close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Τα ακατέργαστα δεδομένα πηγή γνώσεων & εσόδων για τους ασφαλιστές!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος, 5/3/2021 - 13:47
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα ακατέργαστα δεδομένα πηγή γνώσεων & εσόδων για τους ασφαλιστές!

Γιώργος Μούζος, 5/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως έχουμε γράψει και παλιότερα, τα δεδομένα είναι ο νέος χρυσός και μάλιστα για τους περισσότερους τομείς του επιχειρηματικού κόσμου. Το ίδιο σαφώς ισχύει και για τον ασφαλιστικό κλάδο.

Οι ασφαλιστές βασίζονται σε δεδομένα για τις πληροφορίες που χρειάζονται για να αναπτύξουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζονται οι πελάτες τους, καθώς και για να κάνουν την επιχείρησή τους πιο αποτελεσματική και ευέλικτη, ώστε γρήγορα να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες τεχνολογίες και στις εξελισσόμενες επιχειρηματικές προσδοκίες. Τι γίνεται όμως εάν οι ασφαλιστές έχουν στα χέρια τους μη δομημένα και ακατέργαστα δεδομένα;

Για να είμαστε περισσότερο ακριβείς, σχεδόν το 80% των εταιρικών δεδομένων δεν είναι δομημένα, μιας και καταλήγουν στα ασφαλιστικά γραφεία σε διάφορες μορφές. Είτε ως e-mails, είτε ως απλά έγγραφα, ηχογραφήσεις, βίντεο, ακόμα κι ως δημοσιεύσεις στα social media. Για τους ασφαλιστές που αναζητούν νέες προοπτικές, αυτά τα ακατέργαστα δεδομένα είναι ένα χρυσωρυχείο. Ωστόσο, σε σύγκριση με τα δομημένα και κατηγοριοποιημένα δεδομένα, είναι πολύ πιο δύσκολο να αναλυθούν. Κι εδώ υπεισέρχονται οι νέες κι αναπτυσσόμενες τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα η επεξεργασία της φυσικής γλώσσας, οι οποίες μπορούν να επιτρέψουν στους ασφαλιστές να «ξεκλειδώσουν» την αξία των δεδομένων. Η επεξεργασία κι ανάλυση της ομιλίας, ένα συστατικό της τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence) που μπορεί να κατανοήσει την ανθρώπινη γλώσσα κατά την ομιλία, έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό που έχει τη δυνατότητα να καταλάβει τις ερωτήσεις ενός χρήστη και να εξάγει πλήθος πληροφορίων ανατρέχοντας σε μια τεράστια βάση ακατέργαστων δεδομένων.

Παραθέτουμε μερικούς τρόπους, με τους οποίους οι ασφαλιστές θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την παραπάνω εφαρμογή για να τους βοηθήσει να συλλέξουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν αλλαγές σε προϊόντα και υπηρεσίες ή για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων:

Έξυπνη ανάλυση εγγράφων

Χρησιμοποιεί τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης, όπως επεξεργασία φυσικής γλώσσας - ομιλίας, σημασιολογική κατανόηση και μηχανική εκμάθηση για την ανάλυση περιεχομένου, αλλά και για να ενισχύσει την διαδικασία αυτοματοποίησης και λήψης αποφάσεων.

Αναλυτικά στοιχεία βελτιστοποίησης αποθήκευσης δεδομένων

Επιτρέπει στα τμήματα I.T., στους CIO και στους κατόχους περιεχομένου να εντοπίσουν το κατάλληλο περιεχόμενο είτε για διαγραφή, είτε για συγχώνευση σε χώρο αποθήκευσης χαμηλότερου κόστους, βελτιώνοντας παράλληλα την ποιότητα των δεδομένων.

Ανάλυση συναισθημάτων

Χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να αυτοματοποιήσει τη διαδικασία εξόρυξης γνώμης για ένα συγκεκριμένο θέμα από ένα κομμάτι περιεχομένου. Στην απλούστερη μορφή του, χαρακτηρίζει ένα συναίσθημα ως θετικό ή αρνητικό.

Εκτός από τη βοήθεια στην ανάλυση των μη δομημένων δεδομένων, οι εφαρμογές επεξεργασίας της φυσικής γλώσσας, μπορούν να μειώσουν την αλληλεπίδραση των πελατών μέσω chatbots και εικονικών βοηθών, η οποία έχει αυξηθεί σημαντικά το τελευταίο διάστημα και σε ορισμένες περιπτώσεις ενοχλεί μεγάλη μερίδα καταναλωτών.

Με μια καλά εφαρμοσμένη λύση της παραπάνω τεχνολογίας, οι ασφαλιστές θα μπορούν να αποκτήσουν μια βαθύτερη κατανόηση του μη δομημένου περιεχομένου και να βελτιώσουν την επιχειρηματική ευφυΐα τους, με μια καλύτερη ανάλυση δεδομένων προς όφελός τους. Εάν λοιπόν θέλετε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, πρέπει να λάβετε υπόψη σας όλες τις πληροφορίες που υπάρχουν κρυμμένες σε εκατοντάδες χιλιάδες gigabyte δεδομένων που παράγονται καθημερινά και είναι ένας θησαυρός που σας περιμένει!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ακατέργαστα δεδομένα
  • δεδομένα
  • ασφαλιστές
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ασφαλιστικός κλάδος

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Στα ύψη οι κυβερνοεπιθέσεις! Πώς θα αντιδράσει η ασφαλιστική βιομηχανία;
    Γιώργος Μούζος, 4/3/2021

    Στα ύψη οι κυβερνοεπιθέσεις! Πώς θα αντιδράσει η ασφαλιστική βιομηχανία;

  • Πλήρης αναδιαμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς!
    Γιώργος Μούζος, 3/3/2021

    Πλήρης αναδιαμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς!

  • Cybersecurity & Ασφαλιστικός κλάδος: Τι αναμένουμε εντός του 2021;

    Cybersecurity & Ασφαλιστικός κλάδος: Τι αναμένουμε εντός του 2021;

    Το 2020 ένεκα της πανδημίας, είχαμε μια σημαντική «έκρηξη» της τηλεργασίας, η οποία ήταν απαραίτητη για να συνεχιστούν οι εργασίες...
    Γιώργος Μούζος, 01/03/2021 - 13:31 1/3/2021
  • Τρία μαθήματα για την ασφαλιστική βιομηχανία λόγω COVID-19

    Τρία μαθήματα για την ασφαλιστική βιομηχανία λόγω COVID-19

    Η πανδημία μας ταλαιπωρεί σχεδόν έναν χρόνο τώρα με σύσσωμο τον πλανήτη να προσπαθεί να περιορίσει την εξάπλωση, αλλά και...
    Γιώργος Μούζος, 25/02/2021 - 13:05 25/2/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης: Στα μέσα Μαΐου η έναρξη της επιστροφής στην κανονικότητα
20:39 Κυριάκος Μητσοτάκης: Στα μέσα Μαΐου η έναρξη της επιστροφής στην κανονικότητα
  • 17:49 Κορονοϊός: 3789 νέα κρούσματα και 87 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 16:37 Μέτρα φορολογικής ελάφρυνσης και διευκόλυνσης νοικοκυριών και επιχειρήσεων
  • 16:21 ΔΑΚΕ Εθνικής Ασφαλιστικής: Η ΕΤΕ και η καρέκλα
  • 16:08 Οι φορείς, οι όροι και οι προϋποθέσεις ασφάλισης επαγγελματικής ευθύνης των Διαχειριστών Αφερεγγυότητας - Τι αναφέρει το ΦΕΚ!
  • 15:53 Δρ. Κων/νος Κωνσταντινίδης (ουρολόγος-ανδρολόγος, Ιατρικό Αθηνών): Η πολύμηνη καραντίνα «σκότωσε» τη διάθεση για σεξ!
  • 15:47 Πλειοψηφική συμμετοχή στη «Δωδώνη» αποκτά η CVC Capital Partners
  • 15:42 Στις 9 το βράδυ η Ανάσταση - Ανοιχτοί οι ναοί στις Ιερές Ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας
  • 15:27 Κατατίθεται η τροπολογία για τη επιτάχυνση της απονομής των συντάξεων - Ποιες είναι οι κυριότερες ρυθμίσεις;
  • 15:18 e-ΕΦΚΑ: Αναρτήθηκαν τα ειδοποιητήρια ασφαλιστικών εισφορών μηνός Μαρτίου 2021
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 15/4 Πίνακας: Οι μεγαλύτεροι ασφαλιστικοί όμιλοι στην Ελλάδα με βάση την παραγωγή ασφαλίστρων
  2. 14/4 Μια πώληση που δεν πανηγυρίζει ο πωλητής!
  3. 14/4 Πόσα χρήματα μπορώ να αγοράσω με ένα 50αρικο; Μια ιδέα για πωλήσεις!
  4. 17/4 Υποχρεωτικά τα self tests και στον ασφαλιστικό κλάδο - Τι προβλέπει η ΚΥΑ
  5. 14/4 Απελεύθερος: Το εμβόλιο της J-J «μουδιάζει» τις αγορές. Αφορμή διόρθωσης στο Χ.Α
  6. 14/4 Π. Ρογάρης: Συλλέκτης αναμνήσεων και ολίγα περί Schweiz, Generali, International Life και ανθρώπινων δικτύων
  7. 16/4 Ergo Hellas: Πρώτη εταιρεία στις γενικές ασφαλίσεις!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube