close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς το service αυξάνει και διατηρεί τις πωλήσεις
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης, 20/9/2021 - 09:07
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς το service αυξάνει και διατηρεί τις πωλήσεις

Δημήτρης Μπάτρης, 20/9/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλοι οι άνθρωποι των πωλήσεων μιλάνε για την αξία του service σαν εξυπηρέτηση του πελάτη.

Οι θεωρίες και συγγραφές βιβλίων πάρα  πολλές, σε σημείο που δικαιολογεί διαφορετικές τοποθετήσεις στο αντικείμενο του service.

Αλλά ας ξεκινήσουμε από το τι «δεν είναι service»!

Πράγματι, η λέξη service αξίζει να έχει ένα ευρύτερο προσδιορισμό απ’ αυτόν  που έχει για τον κόσμο των πωλήσεων. Μερικοί πωλητές θεωρούν service, ενέργειες  όπως , την παρακολούθηση της εντολής του πελάτη, την γρήγορη παράδοση του προϊόντος ή της υπηρεσίας, για το χώρο των ασφαλιστικών, οι Ιατρικές εξετάσεις, οι παράδοση αποζημιώσεων, διευκόλυνση πληρωμής κλπ.

Προσοχή μη πέσετε σ’ αυτήν την παγίδα, αυτά δεν είναι service, αυτά είναι υποχρεώσεις για τις οποίες πληρώνεστε.
«Service, λένε οι ειδικοί, είναι να προσφέρεσαι να δώσεις λύσεις σε προβλήματα του πελάτη, για τα οποία ΔΕΝ πληρώνεσαι». Θα γίνει περισσότερο κατανοητό εάν προσπαθήσουμε να πιστέψουμε ότι η εργασία που κάνουμε στις πωλήσεις είναι, να προσφέρουμε λύσεις σε «οποιοδήποτε» πρόβλημα που έχει ο πελάτης ή και υποψήφιος. 

Η προσπάθεια των πωλητών είναι να δουν την πραγματική διάσταση της έννοιας service. Αν ανοίξετε τους ορίζοντες  της διανόησης που διαθέτετε, τότε θα μεταπηδήσετε  στο Status του Marketer, και τότε σίγουρα θα μπορείτε να προσθέσετε Αξία. 

Βάλτε το δημιουργικό σας μέρος να σας δώσει ιδέες πάνω στο «Τι προβλήματα μπορώ να λύσω, πέρα απ’ αυτά που περιμένουν οι άλλοι από εμένα να λύσω». 

Τι είναι service! «Να αυξήσουμε την Αξία των υπηρεσιών που προσφέρουμε».

Φαίνεται πολύ απλό αλλά θέλει πάρα πολύ καλή προσπάθεια και θέληση χωρίς να το θεωρούμε χαμένο χρόνο. Ο πελάτης θα σας θυμάται για πάντα όχι τόσο για το προϊόν που του προσφέρατε αλλά για μια λύση ενός προβλήματος. Ας μη ξεχνάμε, οι άνθρωποι έχουν προβλήματα και θέλουν λύσεις, εντόπισε κάποιο που μπορείς να λύσεις.

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Herbert Hoover (1929-1933 ο άτυχος) προσδιόρισε την έννοια του service: «είναι το ενοίκιο που πληρώνουμε για το χώρο που καταλαμβάνουμε πάνω στην Γη». Εάν το πιστέψουμε ότι έτσι είναι τα πράγματα, τότε γνωρίζουμε ότι για να αυξήσουμε και διατηρήσουμε τους πελάτες, επιβάλλεται να αυξήσουμε την αξία των υπηρεσιών που προσφέρουμε. 

Θα σας περιγράψω μια αληθινή ιστορία που συνέβη στις αρχές του καλοκαιριού. Ένας φίλος που έχει ένα μεγάλο κατάστημα φρούτων κλπ, ένα βράδυ πριν κλείσει έρχεται η τελευταία πελάτης. Αφού αγόρασε ότι ήθελε, έφυγε με το αυτοκίνητο της. Ο ιδιοκτήτης μόνος λόγω ραντεβού με γιατρό προσπαθεί να κλείσει το κατάστημα του γρήγορα αλλά πριν φύγει, βλέπει μέσα ένα σκύλο μεσαίου μεγέθους, αλλά από σπίτι και καλής ράτσας συντροφιάς. Τι να κάνει. Αντί να τον βγάλει έξω, του βάζει μια κούπα νερό  και τον αφήνει μέσα και φεύγει για το ραντεβού. Το πρωί πήγε στο κατάστημα για σκυλοτροφή. Ο σκύλος έφαγε και τον έβαλε σε χώρο ασφαλείας για να μην φύγει. Όταν ήλθε ο υπάλληλος του, του είπε ότι αυτόν τον σκύλο το έχει δει σε Cabrio  αυτοκίνητο μάρκας Audi, χρώματος άσπρο και είναι πελάτης η Κυρία Τότε. Πήρε τηλέφωνο το ΑΤ Περιοχής, ανέφερε το γεγονός με τα στοιχεία που είχε και σε τρεις ώρες ο σκύλος ήταν στην αγκαλιά της ιδιοκτήτριας του. Τι θα είχε συμβεί, εάν δεν τον είχε φυλάξει το βράδυ; Μάλλον θα είχε χαθεί. Εσείς τι λέτε; Η Κυρία θα θυμάται  τα ωραία φρούτα ή την λύση που έδωσε στο πρόβλημα της; Θα αλλάξει κατάστημα φρούτων; Μάλλον όχι και σε πόσους φίλους το είπε! 

Και μια προσωπική εμπειρία. Σε μια επίσκεψη σε πελάτη τον είδα προβληματισμένο και τον ρώτησα ποιο πρόβλημα τον απασχολούσε και ανέφερε ότι δεν μπορούσε να γράψει την κόρη του στο Τένις Club Χ που επιθυμούσε διότι είχαν συμπληρωθεί οι θέσεις. Όταν μου είπε το όνομα του Club, η επιχείρηση ήταν πελάτης μας. Με ένα τηλέφωνο που έκανα λύθηκε το πρόβλημα του. Τα υπόλοιπα τα κατανοείτε! 
Κάποτε ρώτησαν τον Μπεν Φελμαν (ο μεγαλύτερος ασφαλιστής στις ΗΠΑ) εάν γνωρίζει καλά τον πελάτη του, ξέρετε τι είπε; «Τον γνωρίζω καλύτερα από ότι αυτός τον εαυτό του». Οι γνώσεις δεν σταματούν σε ότι αφορά τις ανάγκες ή τις επιθυμίες του προϊόντος που θα αποκτήσει από εμάς αλλά όσα μπορείτε να ανακαλύπτετε και να γίνετε λύτες των προβλημάτων. Σας βοηθά το πελατολόγιο σας, που έχετε μια μεγάλη ποικιλία ειδικοτήτων. Ο πελάτης θα σας μνημονεύει περισσότερο για την βοήθεια σας στο πρόβλημα του,  παρά για το προϊόν ή την υπηρεσία που έχετε προσφέρει. Στο ετήσιο service για το έλεγχο των αναγκών- επιθυμιών του, θα ανακαλύψετε αρκετά προβλήματα πέραν της ειδικότητας σας προς λύση.

Σας περιμένουν! Διότι όταν καταλαβαίνει ο άλλος ότι μπορείς να λύνεις ένα πρόβλημα του, μπορείς και στις ανάγκες των προϊόντων ή των υπηρεσιών που έχεις να είσαι εξίσου καλός!


Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • ασφαλιστές
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • service
  • εξυπηρέτηση πελατών
  • πελάτες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Θερμοπύλες 480 π.Χ. - Ο λόγος του Λεωνίδα πριν από την τελευταία επίθεση! 
    Δημήτρης Μπάτρης, 13/9/2021

    Θερμοπύλες 480 π.Χ. - Ο λόγος του Λεωνίδα πριν από την τελευταία επίθεση! 

  • Ένα σήμερα αξίζει όσο δύο αύριο• σήμερα γίνομαι αυτό που πρόκειται να είμαι!
    Δημήτρης Μπάτρης, 20/8/2021

    Ένα σήμερα αξίζει όσο δύο αύριο• σήμερα γίνομαι αυτό που πρόκειται να είμαι!

  • Πώς να αντιμετωπίσεις την απόρριψη του πελάτη!

    Πώς να αντιμετωπίσεις την απόρριψη του πελάτη!

    Η πώληση, προϋποθέτει την προσέγγιση των υποψηφίων πελατών προκειμένου να κλειστεί το ραντεβού. Οι υποψήφιοι πελάτες μπορεί να είναι άγνωστοι...
    Δημήτρης Μπάτρης, 20/08/2021 - 13:25 20/8/2021
  • Πώς θα συμβάλλει στην επιτυχία σας στις πωλήσεις, η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ Στόχου και Σκοπού!

    Πώς θα συμβάλλει στην επιτυχία σας στις πωλήσεις, η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ Στόχου και Σκοπού!

    Ο κάθε επαγγελματίας πωλητής οφείλει να αναγνωρίζει και να αντιμετωπίζει κάθε πελάτη του ως άτομο και να συνειδητοποιεί πως αποτελεί...
    Δημήτρης Μπάτρης, 20/08/2021 - 12:53 20/8/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απεβίωσε ο πατέρας του συνεργάτη  μας Λ. Καραγεώργου
10:49 Απεβίωσε ο πατέρας του συνεργάτη μας Λ. Καραγεώργου
  • 10:37 Καρδιολογική Εταιρεία: Προσοχή στις παραπλανητικές διαφημίσεις με προώθηση σκευασμάτων για τις καρδιαγγειακές παθήσεις!
  • 10:10 Υλικές ζημιές κατά την απόπειρα κλοπής του αυτοκινήτου αποζημιώνονται από το ασφαλιστήριο;
  • 10:08 Πως θα πάρω αποζημίωση από ανασφάλιστο όχημα;
  • 10:05 Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια υγείας αφαίρεση τατουάζ;
  • 09:08 Πανσέληνος Αυγούστου: Όλες οι εκδηλώσεις στους αρχαιολογικούς χώρους και στα μνημεία που θα παραμείνουν ανοικτά
  • 08:49 Το νέο, προσωρινό Διοικητικό Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Πίστης
  • 08:22 Εποπτεύων Χ.: Το νέο ηλεκτροσόκ, ο καφές...της Coca Cola και τα νέα σχέδια της Lamda
  • 14:21 Ζητείται ιατρός μαιευτήρας - γυναικολόγος για απασχόληση σε ερευνητικό πρόγραμμα!
  • 14:12 Αραρίσκοντας Ηλίας Προβόπουλος: Το μεσημέρι μιας συκιάς
  • 13:17 Γιατί πρέπει να αποφεύγετε τις σαγιονάρες το καλοκαίρι!
  • 12:30 Ωτοσκλήρυνση: Αίτια, διάγνωση και αντιμετώπιση
  • 10:50 Η φροντίδα του ποδιού το καλοκαίρι στα άτομα με σακχαρώδη διαβήτη!
  • 10:16 Συνεργασία "Ιόνιος New Agency" του Μάρκου Ροντογιάννη με Μανώλη Χαραλάμπη AEGEAN ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
  • 09:43 Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) και από το αεροδρόμιο της Αθήνας, από την AEGEAN και τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ
  • 09:33 Ερώτηση της Ευρωκοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ για τις παρακολουθήσεις από την ΕΥΠ και την χρήση κατασκοπευτικού λογισμικού
  • 09:25 Contract: «30 Χρόνια συνεργασίας με την Allianz, 28 χρόνια Contract, γράφουμε τη δική μας ασφαλιστική ιστορία»
  • 08:30 Εποπτεύων Χ.: Το τέλος(;) της bear market, το "στοίχημα" των 900 μονάδων και η εποπτεία έως το... 2059
  • 15:39 Έν ολίγοις....."καλοκαιριάτικα"!
  • 15:35 Ήρθε η ώρα για Νομική Προστασία Καταναλωτή. MUST-HAVE ασφαλιστικό προϊόν από την ARAG!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/8 Το φαρμακείο των διακοπών!
  2. 11/8 Συνεργασία "Ιόνιος New Agency" του Μάρκου Ροντογιάννη με Μανώλη Χαραλάμπη AEGEAN ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
  3. 11/8 Contract: «30 Χρόνια συνεργασίας με την Allianz, 28 χρόνια Contract, γράφουμε τη δική μας ασφαλιστική ιστορία»
  4. 9/8 Μεγάλη αύξηση του δείκτη τιμών καταναλωτή στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων, ελάχιστη αύξηση στο ασφάλιστρο αυτοκινήτου (πίνακας)
  5. 8/8 Εποπτεύων Χ.: Το "φάντασμα" των εκλογών, η "επανάσταση", το "παράδοξο" της Wall και η νέα κίνηση της Lamda
  6. 12/8 Εποπτεύων Χ.: Το νέο ηλεκτροσόκ, ο καφές...της Coca Cola και τα νέα σχέδια της Lamda
  7. 8/8 Πανσέληνος Αυγούστου: Ανοικτοί 105 αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία - Όλες οι εκδηλώσεις

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube