close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ποιο είναι το προφίλ του Αποτελεσματικού Πωλητή;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
24/5/2023 - 15:47
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιο είναι το προφίλ του Αποτελεσματικού Πωλητή;

Δημήτρης Μπάτρης, 24/5/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το προφίλ του αποτελεσματικού πωλητή ξεχωρίζει διότι συμπεριλαμβάνει δυο σημαντικά χαρακτηριστικά. Το πρώτο πως ενδιαφέρεται πολύ για τις ανάγκες των πελατών και το δεύτερο πως κερδίζει τη συμπάθεια και την αποδοχή τους. Η τυχόν απόρριψη δεν τον φοβίζει διότι την θεωρεί ως εμπειρία. Επιπλέον έχει υψηλούς στόχους, ασκεί επιμελείς προσπάθειες και προσέχει πολύ για την επιτυχία της πώλησης, διότι θέλει αυτός και μόνο αυτός να δώσει την καταλληλότερη λύση στο πρόβλημα του πελάτη.

Το κύριο ενδιαφέρον του είναι να βοηθάει τον πελάτη να καταλήξει σε απόφαση που βασίζεται στη λογική που φαίνεται σωστή και που έχει τις περισσότερες πιθανότητες μακροχρόνια να αποδειχθεί σωστή. Αυτό επιτυγχάνεται διότι εφαρμόζει την συμβουλευτική πώληση. Δεν υπόσχεται περισσότερα από όσα μπορεί να κάνει, παρακολουθεί τους πελάτες στενά και παίρνει μέτρα για να διαγνώσει και να διορθώσει εμπόδια που παρουσιάζονται στην αποτελεσματική πώληση.

Οι πελάτες, όπως και οι άλλοι γύρω του, αποκτούν ένα συναίσθημα εμπιστοσύνης ότι οι ανάγκες τους είναι σημαντικές γι’αυτόν. Τον αποκαλούν λύτη προβλημάτων και χαίρονται να τον συστήσουν σε άλλους.
Η διατηρησιμότητα των πελατών είναι μεγάλη. Γνωρίζει πολύ καλά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων ή των υπηρεσιών που διαθέτει αλλά και τον ανταγωνισμό και εκπέμπει αυτοπεποίθηση. Σχεδιάζει την λύση του προβλήματος του πελάτη με το καταλληλότερο και πιο ωφέλιμο για εκείνον προϊόν.

Κάνει οργανωμένο CRM ( Customer Relationship Management) με αποτέλεσμα να γνωρίζει περισσότερα για κάθε πελάτη ως άτομο-οικογένεια αλλά και ως εταιρία. Δεν αρκούν μόνο να γνωρίζει τα γενέθλιά του, αλλά και πως λένε τον σκύλο του.
Πιστεύει ότι υπάρχει μεγάλη αγορά που ανήκει σ' αυτόν, με καλό προγραμματισμό κάθε μήνα θα αυξάνει το πελατολόγιο του σε ετήσια βάση. Τα κίνητρα που του δίνουν εγείρουν τον πωλησιακό ενθουσιασμό και η δράση ξεκινά με στοχευμένο ημερήσιο προγραμματισμό. Η κάθε επιτυχία πώλησης του δίνει δύναμη για την επόμενη.

Δεν δημιουργεί προβλήματα με την διοίκηση των πωλήσεων ή τον Manager του γραφείου πωλήσεων στο οποίο ανήκει, θέλει όμως να τον βοηθούν και να έχει υποστήριξη στο έργο του, διότι θέλει να αφιερώνει τον χρόνο του στα ραντεβού πωλήσεων.
Επιθυμεί να τηρούνται οι υποσχέσεις των ανωτέρων του και της εταιρίας.
Οι μεγάλοι εταιρικοί στόχοι με κίνητρα πωλήσεων θα επιτευχθούν και με υπερκάλυψη.
Η επιμόρφωση σε πολλούς τομείς των πωλήσεων για αναβάθμιση γνώσεων και εξέλιξης είναι πρόκληση γι' αυτόν.
Επιθυμεί συναγωνισμό για να βλέπει τις δυνατότητες του, αλλά με κανόνες.
Έχει μεγάλη πειθαρχία στο πρόγραμμα του και δεν επιτρέπει παρεκτροπές. Δίνει την εντύπωση πως είναι "άτομο εξωτερικού χώρου", γιατί πιστεύει ότι οι υποψήφιοι πελάτες τον περιμένουν στο χώρο τους και όχι στο γραφείο του.

Έχει σχεδιάσει τους προσωπικούς- οικογενειακούς στόχους του. Τόσο ο ίδιος όσο και εκείνοι που τον αγαπούν και εκτιμούν ξέρουν γιατί κάνει αυτή την εργασία. Γνωρίζουν το λόγο για τον οποίο αγωνίζεται ίσως πολλές ώρες την ημέρα και φυσικά έχει μεγάλη υποστήριξη από αυτούς.
Οι στόχοι των πωλήσεων εξυπηρετούν τους στόχους εισοδήματος που επιθυμεί, πιστεύει στη λαϊκή σοφία του «για να σε βοηθήσει ο θεός στο εισόδημα σου, θέλει να ξέρει τι θα τα κανείς». Το πιστεύει και το έχει γραμμένο με μεγάλα γράμματα.

Θεωρεί πως και οι ανταγωνιστές συνάδελφοί του έχουν προϊόντα για την λύση προβλημάτων των αναγκών υποψηφίων πελατών, κερδίζει όμως στον τρόπο συμμετοχικής πώλησης που εφαρμόζει ρωτώντας τις κατάλληλες ερωτήσεις.
Γνωρίζει, ότι ο πελάτης θέλει να αισθανθεί ότι ο πωλητής έχει καταλάβει το πρόβλημα του για να του δώσει την λύση.
Ενεργεί σαν ηγέτης και δημιουργεί κλίμα έρευνας για τις πραγματικές ανάγκες του υποψηφίου, πως μπορούν να ικανοποιηθούν με τον καλύτερο τρόπο.
Όταν ο πωλητής συναντά στο ραντεβού τον πελάτη τον ρωτά «Τι μπορώ να κάνω να σας βοηθήσω;» τον προκαλεί ανοιχτά να παρουσιάσει τα ενδιαφέροντά του ή τα προβλήματά του. Η συνέχεια καθορίζεται από την απάντηση του πελάτη.

Η αυτοδιοίκηση του πωλητή αυτού είναι σωστή και έχει όλες τις ικανότητες να θέτει τους δικούς του στόχους και να ενεργεί με τρόπους που φέρνουν αποτελέσματα.
Είναι ικανός να αυτοκατευθυνθεί και μπορεί να κάνει αλλαγές στις καταστάσεις που απαιτούν αλλαγές κατεύθυνσης.

Απαιτείται μεγάλη προσοχή εκ μέρους της διοίκησης ώστε για να εντοπίσουν αυτόν τον αποτελεσματικό πωλητή, τον οποίο όλες οι εταιρίες θα ήθελαν να εντάξουν στο δίκτυο πωλήσεών τους. Η εξεύρεση τέτοιων πωλητών δεν είναι εύκολη, αλλά τα άτομα που ασχολούνται με τη στελέχωση, εφόσον χρησιμοποιούν κατάλληλες ερωτήσεις, μπορούν να εντοπίσουν. Αν εσείς βρείτε έναν τέτοιο πωλητή, όλοι θα καταλάβουν ότι είστε εξίσου σημαντικοί διότι εντάξατε στο δυναμικό σας έναν άνθρωπο με όλα τα προσόντα για να ξεχωρίσει στην αγορά και στην εταιρία σας και του ανθρώπου αυτού μπορεί να αλλάξατε τη ζωή.

Αξίζει να έχετε στην ομάδα σας έστω και έναν αποτελεσματικό πωλητή γιατί θα συμπαρασύρει όλη την ομάδα σε υψηλά επίπεδα πωλήσεων.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 08/12/2025 - 13:08

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Η επιθυμία να διαφέρει μια εταιρία, από τις άλλες του ίδιου αντικειμένου είναι κάτι που το θέλουν πολύ και αγωνίζονται...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25
  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα Εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής
15:33 Νέα Εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής
  • 15:30 Χριστίνα Μαργέλου (Eurobank): Στο παγκόσμιο Top10 της ναυτιλιακής χρηματοδότησης για 4η διαδοχική χρονιά
  • 15:11 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ: Προσοχή στις παραπλανητικές διαφημίσεις σχετικά με «άμεσα και γρήγορα εμφυτεύματα»
  • 14:55 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Εβδομάδα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Ε.Κ.Ε.), με δράσεις για τον συνάνθρωπο, για 7η χρονιά
  • 13:05 Ειρήνη Αγαπηδάκη: «Η Ελλάδα πλέον συνδιαμορφώνει κρίσιμες πολιτικές υγείας στην ΕΕ»
  • 13:00 140 χρόνια αυτοκίνητο, 130 χρόνια μεταφορές, 100 χρόνια Mercedes-Benz: Μία χρονιά γεμάτη επετείους και μαγικές στιγμές!
  • 12:30 Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες επαναπροσδιορίζουν τις στρατηγικές και τους στόχους των πωλήσεων - Γιατί ενδιαφέρει τους ασφαλιστές
  • 11:55 Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
  • 11:19 Η ενωμένη Ευρώπη σε κρίσιμο σταυροδρόμι - Οι ΗΠΑ, η αυτονομία της Ε.Ε και τα σενάρια σύγκρουσης με τη Ρωσία
  • 10:12 Η EUROINS Greece Μεγάλος Χορηγός στο Συνέδριο “Οι Νέοι Μπροστά!” για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού
  • 09:35 Τι σηματοδοτεί η εκλογή Κ. Πιερρακάκη στην ηγεσία του Eurogroup
  • 09:16 Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν;
  • 09:12 Ανεβασμένες οι «μετοχές» του Πιερρ και στο εσωτερικό, «ταύρος» για τα ελληνικά ομόλογα, δυνατό το story των τραπεζών και το 2026, deal της Titan στην Τουρκία, ισχυροί παίκτες στη…Βουλιαγμένη
  • 09:05 Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Σπυρίδων
  • 09:00 ΟΕΕ: Τρεις προτάσεις για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2026-2030
  • 08:55 Αύξηση της ιατρικής αμοιβής κατά 30%, ανακοίνωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης
  • 08:50 Πως και από ποιες εταιρίες γίνεται στην Ελλάδα η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης μικρών αεροσκαφών και drones;
  • 08:40 Πλαγίως: Πως τα φέρνει η ζωή!
  • 16:10 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 16:08 Ποιες υπηρεσίες θα παρέχει ο «Προσωπικός Βοηθός Υγείας Πολίτη – MyHealth Agent»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  4. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  5. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  6. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά
  7. 9/12 Χρήστος Μεγάλου: Δεν παρουσιάζεται συχνά η ευκαιρία να αποκτήσεις την κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην εγχώρια αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube