close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δημήτρης Μπάτρης: Όποιος ξέρει τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας ξέρει και να οδηγεί;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
13/11/2023 - 09:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Όποιος ξέρει τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας ξέρει και να οδηγεί;

Δημήτρης Μπάτρης, 13/11/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πρόσφατα είδαμε τα αποτελέσματα των εξετάσεων της ΤτΕ για την άδεια ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

Τα ποσοστά επιτυχίας προσωπικά δεν θα με εξέπληταν, ούτε και εάν ήταν 100%.

Θα ήμουν ικανοποιημένος εάν τα ποσοστά παραμονής στο επάγγελμα στο τέλος της διετίας, ήταν πολύ μεγαλύτερα.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στην αξιολόγηση της στελέχωσης, στο εάν είναι κατάλληλος για πωλήσεις ή κατάλληλος για επιτυχία στις εξετάσεις;

Όπως γνωρίζετε η διαδικασία της στελέχωσης είναι από τις βασικότερες λειτουργίες ενός Διευθυντή πωλήσεων ή ενός υπεύθυνου ομάδας ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Η απόδοση της στελέχωσης δημιουργεί μια αξιόλογη ομάδα πωλήσεων που προσφέρει στην εταιρία το σημαντικότερο, τις πωλήσεις και την διατήρηση των πελατών, των ασφαλιστικών προϊόντων της.

Η ποιότητα της στελέχωσης εξαρτάται από το άτομο που αξιολογεί, που έχει αναλάβει βάσει στόχων και κριτηρίων και την μέθοδο που ακολουθεί, προκειμένου να εντοπίσει τους καταλληλότερους για τις θέσεις των πωλήσεων, όπως και η ποιότητα των επιλέξιμων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Η προσπάθεια αυτή πρέπει να γίνεται κάθε ημέρα όπως και η εξεύρεση πελατών.

Τα άτομα αυτά περνούν από την διαδικασία της στελέχωσης (όχι με μια συνέντευξη των 30’) αλλά με την εφαρμογή μεθόδου που αξιολογεί το εάν είναι κατάλληλος για πωλήσεις.

Η ύπαρξη φιλοδοξιών για την ικανοποίηση των προσωπικών οικονομικών τους στόχων ακολουθώντας σας ως manager στις πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων.

Είναι απαραίτητο να έχουν σχεδιάσει ένα δικό τους Business Plan πενταετίας, για να δουν που μπορούν να φτάσουν, καθώς και τον τρόπο και την μέθοδο για τούτο. Τότε αλλάζουν όλα και μαζί και το ενδιαφέρον τους για μάθηση των διαδικασιών και της ύλης για συμμετοχή με επιτυχία στις προβλεπόμενες εξετάσεις.

Τα τελευταία χρόνια βλέπω άτομα που δεν κάνουν για πωλήσεις και εγκαταλείπουν στους πρώτους μήνες ή τον πρώτο χρόνο. Αυτό στοιχίζει πολύ σε χρόνο απασχόλησης, εκπαίδευσης με σημαντικό κόστος. Επίσης η ομάδα δράσης πωλήσεων αποκτά άτομα μη ερωτευμένα και μη ενθουσιασμένα για πωλήσεις που επηρεάζουν αρνητικά τους μαχητές της πρώτης γραμμής.

Η εικόνα του δικτύου πωλήσεων σας αντικατοπτρίζει την εικόνα της εταιρείας σας και της ομάδας σας στην αγορά.

Όπως γνωρίζετε από τα 10 άτομα οι 7 δεν κάνουν, οι 3 χρειάζονται περαιτέρω εξέταση ώστε να επιλεγεί ένα. Αυτό διότι τα περισσότερα άτομα δεν έχουν υψηλούς οικονομικούς στόχους, θέλουν ένα μισθό για να ζουν συντηρητικά. Κι εσείς για αυτούς δεν έχετε ούτε χρόνο για να τους αλλάξετε, ούτε σοβαρές πιθανότητες να το πετύχετε.

«Οι αετοί δεν πηγαίνουν “Ομαδικά” αλλά πρέπει να ψάξετε στις δυσπρόσιτες κορυφές για να τους βρείτε»

Η εκπαίδευση τους για τόσο χρόνο ώστε να περάσουν στις εξετάσεις, δεν σημαίνει ότι τους μεταδίδει την φλόγα της πώλησης. Έτσι δεν αποκτούν το ενδιαφέρον να μελετήσουν για επιτυχία ώστε να αρχίσουν να μαθαίνουν με ζήλο περισσότερο, προκειμένου να βγουν στην αγορά.

Για να επιτευχθεί μια μεγαλύτερη επιτυχία πιστεύω ότι εκτός της ύλης των εξετάσεων θα πρέπει να γνωρίζουν, ποια είναι η αγορά τους σήμερα και ποιες οι ανάγκες της καθώς και με ποια προϊόντα καλύπτονται ώστε να καταλάβουν ότι η αγορά τους περιμένει. Πρέπει ακόμη να γνωρίσουν μεθόδους εξεύρεσης και την εφαρμογή της Συμμετοχικής Συμβουλευτικής Πώλησης.

Ο περίφημος Σωκράτης είχε πει:

«Η εκπαίδευση είναι μια φλόγα και όχι το γέμισμα μιας δεξαμενής».

Για την στελέχωση έχουν γραφτεί πολλές θεωρίες και κάποιες από αυτές εφαρμόζει η εταιρεία σας και εσείς. Ένα σημαντικό ζήτημα πάντως είναι πώς να εντοπίζετε τους υποψήφιους με το χαρακτηριστικό «Φιλοδοξία».

Συνήθως αναζητείται κάποιος που να έχει υψηλούς οικονομικούς στόχους.

Υπάρχουν βέβαια και άλλα ισχυρά κίνητρα εκτός των χρημάτων. Κάποιοι άνθρωποι διακατέχονται από μια ισχυρή επιθυμία αναγνώρισης, επιτυχίας, διάκρισης.

Επειδή, όμως το χρήμα είναι αποτελεσματικός τρόπος για να αποκτήσει κανείς αυτού του είδους τις ανταμοιβές, οι άνθρωποι επιζητούν τα χρήματα ως μέσο επίτευξης των στόχων τους.

Μια ερώτηση κλειδί είναι:

«Πόσο πολύ επιθυμεί αυτό το άτομο να αυξήσει το εισόδημα του».

Κι ακόμη:

«Ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι στη ζωή του;»

«Πως φαντάζεται τον εαυτό του σε πέντε χρόνια;»

«Ποιο ήταν το σημαντικότερο επίτευγμα του στην προηγούμενη εργασία του;»

«Ποια είναι τα χόμπι του;»

«Με τι είδους κοινωνικές δραστηριότητες απασχολείται;»

Ξέρετε πολλούς που θέλουν να είναι οικονομικά ανεξάρτητοι; Ρωτήστε τους πώς μπορούν να γίνουν, ίσως να σας πουν οτι δεν έχουν κεφαλαία ή δεν ξέρουν αυτή την εργασία και είναι δύσκολο ή αργά να την μάθουν. Εγώ πάντως, το έμαθα στα τριάντα μου χρόνια.

Πρώτον να ξέρεις γράμματα,

Δεύτερο να εργάζεσαι σκληρά και

Τρίτο να έχεις δική σου εργασία.

Πιστεύω οτι στις πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων και η καριέρα σε αυτές μπορούν να βοηθήσουν κάποιον φιλόδοξο, να γίνει οικονομικά ανεξάρτητος, έχοντας στο πλευρό του ένα καλό Manager που να γνωρίζει τους στόχους του και να αγωνίζεται μαζί του για την επιτυχία. Γίνε ο άνθρωπος του!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

  • Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό
  • Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
  • Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
  • Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο
  • Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων
  • Αρθρογράφος στο Nextdeal.
Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Α. Γεωργιάδης στο 24th HealthWorld Conference: «Δεν είμαι ευχαριστημένος με το 70% που δηλώνει ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του ΕΣΥ»
15:00 Α. Γεωργιάδης στο 24th HealthWorld Conference: «Δεν είμαι ευχαριστημένος με το 70% που δηλώνει ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του ΕΣΥ»
  • 14:33 Κ. Πιερρακάκης: «Φέρνουμε τρεις σημαντικές αλλαγές με στόχο να ανοίξουν και άλλα κλειστά ακίνητα»
  • 13:13 H Mastercard εγκαινιάζει τη νέα εποχή ψηφιακών συναλλαγών με AI agents
  • 13:06 Το Audi Q3 Best-seller και σημείο αναφοράς στην Ελλάδα
  • 12:48 Σε αχαρτογράφητα νερά οι ελληνοτουρκικές σχέσεις, εθνικό μέτωπο απέναντι στις προκλήσεις Ερντογάν
  • 11:38 Στις 7 Δεκεμβρίου η δράση REBRAIN GREECE στη Νέα Υόρκη - Προπαρασκευαστική συνάντηση ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως με εκπροσώπους εταιρειών
  • 11:09 Η KPMG στηρίζει για 5η χρονιά το Συμβολικό Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure®
  • 10:55 Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στο Spirit of Belron® Challenge 2025, στηρίζοντας το έργο του Afrika Tikkun
  • 10:50 Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων - Νέος Πρόεδρος ο Δημήτρης Μουντάκης
  • 10:42 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  • 10:25 Interasco: Εξαγορές και ανάπτυξη με στόχο τα 80 εκατ. ευρώ παραγωγή με την στήριξη του Ομίλου Harel (video)
  • 09:44 INTERLIFE: «Γύρισμα» σε κερδοφορία και αύξηση παραγωγής στο εξάμηνο»
  • 09:31 Γιάννης Στουρνάρας στο ΣΒΕ: «Η Βόρεια Ελλάδα ως μοχλός ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία»
  • 09:18 Νέα κοινή δράση της ΕΕ για τη βελτίωση των ολοκληρωμένων και βιώσιμων στρατηγικών αποθεμάτων ιατρικών αντιμέτρων που χρησιμοποιούνται σε περιόδους κρίσης
  • 09:09 Τα ηφαίστεια της Σαντορίνης, μια ωρολογιακή βόμβα στην καρδιά του Αιγαίου!
  • 09:06 Μιγκέλ ντε Θερβάντες: Η γέννηση ενός παγκόσμιου συγγραφέα
  • 09:03 Έχουν οι Έλληνες οικονομική δυνατότητα ν΄ ασφαλιστούν; Τι δείχνουν τα νούμερα
  • 09:00 Ραντεβού Μητσοτάκη με…10 τρισ. δολ. και το ραντεβού με το εβραϊκό λόμπι, προς ιστορικό ρεκόρ τα μερίσματα στο Χ.Α και οι υψηλές επιδόσεις της CrediaBank
  • 08:47 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 29 Σεπτεμβρίου έως 3 Οκτωβρίου
  • 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/9 Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
  2. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  3. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  4. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  5. 26/9 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  6. 24/9 Χρήστος Μεγάλου (Πειραιώς): Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής θα συμπληρώσει το εύρος των προϊόντων μας
  7. 23/9 Στρατηγική συνεργασία για Howden Hellas και ΠΟΞ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube