Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18 facebook twitter linkedin Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 facebook twitter linkedin Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα με παλαιούς μου πελάτες; Μίλησα με νέους δυνητικούς πελάτες; Φάνηκα προς τα έξω ως επαγγελματίας με κάποιο τρόπο; (φυσική η διαδικτυακή παρουσία). Η απάντηση αρκεί να είναι ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ, δεν χρειάζεται να είναι αριθμός, ούτε πολύπλοκα ερωτηματολόγια. Το βασικό όμως είναι να γίνεται κάθε μέρα. Πάνω – πάνω στο ημερολόγιο των εκκρεμοτήτων, πρέπει να υπάρχουν αυτές οι τρείς ερωτήσεις. Στο τέλος της εβδομάδας ρίξτε μια ματιά. Μήπως δεν υπάρχουν ΝΑΙ; Μήπως υπάρχουν ΝΑΙ μόνο για αναρτήσεις στο διαδίκτυο; Ξέρετε τι πρέπει να γίνει. Μόνο η δράση φέρνει αποτέλεσμα. Η Ασφάλιση υγείας είναι σημαντική αλλά δεν είναι η μοναδική Ασφάλιση. Υπάρχουν πολλά Ασφαλιστικά προϊόντα που προστατεύουν το χρήμα. Χρήμα επενδυμένο σε ακίνητα, χρήμα σε λογισμικά, σε υπολογιστές σε μηχανήματα, σε εμπορεύματα, σε εμπορικές πράξεις, σε μεταφορές. Ξεκινήστε από τους παλαιούς σας πελάτες. Τι είδους χρήματα θα ήθελα να προστατέψουν; Μήπως αυτά που προέρχονται από τη μικρή οικογενειακή επιχείρηση; Μήπως αυτά που είναι κλειδωμένα μέσα στα περιουσιακά στοιχεία που έχουν χτίσει; Μιλήστε μαζί τους, βρείτε τον τρόπο να έχετε τρία ΝΑΙ καθημερινά στη λίστα σας και η επιτυχία πλησιάζει! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06