Δημήτρης Μπάτρης, 18/1/2021 - 08:39 facebook twitter linkedin Τοποθέτηση ατομικών στόχων: Οι αποτελεσματικοί πωλητές πετυχαίνουν πρώτα με τον εαυτό τους! Δημήτρης Μπάτρης, 18/1/2021 facebook twitter linkedin Πολλά άτομα των πωλήσεων πιστεύουν στους ατομικούς στόχους αλλά και τους εφαρμόζουν. Παρόλα αυτά, ο μέσος αυτών δεν αφιερώνει χρόνο στο να σκεφτεί δικούς του στόχους και ακόμη περισσότερο να τους εντοπίσει και να τους καταγράψει. Οι περισσότεροι πέφτουν στην «παγίδα της δραστηριότητας». Κάνουν πολλά πράγματα κάθε μέρα αλλά δεν αναλύουν πώς αυτές οι δραστηριότητες συντελούν στην ολοκλήρωση των στόχων που τοποθέτησαν για τον εαυτό τους. Αρκετοί όμως πελαγωμένοι στη σύγχυση της εποχής μας, αποπροσανατολίζονται και βέβαια κινδυνεύουν, εάν ήδη δεν έχασαν, να χάσουν τον επαγγελματισμό τους. «Ο κύριος επαγγελματικός Στόχος απαιτεί και εξαρτάται από τους ατομικούς Στόχους» Πιστεύουμε στο «νόμο 80/20». Το 80% των αποτελεσμάτων προέρχεται μόνο από το 20% της δραστηριότητας σας. Το να γνωρίζετε τους στόχους σας και ποιες είναι οι κυριότερες δραστηριότητες που συμβάλλουν στην επίτευξη τους, είναι βασικό για να πετυχαίνετε υψηλότερη απόδοση με συγκεκριμένη προσπάθεια και μέσα. Για να γίνετε πιο αποδοτικοί, πρέπει να καταλάβετε όχι μόνο τι θέλετε να καταφέρετε, αλλά και τι χρειάζεται να κάνετε και τι κάνετε κάθε μέρα, για να επιτύχετε τους στόχους σας, όποιοι ακολουθούν αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές, είναι οι πλέον αποτελεσματικοί. Τα αποτελεσματικά άτομα έχουν ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά: έχουν γραπτούς στόχους για τους εαυτούς τους, άλλοι τους έχουν φωτογραφία στο κινητό τηλέφωνο και στην επαγγελματική τους τσάντα, για τους βλέπουν πολλές φορές την ημέρα και να παρακολουθούν πώς ξοδεύουν το χρόνο τους σε σχέση με τους στόχους τους, να μπορούν να βλέπουν τους εαυτούς τους να πετυχαίνουν τους στόχους τους, να αναμένουν προβλήματα και να ρωτούν τον εαυτό τους «Ποιο είναι το χειρότερο που θα συμβεί αν δεν πετύχω τους στόχους μου;» Οι αποτελεσματικοί πετυχαίνουν πρώτα με τον εαυτό τους. Χρησιμοποιούν αποτελέσματα, τις δικές τους πηγές, χρόνο και ενέργεια. Η τοποθέτηση Ατομικών Στόχων, είναι μια μοναδική ευκαιρία για σας, για να εργαστείτε πάνω στους προσωπικούς και επαγγελματικούς σας Στόχους, να μεγιστοποιήσατε τις δικές σας πηγές και να αναπτύξετε την δική σας αποδοτικότητα. Σας εύχομαι επιτυχίες στους ατομικούς και επαγγελματικούς Στόχους σας! Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50 Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας... Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού! Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή... Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας... Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ! Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν... Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα! Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να... Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του! Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός... Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52