close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δημήτρης Μπάτρης: Πως μπορεί η νοοτροπία να συμβάλει στην επιτυχία των στόχων!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
18/12/2023 - 09:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Πως μπορεί η νοοτροπία να συμβάλει στην επιτυχία των στόχων!

Δημήτρης Μπάτρης, 18/12/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένας νέος χρόνος θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες, νέοι στόχοι πωλήσεων αλλά και προσωπικοί αρχίζουν να σχεδιάζονται με διάφορα πλάνα για την επίτευξή τους. Οι συντελεστές επιτυχίας είναι πολλοί, όμως υπάρχει και ένας που μερικές ή αρκετές φορές διαφεύγει και είναι «η Νοοτροπία»! Η νοοτροπία είναι προϊόν της εικόνας που έχετε για τον εαυτό σας. Όταν η εικόνα σας είναι ισχυρή, τότε η αρνητικότητα μπορεί να επηρεάσει σε μικρό βαθμό τη νοοτροπία σας.

Πολύ συχνά, οι πωλητές υστερούν σε απόδοση επειδή δεν έχουν θέσει στόχους, ή επειδή δεν ακολουθούν το πλάνο τους, ή δεν εκτελούν αποτελεσματικά τις τεχνικές τους ενώπιον του πελάτη. Πιστεύουν ότι πρέπει να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικά σεμινάρια για να βελτιώσουν την τις επιδόσεις τους, όμως τα αποτελέσματα δεν διαφοροποιούνται ουσιαστικά. Μερικές φορές υπάρχει μικρής διάρκειας βελτίωση και στη συνέχεια επιστρέφει το επίπεδο σε «αξιολύπητα» ποσοστά. Έχει όμως ταυτόχρονα πέσει χαμηλά και το επίπεδο της νοοτροπίας τους διότι οι προσπάθειες τους έγιναν προς λανθασμένη κατεύθυνση!

«Νοοτροπία» : είναι το σύνολο των αντιλήψεων και πεποιθήσεων ενός ατόμου ή μιας κοινωνικής ομάδας, που καθορίζουν τον τρόπο σκέψης τους, την τοποθέτηση τους απέναντι στην ζωή και τη συμπεριφορά τους.

Συχνά ακούμε ανθρώπους να σχολιάζουν πως δεν τους αρέσει η νοοτροπία ενός ατόμου, αλλά πως αυτό αλλάζει. Για να γίνει αλλαγή νοοτροπίας, υπάρχουν κάποια βήματα. Το πρώτο βήμα είναι η «αναγνώριση». Η αναγνώριση αποτελείται από τρεις παράγοντες, τον εντοπισμό του προβλήματος, την αναγνώριση αυτού και την υλοποίηση της λύσης. Για να το θέσουμε απλά, η αναγνώριση απαιτεί την παρατήρηση του εαυτού σας και την αυτεπίγνωση.

Θέλετε να αλλάξετε τον εαυτό σας; Παρατηρήστε τον χωρίς να τον κρίνετε και προσδιορίσετε ποια είναι τα συναισθήματα που νιώθετε καθημερινά.
Αφήστε οτιδήποτε πρέπει να αποκαλυφθεί να έρθει στην επιφάνεια και φτιάξτε μια λίστα. Τέλος, απαντήστε στην ερώτηση «πως σας περιγράφουν οι φίλοι, πελάτες σας και η οικογένεια σας;»

Γράψτε τις λέξεις που θεωρείτε ότι θα χρησιμοποιούσαν για να σας περιγράψουν. Στη συνέχεια ρίξτε μια ματιά σε ότι έχετε γράψει και παρατηρήστε τη διαφορά στις απαντήσεις.
Για πολλούς, η πικρή αλήθεια είναι ότι είμαστε οι χειρότεροι κριτές του εαυτού μας. Ο τρόπος που βλέπουμε τον εαυτό μας δεν είναι συχνά αυτός που φαίνεται στους άλλους.
Με την επανασχεδίαση της προοπτικής μας, βλέπουμε μια πιο ρεαλιστική, ολοκληρωμένη εικόνα για τον εαυτό μας και πως λειτουργεί με καινούργιους τρόπους. Άρα έχουμε ήδη αρχίσει να αλλάζουμε την νοοτροπία μας.

Στο τρίγωνο της επιτυχίας των πωλήσεων την κορυφή έχει η νοοτροπία, διότι συμμετέχει σε όλες τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιτυχίας. Η απόδοση σας βρίσκεται όπως γνωρίζετε στον τρόπο που αξιολογείτε τον εαυτό σας, δηλαδή την άποψή σας για το άτομό σας, τις ενέργειές σας, τις τακτικές σας, τα πάντα που προσδιορίζουν την επιτυχία ή την αποτυχία στις πωλήσεις.

Τις πεποιθήσεις σας για τον εαυτό σας κουβαλάτε διαρκώς μαζί σας, οτιδήποτε και αν επιχειρείτε. Εάν για παράδειγμα στην εταιρία που είστε στις πωλήσεις ανήκετε στην ομάδα με τους κορυφαίους πωλητές και παραιτηθείτε αύριο, οπουδήποτε και να πάτε στις πωλήσεις στην συνέχεια, πάλι θα φτάσετε στην κορυφή. Παρόλο που έχετε ίδια εκπαίδευση με τους συναδέλφους σας, πουλάτε ίδια προϊόντα και απευθύνεστε στην ίδια αγορά, εσείς θα υπερτερείτε σε απόδοση και αποτελεσματικότητα λόγω της διαφοράς στην νοοτροπία σας και μόνο!

Η νοοτροπία προσδιορίζει τα αποτελέσματα των πωλήσεων, είτε είναι θετικά είτε αρνητικά.

Το θετικό στοιχείο όσον αφορά την αρνητική νοοτροπία, είναι ότι μπορείτε να την αλλάξετε. Ουσιαστικά, η νοοτροπία σας έχει διακυμάνσεις. Μεταβάλλεται από μέρα σε μέρα, από λεπτό σε λεπτό. Εσείς διατηρείτε τον έλεγχο των διακυμάνσεων, όμως είναι ιδιαίτερα εύκολο σε ορισμένες συγκυρίες να αφήσετε να σας ξεφύγει ο έλεγχος αυτός.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε πως ξεκινάτε την ημέρα σας έχοντας «νοοτροπία νικητή». Φτάνετε στο γραφείο σας νιώθετε ανανεωμένοι, ενεργητικοί και ενθουσιώδεις. Παίρνετε το τηλέφωνο στα χέρια σας και αρχίζετε να καλείτε για ραντεβού υποψήφιους πελάτες. Τι μπορεί να συμβεί; Οι πρώτες τρεις ή τέσσερις αντιδράσεις που θα δεχτείτε αν είναι αρνητικές, δεν θα σας ενοχλήσουν ιδιαίτερα. Η νοοτροπία που σας χαρακτηρίζει έως εκείνη την στιγμή εξουδετερώνει την οποία αρνητικότητα της περίστασης. Όμως εάν φτάσετε σε πολύ περισσότερες αρνήσεις αυτό θα αρχίσει να σας ρίχνει το ηθικό και δεν θα έχετε διάθεση να πιάσετε το τηλέφωνο.

Τι έχει συμβεί στην πραγματικότητα; Επιτρέψατε στο συναίσθημα να αναλάβει τον έλεγχο της νοοτροπίας σας και παραδοθήκατε σε αυτό. Όσο αυτό διαρκεί, τόσο η νοοτροπία σας παραμένει αρνητική και είναι σχεδόν αδύνατο να νικήσετε.
Ποιο είναι το όφελος σας; Λέτε στον εαυτό σας έχω ήδη επιχειρήσει 10-15 τηλεφωνήματα χωρίς αποτέλεσμα. Το συναίσθημα που σας συνοδεύει λέγεται απόγνωση και η παραίτηση εξαιτίας αυτού καθιστά την επιτυχία σας δύσκολη, διότι η ψυχολογική σας κατάσταση δεν είναι θετική ώστε να μπορείτε να ρυθμίσετε κατάλληλα τη νοοτροπία σας.

Η νοοτροπία δεν είναι ποτέ ανύπαρκτη. Δεν είναι όπως μια ασθένεια που έρχεται και φεύγει. Είναι διαρκώς παρούσα και εντοπίζεται αμέσως στις πωλήσεις. Στον ύπνο αντικατοπτρίζεται στα όνειρα, αλλά μόλις έρθει το πρωί η νοοτροπία αναλαμβάνει δράση και από ένα σημείο και έπειτα ελέγχει ολόκληρο το πρόγραμμα δράσης των ραντεβού και τις πωλήσεις της ημέρας.

Σας εύχομαι με τον νέο χρόνο να κυριαρχεί η Νοοτροπία του Νικητή για την επιτυχία των νέων μεγάλων σας στόχων.

Καλές Γιορτές!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων

Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ατλαντική Ένωση: Θετικά Αποτελέσματα το Α’ Εξάμηνο του 2025 - Αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων εξαμήνου 12,07%
16:27 Ατλαντική Ένωση: Θετικά Αποτελέσματα το Α’ Εξάμηνο του 2025 - Αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων εξαμήνου 12,07%
  • 16:00 Worldline: Φέρνει στην Ελλάδα το Split Bill μέσω POS
  • 15:58 «Καμπανάκι» για τη Δημοκρατία: Κίνδυνοι παραπληροφόρησης και κυβερνοεπιθέσεων από την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 15:53 ΤΕΧΑΝ: Οι μαθητές αναδείχθηκαν MVP της ανακύκλωσης επιστρέφοντας 70 εκατομμύρια τεμάχια υλικών στα Πολυκέντρα Ανακύκλωσης στο πλαίσιο των Μεγάλων Εκπαιδευτικών Διαγωνισμών Ανακύκλωσης!
  • 15:46 Ο «Φάρος» ρίχνει... φως στον πρώτο εθνικό super-computer
  • 15:40 Snappi: Συνεργασία με Vodafone για υπηρεσίες επικοινωνίας με χρηματοδοτικές λύσεις
  • 14:11 ΤτΕ: Μειώθηκαν τον Αυγουστο τα Τραπεζικά Επιτόκια Καταθέσεων και Δανείων
  • 13:37 Deloitte Ελλάδος: O Νίκος Κουτσογιάννης Finance Transformation Leader
  • 13:11 Το AI Conference της KPMG φέρνει στις 8 Οκτωβρίου, ηγέτες τεχνολογίας, καινοτομίας και δημόσιας πολιτικής σε μια συζήτηση εφ' όλης της ύλης για τη νέα εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ελλάδα
  • 12:53 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων μηχανικών βλαβών και ηλεκτρονικού εξοπλισμού
  • 12:12 Η NBG Pay ενεργοποιεί το Tap to Pay στο iPhone για τους πελάτες της στην Ελλάδα
  • 11:45 Διαβάστε στο Nextdeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη σε αποκλειστική συνέντευξη με τον Πάνο Κούβαλη
  • 11:10 Syndea: Synθεση επιτυχίας και υπεροχής στη Βιέννη
  • 11:04 Από σήμερα, 1η Οκτωβρίου, τα ραντεβού εξωτερικών ιατρείων των Νοσοκομείων του ΕΣΥ εντάσσονται στο Ενοποιημένο Σύστημα Ηλεκτρονικών Ραντεβού
  • 10:44 Φθινόπωρο 2025: Θρυαλλίδα αναδιάταξης του πολιτικού σκηνικού
  • 10:37 ΙΣΑ: Ενώνει δυνάμεις με Ιατρικούς Συλλόγους όλης της χώρας για την αντιμετώπιση υπογονιμότητας και δημογραφικού
  • 10:34 Πλαγίως: Το Τρίτο Κουδούνι
  • 10:30 Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης
  • 10:00 Οδηγός επιβίωσης στη γενική απεργία
  • 09:48 Ειρήνη Αγαπηδάκη στο HealthWorld Conference: Η Ελλάδα από παρατηρητής, διαμορφωτής πολιτικών υγείας σε διεθνές επίπεδο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  3. 26/9 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  4. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  5. 26/9 Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό
  6. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών
  7. 30/9 Τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη αναδεικνύει με αποκλειστική συνέντευξη στο NextDeal ο Πάνος Κούβαλης

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube