close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Παράγοντες διατήρησης συμβολαίου ζωής, υγείας και σύνταξης από τον πελάτη
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
16/5/2023 - 12:29
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Παράγοντες διατήρησης συμβολαίου ζωής, υγείας και σύνταξης από τον πελάτη

Δημήτρης Μπάτρης, 16/5/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η απόκτηση και διατήρηση μιας ασφαλιστικής σύμβασης στους κλάδους ζωής, υγείας και σύνταξης είναι μια μεγάλη επιθυμία του πελάτη διότι καλύπτει μια ανάγκη ή επιθυμία του σε βάθος χρόνου όπως έχει σχεδιαστεί.

Αυτός ο στόχος είναι επιθυμία και του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που μετά από εντοπισμό των αναγκών και μελέτη έδωσε την καταλληλότερη λύση, διατηρώντας έναν ικανοποιημένο πελάτη με όλες τις απολαβές. Αυτός όμως είναι και ο σκοπός της ασφαλιστικής εταιρίας που τον θέλει ως πελάτη και να διατηρεί μαζί του διαχρονική σχέση. Είναι όμως εύκολο; Τι μπορεί να συμβεί που θα διαφοροποιήσει όλη αυτή την επιθυμία;

Ένας παράγοντας είναι εάν το προϊόν-ασφαλιστική σύμβαση που έχει αποκτήσει ο πελάτης είναι αποτέλεσμα καλής επικοινωνίας κατά την οποία έχει εντοπιστεί η ανάγκη ή επιθυμία του και επιλύει ένα πρόβλημα στον τομέα υγείας, ζωής, σύνταξης και άλλων καλύψεων, εντός των δυνατοτήτων του.

Να έχουν τηρηθεί όλοι οι κανόνες και διαδικασίες του προασφαλιστικού ελέγχου που εφαρμόζει η κάθε εταιρεία και η σωστή συμπλήρωση των ερωτήσεων για να μην προκύψουν προβλήματα στην αποζημίωση.

Σωστή ερμηνεία των όρων των συμβολαίων για αποφυγή παρερμηνειών και διαφορών με αντίστοιχα προϊόντα του ανταγωνισμού.

Παρακολούθηση για τυχόν αλλαγές που απαιτούν αύξηση ή μείωση του κινδύνου ή συμπληρωματικών αναγκών για να διατηρηθεί ολοκληρωμένης η κάλυψη με συναξιολόγηση της οικονομικής κατάστασης του ασφαλισμένου.

Έναν πελάτη με διαχρονικό προϊόν δεν τον ξεχνάμε, προγραμματίζουμε τακτικές συναντήσεις για να υπενθυμίζουμε τις καλύψεις που έχει και να παρουσιάζουμε τυχόν λύσεις σε νέες ανάγκες. Ταυτόχρονα μπορούμε να πάρουμε καλές συστάσεις. Ο ανταγωνισμός παραμονεύει να καλύψει αυτά που οι άλλοι ξεχνούν.

Έλεγχος για τις αυξήσεις ως προς το πότε και πως αυξάνονται τα ασφάλιστρα και αν είναι σύμφωνα με τους παράγοντες που προβλέπονται ώστε να μην έρχεται ο πελάτης προ εκπλήξεων επί των ανανεώσεων.

Η μη υλοποίηση υποσχέσεων. Αποφύγετε να δίνεται υποσχέσεις για αυτά που δεν μπορείτε να υλοποιήσετε.

Η επικοινωνία δεν ικανοποίησε τον πελάτη διότι δεν μπορούσε να εξυπηρετηθεί την ώρα που ήθελε. Ο τρόπος, το μέσο και ο χρόνος επικοινωνίας καθορίζεται από τον πελάτη με την παραλαβή του συμβόλαιο. Οφείλει να ξέρει σε κάθε τυχόν πρόβλημα με ποιόν και πώς επικοινωνεί. Η υπερβολική καθυστέρηση από τον ασφαλιστικό πράκτορα ή την εταιρεία πιθανόν να δημιουργήσει ρωγμή στην επαγγελματική σχέση.

Η αλλαγή ασφαλιστικού πράκτορα λόγω απομάκρυνσης του αρχικού για διάφορους λόγους και η ανάθεση της εξυπηρέτησης σε άλλον ασφαλιστικό πράκτορα ο οποίος δεν τον ικανοποίησε.

Η ενημέρωση του για το τι χάνει όταν διακόπτει το συμβόλαιο πριν τη λήξη, εκτός από το αδιαφιλονίκητο που αναφέρεται στους όρους.

Όταν συγχωνεύεται η εταιρεία του με άλλη και δεν ικανοποιείται από την εξυπηρέτηση, ή δεν τηρούνται οι όροι του συμβολαίου και γίνονται μετατροπές σε νέα σύμβαση.

Μη ικανοποίηση από την ενημέρωση για τους τρόπους πληρωμών ή για τις αιτίες αυξήσεων ή αποδόσεων των προγραμμάτων αποταμίευσης ή επενδύσεων.

Μη ικανοποιημένη συμπεριφορά τόσο των αρμοδίων της εταιρείας ή και του ίδιου του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

Όταν διαλύεται μια πολύ φιλική σχέση που είχε δημιουργηθεί, διότι υπερέβη την καθαρά επαγγελματική, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη διακοπή του συμβολαίου ή το αίτημα αλλαγής ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

Η μη ικανοποίηση των αποδόσεων της αποταμίευσης-επένδυσης που είχε παρουσιαστεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Όπως γνωρίζετε η απόκτηση και η διατήρηση πελατών είναι το ίδιο δύσκολη υπόθεση και για τις δυο πλευρές.

Λάθη και παραλείψεις από τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή αλλά και από αρμόδια άτομα των εταιρειών θα γίνονται πάντα. Η προσπάθεια όλων είναι να περιοριστούν όσο το δυνατόν στο ελάχιστο, διότι ένας δυσαρεστημένος πελάτης που αποχωρεί από την εταιρεία έχει ένα μεγάλο κόστος για όλους αλλά και για την φήμη της εταιρείας και του διαμεσολαβητή.

Ο στόχος για την διατήρηση είναι κοινός και η προσπάθεια μεγάλη. Καλό είναι να γνωρίζουμε πως μπορεί να χαθεί ένας πελάτης ή να πέσει στον ανταγωνιστή σας. Σαφώς στα παραπάνω μπορούν να προστεθούν και άλλα πολλά που λίγο έως πολύ οι έμπειροι διαμεσολαβητές γνωρίζουν.

Σας εύχομαι να έχετε πάντα μεγάλο ποσοστό διατήρησης πελατών, διότι αυτοί είναι ο εργοδότης σας και σας δίνουν αξία στο χαρτοφυλάκιο σας!
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
16:30 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  • 16:15 Ειρήνη Χαλκιαδάκη (Εθνική Ασφαλιστική): «Η πρόληψη είναι δύναμη - όχι φόβος»
  • 15:55 Κανάρης Παπαναστασόπουλος (CEO Carglass®): Η Carglass® φροντίζει κάθε χρόνο την ασφάλεια 100.000 αυτοκινητιστών
  • 15:50 Η GLA 200 με όφελος τιμής: Τώρα η καθημερινότητα μπορεί να αποκτήσει luxury χαρακτήρα
  • 15:20 Πως επηρεάζει η ακρίβεια την διατροφή των Ελλήνων; Τι λένε οι ειδικοί;
  • 14:30 Mε ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα στους πρωταθλητές και πρωταγωνιστές των πωλήσεων κυκλοφορεί το Ασφαλιστικό ΝΑΙ σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:10 Eurobank: Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης | Επενδύοντας στη γνώση, την ευθύνη και το μέλλον
  • 13:21 Η Alpha Bank αναδεικνύει την αξία της αποταμίευσης μέσα από δράσεις, πρωτοβουλίες και χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • 13:15 Συνάντηση του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη με τον Φιλανθρωπικό Οργανισμό «Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για τη δωρεά αναλώσιμου υγειονομικού υλικού
  • 13:00 Eurolife FFH: Εξελίσσει τις υπηρεσίες της για τους εταιρικούς πελάτες ομαδικών συμβολαίων - Αποζημιώνονται σε 5 ημερολογιακές ημέρες!
  • 12:17 Άννα Ευθυμίου: «Πολύ πιο σύντομη η έκδοση των συντάξεων - Δεν αλλάζουν τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης»
  • 10:45 Tο 25% όλων των θανάτων από τροχαία ατυχήματα σε ολόκληρη την ΕΕ σχετίζονται με το αλκοόλ - Τεράστιες αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές εταιρείες
  • 10:40 Ρήξη Πρόσθιου Χιαστού Συνδέσμου: Η Σημασία της Εξατομικευμένης Αντιμετώπισης
  • 10:24 Stéphane Boujnah: Η Euronext στο επίκεντρο για την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση των κεφαλαιαγορών
  • 10:15 Τράπεζα Πειραιώς: Ισχυρή κερδοφορία στα €854 εκατ. στο εννεάμηνο με απόδοση ιδίων κεφαλαίων 15%
  • 10:05 ΕΑΕΕ: Διαβούλευση σχεδίου νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης με τίτλο «Σύσταση και λειτουργία Ανεξάρτητης Αρχής Εποπτείας της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή, ρυθμίσεις για την Επιτροπή Ανταγωνισμού και λοιπές διατάξεις»
  • 09:44 Eurobank: Διανομή ενδιάμεσου μερίσματος στις 12 Νοεμβρίου - Τα αποτελέσματα 9μήνου
  • 09:34 Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!
  • 09:30 Σε λειτουργία ο Ψηφιακός Βοηθός Ιατρού στον Εθνικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας - Η Τεχνητή Νοημοσύνη αξιοποιείται στον τομέα της Υγείας
  • 09:22 Ασφάλιση Ηλεκτρολόγων στην Ελλάδα: Μια Αναγκαιότητα για Κάθε Επαγγελματία του Κλάδου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 27/10 Πότε κλείνουν τα διαγνωστικά κέντρα: Πανελλαδική απεργία στις 7 Νοεμβρίου αποφάσισε η Π.Ο.ΕΡΓ.Ι
  3. 27/10 Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Νοεμβρίου 2025
  4. 27/10 Μαθήματα Ηγεσίας - Η αξία του να «ξεμάθουμε»
  5. 27/10 Ο Φωκίων Ρωκ και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην Αθήνα
  6. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  7. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube