση με τις προθέσεις του πωλητή, διότι έχει προηγούμενες εμπειρίες από άλλους πωλητές. Αλήθεια πόσες προσπάθειες γίνονται καθημερινά με αυτή την τακτική. 

«Προσοχή, για κάθε πώληση που επιτυγχάνεται με αυτό τον τρόπο, πολλές, πάρα πολλές άλλες, χάνονται». Ίσως το πιο σημαντικό, είναι ότι ο υποψήφιος πελάτης αρχίζει να νιώθει φόβο γι’ αυτό το κλίμα της «Μάχης» που δημιουργείται, αρχίζει να γίνεται επιφυλακτικός, και ακόμη περισσότερο διστακτικός, στο να κλείσει ακόμη και ραντεβού με έναν πωλητή. 

Ας θυμηθούμε την παλαιά παροιμία «Οποίος έχει καεί στο χυλό, φυσάει και το γιαούρτι», που βρίσκει εδώ την απόλυτη εφαρμογή της. «Η πώληση δεν είναι να κάνεις κάποιον να κάνει κάτι που δεν θέλει, Πώληση σημαίνει να βοηθήσεις τους Ανθρώπους να νιώσουν σημαντικοί τόσο στα μάτια τα δικά τους, όσο και των άλλων, όταν αγοράζουν». Στους Ανθρώπους αρέσει να αγοράζουν, και αγοράζουν σαν τρελοί.  

Όπως γνωρίζουν αρκετοί πωλητές η πώληση, δεν είναι κάτι που ο πωλητής κάνει στον υποψήφιο πελάτη, αλλά μια διαδικασία ανακάλυψης και αλληλεπίδρασης μεταξύ Πελάτη - Πωλητή. Ο καθένας ανακαλύπτει από τον άλλον, δηλαδή δίνουμε μαζί την καταλληλότερη λύση στο πρόβλημα του!  

Όταν η πώληση αντιμετωπίζεται σαν μια διαδικασία «λύσεως προβλημάτων», σαν μια προσπάθεια να βοηθήσει ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη να δώσει λύσεις στα προβλήματα του, μέσα από τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας του, τότε δίνεται έμφαση στα πιο όμορφα συναισθήματα του Ανθρώπου. Τότε και μόνο τότε βγαίνουν στην επιφάνεια οι καλύτερες ανθρώπινες ιδιότητες, αυτή της διάθεσης να βοηθήσεις και να δώσεις λύσεις σε  σημαντικά  προβλήματα-επιθυμίες του,  να τον κάνεις να αισθάνεται υπέροχα! Το αξίζει πολύ ο σύμβουλος πωλήσεων και νέος πελάτης. 

Οι επαγγελματίες κορυφαίοι Πωλητές φωνάζουν, τέλος στην μάχη της επιθετικής πώλησης, αλλαγή για την Συμμετοχική Πώληση Προστιθέμενης  Αξίας. Αυτό ζητά η σύγχρονη αγορά μας, μπορούμε το αξίζουμε!


Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • ασφαλιστές
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • επιθετική πώληση
  • πελάτες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πώς το service αυξάνει και διατηρεί τις πωλήσεις
    Δημήτρης Μπάτρης, 20/9/2021

    Πώς το service αυξάνει και διατηρεί τις πωλήσεις

  • Θερμοπύλες 480 π.Χ. - Ο λόγος του Λεωνίδα πριν από την τελευταία επίθεση! 
    Δημήτρης Μπάτρης, 13/9/2021

    Θερμοπύλες 480 π.Χ. - Ο λόγος του Λεωνίδα πριν από την τελευταία επίθεση! 

  • Ένα σήμερα αξίζει όσο δύο αύριο• σήμερα γίνομαι αυτό που πρόκειται να είμαι!

    Ένα σήμερα αξίζει όσο δύο αύριο• σήμερα γίνομαι αυτό που πρόκειται να είμαι!

    Όλοι μας θέλουμε να έχουμε μια ευχάριστη και πολύ παραγωγική ημέρα, αλλά λίγοι γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά μιας τέτοιας ημέρας. Και...
    Δημήτρης Μπάτρης, 20/08/2021 - 14:26 20/8/2021
  • Πώς να αντιμετωπίσεις την απόρριψη του πελάτη!

    Πώς να αντιμετωπίσεις την απόρριψη του πελάτη!

    Η πώληση, προϋποθέτει την προσέγγιση των υποψηφίων πελατών προκειμένου να κλειστεί το ραντεβού. Οι υποψήφιοι πελάτες μπορεί να είναι άγνωστοι...
    Δημήτρης Μπάτρης, 20/08/2021 - 13:25 20/8/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απεβίωσε ο πατέρας του συνεργάτη  μας Λ. Καραγεώργου
10:49 Απεβίωσε ο πατέρας του συνεργάτη μας Λ. Καραγεώργου
  • 10:37 Καρδιολογική Εταιρεία: Προσοχή στις παραπλανητικές διαφημίσεις με προώθηση σκευασμάτων για τις καρδιαγγειακές παθήσεις!
  • 10:10 Υλικές ζημιές κατά την απόπειρα κλοπής του αυτοκινήτου αποζημιώνονται από το ασφαλιστήριο;
  • 10:08 Πως θα πάρω αποζημίωση από ανασφάλιστο όχημα;
  • 10:05 Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια υγείας αφαίρεση τατουάζ;
  • 09:08 Πανσέληνος Αυγούστου: Όλες οι εκδηλώσεις στους αρχαιολογικούς χώρους και στα μνημεία που θα παραμείνουν ανοικτά
  • 08:49 Το νέο, προσωρινό Διοικητικό Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Πίστης
  • 08:22 Εποπτεύων Χ.: Το νέο ηλεκτροσόκ, ο καφές...της Coca Cola και τα νέα σχέδια της Lamda
  • 14:21 Ζητείται ιατρός μαιευτήρας - γυναικολόγος για απασχόληση σε ερευνητικό πρόγραμμα!
  • 14:12 Αραρίσκοντας Ηλίας Προβόπουλος: Το μεσημέρι μιας συκιάς
  • 13:17 Γιατί πρέπει να αποφεύγετε τις σαγιονάρες το καλοκαίρι!
  • 12:30 Ωτοσκλήρυνση: Αίτια, διάγνωση και αντιμετώπιση
  • 10:50 Η φροντίδα του ποδιού το καλοκαίρι στα άτομα με σακχαρώδη διαβήτη!
  • 10:16 Συνεργασία "Ιόνιος New Agency" του Μάρκου Ροντογιάννη με Μανώλη Χαραλάμπη AEGEAN ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
  • 09:43 Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) και από το αεροδρόμιο της Αθήνας, από την AEGEAN και τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ
  • 09:33 Ερώτηση της Ευρωκοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ για τις παρακολουθήσεις από την ΕΥΠ και την χρήση κατασκοπευτικού λογισμικού
  • 09:25 Contract: «30 Χρόνια συνεργασίας με την Allianz, 28 χρόνια Contract, γράφουμε τη δική μας ασφαλιστική ιστορία»
  • 08:30 Εποπτεύων Χ.: Το τέλος(;) της bear market, το "στοίχημα" των 900 μονάδων και η εποπτεία έως το... 2059
  • 15:39 Έν ολίγοις....."καλοκαιριάτικα"!
  • 15:35 Ήρθε η ώρα για Νομική Προστασία Καταναλωτή. MUST-HAVE ασφαλιστικό προϊόν από την ARAG!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/8 Το φαρμακείο των διακοπών!
  2. 11/8 Συνεργασία "Ιόνιος New Agency" του Μάρκου Ροντογιάννη με Μανώλη Χαραλάμπη AEGEAN ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
  3. 11/8 Contract: «30 Χρόνια συνεργασίας με την Allianz, 28 χρόνια Contract, γράφουμε τη δική μας ασφαλιστική ιστορία»
  4. 9/8 Μεγάλη αύξηση του δείκτη τιμών καταναλωτή στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων, ελάχιστη αύξηση στο ασφάλιστρο αυτοκινήτου (πίνακας)
  5. 8/8 Εποπτεύων Χ.: Το "φάντασμα" των εκλογών, η "επανάσταση", το "παράδοξο" της Wall και η νέα κίνηση της Lamda
  6. 12/8 Εποπτεύων Χ.: Το νέο ηλεκτροσόκ, ο καφές...της Coca Cola και τα νέα σχέδια της Lamda
  7. 8/8 Πανσέληνος Αυγούστου: Ανοικτοί 105 αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία - Όλες οι εκδηλώσεις

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube