close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Πάνος Δημητρίου (Generali Hellas): Στην εποχή του ΑΙ, ο διαμεσολαβητής είναι «σύμβουλος εμπιστοσύνης»
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
27/5/2025 - 13:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πάνος Δημητρίου (Generali Hellas): Στην εποχή του ΑΙ, ο διαμεσολαβητής είναι «σύμβουλος εμπιστοσύνης»

Nextdeal newsroom, 27/5/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημεδίδας Nextdeal (Τεύχος 560)

Πάνος Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος, Generali Hellas


Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν αποτελεί απλώς ακόμη μία τεχνολογική εξέλιξη στον μακρύ κατάλογο της ψηφιακής καινοτομίας· είναι τομή. Μια τεχνολογική ρήξη που δεν προσθέτει απλώς δυνατότητες στα εργαλεία μας, αλλά αναθεωρεί εξ υπαρχής τον ίδιο τον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε, αναλύουμε και διαχειριζόμαστε τον κίνδυνο. Και στον πυρήνα της ασφαλιστικής επιστήμης, αυτή η μετατόπιση δεν μπορεί παρά να είναι καταλυτική.

 

Ως οργανισμός, η Generali δεν αρκείται στο να παρακολουθεί τις εξελίξεις· επιδιώκει πάντοτε να βρίσκεται μπροστά από αυτές. Η θέση μας είναι ότι η αξιοποίηση της AI δεν συνίσταται σε μια απλή ψηφιακή ενσωμάτωση, αλλά σε μια συστηματική αλλαγή παραδείγματος.

 

Ο κ. Πάνος Δημητρίου

 

Οι επενδύσεις μας σε αυτήν τη μετάβαση δεν είναι αποσπασματικές. Εντάσσονται σε μια συνεκτική, ευρωπαϊκής εμβέλειας στρατηγική, με την Generali να δεσμεύει ήδη πάνω από 1 δισ. ευρώ σε υποδομές Τεχνητής Νοημοσύνης, big data και predictive analytics. Στην Ελλάδα, επικεντρωνόμαστε σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες: στην ενίσχυση των ψηφιακών υποδομών, στη συνεχή εκπαίδευση των εργαζομένων μας μέσω AI academies και την ανάπτυξη έξυπνων, εξατομικευμένων πλατφορμών εξυπηρέτησης. Το Genius, η πλατφόρμα διαχείρισης αποζημιώσεων, αποτελεί πλέον ένα ζωντανό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η τεχνολογία μπορεί να συντομεύει αποστάσεις, να απλοποιεί διαδικασίες και –το σημαντικότερο– να αποκαθιστά την εμπιστοσύνη στην ασφάλιση ως θεσμό.

 

Την ίδια στιγμή, η Τεχνητή Νοημοσύνη μετασχηματίζει ραγδαία την ασφαλιστική διαμεσολάβηση και την επαναπροσδιορίζει. Eιδικότερα τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, όπως το ChatGPT, έχουν ήδη μεταμορφώσει τις προσδοκίες των πελατών και τις δυνατότητες των επιχειρήσεων. Η ταχύτητα, η ακρίβεια και η ευκολία με την οποία ανταποκρίνονται δημιουργούν μια νέα βάση σύγκρισης για την εμπειρία του πελάτη.

 

Αυτό σημαίνει ότι ο ασφαλιστής, όσο έμπειρος και ικανός και αν είναι, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί αυτό το επίπεδο επεξεργαστικής ισχύος. Αν επιχειρήσει να λειτουργήσει ως «πηγή πληροφόρησης», θα ηττηθεί. Αν προσπαθήσει να λειτουργήσει μόνο ως «πωλητής», θα αντικατασταθεί. Η διαμεσολάβηση πρέπει να μετασχηματιστεί ριζικά. Όχι για να επιβιώσει, αλλά για να αναδειχθεί σε κάτι ανώτερο.

 

Ο νέος ρόλος του διαμεσολαβητή είναι αυτός του «συμβούλου εμπιστοσύνης» (trusted advisor), ενός επαγγελματία που δεν περιορίζεται στην προώθηση προϊόντων, αλλά προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων. Αυτός ο ρόλος δεν υποκαθίσταται από την τεχνολογία. Αντίθετα, ενισχύεται από αυτήν.

 

Η Generali επενδύει σε ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα για την κατανόηση και ενσωμάτωση εργαλείων όπως predictive analytics, customer profiling και conversational AI, καθώς δεν αρκεί να έχουμε τα εργαλεία, πρέπει να ξέρουμε πώς να τα χρησιμοποιούμε στρατηγικά.

 

Επιπλέον, είναι σημαντική η πρόσβαση σε έξυπνους ψηφιακούς βοηθούς και πλατφόρμες υποστήριξης, ώστε κάθε διαμεσολαβητής να έχει στη διάθεσή του ένα «ψηφιακό γραφείο», ένα περιβάλλον όπου μπορεί να εντοπίζει σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες του πελάτη, να λαμβάνει αυτοματοποιημένες προτάσεις προϊόντων, να ενημερώνεται για καλύψεις, ρίσκα και κανονιστικές εξελίξεις. Η Generali εργάζεται ήδη για την ανάπτυξη τέτοιων πλατφορμών, συνδέοντας δεδομένα underwriting, claims και customer behavior σε ενιαίο dashboard, ώστε ο διαμεσολαβητής να έχει άμεση, στοχευμένη εικόνα του πελάτη.

 

Τέλος, η μετάβαση από το transactional στο advisory μοντέλο είναι απαραίτητη. Ο πελάτης σήμερα δεν χρειάζεται απλώς έναν «πωλητή ασφάλειας». Χρειάζεται κάποιον να του εξηγήσει πώς επηρεάζουν την κάλυψή του η αύξηση του πληθωρισμού, οι φυσικοί κίνδυνοι, τα νέα ψηφιακά ρίσκα (π.χ. cyber insurance) ή το νέο συνταξιοδοτικό πλαίσιο. Χρειάζεται κάποιον να του πει όχι μόνο τι να αγοράσει, αλλά αν αξίζει να το αγοράσει και γιατί.

 

Αυτός είναι ο ρόλος που δεν μπορεί να υποστηριχθεί από έναν υπολογιστή και εκεί είναι που ο ασφαλιστής μπορεί και πρέπει να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη του πελάτη.

 

Η Generali δεσμεύεται να στηρίξει ουσιαστικά αυτόν τον μετασχηματισμό, ουσιαστικά και με επένδυση: σε εκπαίδευση, σε τεχνολογία και σε ανθρώπινο κεφάλαιο. Γιατί δεν αρκεί να λέμε ότι αλλάζει η αγορά – πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε μαζί της.

 

Διαβάστε παρακάτω το άρθρο από το ειδικό τεύχος της εφημεδίδας Nextdeal (Τεύχος 560) και σε ηλεκτρονική μορφή σελ. 46-47 (πατήστε κάτω δεξιά για μεγέθυνση)

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Πάνος Δημητρίου
  • Generali Hellas

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Generali Hellas: Πλώρη για ακόμη υψηλότερες κορυφές το 2025
    Nextdeal newsroom, 1/4/2025

    Generali Hellas: Πλώρη για ακόμη υψηλότερες κορυφές το 2025

  • Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο!
    Λάμπρος Καραγεώργος, 3/7/2024

    Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο!

  • ΕΑΕΕ: Έγγραφο της ΑΑΔΕ σχετικά με επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση

    ΕΑΕΕ: Έγγραφο της ΑΑΔΕ σχετικά με επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση

    Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) διαβιβάζει το υπ΄ αριθμ. πρωτ.:1079/12.06.2025 έγγραφο της ΑΑΔΕ σχετικά με επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση τμηματικής καταβολής...
    Nextdeal newsroom, 10/07/2025 - 16:34 10/7/2025
  • Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Αριστοτέλης - Μαθήματα ρητορικής για στελέχη επικοινωνίας και ασφαλιστές»

    Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Αριστοτέλης - Μαθήματα ρητορικής για στελέχη επικοινωνίας και ασφαλιστές»

    Οι Εκδόσεις Σπύρου πιστεύουν ακράδαντα πως μοχλός ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς είναι η παιδεία και η εκπαίδευση. Με αυτή τη διαπίστωση,...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 10/07/2025 - 12:55 10/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΑΕΕ: Έγγραφο της ΑΑΔΕ σχετικά με επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση
16:34 ΕΑΕΕ: Έγγραφο της ΑΑΔΕ σχετικά με επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση
  • 16:05 Στελέχη της Carglass® μεταξύ των εισηγητών στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για Πραγματογνώμονες, Εκτιμητές και Διακανονιστές Ζημιών Αυτοκινήτου
  • 14:51 ΠΑΣΥΜΕΠ: Πρώτη ολοκληρωμένη εκπαίδευση με πιστοποίηση για Συμβούλους Επαγγελματικής Ασφάλειας στην Ελλάδα
  • 14:45 Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;
  • 14:34 ΑΑΔΕ: Ψηφιακά η απόδοση ΑΦΜ σε ανηλίκους άνω των 12 ετών, χωρίς ταυτότητα
  • 14:11 ΤτΕ: Αξιολόγηση των κυκλικών συστημικών κινδύνων στην Ελλάδα - γ΄ τρίμηνο 2025
  • 14:00 Η Aon λανσάρει νέο πρόγραμμα ασφάλισης κύκλου ζωής κέντρων δεδομένων για τους πελάτες της
  • 13:30 CrediaBank: H νέα επωνυμία του σχήματος Attica Bank - Παγκρήτια Τράπεζα
  • 13:17 Εθνική Τράπεζα: Η τεχνητή νοημοσύνη ως καταλύτης ανάπτυξης για τις ελληνικές επιχειρήσεις
  • 13:00 Piraeus-Equall: “GenAI Empowered Educators” - Ένα βήμα πιο κοντά στην εκπαίδευση του μέλλοντος
  • 12:55 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Αριστοτέλης - Μαθήματα ρητορικής για στελέχη επικοινωνίας και ασφαλιστές»
  • 11:31 ΕΑΕΕ: Διοργάνωση ESAs Consumer Protection Day 5.11.2025 στην Ρίγα, Λετονία
  • 11:00 Credia Bank η νέα ταυτότητα της Attica Bank
  • 10:51 Υπασφαλισμένος: Οι βασικές αξίες του ΣΕΜΑ, και η άρνηση υπογραφής συλλογικής σύμβασης εργασίας
  • 10:45 Συμφωνία Πειραιώς με Σαρακακη στον τομέα του γεωργικών οχημάτων και εξοπλισμού
  • 10:10 Γεωργιάδης: Τη Δευτέρα η έναρξη του Ψηφιακού Εργαλείου Αξιολόγησης της Εμπειρίας Ασθενή στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ
  • 09:54 Ακίνητα: Συνεχίζεται το ράλι στις τιμές - Οι ακριβές και οι πιο «φθηνές» περιοχές - Οι επιπτώσεις στην ασφαλιστική αγορά
  • 09:44 Ο ΙΣΑ ζητά την αναπροσαρμογή της αμοιβής της ιατρικής επίσκεψης από τον ΕΟΠΥΥ
  • 09:35 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  • 09:30 Roche Hellas: Η Ελλάδα ως κόμβος καινοτομίας στις βιοεπιστήμες
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/7 Με ιστορικά παραγωγικά ρεκόρ γιόρτασαν οι πρωταγωνιστές της Interamerican που επιτυχώς επεκτείνεται και εκτός Ελλάδος! (Δείτε βίντεο και φωτογραφίες)
  2. 8/7 ΕΑΕΕ: Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
  3. 4/7 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  4. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  5. 8/7 Ποιες δαπάνες αποζημιώνει η κάλυψη Έξοδα Προ και Μετά τη Νοσηλεία και επιστρέφει χρήματα;
  6. 7/7 Καλά τα νέα για τους πελάτες μετοχικών προϊόντων Unit Linked που επενδύουν στο Ελληνικό Χρηματιστήριο!
  7. 4/7 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube