close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ο άνθρωπος δεν μετανιώνει γιατί δεν κάλυψε τις ανάγκες του, αλλά τις επιθυμίες του!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
23/12/2020 - 08:45
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο άνθρωπος δεν μετανιώνει γιατί δεν κάλυψε τις ανάγκες του, αλλά τις επιθυμίες του!

Δημήτρης Μπάτρης, 23/12/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

4583/18 άρθρο 30, παρ. 1:
"...πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης, ο διανομέας ασφαλιστικών προϊόντων προβαίνει στα εξής:
α) προσδιορίζει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του πελάτη, βάσει των πληροφοριών που του παρέχει ο πελάτης. Το προτεινόμενο ασφαλιστικό προϊόν και κάθε προτεινόμενη ασφαλιστική σύμβαση πρέπει να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του πελάτη..."

Με αφορμή την θέσπιση από την νομοθεσία, την εποπτεύουσα αρχή και τις εταιρειες των εντύπων για την εξεύρεση των αναγκών του υποψηφίου πελάτη και συγκατάθεσης για την αντιμετώπισή τους, μέσω των ασφαλιστικών προγραμμάτων, έχω προβληματιστεί με την θέσπιση του όρου Αναγκών. 

«Η έννοια ανάγκη είναι για τον άνθρωπο το δυσάρεστο συναίσθημα έλλειψης, το οποίο απαιτεί άμεση ικανοποίηση». Από την άλλη  η έννοια "επιθυμία" σχετίζεται ετυμολογικά με την λέξη "θυμός". Είναι η δυναμική ανάγκη που νιώθει ο Άνθρωπος, η διάθεση, ο πόθος,η όρεξη, που εμφανίζεται σε αυτόν για την απόκτηση και απόλαυση ενός αγαθού, προϊόντος ή υπηρεσίας.

Ας αναλογιστούμε ποια από τα ασφαλιστικά ζητήματα με λύσεις, μέσω των διαθέσιμων προϊόντων είναι ανάγκες ή επιθυμίες; Εάν το αναλύσουμε θα διαπιστώσουμε ότι, κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά ΘΕΛΩ και δίνει διαφορετική ερμηνεία σε αυτά. Αναρωτιέμαι αν η προσέγγιση τους (των επιθυμιών) με τον όρο ΑΝΑΓΚΗ, είναι δόκιμος. 

Μια άλλη διαπίστωση είναι ότι πολλοί διαμεσολαβητές, προωθούν από τις εταιρείες, προϊόντα, όχι επιθυμίες (ούτε πραγματικές ανάγκες) των υποψηφίων. Αυτό συμβαίνει, είτε γιατί αυτά γνωρίζουν είτε γιατί αυτά έχουν περισσότερο εισόδημα είτε γιατί αυτά είναι διαθέσιμα.

Έτσι όμως μοιάζουν περισσότερο με φαρμακοποιό που δίνει φάρμακο, παρά με γιατρό που θεραπεύει και συνταγογραφεί.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

«Ο άνθρωπος δεν αγοράζει το προϊόν γιατί έχει καταλάβει με λεπτομέρεια τι είναι αυτό, αλλά το αγοράζει γιατί κατάλαβε ότι ο πωλητής, έχει καταλάβει τι θέλει αυτός»

Η καταγραφή των ασφαλιστικών προϊόντων της κάθε εταιρείας με το είδος των καλύψεων μπορούν να κατονομάσουν τι είδους ΘΕΛΩ, καλύπτουν. Έτσι θα βοηθήσουν καλύτερα την διαφήμιση και την προσέγγιση, με την ανάλογη επικοινωνία με τους επαγγελματίες, διότι επαναλαμβάνω δεν είναι όλα ανάγκες.

Η εκπαίδευση και επιμόρφωση των ΑΔ στο σύγχρονο Marketing επικοινωνίας, θα βελτιώσει πολύ την διαδικασία πώλησης.

Επ’ ευκαιρία της άφιξης του Άι Βασίλη σημειώνουμε ότι φέρνει τις επιθυμίες των μικρών παιδιών και όχι τις ανάγκες τους!

Εύχομαι σ' όλους σας ο νέος χρόνος να ικανοποιήσει όλες τις επιθυμίες σας και όχι μόνο!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με πολλές Καλές Πωλήσεις!


Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • ασφαλιστές
  • πελάτες
  • πωλήσεις
  • ανάγκες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Ελλάδα εκτοξεύεται – Πέντε ελληνικοί δορυφόροι στο διάστημα
23:03 Η Ελλάδα εκτοξεύεται – Πέντε ελληνικοί δορυφόροι στο διάστημα
  • 15:35 Χρήστος Μεγάλου: Οι εργαζόμενοι της Εθνικής Ασφαλιστικής θα απολαμβάνουν όλα τα προνόμια των υπαλλήλων του Ομίλου Πειραιώς
  • 14:20 Πως μπορεί να προληφθεί η κύφωση και η οστεοπόρωση
  • 13:27 Η Anytime ξεκινά νέο κεφάλαιο στη ρουμανική ασφαλιστική αγορά | Αποστολή Nextdeal στο Βουκουρέστι
  • 12:27 Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών
  • 11:30 Alpha Bank: Σε τι ποσό διαμορφώνεται ανά μετοχή το μεικτό ποσό του προσωρινού μερίσματος
  • 10:30 Τα 6 βασικά σημεία του Προϋπολογισμού 2026: Ανάπτυξη-Επενδύσεις-Μισθοί-Κοινωνικό κράτος
  • 10:25 Η Interamerican στηρίζει τη νέα γενιά επαγγελματιών της Βιωσιμότητας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς
  • 10:15 Στα 3,3 τρισ. δολάρια έως το 2034 η αγορά των Unit Linked παγκοσμίως
  • 09:40 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
  • 09:17 ΚΕΠΚΑ: Άμεσες πληρωμές σε ευρώ
  • 09:14 Το 1ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ - ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΑΣ - ΟΥΡΟΛΟΓΙΑΣ ΛΕΥΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ - The Athens Clinic
  • 09:06 Αμερικανική «ψήφος» στα ελληνικά ομόλογα και το 2026, στις κορυφαίες αγορές το Χ.Α, το «προβάδισμα» Πιερρακάκη, ο «γάμος» που αλλάζει το «παιχνίδι και ο «λογαριασμός» από τη Βρετανία
  • 09:00 Ενίσχυση της διακυβερνητικής συνεργασίας Ελλάδας - Κύπρου για την Ψυχική Υγεία
  • 08:50 Τι πρέπει να γνωρίζετε για την γενική και την μερική αβαρία στις ασφαλίσεις πλοίων και μεταφερομένων εμπορευμάτων;
  • 08:40 Κάποιοι να νοιάζονται και για τα κατσίκια…
  • 16:33 Τα φορτηγά MAN «φέρνουν» τα Χριστούγεννα στην Καλαμάτα
  • 16:18 ΤτΕ: Τραπεζική χρηματοδότηση και καταθέσεις - Οκτώβριος 2025
  • 16:15 Εκπαιδευτική επίσκεψη στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης διοργάνωσε η Επιτροπή Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών της ΕΑΕΕ
  • 16:12 Οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ ταξίδεψαν στην ιστορική και γοητευτική Πράγα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/11 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  2. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden
  3. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  4. 27/11 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  5. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
  6. 26/11 ΤτΕ: Στατιστικά στοιχεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων - γ΄ τρίμηνο 2025
  7. 28/11 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube