Δημήτρης Μπάτρης, 28/1/2021 - 08:40 facebook twitter linkedin Η διάρκεια της ωφέλιμης ζωής... Δημήτρης Μπάτρης, 28/1/2021 facebook twitter linkedin Πιστεύω πολλοί έχουμε δει σε Μουσεία ή σε Πολεμικά Αεροδρόμια πολεμικά αεροπλάνα παροπλισμένα ή έχουμε παραβρεθεί σε εκδήλωση «απόσυρσης πολεμικού αεροπλάνου» Τι συνέβη και σταμάτησαν να πετούν; Απλώς εξαντλήθηκαν οι ώρες πτήσεων που δίδει ο κατασκευαστής, για να πετά ασφαλώς και να εκτελεί την αποστολή του. Προερχόμενος από την Π.Α. ως πιλότος μαχητικών αφών, έζησα αυτό το φαινόμενο και η συγκίνηση ήταν πολύ μεγάλη. Αισθανόμαστε ότι αποχαιρετούσαμε έναν ζωντανό οργανισμό. Όμως, παραλληλίζω ότι και εμείς επαγγελματικά έχουμε στην διάθεση μας μόνο μερικές χιλιάδας ώρες πτήσης. Ο χρόνος αυτός εξαρτάται από το είδος της εργασίας μας και το χρόνο που αρχίζει η δράση μας. Ο χρόνος αυτός δεν είναι πολύ μεγάλος, οπότε πρέπει να τον «αξιοποιήσουμε στο μέγιστο». Πιστεύω φανατικά ότι όλοι έχουμε συγκρινόμενη ωφέλιμη ζωή πριν έλθει η κόπωση του υλικού, όποτε επιβάλλεται να κάνουμε όσο ζούμε τα πιο απίστευτα πράγματα που μπορούμε. Υπάρχει μια κατηγορία ατόμων που δεν θέλουν να το σκέπτονται, πιστεύοντας ότι γι’ αυτούς θα δοθεί περισσότερος χρόνος και η εξέλιξη θα το επιμηκύνει. Άλλοι πάλι τον χρόνο τον φοβούνται, γιατί δεν γνωρίζουν να τον αξιοποιήσουν σωστά. Ααυτός όμως τρέχει για όλους με την ίδια ταχύτητα. Αξίζει, σε οποίο στάδιο της επαγγελματικής μας ζωής βρισκόμαστε, να υπολογίσουμε τι μπορούμε και πώς να κερδίσουμε και να την απολαύσουμε πολύ καλύτερα Ένα είναι το εμπόδιο, ο δικός μας εφησυχασμός. Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων! Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα... Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών; Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που... Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας... Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού! Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή... Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας... Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ! Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν... Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00