Δημήτρης Μπάτρης, 15/2/2023 - 09:01 facebook twitter linkedin Ο ρόλος της συμπεριφοράς του πωλητή κατά τη διαδικασία της πώλησης Δημήτρης Μπάτρης, 15/2/2023 facebook twitter linkedin Όπως γνωρίζετε, η πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών δεν είναι απλά οικονομική δραστηριότητα, αλλά έχει μεγάλη σχέση με την «ανθρώπινη συμπεριφορά». Οι άνθρωποι προσλαμβάνονται για τις γνώσεις και τα αντικειμενικά και ειδικά προσόντα τους και απολύονται από λάθη στην ανθρώπινη συμπεριφορά τους. Ένα πολύ σημαντικό με τους συμβούλους πωλήσεων είναι ότι οι πωλήσεις είναι «μαχητική» δραστηριότητα αλλά κάτω από την ομπρέλα της επαγγελματικής συμπεριφοράς. Η επαγγελματική συμπεριφορά προς τον υποψήφιο ή υφιστάμενο πελάτη με οποίο τρόπο θέλετε, τηλεφωνικά, ηλεκτρονικά, ή σε κατ' ιδίαν συνάντηση, θα πρέπει να αισθάνεται ότι τον αντιμετωπίζετε σαν μοναδική περίπτωση, στην οποία θα δώσετε τη δέουσα προσοχή και αξία. Όπως είπε ο Morgan Freeman, κάτοχος βραβείου όσκαρ της αμερικανικής ακαδημίας ηθοποιών, «Κανείς δεν είδε, δεν άκουσε ή δεν άγγιξε ποτέ ένα μυαλό, αλλά μπορεί να δει και να ακούσει τη συμπεριφορά». Τα απαραίτητα που πρέπει να περιλαμβάνει η επαγγελματική συμπεριφορά είναι: Στην επικοινωνία κυριαρχεί η ευγένεια, διότι βγάζει μαζί με τις λέξεις και το συναίσθημα. Εκπέμπει θετική αύρα! Όταν επικοινωνούμε με τον άλλον και μας ακούει προσπαθεί να ζωγραφίσει την δική μας προσωπικότητα. Αποφυγή επίκρισης ανταγωνιστικών εταιρειών ή και των προϊόντων τους. Όταν ακούς άτομα να συμμετέχουν και να κατηγορούν, μη συμμετέχεις αλλά προσπάθησε να απομακρυνθείς. Η συνήθεια να λέμε αστεία ή ανέκδοτα σε υποψήφιους ή υπάρχοντες πελάτες είναι αδόκιμη. Μπορεί στην προσωπική μας ζωή να αρέσουν, αλλά στην επαγγελματική αλλάζει πολύ την εικόνα της προσωπικότητας, Η επαγγελματική εμφάνιση κερδίζει τους άλλους. Για ένα σύμβουλο πωλήσεων - ειδικά στο χώρο παροχής υπηρεσιών - η εμφάνιση, το ντύσιμο, η τσάντα με τον εξοπλισμό, ακόμα και το άρωμά του, δεν πρέπει να προκαλούν. Το ίδιο ισχύει και για τα γένια και τα μαλλιά των ανδρών. Ο έλεγχος της συναισθηματικής συμπεριφοράς είναι σημαντικός. Σε μια συνάντηση είναι εύκολο να θυμίσουμε ή να γελάσουμε ή και να συγκινηθούμε. Διακριθείτε για την αυτοσυγκράτησή σας, γιατί η ισορροπία είναι ό,τι καλύτερο. Η πώληση ενέχει κυρίως τήρηση των δεσμεύσεών σας. Εάν δεν μπορείς να δεσμεύεσαι για κάτι και να το τηρείς, είναι προτιμότερο να μην το αναφέρεις. Σίγουρα δεν πρέπει να το αναβάλλεις και μετά να αποφεύγεις την ευθύνη. Η δέσμευση είναι ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια της επαγγελματικής συμπεριφοράς, σε κάνει να ξεχωρίζεις για την φερεγγυότητά σου. Κάθε επαγγελματίας σύμβουλος πωλήσεων ακολουθεί και εφαρμόζει κάποιους κανόνες επαγγελματικής συμπεριφοράς και τακτικής που διαμορφώνονται ανάλογα με το περιβάλλον και τις συνθήκες με τον υποψήφιο αλλά και τον υφιστάμενο πελάτη. Τα πιο πάνω είναι κάποια βασικά στοιχεία της επαγγελματικής μας συμπεριφοράς. Όλοι μπορούμε να βελτιωθούμε και να γίνουμε άψογοι επαγγελματίες σύμβουλοι πωλησεων. Η πρότυπη επαγγελματική συμπεριφορά, είναι διαδικασίες που έχουν θεσπιστεί από την εταιρεία ή από τον ίδιον τον πωλητή, διότι αυτή σε κάνει να ξεχωρίζεις στην αγορά αλλά και ανάμεσα στους συναδέλφους σου και για αυτή θα σε διαφημίζουν οι πελάτες! Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων. Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων Αρθρογράφος στο Nextdeal. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών; Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που... Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας... Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού! Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή... Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας... Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ! Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν... Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα! Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να... Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34