close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η Generali συνεχίζει δυναμικά την ψηφιακή της αναμόρφωση
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
17/5/2018 - 13:23
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Generali συνεχίζει δυναμικά την ψηφιακή της αναμόρφωση

Nextdeal newsroom, 17/5/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στην πλήρη ψηφιοποίηση της εμπειρίας των καταναλωτών, από τη στιγμή που θα λάβουν μια προσφορά ασφάλισης μέχρι τη διαχείριση των αιτημάτων τους προς την εταιρεία, προχωρά η Generali.

Χάρη στη δημιουργία ενός κοινού περιβάλλοντος εργασίας, στο κεντρικό portal OneView της Generali, τόσο ο συνεργάτης, ο οποίος θα καλείται να διαχειριστεί το αίτημα του πελάτη, όσο και ο underwriter που πραγματοποιεί την εκτίμηση του κινδύνου, θα μπορούν να βλέπουν και να αξιολογούν τα ίδια δεδομένα. Μέσω της συνεχούς αναβάθμισης του OneView με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και οι δύο πλευρές θα μπορούν να ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικά με το κάθε αίτημα, σε πραγματικό χρόνο, να διαμοιράζονται αρχεία, όπως δικαιολογητικά και αιτήσεις, αποτελέσματα εξετάσεων ή άλλα έγγραφα, τα οποία συνήθως ζητούνται για την εκτίμηση του ασφαλιστικού κινδύνου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσβαση στις πληροφορίες των συμβολαίων και αιτημάτων του έχει πλέον και ο πελάτης, μέσω του αντίστοιχου portal πελατών MyGenerali. Εκεί θα μπορεί κι ο ίδιος να διαχειρίζεται τα αιτήματα του, μέσω ενός ψηφιακού οδηγού πλοήγησης, ο οποίος θα τον καθοδηγεί σε κάθε του βήμα.

Με αυτήν την απόλυτα ψηφιακή και διαφανή διαδικασία, η εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου γίνεται πιο απλή και γρήγορη από ποτέ. Μία ακόμη πρωτοπορία του νέου αυτού εργαλείου είναι ότι έχει ενσωματωμένους τους κανόνες underwriting. Με αυτόν τον τρόπο, παρέχει τη δυνατότητα για on-line έκδοση αναλυτικής προσφοράς ασφάλισης και αίτησης ασφάλισης για όποιο πρόγραμμα επιθυμεί ο χρήστης, μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Επίσης, μέσω chatbox ο ίδιος μπορεί να ανταλλάσσει πληροφορίες και να δέχεται ανατροφοδότηση και καθοδήγηση σε όποιο στάδιο απαιτηθεί.

Ο σχεδιασμός της νέας εφαρμογής επιτρέπει την ευχάριστη και αποτελεσματική πλοήγηση, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τις πληροφορίες που αναζητά και να ολοκληρώνει άμεσα τις απαιτούμενες εργασίες. Με τη χρήση διαφορετικών φίλτρων θα μπορεί να οργανώνει και να κατηγοριοποιεί τα αιτήματά του, να παρακολουθεί την εξέλιξή τους χρονολογικά και να λαμβάνει ειδοποιήσεις αλλά και χρηστικές συμβουλές, μέσα από ένα δυναμικό timeline, το οποίο καταγράφει τη συνολική δραστηριότητα. Έτσι το OneView μετατρέπεται σε ένα “e-γραφείο” για τον επαγγελματία ασφαλιστή, ενώ η επικοινωνία καταναλωτή-εταιρείας γίνεται πιο διαφανής, διαδραστική και άμεση.

Οι νέες e-υπηρεσίες που συστήνει η Generali αποτελούν άλλο ένα επιτυχημένο δείγμα της Smart & Simple στρατηγικής της κι έχουν αποσπάσει θετικά σχόλια τόσο από τους συνεργάτες όσο και τους ασφαλισμένους της. Όπως υπογραμμίζει ο κ. Π. Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Generali «Η αξιοποίηση της τεχνολογίας μάς φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες και τους συνεργάτες μας, δίνοντάς μας την ευκαιρία για παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης. Συνεπείς στη δέσμευσή μας προς τους συνεργάτες μας, επενδύουμε θέτοντας την τεχνολογία στην υπηρεσία τους, διευκολύνοντας το έργο τους. Απλοποιώντας τις διαδικασίες, μέσω ψηφιακών εφαρμογών, έχουμε τη δυνατότητα να δεσμεύουμε χρόνο, ενέργεια και πόρους στην κοινή μας αποστολή που δεν είναι άλλη από την προστασία των πελατών μας από κάθε κίνδυνο».


Η  έκδοση προσφοράς ασφάλισης για διαφορετικά προγράμματα γίνεται μέσα σε μερικά κλικ, όπου κι αν βρίσκεται ο συνεργάτης. Έτσι παρέχει άμεση ενημέρωση στον υποψήφιο πελάτη. 


H ενημέρωση όλων των εργασιών γίνεται αυτόματα μέσω του διαδραστικού timeline, στο οποίο ο χρήστης μπορεί να ανατρέχει ανά πάσα στιγμή, με τη συμβολή του ψηφιακού προσωπικού του βοηθού


Όλα τα αιτήματα και τα δικαιολογητικά μπορούν να σταλούν ηλεκτρονικά. Η παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων γίνεται τώρα πολύ πιο εύκολα και σε πραγματικό χρόνο

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • τεχνολογία
  • OneView
  • Πάνος Δημητρίου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πάνος Δημητρίου: Η Generali δημιουργεί επιχειρηματίες ασφαλιστές!
    Nextdeal newsroom, 15/5/2018

    Πάνος Δημητρίου: Η Generali δημιουργεί επιχειρηματίες ασφαλιστές!

  • Μήνυμα πρωτιάς και ενότητας έστειλε η ομάδα της Generali!
    Nextdeal newsroom, 9/5/2018

    Μήνυμα πρωτιάς και ενότητας έστειλε η ομάδα της Generali!

  • H νέα επενδυτική πολιτική της Generali μπαίνει σε εφαρμογή με τη νέα πλατφόρμα διαχείρισης επενδύσεων 

    H νέα επενδυτική πολιτική της Generali μπαίνει σε εφαρμογή με τη νέα πλατφόρμα διαχείρισης επενδύσεων 

    Η Assicurazioni Generali SpA ανακοίνωσε στις 20 Μαρτίου την έναρξη της παγκόσμιας πλατφόρμας διαχείρισης επενδυτικών κεφαλαίων (Generali Global Infrastructure -GGI),...
    Nextdeal newsroom, 28/03/2018 - 11:05 28/3/2018
  • Ασφάλιση υγείας από την Generali πιο πλήρης και ευέλικτη από ποτέ!

    Ασφάλιση υγείας από την Generali πιο πλήρης και ευέλικτη από ποτέ!

    Σε αναβαθμίσεις των ασφαλιστικών της λύσεων προχωρά η Generali, εφαρμόζοντας τη φιλοσοφία της, ότι η υγεία των ασφαλισμένων θα πρέπει...
    Nextdeal newsroom, 27/03/2018 - 11:44 27/3/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
18:29 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  • 15:40 Κ.Πιερρακάκης: Στόχος μας είναι να αλλάξουμε το παραγωγικό μοντέλο με περισσότερες επενδύσεις και μεγαλύτερη εξωστρέφεια
  • 15:20 Άκης Σκέρτσος: Μια Ελλάδα με όλους, για όλους - Η τηλεματική κάρτα αναπηρίας γίνεται επιτέλους πράξη
  • 14:00 ΤτΕ: Στατιστικά Στοιχεία Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης - γ΄ τρίμηνο 2025
  • 13:54 ΕΑΕΕ: «Εγχειρίδιο Προϊόντων Αστικής Ευθύνης» Εργοδοτική Ευθύνη
  • 13:36 Έκθεση KPMG: Το μεγάλο στοίχημα της ανάπτυξης της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς
  • 13:16 3 Ακαδημαϊκές υποτροφίες από την ΑΜΚΕ ΚΛΕΩΝ ΤΣΕΤΗΣ, στις Καρδιολογικές Κλινικές του ΕΚΠΑ το 2026
  • 13:00 Έκθεση KPMG για την ασφαλιστική αγορά: Πως αποτιμούν την εικόνα τέσσερα στελέχη του κλάδου (video)
  • 12:30 Από την Αθήνα στη Φλωρεντία live-streaming: Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική στο επίκεντρο του συνεδρίου “Floretina 2025”
  • 12:25 Ε.Ε.Α.- Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  • 10:30 Δωρεάν φάρμακα για την παχυσαρκία: Ξεκινά η διαδικασία - Εκδόθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση
  • 09:48 Χαιρετισμός της Υποδιοικήτριας της ΤτΕ Χρ. Παπακωνσταντίνου στην ημερίδα «Εποπτεία και πρόοδος στην εκκαθάριση χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων»
  • 09:45 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  • 09:34 Audi: Επέτειος 50 χρόνων για τον πεντακύλινδρο κινητήρα της Audi
  • 09:07 Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
  • 09:00 Οι τράπεζες στους 3 κλάδους που δέχονται τις περισσότερες κυβερνοαπειλές στην Ελλάδα
  • 08:50 Έως και 10 δισ. δολ. η επένδυση της Exxon Mobil στην Ελλάδα, το ασφαλιστικό κενό, κορυφαία επιλογή στην Ευρώπη η Πειραιώς και οι νέες κινήσεις της Crediabank
  • 17:24 Χρήστος Μεγάλου: Δεν παρουσιάζεται συχνά η ευκαιρία να αποκτήσεις την κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην εγχώρια αγορά
  • 17:11 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  • 15:53 Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών που δίνουν τη δική τους μάχη
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  4. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  5. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  6. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube