close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Η πώληση είναι λύση ενός προβλήματος - Εσύ ξέρεις να το λύνεις;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
4/10/2021 - 09:33
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η πώληση είναι λύση ενός προβλήματος - Εσύ ξέρεις να το λύνεις;

Δημήτρης Μπάτρης, 4/10/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων έχουν ένα σκοπό, να  λύνουν τα προβλήματα των υποψηφίων και υπαρχόντων πελατών. Διότι, «Οι Άνθρωποι, δεν αγοράζουν το προϊόν η την υπηρεσία που προσφέρουμε. Αγοράζουν Λύσεις στα προβλήματα τους».

Έχουμε μάθει από το σχολείο ότι, κάθε πρόβλημα έχει και λύση, εάν δεν έχει λύση δεν είναι πρόβλημα. Στα χρόνια  που βρίσκομαι στις επάλξεις  των πωλήσεων,  έχω διαπιστώσει ότι δεν γίνονται σεμινάρια  με θέμα, πως και με ποια μέθοδο επιλύεται ένα πρόβλημα, αλλά και δεν υπάρχουν βιβλία με το αντίστοιχη θεματολογία(πολύ λίγα). Επίσης και ΑΕΙ δεν αναφέρεται η παρουσίαση του θέματος, εκτός από τις ανώτερες στρατιωτικές σχολές.    Πως λοιπόν ο κόσμος των πωλήσεων θα κάνει συμμετοχική πώληση χωρίς να γνωρίζει μεθόδους λύσεων προβλημάτων; Μετά το τελευταίο άρθρο μου με θέμα ( Πως είναι το πεδίο της μάχης των πωλήσεων) θεωρώ επίκαιρο να αναφερθώ στο αντικείμενο αυτό. Αλλά ας δούμε το θέμα αναλυτικά.
Το πρώτο βήμα της μεθόδου είναι «η διεύρυνση  του προβλήματος στο μέγιστο βαθμό». Να δούμε το πρόβλημα ξεκάθαρα με ανοικτό μυαλό, σ’ όλες του τις προεκτάσεις. Αν έχουμε δεχτεί την ιδέα ότι η εργασία των πωλήσεων έχει σχέση με τη λύση οποιουδήποτε προβλήματος του υποψηφίου πελάτη, τότε έχουμε διευρύνει τους ορίζοντες σε πολύ μεγάλο βαθμό. Πρόσφατα ο Γενικός Δ/ντης της Microsoft σε συνάντηση στελεχών ξεκινώντας την ομιλία του είπε, σένα εστιατόριο πολυτελείας γεμάτο με πελάτες στα τραπέζια τους σηκώθηκε μια κύρια να φωνάζει τρομαγμένη και φυσικά να τρομάζει και τους υπόλοιπους θαμώνες διότι μια κατσαρίδα είχε ανεβεί στο στήθος της, με τις φωνές έφυγε από αυτή και πήγε σ άλλη κυρία που και αυτή επανέλαβε το ίδιο, όπως καταλαβαίνετε έγινε χαμός, τρέχει ο υπεύθυνος να ρωτήσει τι συμβαίνει, τον ενημερώνουν ότι εμφανίστηκε μια κατσαρίδα στο σώμα μιας κυρίας και μετά στην άλλη, τότε αυτός  ψύχραιμος τρέχει πιάνει με μια πετσέτα το έντομο και το πετά έξω στο κήπο, πιο ήταν το πρόβλημα που αναστάτωσε την επιχείρηση; και τι δεν ακούστηκε, εκτός από το πραγματικό «οι κύριες δεν γνώριζαν πως να αντιμετωπίσουν  όταν δουν αυτό το όχι και τόσο συμπαθητικό έντομο» Όπως είδαμε πολλές φορές δεν εντοπίζουμε το πραγματικό πρόβλημα και φυσικά,  να δίνουμε λάθος λύση.
Το επόμενο βήμα είναι να «σπάσουμε και να τεμαχίσουνε το πρόβλημα που λέγεται υποψήφιος πελάτης», φτιάχνοντας μια λίστα από μικρά, επιμέρους προβλήματα που τον αφορούν. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να είναι σχετικά με την εργασία του, την οικογένεια του, η ακόμη και προσωπικά.
Δημιουργούμε μια λίστα  χωρίς να κρίνουμε η να προδικάζουνε αν είναι σωστά η όχι.
Προσοχή γιατί είναι πολύ εύκολο να ξεγελάσουμε τον αυτό μας όταν απλώς σκεπτόμαστε ένα πρόβλημα η μια κατάσταση. Είναι πολύ δύσκολο να ξεγελάσουμε τον εαυτό αν  βάλουμε τις σκέψεις μας στο χαρτί. Γράφοντας μια λίστα με προβλήματα σένα χαρτί, έχουμε την ευκαιρία να αναθεωρούμε συνεχώς όλα όσα έχουμε γράψει μέχρι εκείνη την στιγμή. Αυτό έχει σαν επακόλουθο την δυνατότητα επέκτασης της σκέψης.

Αν ο πωλητής αφιέρωνε δεκαπέντε  λεπτά πριν από κάθε ραντεβού σένα υποψήφιο πελάτη, για να γράψει τα πιθανά προβλήματα που κατα τη γνώμη του που αντιμετωπίζει ο υποψήφιος τότε αυτή η τόσο “Συμαντικη”για την έκβαση της πώλησης, θετική στάση, απέναντι στην ανακάλυψη προβλημάτων του άλλου, θα ενδυναμώσουν από αυτή τη σχεδόν μηχανική πράξη. Μόλις ολοκληρωθεί η Λίστα των προβλημάτων, μετά  την  κατάτμηση απομονώνουμε κάθε ένα πρόβλημα ξεχωριστά και δίνετε εντολή  στον δημιουργικό σας μηχανισμό παραγωγής ιδεών, να παράγει ιδέες που θα αποτελούσαν πιθανές λύσεις στο πρόβλημα. Προσοχή μεγάλη, μπορείτε να ακολουθήσετε τους κανόνες του Brainstorming απομονώστε τον «κριτή» του εγκεφάλου σας, μην κρίνετε την αξία η την ρεαλιστικότητα των ιδεών που παρήγαγε ο δημιουργικός σας μηχανισμός. Όταν εξαντλήσετε τις ιδέες που αφορούν πιθανές λύσεις σένα πρόβλημα, κινείστε, με τον ίδιο τρόπο, στο επόμενο. Καθώς συνεχίζετε αυτή τη διαδικασία, ο μηχανισμός παραγωγής ιδεών αναγκάζει τη φαντασία σας να συνθέτει, να συνδυάζει, να ξεχωρίζει και να  ερευνά.                 Δεν είναι εύκολο να απομονώσετε προσωρινά την κρίση σας, αλλά «όλα τα πράγματα που αξίζουν είναι δύσκολα». Μόνο όταν ο δημιουργικός σας μηχανισμός έχει παράγει όλες τις ιδέες που μπορεί τότε αρχίζετε την διαδικασία της Αξιολόγησης. Μπορείς να κανείς ερωτήσεις της μορφής: «Πως μπορώ να μεταφέρω αυτή την ιδέα στο υποψήφιο πελάτη μου;» Μπορώ να κάνω αυτά που προτείνω για τον Εαυτό μου; (στα μέτρα των οικονομικών μου δυνατοτήτων). Δηλαδή αυτό που προτείνω είναι τόσο καλό ώστε να το αποκτήσω πρώτα απ´όλους εγώ; Η αυτό που προτείνω είναι καλό μόνο για τους άλλους;. Αν ήμουν στη θέση του άλλου θα το αποδεχόμουν;

Σε ποιες από αυτές τις ιδέες θεωρώ ότι αξίζει να αφιερώσω περισσότερο χρόνο για περαιτέρω έρευνα!
Πως θα γίνει αυτή η ιδέα. Πως θα το πάρει ο άλλος, πόσο θα κοστίσει;
Μήπως αυτή η ιδέα αποτελεί υπηρεσία που επικαλύπτεται μερικώς η ολικώς από άλλη;

Αυτές είναι μερικές από τις βασικές ερωτήσεις. Εσείς προχωρήστε και σ´αλλες, δικές σας, ανάλογα με το προϊόν η την υπηρεσία που προσφέρετε.
Ίσως, για να κάνετε αυτή τη εργασία, θα χρειαστούν δυο και τρεις ώρες στην αρχή, αλλά για να προσπαθήσετε να σκεφτείτε πια ήταν η τελευταία φορά που αφιερώσετε τόσο χρόνο για τα προβλήματα κάποιου πελάτη σας; η υποψηφίου πελάτη.

Η ικανότητα να σκέπτεστε  μ´αυτο  τον τρόπο, είναι που κάνει τον πραγματικό επαγγελματία. Αυτή η ικανότητα θα σας κάνει να ξεχωρίζετε.
Αλήθεια αυτός δεν είναι και ο αντικειμενικός μας Σκοπός, Στόχος;
Πιστεύω ότι όλοι οι Άνθρωποι των Πωλήσεων, θέλουν να γίνουν πραγματικοί επαγγελματίες στο χώρο μας. «ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ».


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος
Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • πωλητές
  • πωλήσεις

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Carglass® συμμετείχε δυναμικά στον 17ο Αγώνα Greece Race for the Cure®
15:38 Η Carglass® συμμετείχε δυναμικά στον 17ο Αγώνα Greece Race for the Cure®
  • 14:49 Κ. Πιερρακάκης: «Η αναβάθμιση από τον R&I ενισχύει τη θέση της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές»
  • 13:35 Η ΒΟC εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων Μ.Ε.Π.Ε. υπέγραψε τριετή συμφωνία συνεργασίας με τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική για την υιοθέτηση λογισμικού BPM
  • 13:30 Δεκτό το αίτημα του Πάνου Ρούτσι για τοξικολογικές εξετάσεις
  • 12:23 Παραιτήθηκε από βουλευτής ο Αλέξης Τσίπρας (βίντεο)
  • 11:42 Η KPMG επενδύει στο μέλλον μέσω του προγράμματος Children Excellence Awards
  • 11:35 H Εθνική Ασφαλιστική Επίσημος Χορηγός του 17ου Greece Race for the Cure
  • 11:24 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
  • 11:10 Ανασφάλιστες πάνω από 60.000 επιχειρήσεις
  • 11:00 Αγγελική Μουρατίδου: Δυναμική με νέο σχέδιο και ισχυρή ηγεσία η Euroins Ελλάδος
  • 10:43 ΕΑΕΕ: Ενημέρωση για αποφάσεις ΑΑΔΕ
  • 10:26 Το μέτωπο στην Ουκρανία ως ένα μη ελεγχόμενο εκκρεμές
  • 10:16 Ο «χάρτης» των ψηφιακών νομάδων που ζουν στην Ελλάδα - Ποιες ασφαλιστικές καλύψεις πρέπει να έχουν
  • 10:05 Το Offsite Meeting της Interasco στο Λιτόχωρο Πιερίας
  • 10:00 Υπουργείο Υγείας: Ξεκινάει ο εμβολιασμός κατά της εποχικής γρίπης - Ποιές ομάδες προηγούνται
  • 09:52 Υπάρχουν Ασφαλιστές ζωής σήμερα;
  • 09:45 Διεθνές Sales & Strategy Meeting της ARAG SE στην Μαδρίτη
  • 09:40 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 6 Οκτωβρίου έως 10 Οκτωβρίου - Σε ποιούς θα κατατεθούν 64.500.000 ευρώ
  • 09:33 Κατατέθηκε στη Βουλή το νέο εργασιακό νομοσχέδιο με ενσωματωμένες προτάσεις των εθνικών κοινωνικών εταίρων
  • 09:25 Κωπηλατούμε δυνατά, αλλά η βάρκα είναι δεμένη στην προβλήτα!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 3/10 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  2. 2/10 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  3. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  4. 3/10 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  5. 3/10 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
  6. 6/10 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
  7. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube