close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δημήτρης Μπάτρης: Τι αγοράζουν οι πελάτες
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
16/10/2023 - 14:27
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Τι αγοράζουν οι πελάτες

Δημήτρης Μπάτρης, 16/10/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένα από τα πρώτα και σημαντικότερα μαθήματα κάθε πωλητή, είναι να θυμάται ότι «ο κόσμος αγοράζει οφέλη, όχι χαρακτηριστικά».

Γιατί όμως ο πωλητής συχνά μπαίνει στον πειρασμό να επιμένει στα χαρακτηριστικά ενώ οι αγοραστές αγοράζουν βάση των οφελών που μπορεί να δώσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σε πρόσωπα ή σε επιχειρήσεις.

Όταν εφαρμόζεται «η μέθοδος πώλησης προϊόντος», συνήθως τονίζονται εκ μέρους του πωλητή δύο κύρια σημεία:

  1. Η αναφορά στην εταιρία του, όπως το μέγεθος η αξιοπιστία και γενικά η εικόνα της στην αγορά
  2. Η παρουσίαση του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρεται, περιγράφοντας τα χαρακτηριστικά τους

Στην περίπτωση αυτή, συνήθως ο πωλητής, ξεφεύγει και ξεχνά το σημαντικότερο, τα «οφέλη».

Η παρουσίαση των οφελών μπορεί να γίνει μόνο εάν γίνουν ερωτήσεις με την εφαρμογή της Συμμετοχικής Πώλησης και το πάντρεμα των αναγκών ή των επιθυμιών με τα οφέλη που προκύπτουν από την κάλυψη αυτών.

Σε κάθε προϊόν ή υπηρεσία που αγοράζεται, υπάρχουν τρία στοιχεία

  1. Ο πυρήνας του προϊόντος, που συνίσταται στα «οφέλη» που αντιπροσωπεύει το προϊόν για το αγοραστή. Ένας αποτελεσματικός πωλητής καταλαβαίνει την πολυπλοκότητα των οφελών του προϊόντος για τον υποψήφιο πελάτη και θέτει ως στόχο του, στην επικοινωνία, στο ραντεβού τις κατάλληλες ερωτήσεις προκειμένου να εκμαιεύσει τα θέλω του βάση των αναγκών ή των επιθυμιών, γιατί αυτά αποτελούν τη βάση της απόφασης αγοράς.
  2. Το τυπικό προϊόν, είναι αυτό που αγοράζουν “αυτό καθαυτό”. Περιλαμβάνει το όνομα της εταιρείας, τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και το όνομα του, τις δυνατότητες απόκτησης καθώς και τις διαδικασίες που απαιτούνται για την έκδοση ίσως και το χρόνο παραλαβής. Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να συνδέονται με τα οφέλη που προσφέρουν. Σε αντίθετη περίπτωση, γίνεται απλή παράθεση στοιχείων και αριθμών, που δεν πείθει τον υποψήφιο ότι κάποιο προϊόν προσφέρει περισσότερα από κάποιο άλλο. Αξίζει να υπάρχει ένα οπτικό βοήθημα, που να απαριθμεί τα πλεονεκτήματα και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και να συνδέονται με μια σειρά οφελών για αυτόν.
  3. Το επικουρικό προϊόν, είναι το στοιχείο του προϊόντος που βοηθά τον αγοραστή να το χρησιμοποιεί καλύτερα. Περιλαμβάνει την εγγύηση, την έκδοση την εξυπηρέτηση και τον τρόπο προκαταβολής εάν υπάρχει και τον τρόπο πληρωμής και για τυχόν αυξήσεις στην επέτειο, εάν το προϊόν είναι διαχρονικό. Αυτά μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαίνονται δευτερεύοντα, αλλά συχνά αποτελούν τη μόνη πραγματική διαφορά μεταξύ διαφόρων ανταγωνιστικών προϊόντων ή υπηρεσιών. Οι πωλητές πρέπει να καταλάβουν το ρόλο των επικουρικών προϊόντων κατά την λήψη μιας απόφασης αγοράς από έναν αγοραστή και να γνωστοποιούν τα επικουρικά στοιχεία των δικών τους προϊόντων.

Αυτά τα τρία στοιχεία απαρτίζουν αυτό που ονομάζουμε «Προϊόν». Το κάθε από αυτά έχει τη θέση του στην απόφαση του αγοραστή.

Η αποτελεσματική επικοινωνία σχετικά με το προϊόν απαιτεί διαχωρισμό των τριών αυτών στοιχείων και ξεχωριστή παρουσίαση τους από τον πωλητή.

Όπως γνωρίζουμε υπάρχει μια αντίληψη όπου, οι υποψήφιοι πελάτες όταν σκέφτονται το επαγγελματικό τους ραντεβού με πωλητή, λαμβάνουν μόνο υπόψη το μέρος όπου ο πωλητής θα μιλάει πολύ για την εταιρία και το προϊόν ή την υπηρεσία του.

Στην πραγματικότητα, το σημαντικότερο ίσως μέρος της διαδικασίας επικοινωνίας είναι η ενεργητική ακρόαση.

Η ιστορική εξέλιξη των πωλησεων είναι η ικανότητα ακρόασης ως το σημαντικότερο προσόν ενός πωλητή που είναι η «Συμμετοχική Πώληση».

Ο πωλητής πρέπει να εκμαιεύσει με τις κατάλληλες ερωτήσεις για τις ανάγκες - επιθυμίες του υποψηφίου πελάτη που θα τις καλύψει με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας ή των εταιριών που διαθέτει.

Όταν εντοπιστεί η ανάγκη του, απαιτείται, να έχετε ερωτηματολόγιο που να αναλυθούν οι λεπτομέρειες, δηλαδή πως το θέλει και τι θεωρεί σημαντικότερο από όλες τις παροχές του. Έτσι μόνο θα καταλάβει τα οφέλη του προϊόντος ολοκληρωμένα, διότι αυτά θα αγοράσει.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Η ασφάλεια ζωής και υγείας είναι ανάγκη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/12/2025 - 10:14

    Η ασφάλεια ζωής και υγείας είναι ανάγκη;

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 08/12/2025 - 13:08

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Όπως γνωρίζουμε οι πωλήσεις έχουν δύο άξονες, ο ένας είναι η παραγωγή πωλήσεων και ο δεύτερος είναι η ανάπτυξη σε...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30
  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Η επιθυμία να διαφέρει μια εταιρία, από τις άλλες του ίδιου αντικειμένου είναι κάτι που το θέλουν πολύ και αγωνίζονται...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25
  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Ας κάνουμε τον κόσμο πιο μαγικό»: Η χριστουγεννιάτικη γιορτή της Εθνικής Ασφαλιστικής για τα παιδιά
23:06 «Ας κάνουμε τον κόσμο πιο μαγικό»: Η χριστουγεννιάτικη γιορτή της Εθνικής Ασφαλιστικής για τα παιδιά
  • 15:34 Ο Μαζαράκης, ο Δημητρίου και τα νέα πρότυπα στις ασφαλίσεις υγείας
  • 14:45 Ο ΟΦΕΤ φροντίζει την υγεία των εργαζόμενων του!
  • 14:33 «Παθήματα και μαθήματα από την πρόσφατη πανδημία» στο Keele University από τον καθηγητή Κ. Γουργουλιάνη!
  • 14:05 ΕΑΕΕ: Στα 12.616 τα ασφαλισμένα σκάφη αναψυχής το 2024
  • 13:51 ΕΑΕΕ: Πολιτική συμφωνία σχετικά με την RIS (Retail Investment Strategy)
  • 13:15 Η Interamerican συμμετείχε στο Coachathon 2025
  • 12:44 Πως να περάσετε καλές γιορτές χωρίς απρόοπτα για την υγεία σας!
  • 11:00 Χριστουγεννιάτικα Διηγήματα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη - Διαβάστε Τα Χριστούγεννα του Τεμπέλη
  • 10:27 Ε.Ε: Η συνέχιση της στήριξης στην Ουκρανία και το ενδεχόμενο απευθείας συζήτησης με τη Μόσχα
  • 10:20 Η Alpha Bank δημιουργεί έναν από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους στην Κύπρο
  • 10:10 Κυριάκος Πιερρακάκης: Το ταχυδρομείο μετασχηματίζεται για να μπορέσει να μείνει παρόν
  • 09:18 Σε περίοδο αυξημένης δραστηριότητας της γρίπης η Ελλάδα - Συστάσεις προστασίας από τον ΕΟΔΥ
  • 09:00 Επιτροπή Ανταγωνισμού κατά τραπεζών, ο μύθος του φθηνού ρωσικού αερίου, το deal Metlen - KNDS στην άμυνα, στο στόχαστρο της CrediaBank η Pantelakis και το ρεκόρ της Lamda Development
  • 08:55 Ποιες Εορταστικές Καλύψεις συναντάμε στα συμβόλαια κατοικίας;
  • 08:42 Γιώργος Κώτσηρας: Δίκαιη, ισορροπημένη και θεσμικά ανθεκτική παρέμβαση για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
  • 08:40 ΑΑΔΕ: Yπογραφή συμφωνίας Ελλάδας–Αλβανίας για τους «Πράσινους Διαδρόμους»
  • 08:35 CrediaBank: Σε αποκλειστικές συζητήσεις για την απόκτηση του 70% της Παντελάκης Α.Ε.Π.Ε.Υ.
  • 08:20 Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική
  • 16:25 Roche: Η καινοτομία μετασχηματίζει τη φροντίδα υγείας: Οφέλη για τους ασθενείς, το σύστημα υγείας και την οικονομία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/12 Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 16/12 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  3. 19/12 Ο Μαζαράκης, ο Δημητρίου και τα νέα πρότυπα στις ασφαλίσεις υγείας
  4. 18/12 Βασίλης Ψάλτης: Σε δύο φάσεις η εξαγορά του 51% της Alpha Life από τη UniCredit – Τα σχέδια για bancassurance και ενδεχόμενη εξαγορά ασφαλιστικής εταιρείας
  5. 15/12 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  6. 17/12 The Three Tenors - Silent Night
  7. 17/12 Η ώρα του bancassurance

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube